1
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna z portem COM
« dnia: 30 Września 2017, 13:39:02 »
Sorki! Żyję :) Prace trwają z pomocą milek7. Aktualnie podstawowe rzeczy w ET22 (bo na tym mam jak testować) działają. Podstawowe mam na myśli pulpit (bez przełącznika hamowania). Najnowsze exe dostępne pod adresem: https://ci.appveyor.com/api/buildjobs/yoh3vc3f007wb9u9/artifacts/builds%2Fbuild_win64%2FRelWithDebInfo%2Feu07%2B%2Bng.exe
Wczoraj pulpit jeździł na Małopolskiej Nocy Naukowców na PWSZ w Tarnowie.
Co zostało przerobione:
- normalne sterowanie (nie ma już emulacji klawiatury)
- wykorzystana biblioteka opensource zamiast windowsowskiej - czy będzie działać na innych systemach? chyba tak.
- zmiana w parametrach z pliku eu07.ini (update już niedługo)
//uart <nazwa portu> <nie zmieniać> <częstość wysyłania danych (czas)>
uart COM3 500000 0.1 0.05
//uarttune <ham. zespolony min> <max> <ham. dodatkowy min> <max> <ciśnienie max w zbiorniku gł.> <max wartość dla PWM> (to samo dla przewodu gł i cylindrów hamulcowych)
uarttune 46.0 943.0 175.0 874.0 0.9 1023.0 0.7 1023.0 0.5 1023.0 4000.0 1023.0 800.0 1023.0
//uartfeature <nastawnik> <bocznik> <hamulec> <hamulec lokomotywy>
uartfeature no no yes yes
//uartdebug <wyświetlanie danych debugowania w konsoli>
uartdebug no
Wczoraj pulpit jeździł na Małopolskiej Nocy Naukowców na PWSZ w Tarnowie.
Co zostało przerobione:
- normalne sterowanie (nie ma już emulacji klawiatury)
- wykorzystana biblioteka opensource zamiast windowsowskiej - czy będzie działać na innych systemach? chyba tak.
- zmiana w parametrach z pliku eu07.ini (update już niedługo)
//uart <nazwa portu> <nie zmieniać> <częstość wysyłania danych (czas)>
uart COM3 500000 0.1 0.05
//uarttune <ham. zespolony min> <max> <ham. dodatkowy min> <max> <ciśnienie max w zbiorniku gł.> <max wartość dla PWM> (to samo dla przewodu gł i cylindrów hamulcowych)
uarttune 46.0 943.0 175.0 874.0 0.9 1023.0 0.7 1023.0 0.5 1023.0 4000.0 1023.0 800.0 1023.0
//uartfeature <nastawnik> <bocznik> <hamulec> <hamulec lokomotywy>
uartfeature no no yes yes
//uartdebug <wyświetlanie danych debugowania w konsoli>
uartdebug no