Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BLAcKboY

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17
451
Publikacje / Co z ED72
« dnia: 15 Lutego 2007, 17:54:52 »
Cytat: Maciek08
wyświetla mi się komunikat Event1"zmień_na_s1_wk_dla_et" does not exist

No dobra, ale czy gra odpala się, czy nie?
U mnie też wyskakuje mnóstwo brakujących eventów (jest tego coraz więcej), ale mimo to gra chodzi bez zarzutu.

452
Inne niekolejowe / Alkoholikujemy sie ;-)
« dnia: 15 Lutego 2007, 12:57:15 »
Co jest? Wszyscy tutaj są ekonomistami? W dodatku szkockimi? Jako zepsuty burżuj preferuję wino (domowe, czy kupione, nie ma różnicy), ale nie polską siarę, tylko pożądne wytrawne.
Z piw? Wszystko oprócz Żywca, Lecha, Heinekena, Carlsberga, Budweisera, Millera et tutti quanti.

453
Na warsztacie / PaPiK Cargo S.A dodatki :)
« dnia: 04 Lutego 2007, 12:41:23 »
Daj spokój 5 min roboty. Otwierasz plik mmd z paczki i plik mmd jak masz obecnie i przepisujesz nazwy plików dźwiękowych, no poza dźwiękiem pierwszego koła i wentylatora.
Aha oryginalny mmd proponuję gdzieś zachować.

454
Na warsztacie / PaPiK Cargo S.A dodatki :)
« dnia: 03 Lutego 2007, 18:09:55 »
W paczuszce jest dźwięk went-ep07, a w pliku .mmd ep-08. Pierdółka, ale jednak...
W każdym razie u mnie ani 303e ani 4e nie chodzą.

Dodano po 53 sekundach:

 W paczuszce jest dźwięk went-ep07, a w pliku .mmd ep-08. Pierdółka, ale jednak...
W każdym razie u mnie ani 303e ani 4e nie chodzą, pomimo zmany dźwięku na went-ep07.
Jeszcze jedno, Brak dźwięku 60.
W każdym razie ręczne przepisanie dźwięków do starego pliku .mmd rozwiązało problem.

455
Bocznica / Niewiedza
« dnia: 28 Stycznia 2007, 20:02:57 »
Ale żeś dokładnie opisał co i jak ;P
A gdzie są te pliki *.scn?
Otóż są one w katalogu scenery, w katalogu z grą.
Otwierasz je notatnikiem i na samym dole masz trainset'y
Tam zamiast istniejącego składu wpisujesz swój własny.

OBJASNIENIE WPISU:

node -1 0 EP09-005*1 dynamic PKP\EP09*2 EP09-005*3 104E*4 0.0 headdriver 3*5 0*6 enddynamic

1) Nazwa pojazdu
2) Lokalizacja
3) Tekstura ( UWAGA ! Dla *.TGA i *.TEX nalezy wpisywac nazwe + rozszerzenie ! )
4) Charakterystyka pojazdu
5) Sprzęg: 1 = śruba
           3 = śruba + hamulce (2)
           7 = śruba + hamulce + ukrotnienie (4)
          23 = śruba + hamulce + ukrotnienie + mostek przejsciowy (16)
6) Pantografy :
           0 = oba opuszczone
           1 pantstate = tylny
           2 pantstate = przedni
           3 pantstate = oba podniesione

Dinks nr 4. bierzesz z pliku dynamic.dat, który znajduje się w dynamic/pkp
To chyba wszystko.

Po więcej informacji zapraszam tutaj: http://eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2451
Nawet przyklejony jest...

youBy

456
Bocznica / trasy
« dnia: 27 Stycznia 2007, 17:15:02 »
Co do taboru to trzeba go jeszcze wpisać w pliku dynamic.dat
Znajduje się on w katalogu Dynamic/PKP

457
Bocznica / EU04 i EU20 jak Wam się to widzi?
« dnia: 26 Stycznia 2007, 20:39:05 »
Zaraz to w ukrotnieniu mogą jechać tylko dwie lokomotywy?

458
Forum / Nowi userzy precz.
« dnia: 25 Stycznia 2007, 17:16:29 »
A jakie są możliwe odpowiedzi? Tak i nie? Trochę mało. Przydałoby się więcej możliwości np: "zapomniałem", "może", "1410", "tylko pisać".

459
Na warsztacie / [model] Fals
« dnia: 23 Stycznia 2007, 18:13:04 »
Alleluja :)

node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\fals none fals 0.0 nobody 3 0 enddynamic

To działa. A niedziałało bo było np:


node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\fals none fals 0.0 nobody 3 50 enddynamic

460
Na warsztacie / [model] Fals
« dnia: 23 Stycznia 2007, 12:07:58 »
Cytat: "Tomek6996"
Nic nie wepisuj.

node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\fals none fals 0.0 nobody 3 0 enddynamic

Niestety, system stwierdza, że brakuje mu jednego parametru.

461
Na warsztacie / [model] Fals
« dnia: 23 Stycznia 2007, 11:34:36 »
Cytat: "gfirlejczyk"



Chciałbym zauważyć, że trzeci wagon nie zawiera żadnego modelu (żadnego węgla czy piachu). Tak mogłoby być, tylko co wpisać zamiast tego felernego parametru:
node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\fals none fals 0.0 nobody 3 60 Coal enddynamic

462
Na warsztacie / [model] Fals
« dnia: 22 Stycznia 2007, 18:40:10 »
Węgiel i inne dodatki zresztą też, nadal wystają.

463
Trasy / Linia 546
« dnia: 17 Stycznia 2007, 12:47:25 »
To że nie zawiera błędów to wiem. Skoro popełniłem błąd przy dodawaniu inncy tras to po prostu mea culpa, sorry za zawracenie głowy.
A tak gwoli wyjaśnienia:
1. Kopie robię zawsze.
2. Potrafię odróżnić zapis eventu od zapisu składu. (poza tym eventy są w includzie, a tam nigdy nie zaglądałem).
3. Przeinstalować? jasne czemu nie, ale bałtyk i tak bardziej mi sie podoba ;P

A tak właściwie to jak zmienić porę dnia? Na noc, ale bez takiej dziwnej mgły jak na 546.

464
Trasy / Linia 546
« dnia: 16 Stycznia 2007, 22:40:56 »
Jedyne zmiany jakich się dopuściłem to zmiana lokomotywy, tudzież kilku wagonów.
Co dziwniejsze, jeszcze nie tak dawno trasa chodziła bez zarzutu.
Czy powodem mogą być inne trasy, które nie mają (chyba) żadnego związku z 546? Mam tu na myśli Bałtyk i SDR18 plus.

465
Trasy / Linia 546
« dnia: 16 Stycznia 2007, 22:00:50 »
Ja mam paczkę Mariusza 1970, ale sprawdzałem na paczce defiler/Mariusz1970, jest to samo.
Brak eventów.
Np.rabinow_q_wyg / rabinow_toq_wyg / krosowo-wyjazd_c_swialtla.
Ale brakujące eventy zależą od wybranej misji chyba nie? Sprawdzałem na misjach ET22.
W plikach nie grzebałem (poza zmianą w misji nocnej na ET22-2000).

466
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 15 Stycznia 2007, 21:20:28 »
Może się czepiam, ale kto wymyślił rozkład jazdy dla kibelka na tej trasie? Jazda wg rozkładu jest nie możliwa.
Ale jak wstawię EP09 z dwiema bonanzami, i założę, że wiozę samych atletów, którzy potrafią bardzo szybko i sprawnie wysiadać (no i mają mało bagażu oczywiście), to wpadam na stację końcową o czasie :)
Ale co EP09 to nie EN57 :(

467
Na warsztacie / [model] Fals
« dnia: 14 Stycznia 2007, 22:04:56 »
Ten piasek, czy tam kanienie, z eaosów, kompletnie do falsów nie pasuje (po prostu wystaje). Co trzeba wspiać zamiast parametru np. Sand?

A może to tak ma być?

468
Publikacje / EP09 z kabiną do pobrania
« dnia: 13 Stycznia 2007, 21:07:05 »
Myślę że jak szaleć to szaleć. Więc ściągnij całą paczkę defilera/Mariusza1970. Tam będzie ep09 and lots of other stuff.

469
Bocznica / EU04 i EU20 jak Wam się to widzi?
« dnia: 12 Stycznia 2007, 20:58:16 »
Kilka małych zmian, ale od razu ładniej to to wygląda. Najgorsze były drzwi, teraz już gra. Miałem zastrzeżenia co do przednich szyb, że jakieś krzywe, ale kurcze one w rzeczywistości są takie krzywe.

Szacuneczek.

470
Publikacje / ET22-2000
« dnia: 08 Stycznia 2007, 16:02:44 »
Cytat: "Grand"
http://www.paczka.bedzie.pozniej.pl
Jakbys przeczytal uwazniej to bys znalazl odpowiednia informacje.


No wybacz stary, teraz są linki w pierwszym poście, ale rano ich nie było.

471
Publikacje / ET22-2000
« dnia: 08 Stycznia 2007, 11:23:50 »
A gdzie te linki? Że się głupio zapytam, szukam, szukam i nic.

472
Inne niekolejowe / PIKO heretyckie?
« dnia: 29 Grudnia 2006, 17:46:48 »
Cytat: "Akvin"
...tym bardziej że patrząc na mój bardzo stary zestaw wygląda na to że system łączenia torów się zmienił.

No w tym cały ból. Bo też mam sporo starych zdezelowanych torów.
Nie mam wyjścia trzeba trafić kilkakrotnie szóstke w totka, albo obrobić kilka banków.

473
Inne niekolejowe / PIKO heretyckie?
« dnia: 28 Grudnia 2006, 13:54:37 »
Witam

Mój siostrzeniec dostał od Świetego mini zestawik PIKO. Mam w związku z tym dwa pytania.
Pierwsze primo. Czy ktokolwiek bawił/bawi się w te klocki? Wie o co chodzi? Chodzi mi o kompatybilność torów z różnych firm. Standard H0 ma kilka firm, oprócz PIKO, plus tego jest taki, że tory innych firm są tańsze. Jazda w kółko jest nudna, a milionerem nie jestem.

Drugie primo. Zestaw ten ma przedstawiać polski tabor. Są trzy wagony Z1, tak na pierszy rzut oka wszystko gra. Ale lokomotywa to EU12-001. Malowanie PKP Cargo, tak dla zmyłki, ale EU12?? Mało tego widziałem jeszcze gdzieś polską lokomotywę spalinową SU16.
Modele autentyczne? Czy PIKO nie chce płacić praw autorskich za EP09?

474
Publikacje / Syrena EU07 by PaPiK Cargo S.A
« dnia: 15 Grudnia 2006, 19:10:35 »
Że tak się głupio zapytam. Żeby zmienić dźwięk syreny trzeba grzebać się w plikach .mmd?

475
Publikacje / Lokomotywa ET42 (112E)
« dnia: 22 Listopada 2006, 11:02:22 »
A ja mam taki problem. W scenerii mam wpisane coś takiego:
node -1 0 ET42-039-A dynamic PKP\Et42 ET42-039 ET42-A 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ET42-039-B dynamic PKP\Et42 ET42-039 ET42-B 0.0 connected 3 0 enddynamic
Stąd wnioskuję że powinienem zaczynać jazdę w członie A. Niestety zaczynam jazdę w członie B. Taka mała pierdułka, ale troszeczke irytuje.

476
Publikacje / Lokomotywa ET42 (112E)
« dnia: 21 Listopada 2006, 11:06:05 »
Nie rozumiem, jaki problem z hamulcami? U mnie hamuje że aż węgiel się z wagonów sypie.
Co do czuwaka na szybie. Rosjanie pomyśleli o wszystkim. Przecież to HUD zupełnie jak w mysliwcach :)
Jeżeli chodzi o dźwięki, to fantastycznie że nie są z EU 07, ale trochę takie przytłumione, ale może się czepiam.

477
Uruchamianie Symulatora / Losowe (?) zwisy pod WinXP
« dnia: 03 Listopada 2006, 12:59:58 »
Co to wogóle za skomplikowane znaki tajemne? Nie dotykam sie plików gry, poza zmianą składów. Nic poza tym. Przykładowo jadę po trasie 546. Odcinek bez żadnych rozjazdów. Ograniczenie do 40. Jade 35. I pociag staje. Ale to zdarza sie równiez na prostych odcinkach. Prędkość na szlaku 100, ja jade 80 i bęc.

478
Uruchamianie Symulatora / Losowe (?) zwisy pod WinXP
« dnia: 28 Października 2006, 17:32:39 »
A ja mam odrobinę inny problem. Też mam WinXP, tylko czasami dzieje sie tak, że skład po prostu zatrzymuje się w miejscu. Dziś przyuważyłem o co kaman nieco bliżej. Otóż skład jedzie (nie ważne z jaka prędkością, dozwoloną czy też nie), a w miedzy czasie jeden z wagonów "odczepia" się i jedzie przez skład przenikając przez kolejne wagony kiedy dojdzie do lokomotywy, no to po prostu wszystko staje dęba. Oczywiście wszystkie wagony sie rozłączają, a kiedy któryś z nich udeży w loka, wtedy ten wystrzeiwuje z zawrotna prędkością i gra się wykłada. Co to ma być?

479
Publikacje / Co z ED72
« dnia: 26 Października 2006, 18:10:28 »
Nie wiem co zrobiłem, ale działa. Duze lietry w pliku dat. Duże litery wszędzie gdzie popadnie, dodatek .bmp za nazwa tekstury, i działa. Dzieki za pomoc.

480
Publikacje / Co z ED72
« dnia: 26 Października 2006, 16:42:10 »
Cytat: "Krzysiek626"
Cytat: "BLAcKboY"
Mam paczkę Mariusza1970 ściągnietą pod koniec lipca. I w tej wersji ED72 jest odrazu, tylko problem w tym, że próba utworzenia wipsu zawsze kończy się fiaskiem. Kiedy wpisuję 6ba1 6bs1 6bsb1 6bb1 w programie startowym nie mam mozliwości wyboru tego składu, ale w scenerii jest. Kiedy uzywam wpisów bez "1" w programie startowym ED jest, tylko z miniaturkami od EZT'a, ale podczas ładowania wszystko się wywala.
Aha jeżeli chodzi o hardware ty jade na intelach, grafika Ati, system Windows XP.


Powinieneś jeszcze dopisać w pliku dynamic.dat
takie pojazdy jak wpisy do scenerii, czyli:
6ba1 6bs1 6bsb1 6bb1
żeby mieć możliwość wyboru tego pojazdu.
O dopisywaniu w pliku dynamic.dat już było na forum.


6ba1
ED72-ra
1

6bs1
ED72-sa
0

6bsb1
ED72-sb
0

6bb1
ED72-rb
0

Mam cos takiego. O to chodzi? Jeżeli tak, to widocznie chodzi o cos innego bo u mnie nadal nie chodzi. Próbowałem połączeń 23 connected i 7 nobody, i nic.

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17