Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BLAcKboY

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
151
Bocznica / Odp: Linia nr 91 - Kraków Bieżanów - Bochnia
« dnia: 25 Listopada 2010, 16:07:00 »
Dlatego chodzi mi o to abyśmy się w symku czuli jak maszyniści ;)
Nie widzę związku. Chcesz powiedzieć, że na trasie Wrocław - Przemyśl jedzie jeden mechanik?

[EDIT]

Adminie tnij!

P.S. Nie wiedziałem, że kolega Benek jest adminem ;)

152
Bocznica / Odp: Linia nr 91 - Kraków Bieżanów - Bochnia
« dnia: 23 Listopada 2010, 21:06:18 »
Taka trasa, w jakości Linii 61 to byłoby coś. Ale nawet gdybyś ją zrobił. To bez możliwości zapisywania gry przejechanie jej (a wcześniej sprawdzenie) wymagałoby niesamowitego samozaparcia :)

153
Tabor kolejowy / Odp: Rodzaj silników w ST44 i SM03
« dnia: 17 Listopada 2010, 18:32:37 »
Gracias. Jeżeli o mnie chodzi, to można zamykać :)


Zamykam.

REWIZOR




154
Tabor kolejowy / Rodzaj silników w ST44 i SM03
« dnia: 17 Listopada 2010, 12:00:24 »
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji (układ i ilość cylindrów) na temat budowy silnika w SM03 i ST44-12xx (12CzN26/26).
Pomożecie?


Krzysiek626

155
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 08 Listopada 2010, 21:52:53 »
Niestety coś poszło z jakością, bo komórczakiem robione.
Nic nie poszło. W komórczaku nigdy nie było jakości.

156
Bieżące kolejowe / Odp: Pendolino dla IC
« dnia: 14 Października 2010, 22:41:09 »
Biorąc pod uwagę gęstość zaludnienia, 180km/h dla osobówki, to chyba przesada.

157
Tabor kolejowy / Odp: Tabor Kolei Rosyjskich
« dnia: 12 Października 2010, 22:33:39 »
Może oni chcą pchać długie składy? :)

158
Cytuj
PR Rzeszów ma dostać na swój stan taboru kilka lokomotyw EU07 od PKP Cargo, dokładnie z Łodzi i Lublina
Ani CT Centralny, ani CT Wschodni nie mają na ilostanie inwentarzowym serii EU07.
Normalnie cyrograf.
"To gdzie te łódzkie i lubelskie siódemki, za które zapłaciliśmy?"
"Trzeba było uważnie czytać kontrakt. W tych CT nie mamy siódemek. Suckers!"

159
Bocznica / Odp: Ciężkie życie konduktora/kierownika pociągu.
« dnia: 27 Września 2010, 13:53:14 »
Wolny dostęp do broni rozwiązałby problem ;)

160
Bocznica / Odp: Orient Express
« dnia: 22 Września 2010, 21:18:08 »
Przepraszam za "reanimowanie trupa", ale wyczytałem niusa jakoby w Małaszewiczach, na bocznicy PKP Cargo niszczał oryginalny skład Orient Express'u.

Informację znalazłem tutaj. Czy jest to znany urban legend*?

Jeżeli już to trzeba było zapytać w nowym wątku. Informacja moim zdaniem wyssana z palca. Bocznica.
Krzysiek626

161
Bocznica / Odp: EP07-400
« dnia: 19 Września 2010, 11:46:30 »
Herb zniknął, ale CM Białystok został :)

P.S. Tekstura na stary model. Rozumiem że robienie tekstur to Twoje hobby?

162
Pomoc doraźna / Odp: Moczniki-Popych
« dnia: 16 Września 2010, 18:54:05 »
ET22, ET21, ST44, nie ma różnicy (no może poza prędkością), za każdym razem się wtaczałem. Problem raczej w technice jazdy, a nie scenerii.

Podpowiedź.
1. Natsawnik na 0 przy 45 km/h.
2. Najłatwiej wjechać gagarinem. Na wzniesieniu prędkości nie przekroczysz, i nie trzeba uważać na natężenie prądu.

163
Bieżące kolejowe / Odp: Szynobus SN83 "Sigma"
« dnia: 15 Września 2010, 22:05:31 »
A dlaczego Sigma? W podpisie podanego filmiku napisano że "Smiga w stronę Starogardu Gdańskiego".

nawet na wikipedii nie ma nic.

No comment.

Bocznica?

164
Tabor kolejowy / Odp: Stanowisko maszynisty po lewej stronie?
« dnia: 13 Września 2010, 15:18:11 »
Ale zanim zejdzie do zera?

165
EU07 Simulator English forum / Odp: Rainsted
« dnia: 12 Września 2010, 21:17:41 »
- Can i make a consist with an eletric and a diesel loco? For example, like this:
. If it's possible, how the sim would manage the different between 2 sistem of drive?
Ofcourse you can. Your blue box (2) defines conection with coach (or loco) which stands behind. So you have to check Mechanical, Freni and Ukrotnienie. Now both locos will be reacting to your actions (in exactly the same way!). If you check corridoio too you will be able to enter second loco.
One more thing. You have to define status of second loco. Now second loco is connected with first, so you have to change obsada (red box (1)) from nobody, or rather headdriver to connected. And that's it.
- Can make a consist like: SU45+some coaches+SU45?
With both locos under your control? Theoretically hmm maybe. You'll need to switch every coach from nobody to connected. Although I've never tried it.
If it's possible, can i go from the cab of first SU to the cab of the second SU?
Nope.

166
EU07 Simulator English forum / Odp: Rainsted
« dnia: 12 Września 2010, 19:34:22 »
a) in locomotives you have to set this parameter to "headdriver"/"reardriver", in coachs you have to set to "connected"
If you don't know what you're talking about don't cofuse others.

167
Tabor kolejowy / Odp: Stanowisko maszynisty po lewej stronie?
« dnia: 11 Września 2010, 19:11:23 »
A ja trochę z innej beczki. W pewnym momencie "lustrzany" mechanik schodzi najpierw nastawnikiem do pozycji 0, a dopiero potem wyłącza boczniki. Czy można tak robić?

168
Bieżące kolejowe / Odp: Malowania IC
« dnia: 01 Września 2010, 22:40:44 »
Może "nowoczesne" malowanie źle komponuje się (psuje image!) z wagonami w starym stylu?

169
Bocznica / Odp: Malowania IC
« dnia: 29 Sierpnia 2010, 21:57:20 »
Trzeba jeszcze domalować płomienie na czołach, to będą szybsze.

170
Tato, z trójką dzieci...

171
Pomoc doraźna / Odp: Problem z odpięciem się od składu
« dnia: 18 Lipca 2010, 22:23:11 »
Wspomniałeś coś o cyfrze [5], to powiem Ci tylko tyle że to jest hamowanie na 3 pozycję od pozycji jazdy i w tym momencie obwód główny gaśnie (oczywiście na elektrowozie) ponieważ w przewodzie głównym powietrze spada poniżej 0,4 atmosfery.
I tu jest clue całej sytuacji. Jak zahamujesz, zejdź jedną pozycję hamulca niżej (albo wyżej, zależy z której strony patrzysz) [Num9] i wtedy wszystko jak wcześniej (luzowanie loka, do tyłu i odczepiaj).

172
Bieżące kolejowe / Odp: Co to za lokomotywa?
« dnia: 14 Lipca 2010, 13:42:22 »
A często zaglądasz w okolice Sokółki? Jakieś dwa tygodnie temu widziałem dwa FPL, jak przejeżdżały przez Białystok, w odstępie około pół godziny.

173
Na warsztacie / Odp: Linia 14: każdy może się dołączyć.
« dnia: 12 Lipca 2010, 16:54:18 »
A jeżdżą tamtędy składy wagonowe? Bo wiesz, zawsze można sfilmować trasę z ostatniego wagonu, a następnie puścić od tyłu.

174
Bieżące kolejowe / Odp: Budyń w nowym malowaniu IC
« dnia: 07 Lipca 2010, 21:40:20 »
Krótka pamięć czyni cuda.

175
Tabor kolejowy / Odp: ET22 w "niebieskim" malowaniu PKP Cargo
« dnia: 30 Czerwca 2010, 20:04:23 »
Prawidłowo powinno być 0091, w końcu są ET22 z czterocyfrowymi numerami. Jak szaleć to szaleć.

176
Jeżeli to był tył pociągu, to może była dobra impreza...

177
Bieżące kolejowe / Odp: Kompozyty
« dnia: 19 Czerwca 2010, 09:49:43 »
A to klocki hałasują w trakcie jazdy?

Sprawa druga skoro te kompozyty takie dziadowskie to czego ktoś che je na siłę upchać.

Bo jakiś krewny jakiegoś dyrektora ma na zbyciu kilkadziesiąt kontenerów tego dziadostwa?

178
Bieżące kolejowe / Odp: Mundury PR
« dnia: 10 Czerwca 2010, 10:32:17 »
Normalnie jak pilot i stewardesa. To na plus.
Ale ordynarna doszywka "<- -> Przewozy Regionalne", bardzo na minus...

179
Oswoją się. Jak pojawiły się przyciski do świateł na przejściach dla pieszych to ludzie też się bali.

180
Cytuj
Uhowo, Zaręby Kościelne, Łapy Osse, Jabłoń Kościelna, Zagościniec, Wołomin, Zielonka, Warszawa Rembertów

To całkiem sporo dodali, ciekawe czy zbadali rynek przed taką zmianą.
No i mogliby zmienić godziny w jakich śmiga Żubr, bo do tej pory to chyba najmniej (o ile w ogóle) rentowny IR.

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17