Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BLAcKboY

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17
121
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 12 Maja 2011, 11:04:48 »
To było pytanie retoryczne ;)

122
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 11 Maja 2011, 11:25:37 »
Po co tracić czas na ustawienia? Ustawiasz jedną wartość (stałą!), a wszelkiego rodzaju zafarby można bez problemu usunąć bawiąc się poziomami RGB. Przy automacie każde zdjęcie może mieć inną temperaturę bieli, więc masz więcej roboty. EOT.

123
Pomoc doraźna / Odp: Zmiana plakatów w kabinach
« dnia: 25 Kwietnia 2011, 19:27:06 »
Bez przesady. To nie jest mój program. Ja go tylko ściągnąłem :)

124
Pomoc doraźna / Odp: Zmiana plakatów w kabinach
« dnia: 25 Kwietnia 2011, 17:35:06 »
Naści.
laska.tga to oryginał, laska1.tga to konwersja, a jpg to mój oryginał.
http://eu07.pl/userfiles/1105/test-Downloads.zip

P.S. laska1.tga oczywiście zmieniamy na laska.tga

125
Pomoc doraźna / Odp: Zmiana plakatów w kabinach
« dnia: 25 Kwietnia 2011, 17:29:16 »
Cytuj
laska.tga.
Nie możesz wysłać pliku tego typu. jedynymi dozwolonymi rozszerzeniami są doc,gif,jpg,jpeg,pdf,png,txt,zip,rar,chk,inc,mmd,t3d,7z,scn.

126
Pomoc doraźna / Odp: Zmiana plakatów w kabinach
« dnia: 25 Kwietnia 2011, 15:22:30 »
Czym zapisywałeś? Jak zapisywałeś?
FastStone Image Viewer. Zapisz jako typ... format TGA

127
Pomoc doraźna / Odp: Zmiana plakatów w kabinach
« dnia: 25 Kwietnia 2011, 13:58:49 »
Sprawdź loga, czy się w ogóle ładuje ta tekstura
Failed. Znaczy się nie ładuje.

upewnij się też, czy nie zrobiłeś literówki jakiejś.
Jestem pewny.

128
Pomoc doraźna / Zmiana plakatów w kabinach
« dnia: 25 Kwietnia 2011, 13:46:08 »
Opis problemu.
Chciałem zamienić zdjęcia lekko roznegliżowanych niewiast, na plakaty o bardziej neutralnej tematyce. Korzystając z faktu, że PC2010 jeździ na plikach .tga, który ułatwia podmienianie tekstur, posanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Znalazłem pliki odpowiadające za dekadencką atmosferę w kabinie, a następnie przygotowałem plik na podmianę. Zapisałem .jpg do formatu .tga, zmieniłem nazwę i zmieniłem rozmiar plakatu (w tym wypadku 128x256).

W efekcie symulator nie ładuje mojej tekstury i mam neutralny plakat przedstawiający nieskazitelną, niczym nie zaburzoną, biel.

Jak należy spreparować zdjęcie, aby symulator był w stanie je załadować?

129
Bocznica / Odp: Zmodernizowane EU07 dla PKP IC
« dnia: 17 Kwietnia 2011, 21:18:49 »
Tak, i karabiny maszynowe schowane za reflektorami...
Ech rozmarzyłem się :)

Jak marzyć to tylko na bocznicy, post nie wnośi nic do tematu.
Krzysiek626

130
Tabor kolejowy / Odp: Zmodernizowane EU07 dla PKP IC
« dnia: 08 Kwietnia 2011, 14:01:00 »
Bez sensu. Lokomotywa ładnie odmalowana, a budka dla kasy biletowej z odpadającym tynkiem i pordzewiała. Mam nadzieję, że ta budka jest składana, bo jakoś nie wyobrażam sobie mijanki ;)

131
Bocznica / Odp: Dobór aparatu fotograficznego
« dnia: 06 Kwietnia 2011, 20:04:40 »
Jakiej marki akumulatorki ? Nowe ? Używane ?
Nówki, marka jakaś TRAQ, 2300 mAh.
A formatowałeś je na początku? Litowo jonowe, czy wodorkowe? Szybko i często zmieniały temperaturę?

132
Bocznica / Odp: Dobór aparatu fotograficznego
« dnia: 06 Kwietnia 2011, 19:30:23 »
Pierwsze primo. Zły dział.
Drugie primo. Najlepszy aparat to ten, który aktualnie masz pod ręką. Jeżeli Twoja "małpka" ma tryby pół automatyczne (Av, T) to można z nich korzystać, ale najlepszy jest tryb "ręczny" (M). Tylko trzeba mieć co nieco pojęcia o robieniu zdjęć.
  • ISO nie wyższe niż 200.
  • Generalnie im mniej automatyki tym lepiej (n.p autoodszumianie na Off!).
  • Przesłona (Aperture) w okolicach 5.6.
O pozostałych tajnikach fotografii poczytaj na necie :)

133
Bieżące kolejowe / Odp: Oznaczenia czeskich lokomotyw
« dnia: 06 Kwietnia 2011, 09:33:48 »
Swoją drogą, do czego potrzebna jest cyfra samokontroli? Do sprawdzania poprawności numeru, wiem. Ale po co sprawdzać poprawność numeru?

134
Bocznica / Odp: Syrena
« dnia: 05 Kwietnia 2011, 14:06:22 »
Myślę, że najlepiej będzie zapytać u ŹRÓDŁA. FLIRT jest na tyle nowym wynalazkiem, że raczej nie znajdziesz syreny z FLIRTa na szrocie, czy allegro.

135
Tabor kolejowy / Odp: Seria SM42-1200
« dnia: 17 Marca 2011, 17:25:34 »
A co się stało z "prototypem" 1501? Czy są jakieś różnice pomiędzy nim, a serią 1200?

136
Tabor kolejowy / Seria SM42-1200
« dnia: 17 Marca 2011, 09:55:37 »
Na TYM zdjęciu widać dwie zmodernizowane stonki (zrobione przez Newag chyba). Czy te maszyny normalnie pracują, czy to tylko pokazówka? Ile ich jest i ile ma być?

Wydzieliłem dyskusję do nowego wątku.
Quark-t

137
Tabor kolejowy / Odp: Zmodernizowane EU07 PKP Cargo
« dnia: 12 Marca 2011, 17:19:35 »
Jakby jej domontowali po jednym silniku trakcyjnym na wózek to może by i miała te 3 układy :P
Coś być na rzeczy:
Cytat: http://www.rynek-kolejowy.pl/22506/Zmodernizowana_EU071501_juz_w_PKP_Cargo.htm
Wersja 303Eb otrzymała także zmodernizowany silnik trakcyjny (...)
Może to właśnie ten dodatkowy :)

138
Bieżące kolejowe / Odp: Lokomotywa EU07-303 Małgorzata
« dnia: 24 Lutego 2011, 17:46:07 »
Skoro to inicjatywa oddolna, to mogli zaszaleć i zrobić coś w stylu B-17 :)

139
Bieżące kolejowe / Odp: Działanie SBL
« dnia: 18 Lutego 2011, 17:41:04 »
A jak zachować się w następującej sytuacji?
Zatrzymuję się przed S1. Kontynuuję jazdę z prędkością 20km/h. W zasięgu wzroku pojawia się sygnalizator kolejnego odstępu, który wskazuje S5 lub wręcz S2. Czy w takiej sytuacji mogę przyśpieszyć, czy muszę zajechać z "czerwonego" odcinka?

140
Pomoc doraźna / Odp: Lokomotywy dwuczłonowe na exe_113
« dnia: 13 Lutego 2011, 19:55:07 »
A próbowałeś przejść pomiędzy jednoczłonowymi lokomotywami połączonymi ze sobą? PS. U mnie kłopotów nie ma.
Próbowałem. Po ustawieniu w Rainsted połączenia 55 i po załadowaniu scenerii loki w ogóle nie były połączone. Po wielokrotnym naciśnięciu (raz wciskałem kilkanaście razy) insert jest ukrotnienie, ale przejść nadal nie mogę.

141
Pomoc doraźna / Lokomotywy dwuczłonowe na exe_113
« dnia: 13 Lutego 2011, 16:42:02 »
Chciałem się dowiedzieć, czy ktoś jeszcze ma problem z przechodzeniem pomiędzy członami lokomotyw ET40, 41, 42 na exe_113?

Przy próbie wejścia do "środkowej" kabiny, symulator się wywala. Poniżej log, dodam jeszcze, że jeżdżę na XP SP3.

Compilation 2011-02-08, release 1.2.77.113.
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ASUS AH3650 Series
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.8673
Supported Extensions:
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_performance_monitor GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
Ra: można użyć VBO.
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpbps-new2.tex
OK
textures\wzp.dds
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
metal\metalfrictionpattern1.dds
OK
textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
tr\slup_beton1.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
tr\wys-ni-d.dds
OK
Loading - text model: models\tr/-3pd.t3d
textures\wzl.dds
OK
tr\kotwa_teownikrurowe.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
tr\#izol-sekcja.dds
OK
tr\odciag1.dds
OK
tr\ciezarbeton3.dds
OK
textures\grassgreen1.dds
OK
Scenery sky definition
cgskj_sunset024.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et41_v1\203e-a.t3d
dynamic\pkp\et41_v1\dach_pomost.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\izolator.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\lacznik_dachowy.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\panto-a.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\wozek-07.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\koloalstd.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\coupler.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\cien203e.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\et41-001.dds
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et41_v1\203e-b.t3d
cgskj_sunset024.t3d
init
Loading - text model: models\cgskj_sunset024.t3d
sky\sky_sunset024.dds
OK
Ground init OK
Player train init: 203e-001-a
Loading - text model: dynamic\pkp\et41_v1\kabina-et41-a.t3d
dynamic\pkp\et41_v1\203e]sciana.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]podloga.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]***.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]pszut.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]blacha_szara.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]blacha_szara2.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]listewka.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]blacha1.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]piasek.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]nabuty.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]krany.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]sufit.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]podstawa_nastawnik.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]klucze.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]wskazprzel.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]radiotelnew.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]tapicerafotel.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_2]amper_obwodka.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]amper_obwodka.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]przody.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]podspod.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]listewka2.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]pulpitgora_1a.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]puszencje.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]kierunkowy.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]klucz_kierunkowy.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]zasadniczy.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]oslona_czesc.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]rt9.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]grzejnik.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]hebel.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]blacha.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]zasilaczradio.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]lampa.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]nastawnikob.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]kloc.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]nastawnik.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]listewka4.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]szyba.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\303e_2]oslona_szyby.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\303e_2]oslona_szybyb2.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]listewka5.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]drzwi_szafa_wn.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]drzwi_maszynownia.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]tabliczkaodrecznego.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]puchy.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]reczny.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]pudlo_shp.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]zaslon.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]blacha_zielona.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]zawias.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]listwa_drzwi_4.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]klamka_drzwi.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]listwa_drzwi_1.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]listwa_drzwi_3.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]listwa_drzwi_2.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]listwa_drzwi_5.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]blacha_drzwi.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]czuwakshp.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]listewka3.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]przelacznikilampki.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\czerwone.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]czarne.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]wskpr.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]wskzeg.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]rt9_tarcza.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]mierze.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]rt9_tarcza_p.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]mierzepodsw.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]manopodsw.dds
OK
Player train init OK
textures\smuga.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et41_v1\korytarz.t3d
dynamic\pkp\et41_v1\przedzialmeu07.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\window_int.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\drzwi-klamka.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\pomost.dds
OK

Interpunkcja. Po przecinku stawiamy spację.
Rozi

142
Bocznica / Odp: Projekt Rochowice
« dnia: 02 Lutego 2011, 15:58:20 »
Dopóki nie można gry zapisać, dopóty tworzenie dłuższych tras (i misji) mija się z celem.

Wydzielam ten OT.
Rozi

143
Bieżące kolejowe / Odp: Maszyniści uciekają z PKP InterCity
« dnia: 31 Stycznia 2011, 20:20:35 »
Cytat: Rynek Kolejowy
powodem odejścia maszynistów z PKP Intercity jest odebranie tzw. dodatku kilometrowego. W efekcie maszyniści, którzy jeździli na długich trasach stracili nawet 1 – 1,2 zł (przy zarobkach 4 – 5 tys. zł)
W dzisiejszych czasach ważny jest każdy grosz :)

144
Bieżące kolejowe / Odp: Lokomotywa EU07-303 Małgorzata
« dnia: 21 Stycznia 2011, 11:29:47 »
303 jeździ na Czechy? Poza tym już jest Małgorzata, jak się nie mylę EU07-516 (która rzeczywiście wjeżdża do Czech), tylko że ona ma to napisane w j. czeskim.
O to to. Właśnie coś mi się z tymi imionami i Czechami w pamięci wyryło, że wydedukowałem, że 303 też na południe śmiga. Ale zaraz, czy polskie loki nie mają czeskich nazw (np. Rumcajs), a czeskie 163 polskich?

145
Bieżące kolejowe / Odp: Lokomotywa EU07-303 Małgorzata
« dnia: 21 Stycznia 2011, 10:52:43 »
Jak już im się taka romantyczność uruchomiła, że nadają imiona lokomotywom (jeżdżącym na czeską stronę), to mogliby jakoś ładniej skomponować miejsce dla imienia. No i czytelniejszą czcionkę wybrać.

146
Bocznica / Odp: Zaginione wagony Intercity
« dnia: 07 Stycznia 2011, 14:01:06 »
Ja zawzięcie bronię ogólnie kolejnictwa (zarówno IC, IR, Cargo) (...) Czemu w tak trudnych dla kolei czasach nie nagrał tego, co jest na niej piękne?

A to na kolei jest teraz pięknie? Zaklinanie rzeczywistości wcale nie pomoże kolejnictwu.

147
Bieżące kolejowe / Odp: CD połączy się z PKP Cargo?
« dnia: 04 Stycznia 2011, 19:25:19 »
O ile połączenia nie zaaranżuje jakiś sudecki Czech, to czemu nie.

148
Bocznica / Odp: Spalinówki do strącania lodu z sieci
« dnia: 26 Grudnia 2010, 15:49:36 »
Nu panocku, na tej samej galerii tylko trochę niżej jest takie cuś:
http://gallery.balticrailpics.net/displayimage.php?pos=-6526

149
Jak nowy minister zacznie naprawiać sytuację na kolei. Nadepnie na odciski bardzo wielu osób, które mają wygodne posadki i mocne koneksje.
Powiedzmy sobie wprost. Aby naprawić sytuację na polskiej kolei trzeba dysponować kilkunastoma dywizjami wojska.

150
Bocznica / Odp: muzyka barokowa
« dnia: 29 Listopada 2010, 19:24:42 »
Spambot czy też nie, ważne że wychowany i muzyki klasycznej słucha.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17