Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - BLAcKboY

Strony: [1] 2
1
Bocznica / Problem ze scenerią CMK_2014
« dnia: 01 Kwietnia 2014, 22:03:17 »
Zgłaszam problem ze scenerią CMK_2014.
Scenariusz CMK_13101, w scenerii nic nie zmieniałem, nawet składów. W Mrzygłodzie zatrzymuje mnie S1. Czekam 15 minut i nic. Po wyłączeniu symulatora okazało się, że miałem wyłączone zapisywanie przebiegu symulacji w log.txt Teraz już nie mam czasu na przejazd od początku.

Użyłem exe z paczki 8.13.

2
Pomoc doraźna / Prędkość samochodów
« dnia: 12 Czerwca 2012, 11:28:11 »
Chciałem się dowiedzieć czy można zmienić prędkość pojazdów drogowych?
Prędkość początkową składu szynowego definiuje się zaraz za komendą trainset, a tej ewidentnie brakuje we wpisie samochodów. Przykładowo:
Kod: (l61_auta.inc) [Zaznacz]
//auta

node 800 0 pasek dynamic road\passat none passat przejazd_jaw2 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 golf dynamic road\golf none golf autobus_hs 38.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 arosa dynamic road\arosa none arosa auto2 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 ka dynamic road\ka none ka autobus_hs 32.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 jelcz121mb dynamic road\jelczm121 m121_kr m121mb autobus_bln 15.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 autosan2 dynamic road\h9 h9_pksnt02 h9-21 autobus_str 25.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 a4 dynamic road\a4 none a4 autobus2_str 25.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 jelcz dynamic road\jelcz jelcz-pakaszaramis1 315dumb autobus_hs 25.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 zz0 dynamic road\arosa none arosa rakieta 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz1 dynamic road\ford transit_niebieski transit330ldumb adsim1 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz2 dynamic road\jelczm121 m121_kr m121mb adsim2 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz3 dynamic road\golf none golf adsim3 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz4 dynamic road\ik280db none ik280 adsim4 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz5 dynamic road\ka none ka adsim5 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz6 dynamic road\jelcz jelcz-pakaszaramis1 315dumb adsim6 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

3
Symulator / Wątek z gratulacjami (tylko gesty czołobitne!!!)
« dnia: 17 Maja 2012, 10:36:39 »
PC2011 wydana, radocha nie z tej ziemi, a co do czego za trud i wysiłek włożony w to przedsięwzięcie podziękowało tylko kilka osób (znalazłem dwie, ale może jest ich więcej). Sam się na tym złapałem, że zacząłem jeździć, bez zwykłego dziękuję.

Dlatego teraz chcę nadrobić te zaległości i podziękować całej ekipie, oraz wyrazić moje uznanie dla ogromu pracy jakiej dokonaliście.
Pamiętam doskonale czasy EU07 w wersji unoff160402 (czy jak jej tam), kiedy każdy miał inną wersję symulatora, każdy lepił po swojemu. Słowem czasy dzikiego zachodu.
Patrząc na obecną sytuację, kiedy zespół jest w stanie wydać program lepiej przygotowany niż Microsoft Windows (powiedzmy sobie wprost, PC2010 wystarczył SP1 do eliminacji wszystkich błędów, Windowsy dopiero po SP2 zaczynają działać jak poprawnie), jest doskonałym przykładem zaangażowania i poświęcenia dla sprawy.

Jeszcze raz wielkie dzięki, i gratulacje dla całej ekipy.

Szary użyszkodnik.

EDIT:
Tytuł zmieniony.

4
Bocznica / Nowy sterownik do ATI - nie odpala MaSzyna
« dnia: 10 Września 2011, 11:17:26 »
W wielkiej swej lekkomyślności pozwoliłem automatycznej aktualizacji oprogramowania ATI Catalist na zainstalowanie nowszej wersji oprogramowania (z 11.6 na 11.8), jak i nowszej wersji sterownika (obecnie 8.881).
Na ten moment nie jestem w stanie włączyć MaSzyny. Wszystko inne (chyba) działa jak działało. Loga nie daję, bo symulacja nawet nie chce zacząć się ładować.

Sprzęt:
Win7 x64 SP1 @ Płyta Intela, Core2Duo 2.66 GHz, 4GB RAM, ATI Radeon HD3800

5
Symulator / DDS vs. TGA
« dnia: 30 Czerwca 2011, 22:25:50 »
Od pewnego czasu funkcjonują dwie równoległe Paczki Całościowe. Chciałem się dowiedzieć dlaczego?
Ale jeżeli ta wiedza jest zakazana dla takich małych żuczków jak ja, to czy mógłbym się dowiedzieć, czy któraś PC działa szybciej?

6
Pomoc doraźna / Zmiana plakatów w kabinach
« dnia: 25 Kwietnia 2011, 13:46:08 »
Opis problemu.
Chciałem zamienić zdjęcia lekko roznegliżowanych niewiast, na plakaty o bardziej neutralnej tematyce. Korzystając z faktu, że PC2010 jeździ na plikach .tga, który ułatwia podmienianie tekstur, posanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Znalazłem pliki odpowiadające za dekadencką atmosferę w kabinie, a następnie przygotowałem plik na podmianę. Zapisałem .jpg do formatu .tga, zmieniłem nazwę i zmieniłem rozmiar plakatu (w tym wypadku 128x256).

W efekcie symulator nie ładuje mojej tekstury i mam neutralny plakat przedstawiający nieskazitelną, niczym nie zaburzoną, biel.

Jak należy spreparować zdjęcie, aby symulator był w stanie je załadować?

7
Tabor kolejowy / Seria SM42-1200
« dnia: 17 Marca 2011, 09:55:37 »
Na TYM zdjęciu widać dwie zmodernizowane stonki (zrobione przez Newag chyba). Czy te maszyny normalnie pracują, czy to tylko pokazówka? Ile ich jest i ile ma być?

Wydzieliłem dyskusję do nowego wątku.
Quark-t

8
Pomoc doraźna / Lokomotywy dwuczłonowe na exe_113
« dnia: 13 Lutego 2011, 16:42:02 »
Chciałem się dowiedzieć, czy ktoś jeszcze ma problem z przechodzeniem pomiędzy członami lokomotyw ET40, 41, 42 na exe_113?

Przy próbie wejścia do "środkowej" kabiny, symulator się wywala. Poniżej log, dodam jeszcze, że jeżdżę na XP SP3.

Compilation 2011-02-08, release 1.2.77.113.
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ASUS AH3650 Series
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.8673
Supported Extensions:
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_performance_monitor GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
Ra: można użyć VBO.
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpbps-new2.tex
OK
textures\wzp.dds
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
metal\metalfrictionpattern1.dds
OK
textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
tr\slup_beton1.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
tr\wys-ni-d.dds
OK
Loading - text model: models\tr/-3pd.t3d
textures\wzl.dds
OK
tr\kotwa_teownikrurowe.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
tr\#izol-sekcja.dds
OK
tr\odciag1.dds
OK
tr\ciezarbeton3.dds
OK
textures\grassgreen1.dds
OK
Scenery sky definition
cgskj_sunset024.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et41_v1\203e-a.t3d
dynamic\pkp\et41_v1\dach_pomost.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\izolator.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\lacznik_dachowy.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\panto-a.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\wozek-07.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\koloalstd.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\coupler.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\cien203e.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\et41-001.dds
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et41_v1\203e-b.t3d
cgskj_sunset024.t3d
init
Loading - text model: models\cgskj_sunset024.t3d
sky\sky_sunset024.dds
OK
Ground init OK
Player train init: 203e-001-a
Loading - text model: dynamic\pkp\et41_v1\kabina-et41-a.t3d
dynamic\pkp\et41_v1\203e]sciana.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]podloga.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]***.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]pszut.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]blacha_szara.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]blacha_szara2.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]listewka.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]blacha1.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]piasek.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]nabuty.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]krany.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]sufit.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]podstawa_nastawnik.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]klucze.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]wskazprzel.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]radiotelnew.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]tapicerafotel.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_2]amper_obwodka.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]amper_obwodka.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]przody.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]podspod.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]listewka2.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]pulpitgora_1a.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]puszencje.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]kierunkowy.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]klucz_kierunkowy.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]zasadniczy.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]oslona_czesc.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]rt9.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]grzejnik.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]hebel.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]blacha.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]zasilaczradio.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]lampa.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]nastawnikob.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]kloc.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]nastawnik.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]listewka4.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]szyba.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\303e_2]oslona_szyby.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\303e_2]oslona_szybyb2.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]listewka5.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]drzwi_szafa_wn.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]drzwi_maszynownia.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]tabliczkaodrecznego.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]puchy.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]reczny.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]pudlo_shp.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]zaslon.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]blacha_zielona.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]zawias.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]listwa_drzwi_4.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]klamka_drzwi.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]listwa_drzwi_1.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]listwa_drzwi_3.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]listwa_drzwi_2.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]listwa_drzwi_5.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]blacha_drzwi.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]czuwakshp.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]listewka3.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]przelacznikilampki.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\czerwone.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]czarne.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]wskpr.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]wskzeg.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]rt9_tarcza.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]mierze.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\4e_1]rt9_tarcza_p.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]mierzepodsw.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\203e]manopodsw.dds
OK
Player train init OK
textures\smuga.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et41_v1\korytarz.t3d
dynamic\pkp\et41_v1\przedzialmeu07.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\window_int.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\drzwi-klamka.dds
OK
dynamic\pkp\et41_v1\pomost.dds
OK

Interpunkcja. Po przecinku stawiamy spację.
Rozi

9
Bocznica / Odp: Projekt Rochowice
« dnia: 02 Lutego 2011, 15:58:20 »
Dopóki nie można gry zapisać, dopóty tworzenie dłuższych tras (i misji) mija się z celem.

Wydzielam ten OT.
Rozi

10
Tabor kolejowy / Rodzaj silników w ST44 i SM03
« dnia: 17 Listopada 2010, 12:00:24 »
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji (układ i ilość cylindrów) na temat budowy silnika w SM03 i ST44-12xx (12CzN26/26).
Pomożecie?


Krzysiek626

11
Bocznica / Odp: Orient Express
« dnia: 22 Września 2010, 21:18:08 »
Przepraszam za "reanimowanie trupa", ale wyczytałem niusa jakoby w Małaszewiczach, na bocznicy PKP Cargo niszczał oryginalny skład Orient Express'u.

Informację znalazłem tutaj. Czy jest to znany urban legend*?

Jeżeli już to trzeba było zapytać w nowym wątku. Informacja moim zdaniem wyssana z palca. Bocznica.
Krzysiek626

12
Czy jest możliwość umieszczenia SP1 na serwerze? Dla tych którzy nie korzystają (i nie chcą korzystać) z torrentów.

13
Bieżące kolejowe / Prąd w kablu, a kolej dużych prędkości
« dnia: 30 Kwietnia 2010, 14:56:45 »
Spotkałem się ostatnio z opinią, że najgorsze co można było zrobić po wojnie na polskiej kolei, to pozostanie przy napięciu 3 kV DC.
Opinia ta wypowiedziana została przy okazji omawiania szybkiej kolej na polskiej ziemi.

Chciałbym poprosić tutejszych znawców, o wyjaśnienie ewentualnej zależności pomiędzy tymi czynnikami.

14
Bocznica / Odp: Nowe lokomotywy w IC
« dnia: 14 Kwietnia 2010, 13:38:27 »
Czy jest to odpowiedź na brak szybkich lokomotyw?
EP09 w najróżniejszych NR i NG -> składy ciągane przez siódemki -> opóźnienia.

Panowie, pytania są naciągane. Koledzy pewnie poinformują jak bedą dalsze pewne wiadomości w tym temacie. Bocznica.
Krzysiek626

15
Symulator / 50 ton pasażerów...
« dnia: 03 Lutego 2010, 10:51:26 »
... czy to aby nie przesada?
Ja rozumiem, że pociąg może być zatłoczony, ale 50 ton pasażerów w jednym wagonie?
Posiłkując się statystyką: uśredniony, przeciętny przedstawiciel Homo Sapiens waży średnio 75kg. To daje 666,(6) osób w jednym wagonie, tudzież członie EZTa. Gdzie upchnąć tyle osób?
Weźmy człon s EN57.
56 miejsc siedzących, zostaje 610 osób.
W "przedsionkach" zmieści się 6 rządków po 4 osoby. -> 24 x 2 = 48, zostają 562 osoby.
562 osoby dzielimy na trzy przedziały, wychodzi na każdy przedział trochę ponad 187 osób stojących.

Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, ale jeżeli koledzy spotkali się z taką sytuacją to grzecznie przepraszam.

16
Uruchamianie Symulatora / Skonfiguruj kartę graficzną...
« dnia: 04 Listopada 2009, 23:18:48 »
... takie stwierdzenie pada, kiedy ktoś narzeka na kiepski FPS mimo wyszczelonej wystrzelonej w kosmos grafiki.
Rada słuszna, ale na czym ma polegać owa mistyczna konfiguracja? Na co trzeba zwrócić uwagę? Czy trzeba po prostu wszystkie wartości przykręcić na minimum.

Ostatnio przesiadłem się z ATI Radeon 9100 32mb na ASUS AH3650 512mb DDR2 i różnicy nie ma.
Wyłączając wszelkie gadżety 3D (Antyaliasing, filtrowanie anizotropowe), poziom szczegółowości mipmap na 1/4, włączona obsługa formatów DXT tekstur (cokolwiek by to było) FPS na testowej trasie (kilka zwrotnic i tory łącznej długości ok 100m + lokomotywa) podskoczyła ze 130 na 240, ale już na Bałtyku różnicy praktycznie nie było.
Gdzie szukać tej mocy obliczeniowej?

Krzysiek626

17
Bocznica / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 18 Września 2009, 20:23:13 »
Rozumiem, że tych zapór dźwiękowych, będzie jeszcze drugi rządek, na tych co są?

Będzie, bocznica.

Krzysiek626

18
Bocznica / Wydzielone z: Z kamerą na PKP
« dnia: 04 Września 2009, 15:22:54 »
Obydwoje macie racje:

Że się tak ordynarnie zapytam wprost. Czy do kolegi Dolmio89 trzeba się zwracać per koleżanko?

19
Pomoc w tworzeniu / Turbo jako ventilator
« dnia: 26 Sierpnia 2009, 14:39:02 »
Czy diesel'owskie .exe odczytuję dźwięk ventilator w .mmd?

Jeżeli tak, to za co odpowiadają kolejne parametry.
Spróbowałem ten pomysł na SM42, konkretnie 6D, brzmi bardzo obiecująco,
ale parametry pracy SM48 są przecież zupełnie inne, więc wpis pasujący do stonki jest zły do tamary.

20
Tabor / Wyjaśnijcie proszę wpis runningnoise
« dnia: 15 Marca 2009, 14:57:58 »
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, za co odpowiadają kolejne parametry w tym wpisie?
Jak ich zmiana wpływa na dźwięk?

runningnoise: en57-runningnoise.wav 1.5 0.0 2.0 0.05     //normalized: AM/Vmax, FM/Vmax
Z góry dziękuję.

21
Tabor / Spowolniony runningnoise
« dnia: 07 Marca 2009, 22:37:30 »
Witam,

pobrałem ostatnimi czasy dźwięki wykonane przez kolegę Szociu. WPodczas odtwarzania w Winampie, nie powiem, zacnie się prezentują, niestety w MaSzynie są "wolniejsze" niźli być powinny. Jadąc 100km/h słuchowo jadę 70-80km/h. Przy czym, natężenie dźwięku jest dobre.

Wpisy wklejone z wątku.

22
Tabor / Problem ze zmienionymi hamulcami Kudłacza.
« dnia: 11 Listopada 2008, 11:41:35 »
Jak na razie sprawdziłem hamulce w 4E i ET22 (dokładniej 201E Pack). W obydwu przypadkach hamulce działają bez zarzutu, jest jednak problem jest w ET22.
Wskazówka cylindra hamulcowego stoi na zerze, pomimo tego, że skład hamuje.
W pliku CHK zaremowałem stare ustawienia i dopisałem nowe, wygląda to tak:
Kod: (201E.chk) [Zaznacz]
Brake: BrakeType=Oerlikon NBpA=4 MBF=85.0 MaxBP=0.42 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.06 BCM=1.5 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=1.0 MinCP=0.75 MaxCP=0.85 CompressorSpeed=0.0566
// MaxBP=0.41 BCN=8 BCR=0.112 BCD=0.2 BCM=5.3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.834 MinCP=0.75 MaxCP=0.85 CompressorSpeed=0.03
// ilosc elementow ciernych na os, max sila docisku ham. recznego [kN], max. cisnienie w cyl.,
// cylindry: ilosc, promien, skok roboczy, mnoznik przekladni,
// cisnienie nominalne w przew. glownym [MPa], opcjonalnie dane dotyczace sprezarki i zbiornika glownego

23
Bocznica / Wydzielone z "060Da (ST43)"
« dnia: 16 Lutego 2008, 17:40:51 »
Paczuszka przy rozpakowywaniu (16%) się psuje. Ściągane IE i Firefoxem.

24
Tabor kolejowy / Dwa wagonowe pytania
« dnia: 25 Stycznia 2008, 21:42:24 »
Pierwsze primo.
Co to za wagon ciągnie Tamara?

Drugie primo.
Do przewozu jakich materiałów służy platforma RIVMNS (czy jakoś tak?), platforma na wózkach trzyosiowych.

25
Bocznica / Wydzielone z "ET24"
« dnia: 02 Stycznia 2008, 00:04:39 »
Z tego co słyszałem to budowa ET24 rozpoczęła się  1989r. ale nie została skończona ze względu na zmniejszających się przewozów kolejowych. Gdyby nie upadek bloku wschodniego w 1989 roku te lokomotywy jeździły by dzisiaj po Polsce.
Oj tak. Gdyby nie ten cholerny Reagan. Żyli byśmy dzisiaj w raju.
SIOSTRO!!!
Lewatywę!!!

Daruj sobie tego typu wpisy.
Akvin

26
Podobno ostatni taki wagon na chodzie.

http://transport.asi.pwr.wroc.pl/duze/37/279947.jpg

27
Tabor kolejowy / Hamowanie w EZT
« dnia: 01 Listopada 2007, 19:23:26 »
Jak to z tym jest. Z tego co widziałem, to w kibelkach hamulce działają na zasadzie "strzałów".
Dźwignia do siebie = jakaś tam ilość powietrza idzie do cylindra hamulcowego.
Od siebie = ciśnienie spada.
A w symku jest co dokładnie? Dyskusje na ten temat, jakie są na forum, toczone są w języku kompletnie dal mnie nie zrozumiałym. Powiem tylko tyle, że w MaSzynie hamulce działają inaczej, niż kiblach jakimi jechałem (nie jako mechanik, ale jako obserwator), przynajmniej tak mi się wydaje.
Prosiłbym o rozjaśnienie sprawy, łopatologicznie, jeżeli można prosić.

28
Bocznica / Odp: Trasa Terenowo-Rozjazdowo-Ewkowo
« dnia: 27 Września 2007, 17:24:05 »
Cytat: mihau_PCC
To się do działu Rotfl nadaje :D
Coś pięknego!!!

29
Pomoc doraźna / Niewidzialna ściana, powodująca shutdown MaSzyny
« dnia: 26 Września 2007, 12:40:05 »
W końcu przypomniałem sobie, żebym napisał o tym problemie, jaki mam, więc piszę.
Problem polega na istnieniu jakby niewidzialnej bariery, której  nie można przekroczyć. Niezależnie, czy jedzie się w kabinie, czy lata poza nią. Przekroczenie powoduje automatyczne wyłączenie się programu. Problem ten mam(miałem) na:
- pierwszej wersji SDR18. Misja SN61, bariera zaraz za pierwszym zakrętem.
- obecnej wersji SDR18 i 19.  Bariera znajduje się tuż przed Lipnicą (ostatnia stacja przed Strzęsowcem). Tu trzeba zauważyć, że próba odpalenia misji z pośp. ze Strzęsowca do Karpic kończy się pełnym załadowaniem MaSzyny, po czym okazuje się że lokomotywa nie ma kabiny, i koniec zabawy.
- Gnaszyn HS-1. Tutaj bariera znajduje się jakieś 100-150m za pierwszym zakrętem.
Garść informacji o sprzęcie:
Jakieś AMD około 1,8 Ghz
512 Ram, prawdopodobnie DDR
ATI Radeon 9100 64MB
Sterownik: 8.252.0.0
Windows XP
Pierwsza wersja Paczki Całościowej Mariusz&Co Ltd.
exe 699, 674 TE

30
Bocznica / Problemy z 3E
« dnia: 03 Września 2007, 13:16:55 »
Coby nie zaśmiecać wątku głównego, otwieram nowy temat.
Problem wygląda następująco:


Jest to wersja 3E2-n. W wersji 3E lok patrzył w (swoje) prawo, co akurat nikogo nie powinno dziwić. Zmieniłem plik *.chk według zaleceń w głównym wątku, co nie powinno mieć wpływu na mapowanie tekstury.
Exe 699kB
Pierwsza paczka Mariusz&Co.
WinXP
ATI 9000 64MB

Strony: [1] 2