361
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy/niedoróbki i uwagi odnośnie SPKS
« dnia: 31 Grudnia 2012, 16:23:21 »
Jeszcze jedna kwestia, składy pasażerskie na hamulcach klockowych generalnie hamują dużo lepiej niż w rzeczywistości.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Pewno normalny posterunek odstępowy tylko z samoczynnością. Po stwierdzeniu końca, pewno sam semafor się stawia i tyle.
Wzorowałem się na jednym zaworze. Wychodzi na to, że jest on lekko niesprawny…
Wyliczenia wyliczeniami a przecież wiadomo, ze na średnie i duże odległości i przy przewozach masowych kolej zawsze będzie tańsza od samochodu.Nie zawsze taniość decyduje o wyborze, najczęściej ilość papierkologi, elastyczność (zorganizować tira lub tiry da się w 24 godziny nie wiem ile wcześniej trzeba transport kolejowy bookować) brak konieczności kombinowania przeładunków, transport door to door. Niestety kolej raczej zbyt szybko w drobnice nie wejdzie tylko duże ładunki między dużymi zakładami (najlepiej z własną bocznica).