Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Żabek

Strony: [1] 2 3 ... 14
1
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 19 Lutego 2017, 17:00:16 »
Nie chce mi się dyskutować o rzeczach nieistotnych. Było - minęło.

2
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 19 Lutego 2017, 16:53:11 »
@Żabek, o PMPPW oczywiście wiedziałem, ale że nie było żadnych konkretnych informacji przez dłuższy czas to uznałem, że projekt upadł, więc wziąłem sprawy w swoje ręce.
To słoneczko zwane GG nie bez powodu jest na dole pod avatarem, wystarczyło zapytać a nie "uznawać".

Nic nie stoi oczywiście na przeszkodzie, żeby powstała wersja przedstawiająca stan obecny i ten z lat 90, co moim zdaniem będzie świetnie pokazywać regres, jaki przeszły piaskówki w ciągu tych 20 lat.
Ciekawe jak to teraz widzisz, skoro każdy z nas ma "swoją wersję" Kotlarni i na pewno różnią się one od siebie. Mogłeś poprosić, udostępniłbym to co mam a Ty byś usunął to, co zlikwidowali.

To dlaczego obserwować, zamiast współpracować? Gliwicki Krzyś ogarnąłby to, czego mi się nie chciało.
Tego też mi nie powiedziałeś, po prostu zlałeś mnie jak prosiłem o pomoc to więcej nikogo się nie prosiłem. Poradzili mi, żebym zwrócił się do "najwyższej instancji" i się odbiłem. A prosiłem o listę co zmienić na co a nie o to, żebyś to robił :(

3
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 19 Lutego 2017, 11:19:12 »
Cześć Krzyśku, dzięki za pamięć :)
Ja też dałem się ponieść emocjom o poranku, kiedyś może będą dwie scenerie obejmujące te same trasy i przepychanki, że "moje jest mojsze niż Twoje"... Wracam zatem do swojej pozycji obserwatora, zobaczymy co i jak realistyczne to wyjdzie :)

4
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 19 Lutego 2017, 09:09:43 »
Może czasem warto pogrzebać w forumowym archiwum i zobaczyć co robią inni? A potem napisać i połączyć siły?


Widzę, że "stara wiara" już o mnie zapomniała i też młodemu koledze nie podpowie... Ech, o tempora, o mores!

5
Jeżeli będziesz chciał, to je sam zacytujesz.
mnie też pozbawiono dostępu do moich własnych wypowiedzi.


6

Ponieważ publiczne cytowanie z działów zamkniętych nadal uważam za złamanie wszelkich granic przyzwoitości, umieszczę tylko linki:
I zapytam, czy na pewno chodzi o mnie?
Wiesz, temat chyba specjalnie został umieszczony w otwartym wątku, żeby każdy użytkownik wiedział co się dzieje. Cytowanie z działów zamkniętych uważasz za złamanie zasad przyzwoitości a już wklejanie linków do tych wypowiedzi jest OK? Tym bardziej, że przeważająca większość nie ma do tego dostępu. I na tej podstawie każesz komuś wyrabiać sobie zdanie? Chętnie bym się odniósł do Twoich cytatów... tylko mnie też pozbawiono dostępu do moich własnych wypowiedzi. Zasadę "wiem ale nie powiem" większość kojarzy z różnych serwisów informacyjnych.
Ale okej, wal dalej wszystkich poniżej pasa.

7
Witajcie.

Dawno mnie tu nie było i dlatego z ogromnym smutkiem czytam to, co się tu dzieje. A w dodatku jest tu mowa o mnie. No cóż.
Nie pozostaje mi nic innego jak ustosunkować się do części poruszanych argumentów.

1. Upublicznienie źródeł.
Nie wiem w czym to komu przeszkadza, żeby źródła były ogólnodostępne? Kod nie jest łatwy do przebrnięcia, kompilowalny w archaicznym środowisku jakim jest BCB5, zakręcony jak "ruski termos". Mało kto będzie w stanie go zrozumieć a co dopiero go zmieniać. Poza tym istnieje przepaść pomiędzy upublicznieniem kodu a stworzeniem repozytorium, które będzie pozwalało na pracę wielu developerów. Przecież to się nie odbywa na zasadzie, że przychodzi jakiś gimbus, zmienia 3 linijki kodu i będzie domagał się scalenia tego do oficjalnego releasu a @Ra będzie musiał to zrobić. Grupa developerów byłaby ograniczona do garstki osób, reszta "narodu" mogłaby tylko patrzeć. Przecież tak jest ze źródłami Androida...

2. Licencjonowanie kodu.
Jeśli Twórcy Maszyny umieścili zapisy odnośnie licencjonowania GPL w kodzie to nikt, absolutnie nikt nie ma prawa usunąć tego zapisu bez pisemnej zgody wszystkich Twórców. Chociażby skały srały - nikt. To, co przeczytałem zjeżyło mi włosy na głowie. Nie będę pisał, że jest to kradzież. Ja uznaję, że jest to próba zrobienia sobie "furtki" do legalnego przejęcia źródeł tak, aby ktoś mógł na tym zarabiać.

3. Autorytaryzm.
Panowie @Ra i @youBy się dogadali, podzielili tym, co który robi w kodzie. I chwała im za to. Problemem jest to, że w danej chwili było im na rękę a nie to, czego oczekiwała społeczność Forum. W zasadzie nie pytali się o zdanie, każdy stworzył swoją listę zadań i ją realizował. Dopóki było to systematyzowanie kodu, próba jakiegoś ujednolicenia, aby dodawanie nowych funkcjonalności nie wymagało przerobienia połowy plików, dopóty byłem za tym. Ale potem zaczęły pojawiać się nowe rzeczy, które nijak miały się do potrzeb twórców scenerii. Z całym szacunkiem, ale, zarówno jako twórcę scenerii, jak i użytkownika symulatora, guzik mnie obchodziło jak hamuje skład 60km ode "mnie". Dla mnie ważne było to, żeby ruszał i się zatrzymywał.
Druga sprawa to Rainsted. Fantastyczne narzędzie do tworzenia realistycznych scenerii. Jest tylko jedno "ale" - mało którą rzecz można w nim zrobić do końca. Jest cała masa rzeczy zaczętych ale nie skończonych. Nasuwa mi się porównanie, trochę na wyrost, że Rainsted jest jak pierwsza darmowa działka od dealera - rozdawana po to, aby od siebie uzależnić i ciągle wracać. @Ra Was od siebie uzależnił. Świadomie bądź nie. Robi to, na co w danej chwili ma ochotę. Jeśli ktoś od niego coś wymaga to zasłania się brakiem czasu i w tym czasie robi jemu wygodne zmiany w eu07. A jeśli zostanie przyparty do muru, tak, jak obecnie, to obraża się na cały świat http://eu07.pl/forum/index.php/topic,26698.0.html i szantażuje. Daje dwie alternatywy znów nie z tych najbardziej potrzebnych. A w przypadku innych sugestii - foch na całego. Troszkę niepoważne...

4. Coś od siebie
Po 11 latach tworzenia jednej i tej samej scenerii mam kupkę zawieszonych w próżni torów z ustawionymi semaforami i siecią trakcyjną, która nie ma odciągów. Utknąłem w martwym punkcie - z jednej strony ciężko zostawić 11 lat hobbystycznego zajęcia, z drugiej nie mam możliwości dalszego rozwoju bez straty części tego, co zrobiłem. Jeśli ktoś przeczytał tyradę @Q to wie, że jedynym rozważanym przeze mnie wyjściem jest dokończenie zaczętych spraw w Rainstedzie i ucieczka do czegoś innego. Ale nie mogę, żażyłem darmowego dropsa od @Ra i jestem uzależniony. Jedynym wyjściem okazał się odwyk od scenerii, od Maszyny. Przepłoszenie, jak to zostało nazwane.
Nie chcę, żeby ktoś to odebrał jako mój atak na @Ra i stanięcie po stronie @Q. Każdy z nich ma sporo za uszami, do każdego z nich mam duży żal za to, że obiecywali mi pomoc a jak przyszło co do czego to inne sprawy spychały mnie na szary koniec listy priorytetów.

@surgeon - nigdy się ze mną nie zgadzałeś, z reguły tylko i wyłącznie dla zasady. Narzędzie, które dostawałeś do tworzenia scenerii było zawsze testowane najpierw na mojej scenerii. Z prostego powodu - moja sceneria istniała w Rainstedzie zanim Ty wpadłeś na pomysł robienia swojej. Więc zgłaszaj sobie liberum veto ile chcesz.

Czy zostałem przepłoszony z Forum? Nie. To była moja świadoma decyzja.
Czy zostałem przepłoszony z Maszyny? Nie. Sceneria sobie wegetuje. Można po niej spokojnie jeździć i podziwiać próżnię. Linki są na yT.
To o co mi chodziło? O to, że mój głos, jako twórcy scenerii realistycznej nie był słyszany albo był ignorowany. Potrzebowałem wielu rzeczy, które powinny być wprowadzane w kodzie symulatora ale niknęło to bez echa. Nie będę pisał o szczegółach - ci, którzy mnie znają to wiedzą, reszta nie musi wiedzieć dla własnego spokoju.
Czy chciałbym tu wrócić? Tak.
Czy tu wrócę? Nie sądzę bo uważam, że nic się tu nie zmieni. Developerzy scenerii, osoby, które tworzą świat, po którym jeździcie i które wiedzą co jest potrzebne, żeby symulacja wyglądała realistycznie, nie mają realnego wpływu na to, co dzieje się z projektem. Ja takiej MaSzynie powiedziałem NIE. I swoje zdanie podtrzymuję.

Pozdrawiam
Damian

8
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 08 Sierpnia 2010, 20:21:12 »
"Wdowi Skrypt"
To brzmi jak tytuł przyszłorocznego hitu kinowego... "Wdowi skrypt 2" :P

9
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 08 Sierpnia 2010, 20:02:50 »
Pozwolę sobie na reklamę tego filmiku:

&feature=related

Zapewne mój komentarz zostanie usunięty (prawda w oczy kole).

Ale o co c'mon??

10
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 08 Sierpnia 2010, 16:10:19 »
To wal do szoguna, on umie :]

11
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 08 Sierpnia 2010, 16:01:54 »
ROTFL z przekładaniem zwrotnic pod składami jakoś taki mało śmieszny jest...

12
Poszukuję, chcę zrobić / Sygnalista
« dnia: 07 Czerwca 2010, 19:43:10 »
Witam!

Pilnie poszukuję osoby biegłej w sposobie i zasadach sygnalizacji bocznic kolejowych. Osoby proszone są na PW.

Żabek

13
Bocznica / Odp: Apel
« dnia: 30 Maja 2010, 13:58:45 »
Kiedyś to się więcej robiło a mniej pisało o robieniu, ale kiedyś to i nostalgia była inna, jakaś lepsza...
Może kod był bardziej dostępny i nie dzierżyła go jedna osoba?

14
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Kwietnia 2010, 19:29:59 »
Gwoli ścisłości - 4E-004 należała do Kopalni Piasku Kuźnica Warężyńska w Dąbrowie Górniczej, dopiero później wskutek różnych przekształceń spółki trafiła do PTKiGK Zabrze, późniejszego PTK Holding.

15
Publikacje / Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« dnia: 21 Lutego 2010, 11:42:13 »
Ja zadam pytanie techniczno-formalne: gdzie jest belka bujakowa i gniazdo czopa skrętu w tym wózku? Ja nie lubię jak wózek z wagonem trzyma mi się na słowo honoru... Wiem, że tego nie widać, ale przy 2k5 poly, 10 czy 20 więcej nie zawadzi...

16
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 19 Lutego 2010, 21:31:16 »
Ale droga odśnieżona pierwsza klasa...

17
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 12 Stycznia 2010, 21:25:01 »
Szkoda, że exe nie obsługuje parowozów...
Lobbuj, lobbuj, może coś wyjdzie :)
Ja w lobbingu pomogę :)

18
Uruchamianie Symulatora / Odp: Symek wyłącza mi komputer
« dnia: 04 Stycznia 2010, 17:06:41 »
nie nie to na pewno nie jest przegrzanie bo dzieje się tak tylko przy symulatorze, (...)
Prosty związek przyczynowo-skutkowy:
1. Symulator mocno obciąża procesor (można sprawdzić użycie mocy obliczeniowej choćby w Menedżerze zadań);
2. Obciążony procesor się grzeje na tyle mocno, że radiator nie nadąża odprowadzić tego ciepła (nazwa programu do sprawdzenia tego padła wcześniej)
3. Czujnik na płycie głównej wykrywa, iż temperatura jest za wysoka w związku z czym komputer jest natychmiast wyłączany celem ochrony procesora (standardowe zachowanie, jak najbardziej prawidłowe);
sprzęt też mam niezły wiedz problem musi leżeć po stronie maSzyny
Wcale nie oznacza to, że ktoś, kto składał komputer nie zapomniał nałożyć odpowiedniej porcji pasty termoprzewodzącej między procesor i radiator :)

19
Publikacje / Odp: Warsztat Patryka - EU07-055 (IC Zaklad Poludniowy) ;)
« dnia: 25 Października 2009, 21:45:44 »
Czy w rzeczywistości otwory do nasypywania piachu aby są nad oknami czy trochę w innym miejscu?

20
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: FAC 409Va
« dnia: 30 Sierpnia 2009, 20:36:04 »
Ja wiem o co najmniej dwoch modelach tego wagonu. Oba sa w podobnym stadium rozwojowym - mocno zaawansowanego modelu bez tekstury.
Jak widać, Patrykos nie we wszystkim się orientuje :)

21
Forum / Odp: Baza danych, czas generowania strony - niestabilność
« dnia: 23 Sierpnia 2009, 11:43:35 »
Chodzą słuchy, że OVH wymienia switche w niektorych salach z dedykami.
To może warto się skontaktować z OVH i zapytać co za manianę odpierdzielają? To co się teraz dzieje, woła o pomstę do nieba - po godzinie prób udało mi się połączyć z eu07.pl, wcześniej tylko 'Nie uzyskano połączenia z serwerem'... A teraz: "Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 38 zapytaniami."

22
Forum / Odp: Baza danych, czas generowania strony - niestabilność
« dnia: 22 Sierpnia 2009, 18:20:12 »
Dobra, ale czy to aby nie problemy z serwerem jako takim a nie jego konfiguracją? Sprawdziłem, standardowo pingowanie eu07.pl daje taki efekt"
C:\Documents and Settings\user1>ping www.eu07.pl

Badanie www.eu07.pl [91.121.6.176] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 91.121.6.176: bajtów=32 czas=44ms TTL=55
Odpowiedź z 91.121.6.176: bajtów=32 czas=43ms TTL=55
Odpowiedź z 91.121.6.176: bajtów=32 czas=48ms TTL=55
Odpowiedź z 91.121.6.176: bajtów=32 czas=49ms TTL=55

Statystyka badania ping dla 91.121.6.176:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 43 ms, Maksimum = 49 ms, Czas średni = 46 ms

W momencie, gdy, jak to piszecie, strona długo się generuje, puszczanie pinga daje taki rezultat:
C:\Documents and Settings\user1>ping www.eu07.pl

Badanie www.eu07.pl [91.121.6.176] z użyciem 32 bajtów danych:

Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.

Statystyka badania ping dla 91.121.6.176:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 0, Utracone = 4 (100% straty),

co, moim zdaniem, daje podstawy przypuszczać, że to nie w konfiguracji jest problem. Co najlepsze, www.kolej.pl również nie odpowiada w momencie jak www.eu07.pl 'długo generuje', co ze względu na wspólny serwer zdaje się potwierdzać moje przypuszczenia...
Iwan, możesz się wypowiedzieć?

23
Screeny / Odp: ALBUM
« dnia: 20 Sierpnia 2009, 21:05:34 »
Load: MaxLoad=50 LoadQ=tonns LoadAccepted=Coal,Stone,Stone2 LoadSpeed=1 UnLoadSpeed=0.1
# Ladownosc, typ ladunku, szybkosc naladunku i wyladunku t/s
Taki przyklad z 443V.chk

24
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Czerwca 2009, 20:50:22 »
Z czym te eaosy jadą? :>

25
Screeny / Odp: z lini61...
« dnia: 08 Czerwca 2009, 10:54:11 »
Cosik śnieżnobiałe te słupy od latarni tam widziałem...

26
Bieżące kolejowe / Odp: [impreza]SM48+2xAz po piasku
« dnia: 06 Czerwca 2009, 21:01:15 »
Zawsze pozostaje L4 :P

Proszę zmienić temat, to nie jest SM48, to jest TEM2!!

27
Bocznica / Wydzielone z: Najlepsze screeny
« dnia: 20 Maja 2009, 17:23:20 »
Czy aby nie mialo byc tak, ze w 'Najlepszych screenach' pojawiaja sie tylko obrazki z oficjalnych scenerii i dodatkow? A jesli nie to czy nie powinno tak byc?

28
Publikacje / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 05 Maja 2009, 12:46:27 »
Zgodze się z Tobą. Byczek wygląda jak wycięty ze zdjęcia i wklejony w jakimś Photoshopie a EU43 wygląda jak jakiś kartonowy model (przepraszam Autora modelu).

29
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 28 Kwietnia 2009, 21:28:45 »
&feature=channel
Od kiedy sluzbe rozpoczyna sie pod semaforem SBL?

30
Symulator / Odp: Przenikanie sie tekstur.
« dnia: 27 Kwietnia 2009, 20:19:00 »
Może poczekać na espe-cośtam? :P

Strony: [1] 2 3 ... 14