Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Paul

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17
451
Symulator / Przezroczysta ściana lasu
« dnia: 15 Kwietnia 2004, 16:24:31 »
ABu chodzi chyba o takie coś: przed ścianą lasu (taką jaka jest obecnie) znajdowała by się druga ściana lasu, która ma teksturę z miejscami przezroczystymi, tzn widać przez nią pierwszą (tą dalej) ścianę lasu. Pamiętam że tak było w Colinie MC Rae 2.0 i wyglądało całkiem całkiem... IHMO nie powinno takie coś za bardzo wpływać na FPS.


452
Na warsztacie / Nowa trasa - Krosowo-Nieborzyn v1.0 alpha
« dnia: 14 Kwietnia 2004, 17:02:42 »
Podoba mi się położenie jednej latarnii od zwrotnicy:)

453
Bieżące Symulatorowe / EU07 -Poezja
« dnia: 14 Kwietnia 2004, 16:53:43 »
Nie no... Te wierszyki są ŚWIETNE... Dżyszla... Masz do tego talent...

454
Pomoc w tworzeniu / Nazwy dla stacji...
« dnia: 13 Kwietnia 2004, 14:17:30 »
Jamnice, Papiny, Mielsko, Sukowice
:)

455
Pomoc w tworzeniu / Nazwy dla stacji...
« dnia: 12 Kwietnia 2004, 20:28:04 »
Hehe, taki fikuśny programik:)

www.paul.kolej.szczecin.pl/Nazwator.rar

Może się przydać:)

456
Na warsztacie / Nowa trasa - Krosowo-Nieborzyn v1.0 alpha
« dnia: 12 Kwietnia 2004, 12:25:07 »
Mam tylko dwie uwagi:

1. Jak już ktoś pisał przejazd;
2. Trawa - trochę za bardzo rozmazana - zwiększenie parametrów U Tile i V Tile w UVW Mapping powinno pomóc.

Powodzenia w tworzeniu.

457
Bieżące Symulatorowe / Problem ze zwrotnikiem
« dnia: 12 Kwietnia 2004, 09:07:26 »
Bawiłem się ostatnio rozjazdem krzyżowym i zauważyłem bug (a może ja coś popsułem): podczas wyzwalania eventów rozjazdu na jednej stronie zwrotnika wskazówki zachowują mi się poprawnie, a na drugiej cały czas wszystkie są białe (robi się taki krzyżyk) i nie chcą sie ruszać... Co mam zrobić żeby się odblokowały?

458
Infrastruktura kolejowa / fajne mapy
« dnia: 10 Kwietnia 2004, 16:15:11 »
Cytat: "OczeQ"
A to, że okienko z mapą małe jest to trudno...


Udało mi się powiększyć to okienko na cały ekran. Trza pogrzebać troche w HTML'u (i zapisać efekty na swoim dysku).

Ale mimo to preentscreenowanie to troche pracochłonny sposób... MUSI być jakieś inne wyjście:P

Aaaaa to co? Tajemnica państwowa? :))
www.paul.kolej.szczecin.pl/darkarea.jpg

459
Pomoc w tworzeniu / TEX --> BMP
« dnia: 10 Kwietnia 2004, 09:19:49 »
Jak przekonwertować teksturę w formacie TEX do bitmapy?

460
Publikacje / Re: NOWA TRASA - Jelitkowo-Nowy Sad
« dnia: 10 Kwietnia 2004, 08:44:25 »
BOMBA...
O wiele bardziej mi się podoba od Quarka (ciekawsza, no i realniejsza).

461
Infrastruktura kolejowa / fajne mapy
« dnia: 10 Kwietnia 2004, 07:22:27 »
Cytat: "Tomek"
No teraz mamy mapy wiec porsze nie nazekac i mowic ze nie wiem jaka scenerie do Maszyny zrobic.  :):):):)


Też mi to od razu przyszło do głowy. Tylko... ee... jak to ściągnąć na dysk?


PS. Wesołych Świąt!

462
Infrastruktura kolejowa / Re: fajne mapy
« dnia: 09 Kwietnia 2004, 20:58:55 »
ŁOŁ

Są nawet Kęty:))
Tylko że trochę stare te mapy...

463
Bocznica / Odp: Kiedy SM42
« dnia: 09 Kwietnia 2004, 20:54:45 »
Cytat: "piasek"
Kiedy jekieś spalinówki typu SM42, SM48, ST43 ..... ??????


Cytat: "MatEUzs"
Przeciez juz są...


Cytat: "kruger"
oprocz st43, chyba ze ukrywany przed swiatem :>


Przecież SM48 też nie ma (albo jestem ślepy:P)

464
Trasy / SU45 ucieka z wagonami do szopy !!!
« dnia: 09 Kwietnia 2004, 10:05:31 »
Ciekawe... Ciągle wszyscy się skarżą że suka coś im nabroiła, a u mnie grzecznie staje przed semaforem, odczepia wagony i jedzie do szopy (zasługa sprzętu? mam Celerona 2.2).

465
Pomoc w tworzeniu / Kurs modelowania taboru - ankieta
« dnia: 08 Kwietnia 2004, 16:49:24 »
Cytat: "Bart"
No.... ładnie!! :O
Model GBS jest już skończony... jeszcze tylko drobne detale jak porencze i to wszystko...
ZOSTAŁO OTEKSTUROWAĆ!! Ktoś mi ułatwił... Dzięki Paul!!


Hmmm... Chyba zrobię (czy zrobię?) inny wagon:)

466
Pomoc w tworzeniu / Kurs modelowania taboru - ankieta
« dnia: 08 Kwietnia 2004, 16:21:23 »
Świetny pomysł z tym tutorialem. Właśnie modeluje (a w zasadzie próbuję modelować) Gbs-a i czekam na kontynuacje kursu.

467
Bocznica / trasy
« dnia: 06 Kwietnia 2004, 08:25:24 »
Cytat: "Radek87"
Ja własnie w notatniku tworzę niewielki przystanek w quarkmce na odcinku pomiędzy skwarkami fabryką a wielkim kacem, planuję zrobić kilka nowych torów (część już zrobiłem, prowizoryczne perony też już sa) i ogólnie taką niewielką stacyjkę


Hehehe... Tworzenie tras w Notatniku... Trzeba mieć talent:)

468
Bieżące Symulatorowe / Promile...
« dnia: 04 Kwietnia 2004, 15:54:24 »
Cytat: "piotrek"
Co to jest ZTCP ?


Z Tego Co Pamiętam

469
Pomoc w tworzeniu / Re: Pytanie dot. torów w SCN
« dnia: 04 Kwietnia 2004, 15:50:08 »
Cytat: "RPK-74"
Jak mogę pozmieniać wszystkie tory w quarku na zardzewiałe??
Jaki parametr określa czy tor jest normalny czy zardzewiały??


Jak otworzysz plik scenerii to masz takie definicje toru:

node -1 0 szlak_1 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
6222.49 -12.0 3398.66  0.0  //point 1
-0.941406 0.0 -0.941406  //control vector 1
0.941406 0.0 0.941406  //control vector 2
6219.66 -12.0 3395.84  0.0  //point 2
0
endtrack

Pogrubiony kawałek to nazwa tekstury szyn. Wystarczy zmianić ją na Rail_screw_uNused1 i masz zardzewiały tor.

Ale jak w całym Quarku chcesz szyny "postarzać" to lepiej podmienić pliki z teksturami:
1. robisz kopię Rail_screw_used1.bmp i usuwasz oryginał
2. robisz kopię Rail_screw_uNused1.bmp i nazywasz ją Rail_screw_used1.bmp.

W ten sam sposób można Quarkmce "odmłodzić":))

470
Cytat: "OczeQ"
po chwili czasu moje zgubione wagony pojawiły się na horyzoncie i w końcu wkulały się na peron soczyście mnie przy tym uderzając


Cytat: "Dudus"
Poprostu urwałeś pociąg. Najpierw gwałtowne hamowanie, potem odhamowałeś (puluzuwałeś) tylko loka i heja naprzód. A tymczasem wagony nie były jeszcze dobrze poluzuwane. Do tego jeszcze musiałeś tym lokiem prządnie szarpnąć - wtedy urwałeś. To co zrobiłeś to nawet wydaje się być całkiem realne.


No nie wiem... Ja zawsze byłem przekonany że jak się sprzęg zerwie to wagony same hamują (ciśnienie w przewodzie spada do zera). Może jestem w błędzie.

471
Pomoc w tworzeniu / Mała modyfikacja skryptów
« dnia: 03 Kwietnia 2004, 13:02:56 »
Grzebałem w skryptach edycji scenerii i dokonałem w nich drobnej modyfikacji, tak że podczas eksportu do *.scn automatycznie dopisują się definicje atmosfery i światła dziennego. Wystarczy odnaleźć skrypty, otworzyć plik "ScnExp.ms" np. notatnikiem i...

Format "FirstInit\n" to:ostream
(to drugie)

...zamienić na...

Format "atmo 0.6 0.7 0.8 300 1600 0.6 0.7 0.8 endatmo\nlight -500 500 200  0.3 0.33 0.35  0.70 0.65 0.6  0.75 0.74 0.70 endlight\n\nFirstInit\n" to:ostream

Trochę dziwnie to wygląda i wiem że jest trochę prymitywne (definicji nie ma na samym początku tylko dopiero przed "FirstInit"), ale u mnie to zadziałało i znacznie ułatwiło mi życie.

472
Pomoc w tworzeniu / Rozjazd krzyżowy w 3ds
« dnia: 28 Marca 2004, 08:49:04 »
CZEMU WSZYSCY MNIE OLEWAJĄ? :(

Może jakiś łaskawy posiadacz tych plików chociaż wyśle mi je na maila... Chyba nie są duże....

473
Poszukuję, chcę zrobić / Model WM15
« dnia: 23 Marca 2004, 09:44:36 »
Cytat: "RPK-74"
Ale z drugiej strony nie będzie drzynki :(


Ja wątpie czy on tą drezyne wogóle zaczął robić. I tą trase Poznań-Kluczbork.

474
Bieżące Symulatorowe / Noc w symulatorze
« dnia: 21 Marca 2004, 19:13:24 »
Cytat: "sq1mhv"
Iwan powinien zrobić poprawkę, aby można było załączać światła długie i krótkie, i udostępnić w niej wersję nocną.


Było już że (prawdziwa) noc będzie w Nebuli dopiero.

Cytat: "sq1mhv"
dajemy klawisz F1 powinna być wyświetlona godzina


Zegarek masz na haslerze.

475
Pomoc w tworzeniu / Rozjazd krzyżowy w 3ds
« dnia: 21 Marca 2004, 08:29:29 »
Ja wiem że jeden jest lewy a drugi prawy, tylko pytam gdzie jest ten prawy (bo go nie moge znaleźć).

Może ktoś po prostu podać linka?

476
Pomoc w tworzeniu / Rozjazd krzyżowy w 3ds
« dnia: 20 Marca 2004, 19:34:19 »
W pliku krzyzowy8R150.inc pisze o krzyzowy8R150Lt.max i krzyzowy8R150Pt.max. Znalazłem ten pierwszy, ale co z drugim?...

477
Poszukuję, chcę zrobić / widok z zewnątrz
« dnia: 20 Marca 2004, 12:37:02 »
Cytat: "SQT"
Co oznaczają te liczby 20 10 -20 obok freefly


To są współrzędne kamery.

478
Pomoc w tworzeniu / Rozjazd krzyżowy w 3ds
« dnia: 19 Marca 2004, 19:03:24 »
Jak wstawić rozjazd krzyżowy w 3dsmax?

479
Pomoc w tworzeniu / rozjazdy w gmax'ie
« dnia: 19 Marca 2004, 18:57:50 »
Musisz dokładnie dosunąć lub połączyć te dwa tory flexem.

480
Poszukuję, chcę zrobić / wersja nocna ;)
« dnia: 16 Marca 2004, 16:57:48 »
Cytat: "EU05"
Jaki jest ten adres, z którego mogę go pobrać Paul?


Jeszcze go nie dostałem:(

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17