Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tomcio

Strony: 1 ... 5 6 [7]
181
Bieżące kolejowe / Nacisk na oś
« dnia: 29 Czerwca 2005, 17:51:46 »
Niedlugo tak beda wygladaly tory na trasie Bialystok-Czeremcha, a moze juz tak wygladaja.

182
Bieżące kolejowe / Cykl filmów o kolejach w Travel TV
« dnia: 25 Czerwca 2005, 23:31:50 »
Witam!!!

Program o ktorym wspomnialem to: "TurboDokument" i wlasnie w nim ostatnio sa przedstawione katastrofy kolejowe i wyjasniane sa przyczyny tych wypadkow.

183
Infrastruktura kolejowa / odstępy drutów
« dnia: 17 Czerwca 2005, 18:17:48 »
To juz wszyscy wiemy wszystko o sieci ;-)

184
Infrastruktura kolejowa / odstępy drutów
« dnia: 17 Czerwca 2005, 15:14:43 »
Z tego co wiem odleglosc sieci od slupa jest rozna na kazdym slupie dlatego by pantograf sie zuzywal na calej swej powierzchni styku z siecia. Slupy sa poustawiane czesciej gdy jest odcinek na ktorym jest siec naciagana, wisza wtedy na slupach ciezarki i przez chwile biegna obok siebie dwie sieci. Czesto siec sklada sie z dwoch "drutow" biegnacych obok siebie w jednej sieci. Pojedyncze sa tylko na stacjach gdzie nie ma duzego natezenia ruchu. Podwojny "drut" trudniej jest zerwac. Nad tymi dwoma "drutami" wisi linka ktora podtrzymuje linie. Na lukach slupy musza byc czesciej by jak napisal Quark-t siec nie wypadla po za pantograf. Jesli cos gdzies zle napisalem przepraszam i prosze o poprawienie mnie.

185
Bieżące kolejowe / Cykl filmów o kolejach w Travel TV
« dnia: 15 Czerwca 2005, 16:26:38 »
Ostatnio na TVN Turbo jest program o wypadkach kolejowych na swiecie. Niestety nie znam jego nazwy. Pokazane sa katastrofy w USA, Japoni oraz w Angli. Polecam.

186
Forum / Ortografia
« dnia: 08 Czerwca 2005, 12:15:46 »
Moim zdaniem lepiej jest jak to Administratorzy pilnuja tego i to oni decyduja za co i kiedy ktos dostaje bana. Punkty karne wprowadzily by tylko zamieszanie, bo jeden by dostal a drugi za to samo lub podobne-nie. Sa przeciez przewinienia gdzie powinno sie komus dac tylko jedno ostrzezenie i nawet to jedno to za duzo. Dysleksja w epoce komputerow nie powinna byc wymowka. Czasem moga sie trafic drobne i pojedyncze bledy, ale mysle ze kazdemu to sie zdarza i mysle ze to sa tylko "literowki". To tylko moje zdanie i mozecie sie z tym nie zgadzac.

187
Bocznica / prośba o kible
« dnia: 29 Maja 2005, 19:08:44 »
Jak jeszcze pracowalem w ZNTK Minsk Mazowiecki S.A. (bylo to do konca Marca 2004) od poczatku 2004 roku mialy wychodzic tylko 3 rodzaje malowania EZT, czerwono pomaranczowe i niebiesko-żołte i malowanie SKM. Teraz widze ze doszlo jeszcze malowanie Kolei Mazowieckich. Z tym ze odbiór SKM byl najgorszy. Nawet kąt ustawienia śrubek w futrynach drzwi przejsciowych sprawdzali.

188
Bieżące kolejowe / Cykl filmów o kolejach w Travel TV
« dnia: 24 Maja 2005, 12:58:55 »
Na Tvn Turbo w programie "Waga ciężka" przedstawiają lokomotywy PKP. Było już o Sm48 i ostatnio o Eu07.

189
Bieżące kolejowe / Moja przyszłość na kolei
« dnia: 07 Kwietnia 2005, 16:54:14 »
Nie tylko wzrok trzeba miec pierwszej kategorii. Od kandydatow na maszynistow oczekuja tez doskonalego sluchu. Ja slysze dobrze ale na audiogramie widac ze mam niewielki ubytek sluchu i tez odpadam. Zreszta by zostac maszynista trzeba miec naprawde niezle uklady lub spora kase. Do metra warszawskiego trzeba wczesniej "wplacic" ok 10000 zl by miec wieksze szanse niz pozostali kandydaci. Kolej natomiast zatrudnia tylko ludzi z "plecami" bo nie slyszalem o innych przypadkach. Szkoda tylko ze nie zatrudniaja "maniakow" kolejowych, ludzi ktorzy by ta prace wykonywali z pasja i ogromnym poswieceniem, a patrzac po tym forum jest nas naprawde duzo.

190
Bieżące kolejowe / ED72 a EN57
« dnia: 23 Grudnia 2004, 17:51:08 »
Pracowałem przy naprawach rewizyjnych kilku ED 72 i wszystkie miały w rb bufet, a w nim nawet lodówkę. hehe

191
WWW / Dość EN57
« dnia: 15 Grudnia 2004, 13:02:08 »
Witam !!!

Czytam i się smieje. Wszyscy (może prawie wszyscy) Narzekają na widok EZT na stronie i żądają zmiany. Owszem może i czas to zrobic, ale nie na gagarina. Strona dotyczy symulatora elektrowozu EU 07 wiec dla samego szacunku dla tej nazwy i lokomotywy powinna to być EU 07, A dla najlepszego rozwiazania sprawy mozna iść na kompromis i umieścić kilka mniejszych screnów z symulatora. Mi osobiście ten kibel nie przeszkadza.

192
Publikacje / EN57-927
« dnia: 26 Listopada 2004, 18:32:26 »
Witam!

Jest to moja pierwsza wypowiedz na jakimkolwiek forum i proszę o wyrozumialosc w razie jakiejs wpadki.
Chciałbym zwrócic uwagę na pewny bład w teksturze. Pracowałem przez rok czasu w ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A. przy naprawach rewizyjnych EZT. Chodzi mi o to że chcąc by tekstura wyglądala bardziej orginalnie oznaczenie EZT na jego czole powinno byc między reflektorami. Barwy te zaczęto stosowac na początku tego roku. Początkowo kolory pomarańczowo-czerwone miały miec okręgi Warszawski i Katowicki. Reszta kraju miała miec żółto-niebieski kolor. O ile dobrze pamiętam pierwszym EZT pomalowanym na pomarańczowo-czerwony był EN57-1609  drugim EN57-1648, a żółto-niebieskie barwy miało EN57-890 i EN57-1045.
Jesli cos pomyliłem to przepraszam bo to juz prawie rok temu. Swoją drogą tekstura jest naprwde niezła.

Strony: 1 ... 5 6 [7]