Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - youBy

Strony: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 139
3841
Na warsztacie / Re: Manciowice
« dnia: 31 Października 2005, 09:29:47 »
Cytat: "|andy|"
Cytat: "youBy"
(...) i przeróbka układu torowego stacji środkowej(a będzie on pokomplikowany, żeby pociągi nie musiały zmieniać czoła). (...)


Planujesz coś takiego jak w Szczecinie (odcinek Szczecin Dąbie-Szczecin Główny - Szczecin Dąbie można przejechać bez zmiany czoła)?


No nie wiem jak to wygląda, w każdym razie mam coś takiego, że idzie sobie linia i odgałęzienie od niej i na odgałęzienie będzie można wjechać z obu stron linii przez stację - czyli nieważne z której strony jedzie pociąg, będzie mógł przejechać na inną odnogę bez zmian czoła

3842
Na warsztacie / Manciowice
« dnia: 30 Października 2005, 20:52:44 »
No cóż, mijają dni, a ja stwierdziłem (szczególnie po informacjach, że w tym dziale nic się nie dziaje), że trzeba się pokazać. Tak więc zawiadamiam, że powstaje trasa Manciowice. Będzie to trasa zelektryfikowana. Na początek, czyli w pierwszej opublikowanej wersji będą trzy stacje, kilka przystanków i około 20-30 km. Oto screeny z pierwszej stacji:

Na razie czeka mnie zrobienie szlaku, zrobienie stacji węzłowej(końcowej) i przeróbka układu torowego stacji środkowej(a będzie on pokomplikowany, żeby pociągi nie musiały zmieniać czoła). To na razie tyle informacji, bo nie wiem, co jeszcze można/należy napisać.

Pozdrawiam

P.S. Teksty gratulacyjne/pochwalne można sobie darować, no chyba, że ktoś czuje taką wielką potrzebę, to niech napisze na PW. Moderatorów proszę o wycinanie takich postów.

3843
Pomoc w tworzeniu / Problem z rozjazdem krzyżowym - anglikiem :]
« dnia: 30 Października 2005, 09:03:41 »
Otóż, wyłamię się i zapodam dla wszystkich. Autorem tego rozjazdu jest Paul, ja tylko trochę przerobiłem ten plik, żeby można go było używać w skryptach. Oto on (na podkładach drewnianych):
http://rapidshare.de/files/6947513/Anglik.rar.html
Jeśli chcesz mogę też umieścić skrypt do wstawiania rozjazdów, który przerobiłem i używam. Pozwala on na samodzielne nazywanie anglików, w przeciwieństwie do skryptów, które nazywają go "Anglik_test****".

Dodano po 5 minutach:

 
Cytat: "Hunter"
A skala zgadza sie? Nie przesuwales przypadkiem czegos?

Otóż informuję Cię, że któreś skrypty miały załączony właśnie taki dziwny rozjazd kryżowy

Cytuj
Null track jest wtedy gdy wjezdzasz tam gdzie jest to cos krzywego czy przed tym? Jesli przed tym to rozjazd jest polaczony na pewno z torami?

na moje oko to w tym błędnym pliku zwrotnice nie są ze sobą połączone flexami i dlatego tak się dzieje, ale mogę się mylić. W końcu dawno tego nie widziałem, a nie jeździłem po tym rozjeździe, jak tylko zobaczyłem, że ma za wąską podsypkę

3844
Bocznica / Kraków Główny - Kielce
« dnia: 29 Października 2005, 18:13:07 »
Cytat: "Quark-t w moim poście"
Dopisek Quark-t: Jest różnica między SZUKAJKĄ a SORKAMI tudzież SERKAMI, bo w dobie licznych literówek nie wiadomo o co chodzi. Skoro Szukajka tak Cię zbulwersowała, to ją poprawiłem i więcej tego sformułowania nie użyję. Przepraszam. (dla niepolskojęzycznych - sorki :p)


Oj,@Quark-t, źle mnie zrozumiałeś. Chciałem tylko pokazać, że język forum nie zawsze jest zgodny ze słownikami. A na tym forum raczej trudno znaleźć słowo ser i jego różne formy wraz ze zdrobnieniami. Bo czy ktoś pisząc posta będzie myślał, o serku(serkach)? Raczej nie. No chyba, że będzie mu chodziło o Ciebie, @Biały Serku :P.
A szukajka to dobre określenie, którego nie zabraniam używać i mnie nie bulwersuje, bo każdy (no może prawie) użytkownik tutaj wie, o co chodzi

3845
Tabor / Nie wiem jak dodać tabor do scenerii
« dnia: 29 Października 2005, 17:17:02 »
oj, kolego, widzę, że nie wszystkie przyklejone się przeczytało

proponuje przeczytać tą wiadomość. Widzę, że jesteś tu nowy, więc może jeszcze nie znasz zasad, jakie tu panują, więc radzę zapoznać się z wątkami przyklejonymi i ogłoszeniami.

3846
Pomoc w tworzeniu / Semafor
« dnia: 29 Października 2005, 14:08:58 »
Oj, chyba jest.
A poza tym można samemu zrobić, np. tak:
SS4zcpbIW24.inc

// semafor 4-komorowy: p1=nazwa p2,p3,p4=lokacja, p5=rotacja p6=symbol
// semafor ten jest stosowany na ogol na torach wyjazdowych

origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
//model semafora 4komorowego:
node -1 0 (p1) model 0 0 0 0 PKP/head4-gryw.t3d (p6) Lights 0 1 0 0 endmodel               //glowica
node -1 0 none model 0 0 0 0 PKP/post-straight.t3d PKP/pkplight_manpost.tga endmodel       //slup
node -1 0 none model 0 0 0 0 PKP/post-ladder-h34.t3d PKP/#pkplight_board.tga endmodel      //drabinka
node -1 0 (p1)W24 model 0 0 0 0 PKP/W24.t3d none Lights 0 endmodel                         //wskaznik w24
 
node 800 50 none lines 100 50 20 100.0                                        //linia zeby byl maszt widoczny z daleka
0.0 0.0 0.0 0.0 4.5 0.0
endline
rotate 0 0 0
endorigin

//ZDARZENIA:

//odczyt z pamieci (zdarzenie przypisane do toru przy ktorym stoi semafor):
event (p1)_sem_info getvalues 5.0 (p1)_sem_mem endevent

//stany semafora:

event (p1)_s1 multiple 0 none (p1)_sem_ligh1 (p1)_sem_info_stop endevent

event (p1)_s2 multiple 0 none (p1)_sem_ligh2 (p1)_sem_info_vmax (p1)_sem_distinfo_vmax endevent

event (p1)_s10 multiple 0 none (p1)_sem_ligh10 (p1)_sem_info_v40 (p1)_sem_distinfo_vmax endevent

event (p1)_ms2 multiple 0 none (p1)_sem_lighs2 (p1)_sem_info_shunt2 endevent

event (p1)_sz1 multiple 0 none (p1)_sem_lighz1 (p1)_sem_info_v20 endevent

//podswietlanie wskaznika W24:
event (p1)_W24 lights 0.0 (p1)W24 1 endevent

//gaszenie wskaznika W24
event (p1)_W24off lights 0.0 (p1)W24 0 endevent

//powyzsze zdarzenia skladaja sie z:

//memcell do pamietania predkosci:
node -1 0 (p1)_sem_mem memcell (p2) (p3) (p4) SetVelocity 0.0 0.0 none endmemcell

//zdarzenia wpisujace w memcell predkosci przy tym (info) i przy nastepnym (distinfo) semaforze:
event (p1)_sem_info_stop updatevalues 0.0 (p1)_sem_mem SetVelocity 0.0 0.0 endevent
event (p1)_sem_distinfo_stop updatevalues 0.0 (p1)_sem_mem SetVelocity * 0.0 endevent
event (p1)_sem_info_vmax updatevalues 1.0 (p1)_sem_mem SetVelocity -1 * endevent
event (p1)_sem_distinfo_vmax updatevalues 0.0 (p1)_sem_mem SetVelocity * -1 endevent
event (p1)_sem_info_v40 updatevalues 1.0 (p1)_sem_mem SetVelocity 40 * endevent
event (p1)_sem_info_v20 updatevalues 1.0 (p1)_sem_mem SetVelocity 20 0 endevent
// dziala tylko na pojazdy w trybie manewrowym:
event (p1)_sem_info_shunt2 updatevalues 1.0 (p1)_sem_mem ShuntVelocity 40 0 endevent

//zdarzenia sterujace swiatlami:
event (p1)_sem_ligh1 lights 0.0 (p1) 0 1 0 0 endevent
event (p1)_sem_ligh2 lights 0.0 (p1) 1 0 0 0 endevent
event (p1)_sem_ligh10 lights 0.0 (p1) 1 0 1 0 endevent
event (p1)_sem_lighs2 lights 0.0 (p1) 0 0 0 1 endevent
event (p1)_sem_lighz1 lights 0.0 (p1) 0 1 0 2 endevent

tu dodać, tu odjąć, coś skopiować, powycinać, wyedytować i już mamy kolejny semafor

3847
Bocznica / Kraków Główny - Kielce
« dnia: 24 Października 2005, 15:02:27 »
OT na temat słownictwa Sz. Moderatora Quarka-t (zastosowałem III grupę deklinacyjną rodzaju męskiego dla wyrazów kończących się n -k, -g, -ch, bo nie wiem jak się odmienia)

Cytat: "Quark-t"
I jeszcze jedno - nie ma stwierdzenia "sorki" w Słowniku Języka Polskiego, co więcej, Rada Języka Polskiego takowego zwrotu do tej pory nie uznała, więc po czwarte - pisz(cie) po polsku.


Cytat: "Quark-t wcześniej"
- używania SZUKAJKI - to dwa


a ja nie znalazłem "szukajki" w słowniku, więc może nie czepiajmy się zwrotów potocznych, które mogą być nie poprawne, ale są powszechnie rozumiane, co?

Dopisek Quark-t: Jest różnica między SZUKAJKĄ a SORKAMI tudzież SERKAMI, bo w dobie licznych literówek nie wiadomo o co chodzi. Skoro Szukajka tak Cię zbulwersowała, to ją poprawiłem i więcej tego sformułowania nie użyję. Przepraszam. (dla niepolskojęzycznych - sorki :p)

3848
Bocznica / Kraków Główny - Kielce
« dnia: 24 Października 2005, 07:50:26 »
niektórzy ludzie ludzie są nieedukowalni, ale wracając do pomysłu. Pomysł fajny, tak jak większość pomysłów o zrobienie trasy realistycznej, tylko zawsze coś mi nie pasuje. Nie są to pomysły i prośby o materiały do realizacji, tylko prośby o gotowca. I tu się zaczyna problem natury ludzkiej, niech ktoś inny zrobi, bo ja tylko pojeżdżę raz, może dwa. A potem się może znudzić, bo jazda za trudna, nie można wyhamować przed wskaźnikiem, szlakowa tylko 40 itd.
Ten odcinek to na pewno nie jest kilkanaście kilometrów, tylko pewnie ponad 100. wypadałoby znaleźć mapy, przejść się całą trasą z aparatem i porobić zdjęcia okolic i zapisać pozycje tych obiektów, szczególnie słupów trakcyjnych.
Ale o ile szlak jeszcze można zrobić dość łatwo, to wyobrażasz sobie zrobienie całego Głównego w Krakowie? jeszcze z okolicami? FPS bedzie na poziomie bardzo niskim. Trudno też będzie zrobić wszystkie tory dokładnie tak, jak są w rzeczywistości, ze względu na to, że komputer jest maszyna cyfrową i nie da rady odmierzyć w każdym kierunku idealnych 10 metrów, podzczas gdy w rzeczywistości można, ale to już są niuanse techniczne, w zasadzie nie wiem czemu o tym napisałem. Trzeba by też się wybrać na nastawnie i popytać o ruch, o przebiegi itd.
Poza tym mogą być problemy z przeniesieniem trasy na Nebulę, chyba że będziesz robić ten szlak już pod oczekiwaną wersję.

3849
Bieżące kolejowe / Społeczne i ekonomiczne aspekty rozwoju PKP
« dnia: 23 Października 2005, 11:28:51 »
a to wcześniej ktoś miał w podpisie link do tego. Co jak co , ale mnie to co tam było zdziwiło na korzyść kolei, tylko że nie wszędzie dojadę pociągiem

3850
Pomoc doraźna / Prośba
« dnia: 19 Października 2005, 17:52:54 »
Cytat: "Mutopompka"
Jeszcze lepiej! Ściągnąć Everest, odpalić program i na zakładce KARTY GRAFICZNE jest "gotowy" link do sterów i to prosto od producenta!!!

Zapytam jak większość nowych: "Co to jest Everest? Skąd można go wziąć?".
Nie sądzę, żeby większość ludzi potrafiła korzystać z wyszukiwarek róznego rodzaju w sposób odpowiedni. Niektórzy nawet myślą, że jak czegoś szukam to wpisuje gotowe pytania :)

3851
Pomoc doraźna / Prośba
« dnia: 19 Października 2005, 13:08:14 »
jak tak patrzę na ten temat, to mam prośbę do jakiegoś moderatora o zmiane nazwy tematu, żeby inni, w szczególności nowi mogli łatwo go znaleźć.

jak coś to post można potem usunąć

3852
Tabor / [poszukiwana]łatka do SM03
« dnia: 17 Października 2005, 07:44:33 »
W związku z cofnięciem forum, pytam ponownie, czy ma ktoś paczuszkę zawierającą trzy poprawione pliki
    [*]charakterystykę [*]kabinę [*]plik mmd[/list]

    w szcególności zależy mi na kabinie z dobrze działającą dźwignienką do gazu, bo stara ma zły pivot ustawiony i nie wygląda to najlepiej

    3853
    Poszukuję, chcę zrobić / Pomysł na światła
    « dnia: 24 Września 2005, 16:45:51 »
    Tak, ma pomysł. Jak coś jest ciemniejsze niż światło, to przybiera jasność światła. A jeżeli jest jaśniejsze, to zostaje tak jak było.

    3854
    Na warsztacie / Próbka traski do ściągnięcia :)
    « dnia: 13 Września 2005, 19:59:35 »
    moim zdaniem powinno byc 303E-m a nie n, bo tak jest zrobione, natomiast o 303E-n nie slyszalem pewnie literowka. EN52 - mialo byc EN57, wiem, bo wpisalem kiedys w "6 w 1" tekstury do EN51 zamiast do 57. Z reszta potem bylo napisane o kibelku czyli serii "piecdziesiatej siodmej"

    3855
    Trasy / "Manewrowo" luzem?
    « dnia: 10 Września 2005, 20:02:24 »
    2 - masz calkowita racje

    1 i 3 - w Manewrowie zwrotnice sa podpiete pod SHIFT + 1 do 9 , tak wiec mozna zmieniac ich polozenie z dowolnego miejsca na mapie

    3856
    Trasy / "Manewrowo" luzem?
    « dnia: 10 Września 2005, 19:11:53 »
    Odpowiedz do 1 + 3
    zmienia sie kombinacjami Shift + 1 do 9. tam trzeba popatrzec, ktora zwrotnica sie przeklada

    Odpowiedz do 2
    laczenie 2*insert
    rozlaczanie delete

    3857
    Pomoc w tworzeniu / Re: Rozdwajanie się długich torów w 3ds...
    « dnia: 04 Września 2005, 19:27:27 »
    Cytat: "Mateu"

    To jest calkowicie normalne...
    Maksymalna dlugosc toru czy to arc czy normal to 100, a flexa 500.


    Tak jest ustawione w skryptach, ze jak tor ma ponad 100m to dzieli go na krotsze odcinki. Ręcznie można wstawic dłuższe kawałki (ponad 500m), ale potem szyny znikaja pod pociągiem :)

    3858
    Pomoc w tworzeniu / Trakcja na łukach.
    « dnia: 01 Września 2005, 10:45:21 »
    Cytat: "slimson"
    Zeby bylo ladnie to odpowiedz brzmi "tak".
    najlepiej jest wstawiac recznie.
    Drut na luku to taki odcinek miedzy poczatkiem a koncem magicznej rzeczy deleteme. Wpisz parametry tak zeby slupy nie byly co 200 metrow tylko co 50-60.

    nie koniecznie az tyle(50-60), bo jak dasz ciasny luk(400 i mniej), to pantograf bedzie wyraznie wypadac z trakcji

    3859
    Pomoc w tworzeniu / Trakcja na łukach.
    « dnia: 22 Sierpnia 2005, 18:54:04 »
    "deleteme" sie nie przejmuj, bo to jest związane ze skryptami i współrzędnymi dla trakcji.

    a do łuku pod górę: trakcję wstawisz bez problemów, natomiast tor musisz samemu edytować, klikasz na odcinek toru, zaznaczasz wierzchołki i podnosisz do góry.

    3860
    Pomoc w tworzeniu / wiadukty, mosty...
    « dnia: 22 Sierpnia 2005, 18:49:25 »
    nie wiesz jak zrobić most?

    w katalogu scenery\eng znajduja się różne wiadukty i mosty, poczytaj opisy i wstaw jako "Passive inc".
    druga możliwość do wymodelowanie odpowiedniej konstrukcji jako osobny model, wyeksportowanie jej i potem wstawienie jako model

    jak zrobić tory pod drogą?

    wstawiasz normalnie tory i/lub drogę, obracasz jeśli trzeba i potem zmieniasz współrzędną Z. [Naciśnij prawym przyciskiem myszy na ten krzyżyk do przesuwania i pojawi się ładne okienko, gdzie można wpisać współrzędne]

    3861
    Symulator / eventy, kolejka
    « dnia: 22 Sierpnia 2005, 18:40:40 »
    ale teraz jak wywolam event 30sek, a po 10 sek od uruchomienia event 5 sek, to czy trzeba czekać aby uruchomił się ten 30, a potem po 5 sek, ten drugi?

    3862
    Forum / Moderowanie postów w English Forum przed wysłaniem
    « dnia: 22 Sierpnia 2005, 12:36:54 »
    wiem, że to troche odgrzewany wątek, ale teraz sobie coś przypomniałem
    Cytat: "Grzesiek"
    phpBB nie pozwoli na dwa konta założone na ten sam e-mail, co jest dość dobrym zabezpieczeniem na osoby, którym nie chce się zakładać n-tego konta na "interii" tylko po to, by tutaj nabrudzić.

    są bardziej cywilizowane metody, niż robienie setek kont. mam taką jedną skrzynkę gdzie konsktrukcja adresu jest taka:
    xxxxxxx@użytkownik.tenserwer.com, gdzie podstawiając za xxxxxxx dowolny ciąg znaków email z rejestracją dojdzie.
    Jak ktoś będzie chaciał tu zrobić bałagan, to da radę

    3863
    Symulator / eventy, kolejka
    « dnia: 22 Sierpnia 2005, 10:07:07 »
    jak dam cos takiego:
    event aaa none 50.0
    event bbb none 20.0
    event ccc none 0.0

    i jak pociag przejedzie i wywola kolejno na różnych torach najpierw event aaa, potem bbb, a potem ccc, to ccc bedzie wywolane od razu, aaa po 50 sekundach, a bbb po dwudziestu sekundach od aaa. dobrze zrozumiałem?

    3864
    Symulator / eventy, kolejka
    « dnia: 21 Sierpnia 2005, 18:15:44 »
    Czy na nowym exe udostepnionym przez @Wingera w dziale Bugs eventy się kolejkują? Bo było tam coś napisane, że już niby nie (to miał być prezent dla @Barta.
    I jak będzie w paczce całościowej?

    3865
    Bocznica / 160704
    « dnia: 21 Sierpnia 2005, 17:57:40 »
    to jest w tym wątku
    http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2255&highlight=160704

    a tak poza tym sławne użyj szukajki, wystarczy wpisać 160704 i przelecieć kilka wątków

    3866
    Pomoc w tworzeniu / Peron jako road, TexWidht
    « dnia: 20 Sierpnia 2005, 14:36:08 »
    Mówi się, żeby peron wstawiac jako obiekt road(droga).

    TexSlope ma być 0.0 żeby boki były pionowe, ale po co zerować TexWidht?
    Jak używa się kompletu tekstur PlatePlatform1.bmp i PlatePlatform1_side.bmp lub AsphaltPlatform1.tex i AsphaltPlatform1_side.tex to dając TexWidht na 1.0 do 1.5 można uzyskać peron z widoczną krawędzią (gdzie nie stawać jak pociąg wjeżdża).

    3867
    Publikacje / Trasa Strzęsowiec-Karpice
    « dnia: 19 Sierpnia 2005, 17:07:14 »
    dwa tory się pokrywają, musisz jeden z nich usunąć

    3868
    Na warsztacie / Sceneria symulująca manewry.
    « dnia: 14 Sierpnia 2005, 12:30:50 »
    Cytat: "Mateu"
    Cytat: "EU7_304"
    includami
    include tr/L-STB1-3K.inc 0.0 5.8 0.0 0.0 BetonRelief1 end

    Gdzie 0.0 5.8 0.0 0.0 to ustawienie słupa. Słup ustawia się w miejscu gdzie jest trakcja (np jeśli trakcja jest na wysokości 5.8 na pozycji zerowej, to słup powinien mieć współrzędne:0.0 5.8 0.0 0.0.

    Powoli, powoli...
    Slupy sie wstawia przez :
    Prawym na kawalek sieci, Properties i wyskakuje okienko.
    Na samym dole dopisujesz np:
    2 = tr/L-STB1-3D.inc;BetonRelief1
    gdzie 2 = numer vertexa, trl/L-STB1.3D.inc - inc od slupa, BetonRelief1 - tekstura
    przykladowo:
    Tworzysz kawalek sieci, masz 2 vertexy, poczatkowy i koncowy. Dodajesz do tego jeszcze kawalek (Add to previous) i masz 3 vertexy. Menu vertexow mozna wywolac poprzez zaznaczenie kawalka sieci i przycisniecia 1 na klawiaturze (nie numerycznej)...
    pozdrawiam


    to Ty wstawiasz słupy ręcznie? Zygzakowanie też robisz sam?

    3869
    Na warsztacie / Sceneria symulująca manewry.
    « dnia: 13 Sierpnia 2005, 16:51:42 »
    Cytat: "eu43"
    Cytat: "EU7_304"
    Teraz tylko dorobić słupy.


    No waśnie, jak się wstawia słupy?


    Możesz sobie ściągnąć skrypty i dać w nich (w "Wires", na dole) "Make ZigZag" czy jakoś tak, wybrać odpowiednią sieć i słupy same się wstawią w odpowiednie miejsca.
    Od razu piszę, nie jest to wyjście idealne, ale szybsze od wstawiania ręcznego. a zawsze można dać odchyłkę 0,0 i wpisać dla + i - ten sam słup i wyjdzie w miarę dobrze.
    Nie wstawiaj samych krótkich słupów bo będą stały trochę za blisko, już chyba lepiej będą długie wyglądać. I dodatkowo polecam zapoznnie się z zawartością katalogu scenery\tr. Można tam poznać inne rodzaje słupów i wysiegników, np te do bramki.

    3870
    Publikacje / zwrotnik rozjazdu krzyżowego
    « dnia: 06 Sierpnia 2005, 08:51:23 »
    nie myślałem, że już gotowe.

    a w paczce są ince czy nie i czy jest dzisiejszy model z pozamienianymi Ligh_*02 i 03, bo były na odwrót ustawione?

    miałem wcześniej wysłać coś takiego:
    Cytuj
    w incach trzeba tylko Wz7 i Wz8 pozamieniać miejscami, bo tak ogólnie to jest w dobrze. no i może jeszcze sterowanie, bo czasem są z tym problemy w oryginalnych plikach, a wewszstkich incach należy dać:

    rozwiązanie1, ustawia tylko potrzebne zwrotnice

    event (p1)ac multiple 0 none (p1)_Wz6 (p1)_aV100 (p1)_a0 (p1)_c0 endevent
    event (p1)bd multiple 0 none (p1)_Wz5 (p1)_bV100 (p1)_b0 (p1)_d0 endevent
    event (p1)bc multiple 0 none (p1)_Wz7 (p1)_aV40  (p1)_b1 (p1)_c1 endevent
    event (p1)ad multiple 0 none (p1)_Wz8 (p1)_bV40  (p1)_a1 (p1)_d1 endevent


    rozwiązanie2, ustawia wszystkie zwrotnice

    event (p1)ac multiple 0 none (p1)_Wz6 (p1)_aV100 (p1)_a0 (p1)_b0 (p1)_c0 (p1)_d0 endevent
    event (p1)bd multiple 0 none (p1)_Wz5 (p1)_bV100 (p1)_a0 (p1)_b0 (p1)_c0 (p1)_d0 endevent
    event (p1)bc multiple 0 none (p1)_Wz7 (p1)_aV40  (p1)_a1 (p1)_b1 (p1)_c1 (p1)_d1 endevent
    event (p1)ad multiple 0 none (p1)_Wz8 (p1)_bV40  (p1)_a1 (p1)_b1 (p1)_c1 (p1)_d1 endevent


    znalazłem błąd, bo światła 3 i 4 były pozamieniane miejscami, poprawkę wkleiłem w poście wyżej

    Cytuj

    Bo to zadanie było wprost idealne dla Ciebie! Świetna robota.

    ale moje możliwości kończa się na kilkudziesięciu, może stu-dwustu poly, tak więc za dużo nie zrobię

    Strony: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 139