31
Na warsztacie / Odp: EW58 | Trainz&Repaints
« dnia: 15 Września 2022, 22:02:44 »
Smutłem
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Ale po co w ogóle ruszać w ogóle temat EW60, toż to stary trup. Już lepiej zamiast bawić się w mmd można nowy model zrobić :PTo zrób, bo MaSzyna jest jedynym symulatorem, w którym można pojeździć tym pojazdem z jakkolwiek oddaną fizyką i możliwościami trakcyjnymi. Ocena dodatku/części do programu symulującego pojazdy szynowe wyłącznie poprzez wygląd na screenach jest smutne. Ładne obrazki to sobie można zrobić w programie do robienia obrazków.
//bujanie kamery:
// springk, dampf, x, y, z, max, roll, pitch
mechspring: 100 0.02 0.2 0.2 0.03 0.15 0.02 0.01
// wyzerowac 3,4,5 parametr aby nie trzeslo
// wyzerowac ostatnie dwa parametry aby kamera sie nie kiwala
Po wgraniu w/w shader powoduje błąd na scenerii Wrzosy:Tak, to prawda - eksperymentalnie wstawiłem tam parametr do funkcji od cieni, co powodowało błędy. W załączeniu poprawiony shader wraz z bardziej płynnym przejściem między kolejnymi stopniami kaskady.Cytujbad material: : invalid shader: failed to compile mat_sunlessnormalmap.frag: 0(535) : error C1103: too few parameters in function callCzy powoduje błędy na innych sceneriach, nie wiem, jeszcze nie sprawdzałem.
Traceback (most recent call last):
File "<string>", line 62, in render
File "<string>", line 369, in _render
KeyError: 'universal6'