91
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 19 Kwietnia 2021, 23:00:02 »
A log dasz, czy dalej mamy wróżyć?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Czy istnieje jakaś prawidłowość odnośnie montowania węży w wagonach? Wydaje mi się, że układ przy jednym przewodzie tak powinien wyglądać.W węglarkach często PG idzie w postaci prostej rury, w związku z czym węże są po jednej stronie pojazdu.
Kolejne zapytanie w ramach tematu:Tak, rozstaw czopów skrętu wynosi zawsze 16 m.
-Czy długości członów B,C,D w impulsie 5-członowym są takie same?
-Czy długości członów B,C,D są takie same jak długość środkowego członu(B) w 36wea?
To już nie można się wystawić z grupy z ustawionym rozkładem i wyświetlonymi tablicami?Zmieniło się coś w kwestii wysyłania komend za pomocą semaforów w ostatnim półroczu? Na kaliskiej niektóre lokomotywy po otrzymaniu komendy odczepienia poprzez semafor shunt 0 0 odczepiaja sie od składu , przechodzą w tryb pociągowy! i w tabeli skanowania warotsc velocity tegoż semafora zmienia sie w "-" po czym lkomotywa rusza ignorując dany semafor. Podbnie mam przy wysyłaniu R.J. przy uzyciu semafora. W momencie odebrania rozkładu pojawia sie dla tego semafra w tabeli skanowania "-" i pociag rusza.Jesli pojazd ma przypisany rozklad to pracuje w trybie jazdy rozkladowej, ignorujac stan tarczy manewrowych. Komenda Shunt nie zmienia trybu jazdy, a jedynie doklada do kolejki polecen instrukcje odpiecia/zapiecia tego co znajdzie sie w polu widzenia. To chyba nie jest zadna nowosc, chociaz nie wykluczam ze dawno dawno temu logika obslugi dzialala jakos inaczej.
Działanie, działaniem, ale jak głęboko te guziki się wciskają. Szkoda, że nikt mi tego nie powiedział kilak lat temu, to bym dziury w blatach wykroił. :/Bez dziur w blatach będzie łatwiej zrobić inne wersje pulpitu.
W dzisiejszym uaktualnieniu:Dla pojazdów dizlowskich wprowadzono dodatkowe parametry pracy układu napędowego, które pozwalają na lepsze odwzorowanie jego pracy.
- poprawka, zmianaszamynstwametody propagacji (lub nie) zmiany polozenia zaworow pantografow
- funkcjonalnosc, przygotowana przez youBy obsluga sekcji .fiz MotorParamTable0: o wariant dla pojazdow z silnikiem diesla. Szczegoly funkcjonalnosci przedstawic bedzie musial autor.
MotorParamTable0: minVelfullengage=3.0 engageDia=1 engageMaxForce=3300 engagefriction=1
0 0 0 0 -1 -1 0 1
1 2.81 -1 -1 31.3 33.7 0.15 1
2 1.84 17.4 29.9 47.9 51.5 0.15 1
3 1.36 26.6 45.0 64.8 69.7 0 1
4 1.00 61.1 61.1 88.2 94.8 0 1
5 0.80 80.2 80.2 200 200 0 1
END-MPT
A B C D E F G H
A - numer kolejny biegu