Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - thunder12

Strony: [1]
1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Plaga wykolejeń.
« dnia: 05 Sierpnia 2013, 13:33:19 »
Miałem sytuacje podobne jak koledzy. Linia 053, 120kmh i spadały z szyn wagony nr 4 i 7 i to kilkakrotnie poniżej prędkości max. Odbywało się to zawsze na 2-3 km przed tarczami ostrzegawczymi do Sandomierza. Misja Całkowo TLK.

2
Historyczne fotografie przedstawiające budowę konstrukcji we Wrocławiu oraz pokazana lokomotywownia w Katowicach. Data nieznana.
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,6096881

Reg. zakazy 26.
Nie usuwaj nigdy samodzielnie wpisu Administratora lub Moderatora (czerwona lub niebieska czcionka).
Benek

3
Tabor kolejowy / EU07-047 po NG w ZNTK Oleśnica.
« dnia: 26 Czerwca 2013, 19:08:57 »

4
Tabor kolejowy / Odp: EU07 należące do Cargo
« dnia: 22 Marca 2013, 18:29:43 »
2x.02.2013 tyle ja wiem. Po rozwikłaniu zagadki proszę na bocznicę. Oczywiście zdajecie sobie sprawę, że to może by jej ostatnia naprawa. W sieci są wiadomości na ten temat.

5
Tabor kolejowy / Odp: EM10
« dnia: 05 Września 2012, 14:46:36 »
Odpuszczę, mam 1,57 GB do przejrzenia. Ale...| |tutaj zgodzę się z szukającym :) U mnie w Jeleniej EM10 - na zmianę najpierw 002 potem 001 (wymiana silnika między nimi) śmigały od września 2000 do późnego końca roku 2003 na ośmiu parach osobowych do i z Szklarskiej Poręby wraz z EN71-34, ostatnim jamnikiem planowo w JG. Maszyny nadawały się na tę linię ale kursowały na zmianę z powodu...| |braku sprawnego silnika w Polsce. W praktyce maszyny często defektowały. Co ciekawe, pierwszy rok wymagał obsługi dwuosobowej - wiadomo, lecz później mechanicy jeździli na nich w pojedynkę. Krótko po rozpoczęciu jazd w JG zdemontowano układ utrzymywania prędkości w obu maszynach. Zaznaczam, że wtedy do Szklarskiej Poręby prędkość szlakowa nie była wyższa niż 50 i 30km/h. Dla mnie to wspaniałe, choć nieudane lokomotywy.

Pamiętaj, że zdanie zaczynamy od dużej litery. Po znakach interpunkcyjnych stawiaj spację oraz czytaj wiadomość przed wysłaniem by sprawdzić czy nie ma błędu.
Rozi

6
Bocznica / Wydzielone z: EM10
« dnia: 05 Września 2012, 14:34:28 »
Ja znajdę, a nawet mam na komputerze .pdf z tym artykułem, szukam strony...

7
Bocznica / Odp: EP07-1034 - Baby 2011 rok
« dnia: 10 Sierpnia 2012, 20:27:43 »
Dzięki za link. Na bocznicę proszę.

Zrobione
libertyn89

8
Bocznica / EP07-1034 - Baby 2011 rok
« dnia: 10 Sierpnia 2012, 20:04:42 »
Witam. Odnośnie wykolejenia EP07-1034 - Baby - słyszeliście może o raporcie komisji wypadków kolejowych?

Dzisiaj w TVPInfo wrzucili informację, że mechanik jechał z osobą postronną prowadzącą wtedy pociąg i w dodatku mech robił mu zdjęcia oraz rozmawiał przez telefon.

Nieźle, co? Co myślicie koledzy o o tym?

Ostatnio na 07-324 (gnijącej, że oj) mechanik mówił, jak to młody chłopak we Wrocku przychodzi i chce pojechać ponieważ jeździł w Symulator i chce się sprawdzić.

Poza tematem - Odnośnie siebie: Wg mojego kolejowego mniemania - broniłem mechanika przez prawie rok jak i większość MK.

Nawet z moim emerytowanym tatą zdarzyło nam się wykoleić 14 lat temu osobowym - lecz w tym momencie tata prowadził elektryka. Wtedy brak było takich ekspertyz. Brak rannych/ofiar. Poszło w niepamięć. Co teraz z (dobrze kojarzę?) Panem Tomaszem, BZ Południowy?




9
Cytuj
Ogromna tragedia rozegrała się dzisiaj rano, tuż po godzinie ósmej, na niestrzeżonym przejeździe kolejowym nieopodal Walentowa (gm. Lubień Kujawski, około 25 km od Kutna). Samochód osobowy marki opel astra wjechał wprost pod pociąg pospieszny relacji Bydgoszcz - Katowice. Uderzenie było tak potężne, że samochód został przecięty na pół.
http://remiza.com.pl/aktualnosc/2715/Gmina_Lubien_Kujawski_Tragedia_na_przejezdzie_kolejowym.html
Kolejna ludzka tragedia...

Co za 07 czy tam inna ciągnęła?

10
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 29 Marca 2012, 14:44:00 »
Nie no, rewelacja!

11
Tabor kolejowy / Odp: Zmodernizowane EU07 PKP Cargo
« dnia: 25 Stycznia 2012, 22:37:03 »
Naprawy główne z modernizacją lokomotyw serii EU07 w PKP CARGO TABOR – OSTRÓW WIELKOPOLSKI Sp. z o.o.

Odnośnie przyszłych EU07-1525, 1526 i 1527:

"W miesiącu listopadzie 2011r spółka rozpoczęła realizację dla PKP CARGO S. A. napraw głównych z modernizacją trzech lokomotyw serii EU07 ( 4E ). Do naprawy skierowane zostały lokomotywy o numerach 10, 105, 213. Lokomotywy zostaną zmodernizowane w zakresie realizowanym wcześniej przez ZNLE Gliwice S.A. w wersji oznaczonej 303 Eb. Przebudowie poddana zostanie głównie kabina maszynisty, gdzie  zamontowane zostaną nowe i ergonomiczne pulpity maszynisty, układ klimatyzacji, nawiewna nagrzewnica. Modernizacji podlegają silniki trakcyjne poprzez przezwojenie w klasie izolacji H, zmianę układu szczotkowego oraz zastosowanie teflonowego stożka izolacyjnego. Zamontowane będą halogenowe reflektory oraz elektryczne wycieraczki szyb.

W wyniku modernizacji lokomotywy otrzyma się poprawę własności trakcyjnych lokomotywy, poprawę pracy maszynisty, zwiększy niezawodność pracy i poprawę bezpieczeństwa ruchu."

galeria i info:
http://www.cargowlkp.pl/index.php?option=com_k2&view=item&id=39:naprawy-g%C5%82%C3%B3wne-z-modernizacj%C4%85-lokomotyw-serii-eu07&Itemid=2

Dodam, że w wyniku zużycia odsunięto od naprawy w Gliwicach EU07-225 i skreślono z ilostanu.

12
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 17 Sierpnia 2011, 23:05:09 »
Poprostu podmienili to i tamto. Szczegóły potrzebne? Daj mi kilka dni.
A odnośnie filmów, zrobiłeś coś mega. Tak jak i z 509. W lipcu 2009 roku 037 fizycznie już nie istniała wg informacji w sieci. Zginęła w parze z nr.200. A tu niespodzianka. Na szybie kartka - Wrocław Brochów - JG vmax=70kmh. Miło było zobaczyć przyjaciółkę nawet w tym stanie.

13
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 17 Sierpnia 2011, 22:47:05 »
@Fuji, widziałeś wtedy oba? :) czy tylko połówkę?

@mechatronik: W czerwcu 2009 roku 07-037 została przywieziona do Jeleniej Góry i postała tam dobre kilka miesięcy. Z tą aparaturą to rzeczywiście prawda. Reanimowali 41-108 a dokładniej człon stojący za EU07. A odpowiedź na Twoje pytanie mogę uzyskać jeżeli tak bardzo Tobie na tym zależy. Ten lok dla mnie coś znaczył. Dowody w postaci zdjęć poniżej. Widać tam 41-108 i nawet 41-153.
Stan na dzień 21 lipca 2009. Jelenia Góra, lokomotywownia. 037 to niedoszły budyń EP07-1067.

Odnośnie 41-153 to z tego co mówili kolejarze to wszystko stojące od dawna na szopie czeka palnik. Również wszystkie ET21. A stoi ich tam obecnie 6 sztuk. Cargo w JG zostało zamknięte 1 czerwca br. więc nie ma co liczyć na przywrócenie maszyn do jazdy.

14
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 17 Sierpnia 2011, 00:10:07 »
Tym razem wrzucam perełkę wśród ET41, który stacjonuje w Wałbrzychu, czyli jamnika o numerze 108.  W 2009 roku został reanimowany po 7 latach odstawki w Jeleniej Górze, człon B posiada aparaturę WN, NN i styczniki liniowe od skasowanej EU07-037, która miała stać się EP07-1067 lub 1068, ale niestety została skasowana.


W Jeleniej Górze od ponad miesiąca stoi gotowa ET41-042. Jeden cżłon ukończony, co do drugiego nie jestem pewny.

15
Bieżące kolejowe / Odp: PKP Intercity sprzedaje lokomotywy
« dnia: 02 Lipca 2011, 23:27:26 »
Witam.

Wycięty cytat:
Do kupienia są następujące elektrowozy: EU07-047 z roku 1968 (cena wywoławcza - 126 tys. zł), EU07-078 z roku 1969 (108 tys. zł), EU07-113 z roku 1970 (90 tys. zł), EU07-133 z roku 1970 (198 tys. zł), EU07-157 z roku 1971 (90 tys. zł), EU07-186 z roku 1972 (126 tys. zł), EP07-185 z roku 1972 (144 tys. zł), EP07-187 z roku 1972 (216 tys. zł). Wszystkie lokomotywy znajdują się na terenie Zakładu Południowego PKP Intercity w Krakowie.

http://www.intercity.pl/?page=przetargi&ph_center_start=show&cmn_id=2147
Pozdrawiam.

Prosze o podpięcie pod ten temat http://eu07.pl/forum/index.php/topic,18133.msg203107.html#msg203107

16
Bieżące kolejowe / Odp: Budyń w nowym malowaniu IC
« dnia: 01 Lipca 2010, 21:32:47 »
Przecież tylko zapytałem :)

17
Bieżące kolejowe / Odp: Budyń w nowym malowaniu IC
« dnia: 01 Lipca 2010, 07:02:11 »
Już to widzę, teraz wszędzie, przez dłuuuugi czas będą spekulacje setki miłośników na temat zmian tylko odnośnie samej zmiany w malowaniu, jak zawsze...Ale wiedzieliśmy, że tak nastąpi...
Tak czy siak to dla mnie będą zawsze genialne choć nienowoczesne 07. "Byleby się koła do przodu kręciły" jak to mówił znajomy mech.
Myślę, że powstaną dzięki temu nowe kabiny w symulatorze (pierwszy 10xx IC - nowy schemat malowania - nowy układ pulpitu), nowe tekstury może i modele :).

A więc co? "Budynie" usuniemy z symka?

Proszę poprawić wiadomość na zgodną z regulaminem i zasadami pisowni w jęz. polskim.
I co to jest "optymistyka"?
Quark-t

18
Tabor kolejowy / Odp: Seria ET22 2000
« dnia: 06 Kwietnia 2010, 11:04:31 »
Witam. Po krótce to numery 2023-2027 nie są jeszcze gotowe a ET22-2028 (ex. ET22-376 CT Wrocław) i następne z tego co się dowiedziałem, będą budowane z ograniczeniami finansowymi. Tak jak napisał kolega wyżej reflektory zostaną okrągłe, wózki nie będą modernizowane, nie ma sterownika głównego, przez co sterowanie odbywa sie za pomocą kontenera pneumatycznego i pulpit się zmienił. To słowa miłośnika z Gliwic. Pozdrawiam

Strony: [1]