Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ruter

Strony: [1]
1
Pomoc doraźna / Odp: PC2009
« dnia: 27 Lutego 2010, 19:45:47 »
No to karta do wywalenia...

2
Pomoc doraźna / Odp: PC2009
« dnia: 26 Lutego 2010, 21:53:05 »
Właściwe tak, nowe. Model to Intel Graphics controller 82810E, wersja 6.13.01.3196.

3
Pomoc doraźna / Odp: PC2009
« dnia: 26 Lutego 2010, 20:45:27 »
No, Zainstalowałem nowe sterowniki, open GL 2.0, i dalej się wysypuje.Pozatym nie wykrywa nowego GL.
LOG:
Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GDI Generic
Vendor:
Microsoft Corporation
OpenGL Version:
[b]1.1.0[/b]
Supported Extensions:
GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery sky definition
cgskj_dusk013.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - text model: models\linia053/lamp-y.t3d
textures\linia053\slup_rdza.dds

Proszę podawać w code.
REWIZOR

4
Pomoc doraźna / PC2009
« dnia: 23 Lutego 2010, 20:39:34 »
Mam problem z Paczką całośćiową 2009. Podczas ładowania misji, wywala mi raport o błędach.Poniżej LOG:
Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GDI Generic
Vendor:
Microsoft Corporation
OpenGL Version:
1.1.0
Supported Extensions:
GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery sky definition
cgskj_overcast027.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
plants\#brzoza1.dds

I zawsze w tym momęcie się wysypuje.
Co robić?
Z Góry dzięki.

5
Trasy / Odp: manewrowo3
« dnia: 01 Stycznia 2010, 13:45:22 »
Dzięki, już działa.

6
Trasy / manewrowo3
« dnia: 31 Grudnia 2009, 21:14:41 »
Mam problem ze scenerią manewrowo3.| |OtóŻ,<>po załadowaniu misji SM42 jedzie,<>bez mojej pomocy.<> Poza<>tym nie ma terenu, tylko tory.
Z góry dzięki za odpowiedź.

Używaj spacji.
Krzysiek626

Strony: [1]