Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mariang57

Strony: [1]
1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« dnia: 19 Września 2012, 20:58:09 »
Być może ktoś zagłosuje i na taki punkt, aby był wyświetlany rozkład jazdy dla danej misji, a także aby finalnym produktem była cała sieć PKP

2
Rainsted / Poszukuję rozjazdu krzyżowego (anglika)
« dnia: 18 Listopada 2010, 17:54:23 »
Koledzy poradźcie mi skąd wziąć rozjazd krzyżowy (anglik) do scenerii. W edytorze Rainsted nie ma takiej opcji wstaw rozjazd krzyżowy. Czekam na odpowiedź

Kolejne założenie wątku w złym dziale skutkować będzie przyznaniem ostrzeżenia. Przesuwam do "Rainsted".
Quark-t

3
Poszukuję, chcę zrobić / poszukuję słupków hektometrowych
« dnia: 03 Listopada 2010, 18:52:00 »
Poszukuję modeli słupków hektometrowych. Pod adresem, który podał Ra w edytorze Rainsted (kurs pisania tras) nic nie ma (strona się nie otwiera). Czy mógłby mnie ktoś pointformować skąd wziąć takowe?

Proszę abyś temat sam poprawił, zdania zaczynamy od wielkiej litery.

REWIZOR

4
Bezprzedmiotowa ta dyskusja. Jageer m RACJĘ Tarcza ostrzegawcza wykrywa się tylko w przypadku podania na semaforze wjazdowym sygnału zezwalającego i tylko po torze głównym zasadniczym i odnosi się wyłącznie do semafora wyjazdowego. Jeśli wyświetlisz na semaforze wjazdowym Sz to przelotówka (To do wyjazdowego) będzie ciemna.

5
Po pierwsze to nie jest semafor tylko sygnał powtarzający, a czwarta komora jest nieczynna. Postawiono taką głowicę, bo taka była na podorędziu, ale czwarta komora jest zbędna. Ku wyjaśnieniu pojęcia semafor: jest to sygnalizator, który wskazuje sygnał stój lub zezwalający na jazdę, a sp informuje maszynistę tylko o tym jaki sygnał jest wyświetlany na semaforze. Dlatego nazywa się sygnałem powtarzającym, ponieważ powtarza sygnał jaki wskazuje tarcza ostrzegawcza do semafora (lub ostatni samoczynny semafor odstępowy) odsyłam do instrukcji E1 i przepisów na PKP R1

6
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pomoc w nauce projektowania
« dnia: 23 Listopada 2009, 17:09:57 »
Dzięki już to zrobiłem

7
Poradniki / Odp: Zasady projektowania linii i stacji kolejowych
« dnia: 13 Listopada 2009, 17:03:10 »
Tak, przechyłki na PKP nie przekraczają 150 mm.

Gdy będą jeździć tam tylko pociągi osobowe z podaną szybkością, należy dać maksymalną przechyłkę. Jeśli będzie więcej towarowych należy przechyłkę zmienić (zmniejszyć), żeby wyrównać zużywanie się obu szyn. Tak więc wybór należy do Ciebie, jednak zważ na charakter ruchu na projektowanej linii.

Cytuj
Mhm, chcesz jezdzic 40kph po łuku o R=200 ?:)
Anglik ma promień 190m, są zwrotki Rz-1:9-R190 po których też można jeździć 40km/h. Przy maksymalnej przechyłce (150 mm) można na takich łukach jeszcze szybciej pojechać.
Nie słyszałem o przechyłkach na rozjazdach, a tym bardziej na angliku Wyobraź sobie przechyłkę z jednej strony, a co z drugą. 

8
Pomoc w tworzeniu / Pomoc w nauce projektowania
« dnia: 13 Listopada 2009, 16:42:19 »
Cześć. Chciałbym się nauczyć projektowania. Cieszę się, że coś takiego powstało. Jestem byłym dyżurnym ruchu. Jeśli mógłby mi ktoś pomóc i pokierować w pierwszym stawianiu kroków w projektowaniu to będę wdzięczny. Na początek chciałbym opracować trasę nr 540 (sieciowy rozkład jazdy) Warszawa - Terespol.

Przeniosłem do innego działu, bardziej odpowiedniego do treści postu.
Krzysiek626

Strony: [1]