1
Na warsztacie / EP09 (104E)
« dnia: 13 Marca 2006, 23:15:17 »
Ohoho, widzę że z Buildera się na VC++ przerzuciliście... słusznie słusznie :)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
W większości wasze informacje są błędnd.
Cytat: "hejnal"Ja też nie myle pojęć. Hamowanie próbne a próba hamulca to dla mnie dwie różne rzeczy.
Facet klawiatura jeszcze Ci sie nie spaliła od tego pisania?? np. mnie to nie obchodzi ze nie mylisz pojęć.
Obniżenie prędkości o połowe na... no właśnie ile ta droga ma wynosić? Zmoich obserwacji wynika że nawet zanim sie ze stacji wyjedzie.
Ale jak mam podany sygnał zastępczy to mogę się rozpędzić do 60km/h?
W celu dokonania próbnego hamowania.
CytujWyjechac/wjechac mozna tylko na rozkaz pisemny.Tak zgadza się. A prędkość jazdy? według mnie w tej sytuacji 20km/h do pierwszego poprawnego semafora. Natomiast w rzeczywistości byłoby to chyba tak zrobione że wygaszone byłyby wszystkie do Dejaw oraz unieważnione na rozkaz pisemny i jazda z 40km/h do końca zwrotnic a potem z rozkładową...
P.S. Tak, tak, w Trainza, pukam w Trainza. W Mechanika też pukam. W MaSzynę chciałbym pukać, ale nie umiem opanować sterowania. W Microsoft Train Simulator też... tfu, nie pukam!!!
Szmytek: nie spieraj się z ET22_RULZ, gwarantuje że zna on przepisy znacznie lepiej od Ciebie :) Toż to chodząca encyklopedia :)
Toru niewlasciwego nigdy nie bylo, jest to termin wymyslony przez kolejarzy,
Chciałbym stworzyć misje do trasy jelitkowo-Nowy Sad i Zwrotnicowo.Czy jest to możliwe? i jak to zrobić?
Ekhm... nie ma juz rozkazow szczegolnych, sa rozkazy pisemne :P
Mhm...Twierdzisz że trasa Quarka też??
Czhodzi mi o to czy sa jakies zasady kiedy mozna zmieniac pozycje z szeregowej na rownoleglka a potem boczniki. Czy bedac na szeregowej musze czekac az zgasnie kontrolka jazda na oporach i wtedy przerzucic na rownolegla czy jest to powiazane z predkoscia EZT ?
Nie wyglada to w ten sposob, silniki polaczone sa nastepojoaco (przyjmujemy ze napiecie znajdujace sie w sieci to 3000V):
na polaczeniu szeregowym mamy dwie grupy silnikow polaczonych ze soba szeregowo, a wiec kazda grupa jest zasilana napieciem 3000V, a w zwiazku z tym ze silniki w grupie polaczone sa szeregowo, napiecie przypadajace na kazdy z nich wynosi 1500V. Przy wlaczeniu ukladu rownoleglego, silniki lokomotywy polaczone sa rownolegle, czyli na kazdy z nich przypada napiecie takie jakie plynie w sieci jezdnej, czyli w naszym przypadku po 3000V na silnik.