Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - m0ke

Strony: [1]
1
Tabor kolejowy / Odp: 201Eo-007 dla ECCO Rail
« dnia: 25 Stycznia 2013, 18:05:55 »
Więc tak. Jest to ex. E-1022, aktualnie stoi w Głogowie, jutro wieczorem będzie zabierał skład w kierunku Śląska. NG 21.01.13 ZNTK Oleśnica. Jakieś fotki na tekstury mam.

A on się nie wykoleił tylko luzem z Oleśnicy do Rynnika jechał linią Sołtysowice - Jelcz Laskowice i wjechał w obniżoną sieć

2
Bieżące kolejowe / Odp: PKP Intercity sprzedaje lokomotywy
« dnia: 01 Października 2012, 14:27:30 »
... a miała jeździć w...Hagansie.
Dużo rzeczy "miało być" a wyszło jak zwykle ;) Tamary z lotosu też miały być…
Co do 277 to wiem od kolegi z DB, że maszyna ma spalony jeden motor.

Ciekawe, ostatnio śmigała pod banderą ITL Polska w okolicach Słupska

3
Bieżące kolejowe / Odp: Krótkie pytania o wagony.
« dnia: 01 Października 2012, 14:17:14 »
2) pytanie jest o wagony typu Wlab. Czym różnią się konkretne wagony o oznaczeniach G75, G77 i G81?

G - Görlitz (Producent wagonu)
75/77/81 - rok produkcji

4
Tabor kolejowy / Odp: Wagony typu 601W
« dnia: 01 Października 2012, 14:13:19 »
O ile dobrze wiem to się kręcą gdzieś w okolicach Białegostoku.

Trochę ich pocięto ale większość przypisana jest do stacji Czeremcha. Aczkolwiek ostatnio trafiłem dwie ... we Wrocławiu, już w nowym malowaniu Cargo

5
Bieżące kolejowe / Odp: Powrót serii ET42 na polskie szlaki
« dnia: 20 Czerwca 2012, 23:42:03 »
Przypadkiem udało mi się trafić na ET42 w najmniej oczekiwanym miejscu... Wczoraj ET42-021 zawitała na Wrocław Główny. Przyciągnęła pociąg ze zdefektowaną EP09.

Prawdopodobnie 021 stanowiła rezerwę taborową na czas trwania EURO 2012. Taka maszyna musi być gotowa do wyjazdu w każdej chwili na żądanie dyżurnego ruchu. Obsada - co ciekawe - rezerwy taborowej jest dwuosobowa.

Paweł przyczyną był defekt EP09 w Przyworach Opolskich. Akurat stał ET42-021 i go zapięto :)

6
Tabor kolejowy / Odp: Dragon w Pol-Miedź Trans?
« dnia: 20 Czerwca 2012, 23:08:42 »
Dragon jak najbardziej jest na stanie STK Wrocław. Wczoraj jechał do Nowego Sącza na jakąś konferencje oraganizowaną przez Newag. Jutro wieczorem ma ruszać z powrotem do Wrocławia z dłuższym postojem na Prokocimiu.
@Paweł : Widzisz go na węglówce bo STK przejęło przewozy składów do Malczyc na odcinku GOL - GNA :)

7
Tabor kolejowy / Odp: Kathrina
« dnia: 24 Maja 2011, 21:05:18 »
Kathrina ogólnie teraz śmiga na pociągach Petrovice u Karvine – Będzin Grodziec – Petrovice u Karvine, przy czym dzielą składy w Będzinie Łagiszy. Jutro np. jadą do Grodźca

8
Tabor kolejowy / Odp: Seria ET22 2000
« dnia: 31 Grudnia 2010, 06:27:10 »
Z tego co słyszałem od numeru ET22-2028 i wyższe mają trafić do Górnośląskiego Zakładu Spółki a zaś na ich miejsce mają być stare poczciwe zielone ET22, a nieoficjalnie do Brochowa mają trafić nowe DRAGONY czy to prawda nikt nie wie, okaże się.

Jesteś drugą osobą, od której słyszę, że Brochów ma dostać E6ACT, ale jak na razie Dragon jest prototypem, i wydaję mi się, że dopiero jak przejdzie pozytywnie testy (w STK), podjęta zostanie dalsza decyzja co do podjęcia masowej produkcji

9
Bieżące kolejowe / Odp: ET21 CTL Logistics
« dnia: 14 Sierpnia 2010, 15:29:36 »

10
Bieżące kolejowe / Odp: Akcja Palnik
« dnia: 25 Maja 2010, 18:23:56 »
Kanty i rumuny pocięty. Kociołki w oczekiwaniu

11
Bieżące kolejowe / Odp: Akcja Palnik
« dnia: 22 Marca 2010, 09:08:42 »
Ciekaw jestem kiedy na stare wagony z Wrocław Główny przyjdzie czas. Do tej pory widziałem, że ze złomowali tylko kilka sztuk. To byłby niezły zastrzyk finansowy dla PR :)
Wie ktoś ile za ten złom Cargo dostaje od Centrozłomu?

Bipy jakoś na dniach mają zostać wywiezione, kierunek południowy

12
@WojtekK : Proszę Cię, nie rób z graczy TRSa półgłówków i bezmózgowców. O takie sprawy możesz przecież zapytać na PW, tak jak to robią chłopaki z Maszyny w drugą stronę :)

13
Bieżące kolejowe / Odp: Dni Techniki Kolejowej 2009
« dnia: 10 Czerwca 2009, 17:41:09 »
..... Kajtek, chyba wiem do czego zmierzasz...pewnie chodzi Ci o zdjęcia wykorzystane do tejże siódemki - to akurat załatwiały IC-ki.....

Byłbym wdzięczny za foty tej karteczki z EU07 :)

14
Bieżące kolejowe / Odp: Dni Techniki Kolejowej 2009
« dnia: 08 Czerwca 2009, 22:47:55 »
Mam pytanie do osób, które były na DTK w Bydgoszczy. Kolega (Olek) wspominał o kartkach z opisami lokomotyw i z ich zdjęciem, które były tam rozdawane. Czy ktoś z kolegów posiada ? W Szczególności interesuje mnie z EU07 :)

15
Bieżące kolejowe / Odp: [impreza]TEM2+2xAz po piasku
« dnia: 08 Czerwca 2009, 22:45:16 »
Cytuj
Ale rzeczywiście, szanse że impreza się odbędzie są spore.

No mam nadzieję :) Już mam cały tydzień pod to zaplanowany :)

16
Bieżące kolejowe / Odp: [impreza]TEM2+2xAz po piasku
« dnia: 08 Czerwca 2009, 19:32:03 »
Czyli impreza się odbędzie :) Oj będzie się dało. Mam nadzieje, że uda się organizować tą imprezę fachowo :) Z impry z SP42 mam jedno nie miłe wspomnienie. Z całym szacunkiem dla posiadaczy "małpek" ale stanie 10-15 metrów od lokomotywy, niektórym naprawdę nie pasuje [Patrz wjazd na linię do Spały]. Myślę, że zrobicie coś z tym chłopaki :>

17
Tabor kolejowy / Odp: Seria ST45
« dnia: 29 Maja 2009, 15:57:22 »
A skąd niby gagarinek wytrzasnął "ST45-01"? Czyżby jednak zmieniali numery inwentarzowe?

Wydaje mi się, że z kosmosu :) Lutek twierdzi, że ma pozostać SU45-112, bo w dokumentacji niby tak jest :) Czas pokaże jak będzie naprawdę

18
Bieżące kolejowe / Odp: "Nietypowe" et22
« dnia: 29 Maja 2009, 14:33:28 »
EU07-202 też jest przeznaczona do kasacji czy oczekuje naprawy? Zewnętrznie jest w dość dobrym stanie.

Oczekuje naprawy rewizyjnej :)

19
Tabor kolejowy / Odp: Seria ST45
« dnia: 29 Maja 2009, 14:32:22 »

20
Bieżące kolejowe / Odp: Taurusy w Polsce?
« dnia: 28 Maja 2009, 12:25:39 »
@Mateusz : może tak :

Artykuł : http://www.rynek-kolejowy.pl/11753/Jazdy%2Bpr%25F3bne%2BTaurus%25F3w%2Bna%2BCMK.htm

Filmy :

V max 200 km/h
  V max 160 km/h

21
Bieżące kolejowe / Odp: Dziś w nocy Ty2 na ulicach Krakowa
« dnia: 23 Maja 2009, 11:52:25 »
O, to jest ex szczeciński byk, który był ciekawostką. Na czole miał oznaczenie ET22-409, natomiast z boku miał oznaczenie ET22-541 :) Podobno byka kupił złomiarz, następnie od złomiarza kupił CTL z tego co pamiętam.

To jest ogólnie jakiś większy przekręt z 409/541. To było jakoś tak, że ET22-541 miała wypadek i nie nadawała się do naprawy. Potem wypadek miała ET22-409 i z dwóch loków zrobiono jednego. Tak więc ET22-541 to stary ET22-409, a ET22-409 to tak naprawdę ET22-541. I ten prawdziwy ET22-541 (czyli ET22-409) został sprzedany do prywaciarza :)

@Patrykos : ET22-R005 to ex. ET22-791, ET22-409 nosi oznaczenie ET22-R004

23
Bieżące kolejowe / Odp: 19WE a 20WE
« dnia: 22 Maja 2009, 00:42:12 »
A skąd takie wieści? Jakoś dziwnie miałem okazję widzieć proces rozłączania 19tki i wpinania dwóch członów...

Pewnie stąd, że zaglądałem do tych dwóch nowych członów. A one się różnią od tych pierwotnych :) No i malowanie jakby takie sympatyczniejsze miał. Ale patrząc po zdjęciach, niczym się nie różni. Zatem zobaczymy 20WE w SKM jak dobrze pójdzie :)

24
Tabor kolejowy / Odp: Seria ET22 2000
« dnia: 19 Maja 2009, 14:04:23 »
Zgadza się, czyli póki co sytuacja wygląda tak (oficjalnie):
ET22-2000 CT Dolnośląski (ex ET22-315),
ET22-2001 CT Zachodniopomorski (ex ET22-427),
ET22-2002 CT Zachodniopomorski.

Paweł :

ET22-2002 -> ET22-569
ET22-2003 -> ET22-446
ET22-2004 -> ET22-328

Zresztą sprawdź maila :)

25
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 22 Maja 2009, 00:44:28 »
Bisik mi mówił, po tym jak z Tobą był na Wolsztynie :)

No i widzisz ;) Tutaj leży błąd. Ja z Bisikiem rozmawiałem o ET22-1001 i ET22-1002 ;)

26
Bieżące kolejowe / Odp: 19WE a 20WE
« dnia: 19 Maja 2009, 14:02:20 »
One mają jeździć próbnie na SKM?? m0ke, kiedy?

Od czerwca przez pół roku. Nie jest to źródło w postaci dyrektora SKM czy prezesa Newagu, ale pewne :)

27
Tabor kolejowy / Seria ET22 2000
« dnia: 19 Maja 2009, 10:12:24 »
ET22-2000 została oficjalnie przekazana na stan CT Dolnośląski w styczniu/lutym. Natomiast co do kolejnych lokomotyw to ET22-2001 - ET22-2004 trafią do Szczecina, natomiast ET22-2005 i 2006 do Wrocławia. Dalej nie wiadomo

28
Bieżące kolejowe / Odp: 19WE a 20WE
« dnia: 19 Maja 2009, 10:06:53 »
Potwierdzam. Dostała dwa dodatkowe wagony. A pojechała spowrotem do Żmigrodu gdyż po dostawce jest to jak by całkiem nowa konstrukcja i musi ponownie przejść testy.

No to niestety jesteście w błędzie. To jest nowy twór. 19WE od czerwca/lipca br. ma jeździć na testach w SKM Trójmiasto (EW58, EW60, to teraz 19WE :P )

29
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 19 Maja 2009, 10:05:35 »
ET22-001 jest już pocięta. Takie info od m0kego, który rozmawiał z kimś ze Skarżyska ;)

No pierwsze słyszę. Skąd Ty masz takie wiadomości ? Szczególnie, że od 28 kwietnia nie było mnie we Wrocławiu. I kiedy to ze mną rozmawiałeś ?

Tak, z mechanikiem lub z mietkiem z warsztatu... W takich sprawach potrzeba konkretów, a nie plotek w stylu "ktoś, coś, komuś, gdzieś powiedział"

To nie jest takie proste. W Skarżysku sami nie wiedzą. Np. w listopadzie 2007 roku, kiedy poszła fama, że tną ET22-001 specjalnie tam pojechałem. Od naczelnika dowiedziałem się, że lokomotywa ... została pocięta w 2004 roku. Dyspozytor twierdził, że oddano ją do muzeum. Dopiero ludzie z warsztatu mi ją odnaleźli :)

Pozdrawiam

Strony: [1]