1
Infrastruktura kolejowa / Odp: Tarcze zaporowe przepisy z nimi zwiazane.
« dnia: 17 Grudnia 2014, 22:04:16 »Cytuj
Co do cytatów, pierwszy napisał grzechu_k drugi Ja.Przyznaję rację pomieszały mi się cytaty, zwracam honor.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Co do cytatów, pierwszy napisał grzechu_k drugi Ja.Przyznaję rację pomieszały mi się cytaty, zwracam honor.
U nas instruktorzy sprawę tarcz zaporowych widzą następująco. Z-1 dotyczy, tak jak napisałeś, i pociągów i manewrów. Natomiast Z-2 tylko manewrów. Więc jak wyjechać pociągiem spod tarczy wskazującej Z-2? Jako manewry!
W wymienionych sytuacjach podanie tarczy nie zezwala na dalsza jazdę, wymagany jest rozkaz pisemny (teoretycznie można by to obejść jazdą manewrową ale to nie jest zgodne z ideą tych rozwiązań). Interpretacja o podjeżdżaniu z pod tarczy do semafora jazda manewrową jest mylna.
Jadąc z pociągiem i widzac z2 zatrzymujesz sie (kończysz jazdę pociagową), zmieniasz czolo na tb1 i jedziesz do 25km/h.Teraz nastąpiła u Ciebie zmiana myślenia i napisałeś
W myśl "mojej" teorii mogę podjechać do semafora i oczekiwać na podanie na nim sygnału zezwalającego (przecież jadę pociągiem, a nie manewrami)No właśnie jedziesz pociągiem, a nie manewrami i nie zmieniasz osygnalizowania czoła pociągu ( ale Ty przecież interpretujesz przepisy po swojemu bo jak twierdzisz instrukjca na to pozwala tak jak w szkole każdy rozumiał przeczytany wiersz inaczej ). Do interpretacji instrukcji ważna jest też znajomość definicji sygnalizatorów i ich podział ze względu na rodzaj podawanych sygnałów tj: pociągowe i manewrowe. Jednak poczytaj sobie Ie-4, a będziesz mógł interpretować instrukcję poprawnie. W instrukcji Ie-1 też nie wyczytasz że tarcza zaporowa nie jest sygnalizatorem, tylko sygnałem zamknięcia toru. Uzupełnij podstawowe wiadomości takich jak sygnalizator, a wówczas będziesz mógł mi napisać żebym przestudiował Ie-1, a wtedy zrozumiesz że jesteś w wielkim błędzie i w swojej teorii.
W myśl "mojej" teorii mogę podjechać do semafora i oczekiwać na podanie na nim sygnału zezwalającego (przecież jadę pociągiem, a nie manewrami). Czyli przy drogowskazowym na "stój" i podanej przy nim TZ2 mogę sobie minąć semafor na "stój" jadąc pociągiem, przecież zmieniłem światła na manewrowe semafor mnie nie dotyczy, dojadę do semafora wyjazdowego to sobie zmienię światełka i pojadę sobie jak gość pociągiem :-)
Jeszcze sobie pomyślałem, że Twoja interpretacja jest OK jeśli chodzi o "przelot" pociągu - Z2 nas nie dotyczy i jedziemy dalej jako pociąg z prędkością podaną na poprzednim semaforze - proste. Ale co jeśli zatrzymamy się pod tarczą lub jeżeli pociąg jest uruchamiany z toru przy którym znajduje się tarcza zaporowa?Wcześniej pisałem o takim przypadku z 200 torami, a na wyjazd jest semafor grupowy wyjazdowy.
wyświetlania takim osobom regulaminu lub poradnika jak prosić o pomoc? Czy dało by się to zrobić, lub czy może macie inny sposób na ograniczenie tego typu postów?Robić nic nie trzeba, wszystkie sprawy zawarte są w regulaminie, a nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.
Profil > Modyfikuj profil > Lista znajomych/ignorowanych... > Edytuj listę ignorowanych.Czy chciałbyś/chciałabyś, aby ktoś miał możliwość wglądu w Twoje prywatne wiadomości? Dla przykładu, to tak jakbyś musiał/a mówić obcej osobie na przystanku o czym rozmawiałeś/aś przez telefon wczoraj rano.
Jednak nie, 59:33 też jest taki, tylko po prawej.
A tu akurat masz racje (chociaż 8 s. IMO to za długi czas) - przy takich składach dobra fala, nie jest zła. ;-)Owszem tak ale znam takich co przy 14 pudłach przez 300 km nie użyli uderzeniowej ani razu.
bo masz pewność że Ci przynajmniej klocki trzymać nie będą.
A mnie zastanawia natomiast co jest "niewłaściwego" w popełnianiu w czasie jazdy, że na filmie go nie używano?