Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - piotrek0804

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Na warsztacie / Odp: Projekt ST44 - Warsztat Piotr-a93
« dnia: 13 Listopada 2018, 15:24:03 »
Do numeru 488 miały trójdzielne, od 489 dwudzielne.

2
Na warsztacie / Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« dnia: 10 Listopada 2013, 11:23:15 »
Nie, bo to tekstura z czasów sprzed naprawy zanim odstała "zeza" i klimatyzację.

3
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 30 Kwietnia 2013, 16:23:02 »
Zmień jeszcze ślizgacze, bo są nie takie jak powinny :) Na Twojej EU07-538 też zauważyłem ten błąd.

4
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Nowe malowanie EP08-007
« dnia: 01 Kwietnia 2013, 14:46:54 »
@ Woku No tak ale jakoś nie chce mi się wierzyć że akurat podczas robienia zdjęcia z naprawy obu lokomotyw akurat nie było górnego reflektora i obręczy ze szkłem na prawym. ;)

5
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Nowe malowanie EP08-007
« dnia: 01 Kwietnia 2013, 14:42:05 »
http://hamman.pl/kolej/data/media/7/EP08-007m1.jpg Chyba to jednak żart związany z dzisiejszym dniem.

6
Bieżące kolejowe / Odp: Odpalają lokomotywę na "popych"
« dnia: 10 Marca 2013, 09:06:34 »
Tak, z tym że silniki trakcyjne trzeba wzbudzić jakimś prądem żeby mogły działać jako prądnica.

7
Bocznica / Odp: Różnica między 6D a 6DA
« dnia: 19 Lutego 2013, 19:34:58 »
Sprężarka jest inna też, 6Da ma A200P a 6D ma W2P-315. 6Da jest trochę lżejsza i z eksploatacji wiem, że ma trochę lepsze hamulce.

8
Bocznica / Wydzielone z: Klawiatura nad sprzęgiem en57.
« dnia: 13 Września 2012, 18:08:12 »
Tak, owa klawiatura znajduje się pod tą klapką, służy ona do sterowania wielokrotnego jednostek. To jest odpowiednik "nosków" w EU07.

Kolega wyżej Cię uprzedził.
Bocznica.
Rozi

9
Na warsztacie / Odp: 6dg-025 z PNUIK
« dnia: 12 Sierpnia 2012, 11:27:59 »
Widzę tu ten sam błąd, co w naszej SM42-1204. W skrzynce akumlatorowej z jednej strony są wywietrzniki, a z drugiej ich nie ma. Na Twojej teksturze, oraz na symkowej 1204 wywietrzniki są po stronie złej stronie.

10
Inne niekolejowe / Odp: Pokaż swoje lico
« dnia: 03 Lutego 2012, 23:50:08 »
Piotruś :) Trochę "słaby" po "Magicu" (dyskotece :P)

11
Tabor kolejowy / Odp: Lokomotywa SU46.
« dnia: 02 Lutego 2012, 21:27:50 »
W SM42 jest taka sprawa, że teoretycznie po naciśnięciu "Start" powinna się samoczynnie uruchomić pompa wstępnego smarowania i automatycznie po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia powinny się zamknąć styki rozruchowe. Ale jak wiadomo niektóre Balbiny mają już tak zużyte pompy wstępnego olejenia, że nie są w stanie wytworzyć odpowiedniego ciśnienia, dlatego podkłada się któryś styk w szafie bo po prostu po naciśnięciu "Start" pompa mogłaby sobie chodzić w nieskończoność... Dlatego z uwagi na kombinacje w szafie lepiej ręcznie załączyć pompę wstępnego olejenia i wytworzyć jakieś tam chociaż mniejsze ciśnienie oleju a później nacisnąć "Start", bo nie wiadomo która maszyna ma kombinowane w szafie, a lepiej chyba ręcznie uruchomić pompę olejową za pomocą hebelka, niż uruchomić silnik bez wstępnego przesmarowania.

12
Na warsztacie / Odp: Tekstura SM42 "PKP Energetyka"
« dnia: 22 Października 2011, 16:44:18 »
SM42-150 ma stary typ ostoi (tekstura powinna być zrobiona na model 6D, a nie 6Da). To po pierwsze, po drugie to SM42-150 ma inny typ komina, po trzecie to SM42 z energetyki mają klimę na dachu, po czwarte to układ drzwi w pudle się nie zgadza (w krótszej i dłuższej części).

13
Pomoc w tworzeniu / Odp: Uruchamianie spalinowozu - modyfikacja fizyki
« dnia: 17 Września 2011, 15:32:59 »
W SM42 tak nie ma, więc nie wiem po co to.

14
Inne niekolejowe / Odp: Żarówka H4 55/60W a 100/90W
« dnia: 16 Września 2011, 21:00:28 »
Jeśli odbłyśnik nie jest przystosowany do żarówki 100/90W to po prostu może się spalić.
No i najważniejsza rzecz to słabsze łądowanie akumulatora.
Ładowanie nie będzie słabsze, co najwyżej będzie większe obciążenie akumlatora.
A co do samej instalacji, to co za problem wymienić kable na grubsze? Ale patrząc na przeróbkę z punktu prawa to gra nie warta świeczki.

15
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 31 Lipca 2011, 21:45:20 »
Od września druga klasa Technikum nr 1 w Wodzisławiu Śląskim, profil technik elektryk (specjalizacja: eksploatacja maszyn i urządzeń górnictwa podziemnego).

16
Inne niekolejowe / Odp: Romet Ogar 900 Racing
« dnia: 29 Lipca 2011, 14:27:36 »
@Rozi, to ta uszczelka metalowa jest aż tak cieńsza od tekturowej, że powoduje odczuwalny przyrost kompresji? U mnie w Simsonie seryjnie nie było uszczelki pod głowicą. Niby można byłoby pokusić się o splanowanie głowicy, co jeszcze zmniejszałoby pojemność komory spalania i w efekcie zwiększyło kompresję, ale to już może spowodować drastyczny spadek wytrzymałości układu korbowego.

17
Na warsztacie / Odp: Model SU42
« dnia: 05 Lipca 2011, 15:09:54 »
Chodzi o to, że różnią się budową/zawartością (krótszej) szafy elektrycznej, a nie jej wymiarami.

18
Na warsztacie / Odp: SP45
« dnia: 23 Czerwca 2011, 21:09:36 »
@EP08_015 Taka mała sugestia ode mnie , zmień numer lokomotywy (no chyba, że ta tekstura służy tylko do testów pudła i nie zamierzasz wydać jej w paczce), gdyż tekstura jest z ryflowanymi bokami, a SP45-005 (a później SU45-005) ich nie miała. Pozdro i powodzenia w pracach.

19
Tabor kolejowy / Odp: Zmodernizowane EU07 dla PKP IC
« dnia: 08 Kwietnia 2011, 19:25:29 »
A więc żeby się zrehabilitować podaje co ma być w tej siódemce nowego:
-silniki asynchroniczne

Ołłł, czyli układy falowników pójdą w ruch w celu zmiany częstotliwości prądu przemiennego :p. W sumie dobrze, bo silniki indukcyjne to bardzo dobra technologia, tym bardziej teraz, gdy możemy bez przeszkód regulować prędkość obrotową takiego silnika (kiedyś nie była możliwa płynna zmiana obrotów).

20
Forum / Odp: Rozdzielczość ekranu
« dnia: 29 Marca 2011, 16:55:17 »
1024x768

21
Tabor kolejowy / Odp: Seria SM42-1200
« dnia: 17 Marca 2011, 17:51:21 »
Te lokomotywy to istne przekleństwo, dużo lepsza jest stara balbina. Mogę ocenić, gdyż miałem bliską styczność z oboma typami. W tych nowych pierdzieli psuje się sprężarka, co chwilę nie ma sterowania i same kłopoty z nimi, tata jak już słyszy, że ma iść na zmodernizowaną, to dostaje białej gorączki.

Quark-t

22
Inne niekolejowe / Odp: Wybranie profilu w techikum
« dnia: 08 Marca 2011, 20:53:08 »
A może rozejrzelibyście się za innym zawodem? Nie ma co się łudzić, kolej to już nie to co kiedyś. Co do kierunku kształcenia, to ja uczę się na profilu technik elektryk, który nie jest łatwym kierunkiem, ale jeśli ktoś się zajmuje elektryką w praktyce (np. tak jak ja, instalacje elektrycznie w Simsonach itp.), UCZY SIĘ NA BIEŻĄCO to aż tak źle nie jest.

23
Forum / Odp: Co się dzieje z forum
« dnia: 23 Grudnia 2010, 15:00:04 »
Na większości forach jest ShoutBox, z tego co zauważyłem to prawie wszędzie się sprawdza, więc dlaczego nie miałoby się sprawdzić tutaj? Gdy jeszcze był dział "Test", to można było porozmawiać na luźne tematy, a teraz? Moderacja byłaby wskazana na wypadek gdyby ktoś zaczął np. przeklinać, wyzywać, czyli w skrócie złamał regulamin.

24
Tabor / Odp: ET41 problem
« dnia: 27 Sierpnia 2010, 23:26:52 »
Ja zmieniłem rozmiar kilku największych plików (oczywiście kabinowych) i pomogło.

25
Na warsztacie / Odp: M62... I co dalej? :)
« dnia: 14 Sierpnia 2010, 12:25:53 »
Mnie chodziło o nastawnik, który przedstawił @Patrykos (podobny do fiata 125P).

26
Na warsztacie / Odp: M62... I co dalej? :)
« dnia: 14 Sierpnia 2010, 12:14:33 »
Niskie numery Gagarina mają takie nastawniki.

P.S. A co do mojej przeróbki, to ja postępowałem według regulaminu, nikt błędów nie wytyczył, więc opublikowałem.

Cytat: Ewangelia według św. Łukasza
Każde królestwo, rozdarte wewnętrznie pustoszeje, a skłócone domy upadają.
Tak więc skończmy z kłótniami, a weźmy się za współpracę.

27
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 30 Lipca 2010, 22:35:44 »
Ja z kolei od września zaczynam naukę w Technikum nr 1 w Wodzisławiu Śląskim na profilu "Technik Elektryk", a potem na "gruba" i AGH ;D.

28
Bieżące kolejowe / Odp: Czy ktoś wie czyj to TRAXX?
« dnia: 29 Lipca 2010, 22:10:35 »
Jeśli chodzi o inne maszyny, to ta firma posiada słynnego gagarina M62-1154 z naklejonymi smokami ;D. Ale to już tak trochę OT.

29
Na warsztacie / Odp: ET41
« dnia: 26 Czerwca 2010, 20:08:07 »
Cytuj
że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor
NIE i NIE. W czasie jazdy masz przetwornicę tylko w A a sprężarkę tylko w B?

Nie o to chodzi, po "wywaleniu" komend w poszczególnych członach bardzo dobrze słychać dźwięki zarówno sprężarki jak i przetwornicy, ale nie ma już tego efektu "podwójnego dźwięku" (nie wiem jak to fachowo nazwać). Ale no dobra, niech będzie, kto chce niech sobie to zrobi, a kto nie to nie.

30
Na warsztacie / Odp: ET41
« dnia: 26 Czerwca 2010, 19:12:14 »
No no, kawał dobrej roboty :). A co od siebie mogę dodać, to to, że warto w jednym członie dodać przed komendą converter znak //, w drugim zaś przed komendą compressor, gdyż nie wygląda to za fajnie akustycznie, jak słychać oba człony w jednej kabinie. Pozdrawiam.

Strony: [1] 2 3 ... 6