Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - chyzy17

Strony: [1] 2 3 ... 11
1
Symulator / Odp: Nie mogę odpalić symulatora.
« dnia: 24 Marca 2024, 10:16:31 »
Zainstaluj Visual C++ 2010, 2012, 2013, 2015 i 2022. Ja mam te wszystkie w dwóch wersjach  x86 i x64 i działa wszystko.

2
Symulator / Odp: Nie mogę odpalić symulatora.
« dnia: 24 Marca 2024, 09:29:41 »
Zainstaluj  Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015. Niezależnie od wersji systemu zainstaluj wersję x86 i x64.

3
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 28 Lutego 2024, 16:06:06 »
Mam nadzieję, że do en57 dorobią w jakimś patchu klikalną i funkcjonalną szafę NN. Bo póki co to średnio z tym uruchamianiem jest, a jak widać da się. Tym bardziej, że zrobili wc...

4
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 28 Listopada 2023, 18:32:57 »
Pikseloza i mało czytelne wskaźniki...

Miałem tak jak piszesz. Pikseloza, migotanie krawędzi, nieostry obraz, ustawienia na full nic niepoprawiały. Po listopadowym patchu jest niebo, a ziemia.

5
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 27 Listopada 2023, 16:01:13 »
Tak swoją drogą korzysta ktoś z g-syncu? Mi działa idealnie w MaSzynie i euro trucku, 0 klatkowania. Natomiast w Simraliu mam skoki klatek w przedziale 56-99 i niestety klatuje niemiłosiernie, tak jakby w ogóle g-sync nie działał. W gta v podobnie, klatkuje. Nawet blokada klatek na sztywne 60 nie pomaga.

6
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 25 Listopada 2023, 08:37:18 »
Jeszcze co mi brakuje w tej grze, to możliwości zmiany składu, pogody, godziny w trybie single player. Szkoda, że nie ma czegoś takiego jak w MaSzynie.

7
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 22 Listopada 2023, 18:35:48 »
No to słabo jeśli tak by było. Widać WC ma większy priorytet i jest potrzebne w symulacji realizmu bardziej niż szafa do której "trzeba" podejść by uruchomić jednostkę.

8
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 22 Listopada 2023, 16:37:51 »
Bajer może i ciekawy. Szkoda tylko, że nie wymodelowali też szafy NN, żeby normalnie uruchamiać baterie itd. Chyba, że dodadzą ją w kolejnej aktualizacji. Nie mniej kibelkiem się fajnie śmiga, optymalizacja trochę lepsza i fajniej to wygląda graficznie. Ale jeszcze sporo pracy.

9
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 26 Września 2023, 14:56:08 »
Ja mam nvidie, exe działa na każdej scenerii.
zobaczcie czy aby nie macie wyłączonego Motion Blur'a (Rozmycie podczas ruchu, w starterze). Jeżeli jest wyłączony to włączcie i zobaczcie czy może wtedy odpali.

Mam wyłączone rozmycie podczas ruchu.

10
Bieżące Symulatorowe / Odp: Siła hamowania EN57
« dnia: 19 Sierpnia 2023, 14:27:07 »
Na repo pojawiły się poprawki odnośnie siły hamowania i fakt, jest teraz widać różnice. Mnie natomiast dalej nurtuje kwestia luzowania, jest możliwość przyspieszenia tego którymś wpisem w pliku fiz czy to już wyższa szkoła jazdy żeby to zmienić?

11
Bieżące Symulatorowe / Odp: Siła hamowania EN57
« dnia: 27 Lipca 2023, 09:16:58 »
Też odniosłem podobne wrażenie z tą siłą hamowania. I jeszcze wydaje mi się (być może tylko wydaje), że luzowanie w realu jest szybsze. Jakoś ta wskazówka do 0 szybciej schodzi.

12
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 15 Stycznia 2023, 14:23:07 »
- wrzucenie do jazdy Elfa 1 to też pomyłka, ta maszyna to strup do jazdy, szczególnie z tym zadajnikiem jazdy i hamowania. Prościej kiblem się jeździ niż tym cudem, a jeszcze lepiej byłoby jakiegoś Impulsika wrzucić.

Zgadzam się w 100% z tym.

Również mam mieszane uczucia co do tego wszystkiego. Migotanie krawędzi, jaskrawość, mimo dobrego sprzętu wydajność nie powala.. Największy plus dla mnie tej gry to to, że mogę się przejechać linią kolejową którą znam i która biegnie przez moją mieścine, ale minus taki, że stan już bardzo nieaktualny. No i troche lipa z tą wielokrotnie przesuwaną premierą, teraz miała być pełna wersja wydana, a co wyszło każdy wie.. Zobaczymy co to będzie dalej.

13
Bocznica / Odp: st44_v2
« dnia: 24 Listopada 2022, 15:22:23 »

14
Ja czasami gram w Trainza 2010. Dużo starszych polskich tras, pojazdów ADHD działa dobrze bo była robiona pod 10. Jakiś czas temu pobierałem z DLS jakieś brakujące kuidy.

15
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.11 - problemy
« dnia: 14 Listopada 2022, 14:31:37 »
Nie działa, bo jest jedna kontrolka na radiotelefonie, a sygnału odjazdu przecież tam nie ma.

Kontrolka na pulpicie od sygnału odjazdu jest, tyle, że nie ma tam klasycznego sygnału odjazdu jak w starych en57, ale przy zamykaniu drzwi słychać sygnał ostrzegawczy. A dwa, w folderze z modelem są 2 tekstury zielonych kontrolek "green-on" i "green-off". W klasycznym en57 jest kontrolka na radiotelefonie i druga na pulpicie, tak samo jak w km/akm. No ale skoro to ma nie działać to ok, myślałem, że to błąd.

16
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.11 - problemy
« dnia: 12 Listopada 2022, 16:25:39 »
Log w załączniku:


17
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.11 - problemy
« dnia: 12 Listopada 2022, 15:58:23 »
W en57 AKM, nie działają kontrolki na pulpicie od radiotelefonu i sygnału odjazdu. Chyba,że tak ma być.

18
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.11 - problemy
« dnia: 05 Listopada 2022, 21:50:35 »
Miałem ten sam błąd co @Wielgus. Instalowałem instalatorem.

19
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.08 - problemy
« dnia: 03 Września 2022, 19:02:54 »
Nie mogą za nic w świecie podpiąć ani rozpiąć lokomotywy do\od składu. Tak samo wagonu od wagonu. Próbowałem na Wrzosach na misji pxe336080, oraz na TD. W poprzedniej paczce nie miałem tego typu problemu.

Pobrałem jeszcze raz i działa.

21
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Stycznia 2022, 10:34:21 »
Mógłby ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak  pobrać to nowe exe Milka z tych jego linków? Nie ogarniam nigdy tych linków, nie mogę znaleźć gdzie to exe jest.

22
Pomoc doraźna / Odp: Przycinanie się maszyny w obrębie stacji
« dnia: 25 Lutego 2021, 19:55:19 »
NVIDIA ma lepsze sterowniki dla OpenGL, więc takich problemów użytkownicy NVIDII nie zgłaszają

Ja mam nvidie i "narzekam" od kilku wydań maszyny :P Osatnio zmieniałem bebechy w kompie i nie widze w sumie różnicy znaczącej. Ratuje się wyłączeniem synchronizacji pionowej, ale wiadomo ma to swój minus i też nie jest idealnie. FPS mam grubo powyżej 100 a i tak z płynnością bywa różnie. Spróbowałem z tym exe które poleciłeś wyżej i ustawieniami, ale wtedy to było takie klatkowanie, że masakra. To tak na marginesie ;)

23
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 24 Września 2020, 11:47:25 »
Może nie tyle problem co pytanie techniczne. Jak połączyć ze sobą 2 impulsy żeby była możliwość przejścia do drugiej jednostki? Wybierając opcje przejście w kabinie b pierwszej jednostki wyskakuje komunikat w stylu, że opcja nie jest dostępna dla tego typu.

24
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Lutego 2020, 15:58:03 »
Jeśli o klatkowanie chodzi i ogólnie problemy z płynnością to wpis:
python.threadedupload yes/no // (yes) wysylanie wygenerowanych obrazow ekranow przy uzyciu osobnego watkunic nie zmienia na lepsze.

25
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Lutego 2020, 09:49:00 »
Czyli wychodzi na to, że faktycznie coś z tą nvidią jest nie halo teraz. Już od kilku ładnych wydań maszyny mam takie problemy.

A mówili, że AMD i MaSzyna to zło.
Ano było tak, było :P

26
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Lutego 2020, 19:33:05 »
U mnie to wygląda tak:
&feature=youtu.be
[/youtube]

27
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Lutego 2020, 16:03:02 »
Niestety problem szarpania jest chyba głębszy, bo mam dokładnie to samo przy gtx 1060 - karta nie jest może najnowszym cudem techniki ale z maszyną powinna dać sobie radę. W elfach wykorzystanie karty 98%. To nawet nie jest kwestia niskiego klatkażu, tylko po prostu szarpania w eflach. Są aż tak niezoptymalizowane?

Ja mam gtx 1650 super 4gb, procesor intela 3470, 8 gb ram i mam na każdej scenerii i każdym taborze klatkowanie, rwanie itp. przy włączonej synchronizacji w eu07.ini. Przy wyłączonej natomiast jak by to lepiej wyglądało ale znowu przy każdym ruchu kamery ten pływający obraz..

28
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 16 Sierpnia 2019, 09:43:03 »
Może nie tyle problem co pytanie techniczne. Jest możliwość ściszenia rozmów przez radiotelefon, gdyż są baaardzo głośne, za pomocą jakiegoś wpisu czy trzeba edytować każdy plik dźwiękowy?

29
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.04 - problemy
« dnia: 22 Kwietnia 2019, 19:07:25 »
Synchronizacje mam wyłączoną, zmiana parametru nic nie dała.

30
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.04 - problemy
« dnia: 22 Kwietnia 2019, 18:31:55 »
Zmiana maxtexturesize również nic nie zmieniła. Teraz całkiem przez przypadek zauważyłem patrząc przez boczne okno w czasie jazdy, że symulacja nie jest płynna tylko obraz skacze tak jak by klatka po klatce, widać to najlepiej na mijanych elementach scenerii jak drzewa, ludzie itp. A fps stałe 60 klatek. Tak to wygląda:
&feature=youtu.be


Strony: [1] 2 3 ... 11