Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - eu07-001

Strony: [1] 2 3 ... 11
1
Bocznica / Odp: Test znaków
« dnia: 10 Czerwca 2018, 19:44:32 »
« #tegoteż »
elementary 0.3.2, Chrome.
<blockquote class="bbc_standard_quote">&amp;laquo; #tegoteż &amp;raquo;<br /></blockquote>Wygląda jakby MS IE zameniał każde & na &amp;.

2
Rainsted / Odp: "Player train not exist" - edytor Rainsted.
« dnia: 28 Stycznia 2016, 14:19:15 »
Jeden z torów nie ma tekstury, bo w polu gdzie trzeba ją wpisać ma none. Po Player train not exist sceneria z założenia wczytuje i wyświetla się normalnie, z tym że u Ciebie na scenerii tory oddalone są o ~7,5km od środka układu współrzędnych, dlatego nie było ich widać (kamera w domyślnym miejscu jest ustawiona w okolicach (0,0,0)). Tory warto nazywać (a na pewno trzeba nazywać wszystkie rozjazdy), wtedy w trainsecie można łatwo zmieniać położenie pojazdu podczas testowania.

3
Baza infrastruktury / Odp: Modele HD HQ autorstwa eu07-001
« dnia: 23 Stycznia 2016, 14:53:06 »
Witam, dziś po kolejnych dwóch latach przedstawiam model nastawni Klc w Kielcach. Autorem zdjęć jest AIR. Szczegóły w pliku into.txt.
Wersja TGA: http://eu07.pl/userfiles/4273/nast_klc_3.7z
Wrzucone na repo @macius5991
Wersja DDS: http://eu07.pl/userfiles/4273/nast_klc_dds.7z
Pozdrawiam, eu07-001.

4
Zaczyna być fajnie, bo w miarę stabilnie. Zmieniałeś coś w ustawieniu początkowym myszy? Teraz kursor ląduje u mnie w lewym górnym rogu zamiast na środku, uniemożliwiając patrzenie w lewo i w górę. Linux elementary 0.3.1, pid 21058, wine 1.6.2. Sprawdzę jeszcze jak to będzie na Windowsach.

5
Upewniłem się że dodałem skrypty .reg, i:
Z katalogu Users/<nazwa>/Downloads/priv-druty (1) na dysku C: dalej to samo, wysyp za aparams:.
Z dysku sieciowego X: (webdav) wszystko w porządku, poza modelem t3d. Zmieniane jest rzoszerzenie pliku t3d na /models/temp.e3d, przez co symulator nie potrafi odczytać tego pliku.
Z katalogu Users/<nazwa>/Downloads tak samo jak z X:/.
Z katalogu Users/<nazwa>/Downloads/priv-druty(1)/ (bez spacji) tak zamo jak z X:/.
Z X:/New folder/ tak samo jak z X:/.
Z X:/New folder (2)/ tak samo jak z X:/.

Edit: Zmieniłem nazwę z priv-druty(1) na priv-druty (1), znów ze spacją i problem ustał. Anomalia.

6
Ręki sobie uciąć nie dam, wiem, że jakieś dodawałem, ale kurcze czy to od tego.. ;/ Jutro dzisiaj dam znać.

7
Wysyp przy próbie wczytania modelu z zewnętrznego folderu.
FILE OK!
Lauching EXE from model file double click (out of habitat)...
C:\Users\kononowicz24\Downloads\priv-druty (1)\sn_slup.t3d
SCENERY= modelpreview.scn

READING FILE SYSTEM...
varname: texpath, TEXTURES\\, OK
varname: mdlpath, MODELS\\, OK
varname: scnpath, SCENERY\\, OK
varname: scrpath, SCR\\, OK
varname: sndpath, SOUNDS\\, OK
FILESYS OK.

READING CONFIG FILE... (G:\MaSzyna_15_04\\config.txt)
CONFIG FILE OK.

Registering model file extensions e3d/t3d...

environment informations:
appfile: [G:\MaSzyna_15_04\EU07-090116-2.exe]
apppath: [G:\MaSzyna_15_04\]
shotdir: [G:\MaSzyna_15_04\SCR\]
aparams: [-vm temp.t3d]

Po umieszczeniu w /models wszystko jest poprawnie, po umieszczeniu w katalogu głównym nic nie wczytuje (Missed file: temp.t3d). Userpid 1927897964, log z 100116-001923.

8
Lauching program from EXE file

READING FILE SYSTEM...
varname: texpath, TEXTURES\\, OK
varname: mdlpath, MODELS\\, OK
varname: scnpath, SCENERY\\, OK
varname: scrpath, SCR\\, OK
varname: sndpath, SOUNDS\\, OK
FILESYS OK.

READING CONFIG FILE... (G:\MaSzyna_15_04\\config.txt)
CONFIG FILE OK.

Registering model file extensions e3d/t3d...

environment informations:
appfile: [G:\MaSzyna_15_04\EU07-090116-1.exe]
apppath: [G:\MaSzyna_15_04\]
shotdir: [SCR\]
aparams: [(null)]
appvers: 15 4 1171 474
appdate: 20160109 193407
release: 20160109 193407, 15.4.1171.474
rundate: 20160109 203504
deskdim: 1024x700
userpid: 1927897964
sysvers: 6.1.7601
sysname: Windows 7
servpak: Service Pack 1


Reading eu07.ini...
Creating Console...
Parsing command line...
.
GLEW Init...
World Init...
LOADING LOADER FONTS...
LOADING LOADER CONFIG...
LOADING LOADER TEXTURES...
G:\MaSzyna_15_04\data\briefs\td2.scn-ep07-424.txt
Loading - texture: data\briefs\briefbackg.tga
Loading - texture: data\menu\menu_xfont.bmp
Loading - texture: data\lbacks\lbackgdef.jpg
Loading - texture: data\menu\menu_point.bmp
Loading - texture: data\gfx\ismouse.bmp

Loading station base...
Retrieving station info from cel_maly.txt
[@station info file ###################################################################][@station info file ###################################################################]
[name][cel_maly]
[info][jakis opis stacji]
[type][js]
[subtype][p]
[platforms][1]
[platformedges][1]
[tracksnum][1]
[{][{]
TAB=0
[track-1][track-1]
[len][250]
[number][1]
[platformav][l]
[electrified][1]
[}][}]
Retrieving station info from wejsciowo.txt
[@station info file ###################################################################][@station info file ###################################################################]
[name][wejsciowo]
[info][jakis opis stacji]
[type][js]
[subtype][p]
[platforms][1]
[platformedges][2]
[tracksnum][4]
[{][{]
TAB=0
[track-1][track-1]
[len][550]
[number][1]
[platformav][l]
[platformlen][450]
[electrified][1]
[}][}]
[{][{]
TAB=1
[track-2][track-2]
[len][750]
[number][2]
[platformav][r]
[platformlen][450]
[electrified][1]
[}][}]
[{][{]
TAB=2
[track-3][track-3]
[len][500]
[number][3]
[platformav][brak]
[platformlen][0]
[electrified][0]
[}][}]
[{][{]
TAB=3
[track-4][track-4]
[len][400]
[number][3a]
[platformav][brak]
[platformlen][0]
[electrified][0]
[}][}]
Retrieving station info from wyjsciowo.txt
[@station info file ###################################################################][@station info file ###################################################################]
[name][wyjsciowo]
[info][jakis opis stacji]
[type][js]
[subtype][p]
[platforms][1]
[platformedges][1]
[tracksnum][1]
[track-1][track-1]
[len][850]
[number][1]
[platformav][l]
Dość szybko padło. Uruchamiane przez dwuklik na pliku oraz Rainsted. Ekran wczytywania nawet się nie załadował ;d
Przy generowaniu e3d nieba dalej magiczne okienko.

9
Tekstur nie masz, są w paczu do najnowszej PC. Atmo takie na TD było:atmo 0.6 0.722 0.757 1000 3000 0.745 0.714 0.655 endatmo
light 1000 3000 -4000 0.627 0.627 0.627 0.941 0.941 0.941 0.42 0.443 0.4 endlight

10
Plik z literą a na końcu jest z EXE 010116-1, ostatnim na jakim jest bez błędów, ten bez z EXE 470. (Były różne to daję obydwa)

11
Właśnie o generowanie e3d mając t3d.

12
Bajeranckie niebo z księżycem, gwiazdami i chmurami obracającymi się zgodnie z porą dnia. Wydaje mi się, że psuje tu konwersja submodelu o typie Stars, ale mogę się mylić. EU07-261215-4.exe wygenerowało plik poprawnie, EU07-050116-1 5 razy z 5 się zawiesiło.

13
Chodziło mi że po prostu elektronicznie coś u mnie w klawiaturze padło, dlatego nazwałem to głupim argumentem :)
I kolejny crash, nie wiadomo czemu, sypie się przy generowaniu pliku e3d sky_dynamic_stratus. Wygenerowało coś jak w załączniku. Ostatnie linijki loga:New timetable for ep09-035: none
sky_dynamic_stratus.t3d
init
MODEL: 999
Loading - text model: models\sky_dynamic_stratus.t3d
Loading - texture: textures\sky\moon.dds
Loading - texture: textures\sky\stratus.dds
Loading - texture: textures\sky\sun.dds
submodels: 4
FACES=1922
 
Saving E3D binary model.


14
Gdy wcisnę F8 w trybie podglądu modelu, dostaję crash do systemu "Maszyna has stopped working...". I takie małe pytanko, czy była by możliwość wyprowadzenia do jakiegoś konfigu pozycji początkowej kamery w podglądzie? Może głupi argument, ale nie działa mi PgDn, a obecnie kamera jest dość wysoko.

15
O nic się nie pytało, więc ręcznie dodałem wyjątek dla publicznych i prywatnych w Windows Firewallu.

16
Z tym że na http://eu07.es/serwerdomu/ nie ma || nie mogę znaleźć swojego katalogu ;d

17
Taki błąd wyrzuca u mnie przy próbie zapisu na ftp:
internet ok, sending log.txt...
FTP: creating directory error. Code:
Wyslano Plik.
shotdir: [SCR\]
aparams: [(null)]
appvers: 15 4 1171 474
appdate: 20160105 221928
release: 20160105 221928, 15.4.1171.474
rundate: 20160107 201813
deskdim: 1280x800
userpid: 1927897964
sysvers: 6.1.7601
sysname: Windows 7
servpak: Service Pack 1

18
Na warsztacie / Odp: Projekt 750mm
« dnia: 26 Października 2014, 22:56:30 »
Trzeba się raz, jasno i stanowczo zdecydować, czy chcemy podsypkę (jeśli tak, o jakim profilu) czy nie. Wiąże się to ze zmianą wysokości terenu gdy będziemy chcieli podsypkę dodać lub usunąć istniejącą. Będzie to problematyczne ze względu na dziury np. pod domami, pod torami lub na owe zakopane w ziemi. Ja byłbym za tym, żeby nie rezygnować z podsypki, jak jej nie będzie brzydko będą wyglądały np. skrzyżowania z liniami normalnotorowymi. Rozjazdy to kwestia wygenerowania 2 elementów Loft, odrobiny "spawania" i ustawienia podkładów według planów w 3DStudio, tak więc o nie nie powinno się martwić.

19
Sprawdź czy dobrze rozpakowałeś paczki, czy masz wszystkie dźwięki w katalogu /sounds.

20
Tabor / Odp: Problem z teksturą po zrepaintowaniu
« dnia: 24 Marca 2014, 17:45:55 »
Żeby tekstura nie była biała trzeba zaznaczyć "Generate mip-maps".

21
Wersja 1: Dajesz "wstaw" i ciągle klikasz wzdłuż toru na scenę, gdy w polu "Metry" wartość zmieni się o około (bo liczy w linii prostej) 100.

22
Inne niekolejowe / Odp: Przypisanie dźwięku do klawisza
« dnia: 25 Lutego 2014, 20:39:18 »
Program ma możliwość odtwarzania dźwięków z klawiatury, górny rząd to [1][2][3][4], kolejny [Q][W][E][R], itd... Pod tym filmem jest jego nowsza wersja:
. Niestety nie ma trybu włącz/wyłącz, jest tylko tryb "live".

23
Inne niekolejowe / Odp: Przypisanie dźwięku do klawisza
« dnia: 23 Lutego 2014, 16:35:18 »
Chodzi Ci o coś w stylu aplikacji Beatpad?

24
Pomoc w tworzeniu / Odp: Błąd „mesh error”
« dnia: 12 Lutego 2014, 16:11:52 »
Ale chodzi o to, czy masz wszystko w t3d, "parent", "type", "name", "ambient" ...

25
Pomoc w tworzeniu / Odp: Błąd „mesh error”
« dnia: 12 Lutego 2014, 16:05:25 »
Ja bym obstawiał jakiś błąd lub anomalię w skryptach. Sprawdź czy masz wszystkie parametry, czy gdzieś jest przecinkek itp.

26
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« dnia: 11 Lutego 2014, 20:46:48 »
Nie, nie, to po EDIT to się tyczyło kilka postów wyżej. Pokaż wpisy i screeny tych torów, które mają nadane roll, te nie mają (0.0 przed "//point1" i "point2")

27
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« dnia: 11 Lutego 2014, 19:58:58 »
Pokaż jak to wygląda na screenie i w pliku scn. Przypuszczam, że w jednym miejscu masz połączone ze sobą Point1 i Point1 torów.

[EDIT]
Dołączam jeszcze screena potwierdzającego moją wypowiedź kilka postów wyżej. Tor "1" został wstawiony jako pierwszy i obrócony zwykłym maxowym Rotate; tor "2" został wstawiony klikając końcowy punkt toru "1". Po zaznaczeniu toru "1" w okienku na dole zostanie wyświetlony rzeczywisty obrót względem scenerii (około 50°), dla toru "2" zostanie wyświetlone zero.

28
Baza infrastruktury / Odp: Modele HD HQ autorstwa eu07-001
« dnia: 08 Lutego 2014, 17:57:50 »
Dzień dobry, a może już dobry wieczór. Dziś, po długiej przerwie, chciałbym zaprezentować model wieży wodnej ze stacji Sierpc. Autorem zdjęć jest macius5991.
Paczka bazowa (TGA): http://eu07.pl/userfiles/4273/wieza_wodna_sierpc_3.7z
Paczka użytkowa (DDS): http://eu07.pl/userfiles/4273/wieza_wodna_sierpc_dds.7z

29
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z MaSzyną 08.13
« dnia: 02 Lutego 2014, 00:05:55 »
Tam jest jeszcze event wyżej, mówiący co jest tym elementem w komórce. Trzeba by zmienić flagę z 31 na 1 i przypisać rozkład stonce (a nie powinno się raczej tego robić dla manewrów). http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/EU07.EXE_390#Rozszerzenie_dzia.C5.82ania_WhoIs

30
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z MaSzyną 08.13
« dnia: 01 Lutego 2014, 22:59:43 »
Tam jest event WhoIs czuły na typ lokomotywy 6d*.

Strony: [1] 2 3 ... 11