Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dąbi

Strony: [1]
1
Bieżące kolejowe / Odp: TLK45104 Katowice - Olsztyn. Jakie wagony?
« dnia: 23 Lutego 2012, 16:08:54 »
Tutaj można znaleźć zestawienia niektórych pociągów dla poszczególnych stacji:
http://intercity.pl/pl/site/niezbednik-podroznego/pociagi-i-stacje/zestawienia-pociagow.html

2
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 07 Maja 2011, 10:50:12 »
"Żałosny pociąg TLK...2 wagony i kuszetka!". Ktoś wie, jakiej relacji może być ten pociąg? 
&feature=feedu
Wydaje mi się, że jest to dawna "Soła" relacji Katowice – Bydgoszcz, lub odwrotnie.

3
Bocznica / Odp: Lista kandydatów
« dnia: 23 Października 2010, 11:20:29 »
Zgłaszam się. Widzę test dodatków i dział dla aplikantów.

4
Inne niekolejowe / Odp: Wasze pulpity.
« dnia: 17 Września 2009, 18:20:16 »
To ja też się pochwalę:

5
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem w czasie eksportu scenerii (3d max)
« dnia: 31 Stycznia 2009, 13:41:18 »
Konkretnie chodzi mi o to, że w skrypcie podwojone było:
prop= (getUserProp splObj "hMin")
z tym, że w jednej linijce było "hMin",a w drugiej "hmin" (jak widać w moim poprzednim poście). Nie wiem czy tak ma być, niemniej usunięcie jednej linijki rozwiązało problem. Nie mam za to pojęcia jakim cudem przez pewien czas wszystko się dobrze eksportowało i nagle zaczął występować problem opisany powyżej mimo, że nic w skryptach nie zmieniałem.

6
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 30 Stycznia 2009, 15:04:40 »
Z ostatniej chwili:
PKP chcąc skrócić czas podróży na trasie Warszawa - Kraków postanowiły udać się do siedziby kolei Francuskich (SNCF) aby zaproponować odkupienie kilku składów TGV. Niestety cena zaproponowana przez SNCF okazała się o dziwo za wysoka. PKP chcąc pokazać, że potrafią obejść się bez Francuskich TGV postanowiło samemu stworzyć składy zespolone ze starych wagonów i stojących w krzakach ET41.
Poniżej zdjęcia z jazdy próbnej. Składy te najprawdopodobniej wejdą do codziennego użytku w drugiej połowie przyszłego roku.

7
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem w czasie eksportu scenerii (3d max)
« dnia: 29 Stycznia 2009, 22:55:40 »
Źle eksportuje. W okienku properties mam dane takie jakie wprowadziłem, natomiast po eksporcie jest nie tak jak ma być.

EDIT: Już chyba naprawiłem. Zuważyłem, że występowały w niektórych miejscach linie z powtórzonymi parametrami np:
hmin= "0.4"
prop= (getUserProp splObj "hmin")
prop= (getUserProp splObj "hMin")
if (prop!=undefined) then
hmin= prop
Usunąłem w tych miejscach powtarzającą się linijkę i działa.
Pozdrawiam

8
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem w czasie eksportu scenerii (3d max)
« dnia: 29 Stycznia 2009, 22:17:01 »
No teraz eventy się eksportują idealnie.:)
Ale pojawił się u mnie następny problem tym razem w czasie eksportu trakcji. Przez jakiś czas wszystko się bardzo dobrze eksprtowało. Ale jakiś czas temu z niewiadomych przyczyn trakcja eksportuje się zawsze z domyślnymi parametrami np. zawsze mam  jeden przewód jezdny mimo, że w skryptach w okienku wires No wpisuję 3. Dokładniej wygląda to tak:
Przykładowy wpis trakcji w scn:
node 800 0 none traction pwr01 3500 4500 0.01 Cu 3 1
38.8329 5.8 -7.8671
38.8329 5.8 62.1329
38.8329 7.5 -7.8671
38.8329 6.6 62.1329
0.4 4.0 2 0.04 vis
endtraction
Zauważyłem, że parametry w szóstej linijce są zawsze takie same niezależnie od ustawień w okienkach "Hmin", "DetaL", "Visability", czy "Wires No". W skryptach nic nie mieszałem, pobrałem update zamieszczony w linku powyżej i nic.Problem ten występuje zarówno w exporterze scn/inc jak i scm. Czy ktoś ma jakiś pomysł?
Pozdrawiam!

9
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem w czasie eksportu scenerii (3d max)
« dnia: 26 Stycznia 2009, 12:50:36 »
TexPar1 = 0.2
TexPar2 = 0.5
TexPar3 = 1.1
Velocity = 60.0
Length = 100.0
Event1 = Korszyce_speedinfo
Event2 = Korszyce_A_sem_info
Próbowałem też w ten sposób i nic :/

EDIT
Problem powiedzmy, że rozwiązany. Użyłem innego eksportera (zamiast SCN/INC export użyłem  SCM export), zapisałem plik w formacie scm i działa. Mimo wszystko dziwne, że w SCN/INC nie działa.

10
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem w czasie eksportu scenerii (3d max)
« dnia: 26 Stycznia 2009, 11:39:40 »
Ok,problem z trakcją rozwiązany. Natomiast teraz mam kolejny problem czasie eksportu. Otóż wyżej wymienione skrypty nie eksportują informacji o przypisanym Evencie. Mianowicie kiedy w maxie kliknę na tor, następnie otworzę "Properties" i otworzę zakładkę "User Defined" ukazują mi się następujące parametry:
Type = normal
Radius1 = 0
Roll1 = 0.0
Roll2 = 0.0
MaxDist = -1
MinDist = 0
TrackWidth = 1.435
Friction = 0.25
SoundDist = 25.0
Quality = 20
DamageFlag = 0
Environment = Flat
Visibility = vis
Tex1 = Rail_screw_used1
TexLength = 4
Tex2 = TpBpS-new2.tex
TexPar1 = 0.2
TexPar2 = 0.5
TexPar3 = 1.1
Event1 = Korszyce_speedinfo
Event2 = Korszyce_A_sem_info
Velocity = 60.0
Length = 100.0
Następnie po eksporcie otwieram zapis tego samego toru i widzę
node -1 0 none track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
0.408258 0.2 -3.9258  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
0.408258 0.2 96.0742  0.0  //point 2
0
velocity 60.0
endtrack
Jak widać w scn nie ma zapisu odnośnie Eventów.Czy ktoś wie w czym może tkwić problem?
Pozdrawiam


11
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem w czasie eksportu scenerii (3d max)
« dnia: 16 Stycznia 2009, 22:21:49 »
Cóż... nie mówi mi to za wiele. Będę coś kombinował, ale dzięki za dobre chęci.

12
Pomoc w tworzeniu / Problem w czasie eksportu scenerii (3d max)
« dnia: 16 Stycznia 2009, 21:17:33 »
Witam
Ostatnio tworząc nową trasę do maszyny, w czasie eksportu scenerii w 3d max do scn, wyskakuje mi błąd przedstawiony w załączniku. Używam skryptów z tego wątku: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,5989.0.html. Próbowałem użyć także skryptów ze strony głównej niestety z podobnym skutkiem. Dodam, że do tej pory eksport przebiegał prawidłowo. Problem wystąpił kiedy "powiesiłem" trochę trakcji elektrycznej. Czy ktoś wie może co jest nie tak?
Z góry dzięki za pomoc.

13
Miałem podobny problem. Powodem wysypywania się symka była EP40 sterowana przez AI. Ja zamieniłem ją na EP09 i śmiga jak trzeba.

14
Bocznica / Wydzielone z
« dnia: 12 Listopada 2008, 18:56:06 »
SU46 z pociągiem osobowym opuszcza stację Wiliś



Screen o wymiarach 640 x 480 pikseli zajmuje 1.4 MB!? Proszę na przyszłość nie robić takich rzeczy.
Akvin

15
Pomoc doraźna / Odp: Symulator przymula na laptopie
« dnia: 26 Sierpnia 2008, 11:00:49 »
Spróbuj w ustawieniach wyłączyć opcje "zapisywanie informacji o uruchamianiu i przebiegu działania programu"

16
Tabor / Odp: Problem z ST44 - symulator się sypie po skasowaniu Czuwaka
« dnia: 20 Sierpnia 2008, 09:54:41 »
Na SDR19 działa jak należy

Dzięki za dobre chęci, pomogło ponowne wypakowanie Całkowa

Temat do zamknięcia

Zamykam więc.
Quark-t

17
Tabor / Odp: Problem z ST44 - symulator się sypie po skasowaniu Czuwaka
« dnia: 20 Sierpnia 2008, 09:49:31 »
A więc sprawdziłem SU46 - wszystko działa jak należy
Z loga nic nie wynika, ale zamieszczam  końcówkę:
Loading - texture: textures\wzw.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\tpd-oil3.tex
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_used2.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused2.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_rused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\t.bmp
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - text model: models\slupek-hm.t3d
Loading - texture: textures\slupek_hm.bmp
OK
Loading - texture: textures\slhm0.tga
OK
Loading - texture: textures\slhm6.tga
OK
Loading - texture: textures\slhm1.tga
OK
Loading - texture: textures\slhm2.tga
OK
Loading - texture: textures\slhm4.tga
OK
Loading - texture: textures\slhm7.tga
OK
Loading - texture: textures\slhm9.tga
OK
Loading - texture: textures\slhm3.tga
OK
Loading - texture: textures\slhm5.tga
OK
Loading - texture: textures\slhm8.tga
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sn61\sn61.t3d
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sn61\sn61-silnikowy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sn61\sn61-toczny.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sn61\sn61-183.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bh\101a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bh\bh.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\bh\#sprezyna.tex
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\st44_new\st44.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\endsignal.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\telezka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\st44-1037.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs\406ra.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_bok.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/common.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_el.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/zderzaki.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\st44\m62.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\st44\wozek-st442.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44\st44-199.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sm42\sm42.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-172.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\su45\301d.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\su45\szybaocz.tga
Failed
Loading - texture: textures\tabor/wozek-su45.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su45\#sprzeg.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su45\light.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su45\light10.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\su45\su45-052.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\1xxa\1xxa.t3d
Loading - texture: textures\tabor/dol.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tabor/klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\wlabd_160_tlk.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\adu\112a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\adu\#1klasa.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bd\111a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bd\bdu-0.tga
OK
skj_morning.t3d
init
Loading - text model: models\skj_morning.t3d
Loading - texture: textures\ozonesky_morning.bmp
OK
Ground init OK
Player train init: st44-1037
Loading - text model: dynamic\pkp\st44_new\st44_kabina_a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\podloga.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\eu07sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\hamrecz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\blat.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\przgl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\nastawnikpodstcompletemap.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\manowskz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\cyl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\zbgl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\lampka_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\tacho120.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\pulpit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\haslerdodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\wskpr.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\wskzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\nastawnik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\oerlikon.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\radio.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\listwa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\plakietki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\dodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\szyba.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\krzeslo.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\przyc_cz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\wskazniki.bmp
OK
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
Failed
EVENT ADDED TO QUEUE:
startganz2
EVENT ADDED TO QUEUE:
start3
EVENT LAUNCHED:
startganz2
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
startganz2
EVENT LAUNCHED:
start3
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
wlacz
EVENT ADDED TO QUEUE:
start3
EVENT LAUNCHED:
startganz2
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
startganz2
EVENT ADDED TO QUEUE:
wilwyj1
EVENT LAUNCHED:
wlacz
Type: PutValues
EVENT LAUNCHED:
start3
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
wlacz
EVENT ADDED TO QUEUE:
start3
EVENT ADDED TO QUEUE:
start1_active
EVENT LAUNCHED:
startganz2
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
startganz2
EVENT ADDED TO QUEUE:
startgagar
EVENT LAUNCHED:
wlacz
Type: PutValues
EVENT LAUNCHED:
start3
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
wlacz
EVENT ADDED TO QUEUE:
start3
EVENT LAUNCHED:
start1_active
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
startsu
EVENT ADDED TO QUEUE:
macwja1
EVENT ADDED TO QUEUE:
start1_active
EVENT LAUNCHED:
startganz2
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
startganz2
EVENT LAUNCHED:
wlacz
Type: PutValues
EVENT LAUNCHED:
start3
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
wlacz
EVENT ADDED TO QUEUE:
start3
EVENT LAUNCHED:
macwja1
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_zwr1-
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_zwr6bd
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_a_s5
EVENT LAUNCHED:
startsu
Type: PutValues
EVENT LAUNCHED:
mac_a_s5
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_a_sem_ligh5
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_a_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_a_sem_distinfo_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_toa_os2
EVENT LAUNCHED:
mac_zwr6bd
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_zwr6_wz5
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_zwr6_av100
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_zwr6_a1
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_zwr6_b1
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_zwr6_c1
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_zwr6_d1
EVENT LAUNCHED:
start1_active
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
startsu
EVENT ADDED TO QUEUE:
macwja1
EVENT ADDED TO QUEUE:
start1_active
EVENT LAUNCHED:
mac_zwr6_d1
EVENT LAUNCHED:
mac_zwr6_c1
EVENT LAUNCHED:
mac_zwr6_b1
EVENT LAUNCHED:
mac_zwr6_a1
EVENT LAUNCHED:
mac_zwr6_av100
type: TrackVel
EVENT LAUNCHED:
mac_zwr6_wz5
EVENT LAUNCHED:
mac_toa_os2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_toa_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
mac_toa_sem_distinfo_fast
EVENT LAUNCHED:
mac_a_sem_ligh5
EVENT LAUNCHED:
mac_toa_sem_distinfo_fast
EVENT LAUNCHED:
mac_toa_ligh2

18
Tabor / Problem z ST44 - symulator się sypie po skasowaniu Czuwaka
« dnia: 20 Sierpnia 2008, 09:26:32 »
Witam
Mam pewien problem, otóż od jakiegoś czasu nie mogę pojeździć gagarem gdyż w momencie skasowania czuwaka pojawia się tylko: "Program wykonał nieprawidłową operację...". Problem występuje tylko w Całkowie. Próbowałem ponownie wypakować pliki z ST44 z CCCP Packa, nie pomogło, wypakowałem jeszcze raz całego diesel packa, nie pomogło. Używam oczywiście exe z diesel packa. Początkowo myślałem, że to brak dźwięku kasowania czuwaka powoduje sypanie się symka, ale ten dźwięk jest w folderze sounds. Dodam, że na innych pojazdach, którymi jeżdżę czy to na exe Kursa, czy to na exe z diesel packa problem ten nie występuje.

Liczę na Waszą pomoc
Pozdrawiam
Bartek

19
Trasy / Odp: EZT, a exe Kursa
« dnia: 16 Lutego 2008, 14:14:44 »
Wielkie dzięki. Temat do zamknięcia.

Zamykam.
Akvin

20
Trasy / Odp: EZT, a exe Kursa
« dnia: 16 Lutego 2008, 13:58:08 »
Niestety, przejrzałem ten wątek dokładnie i nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie.

21
Trasy / EZT, a exe Kursa
« dnia: 16 Lutego 2008, 13:45:57 »
Witam wszystkich!

Mam pewien problem: Na Exe Kursa90 kiedy AI steruje jakimś EZT (EN57, ED72), to po przejechaniu pewnego odcinka drogi całkowicie "wyłącza się". Przestaje pracować przetwornica, pociąg toczy się kawałek po czym zatrzymuje się i nic. Dodam, że kiedy w ustawieniach odznaczę opcję "Uwzględnianie zależności między fizyką a siecią trakcyjną" problem ten nie występuje. Moje pytanie brzmi: Czy można jakoś sprawić, aby EZT jechał normalnie przy włączonej tej opcji?

Pozdrawiam
Dąbi

22
Publikacje / Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« dnia: 29 Października 2007, 20:38:38 »
Witam
Moja próba odpalenia SN61 też się nie powiodła.

23
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 20 Września 2007, 22:18:51 »
Witam!
Oto skróccona wersja EU06:
http://img110.imageshack.us/my.php?image=ccccjq7.png
A oto kabinka:
http://img227.imageshack.us/my.php?image=dddji8.png
Niektórym ciężko by się było do niej wogóle zmieścić.;)

24
Witam
Też miałem ten problem, z ED72 ale wystarczy zamienić wpis z:
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 ED72-020sa 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 ED72-020sb 6bsb 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 ED72-020rb 6bb 0.0 connected 0 0 enddynamic

na:
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 ED72-020ra 6ba1 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 ED72-020sa 6bs1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 ED72-020sb 6bsb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 ED72-020rb 6bb1 0.0 connected 0 0 enddynamic
U mnie to pomogło

25
Bocznica / Wydzielone z "Quark2007"
« dnia: 27 Kwietnia 2007, 20:35:15 »
A czy będą tam jeszcze jakieś niezelektryfikowane tory?

Strony: [1]