Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - adsim

Strony: [1] 2 3 ... 62
1
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z linią 61
« dnia: 18 Lutego 2018, 12:10:39 »
Czy nie można wrzucić scenerii sprzed modyfikacji Ra, jako osobne pliki? Zmienić im tylko nazwę na old i tyle. Z tego co widzę prace Ra powinny być od początku prowadzone jako osobny projekt, lub v2, a nie modyfikacja istniejącej scenerii.

2
Nie, po prostu się nie zmieściły;). Jak jest teraz możliwość użycia dwóch replacable, to jak najbardziej trzeba wykorzystać.

3
Wydział zamówień / Odp: Obrazek EP07-424 z lowpoly
« dnia: 17 Maja 2017, 13:58:14 »
To żaden render, tylko screen z Maszyny. Każdy może zrobić. Wystarczy niewidzialny tor, białe tło i oczywiście maksymalne wygładzanie grafiki:).

4
Pomoc w tworzeniu / Odp: Siatki mapowania UV taboru
« dnia: 25 Kwietnia 2017, 19:53:35 »
Na tych siatkach masz jakieś elementy, które są teksturowane osobnymi mapami. Coś za dużo zaznaczyłeś do generacji.

5
Bocznica / PRZENIESIONY: Fotografowanie infrastruktury - poradnik
« dnia: 19 Kwietnia 2017, 15:38:47 »
Ten wątek został przeniesiony do Poradniki.

http://eu07.pl/forum/index.php?topic=17785.0

6
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tekstury.
« dnia: 19 Kwietnia 2017, 00:10:03 »
Chwila, tekstury robi się z plików źródłowych tga, tak jak napisał @Stele, a nie ze skompresowanych dds, które po kliku zapisach zamieniają się w sieczkę... Nie ma co wpajać nowym złych nawyków, odnośnie robienia tekstur są na forum tematy i poradniki, no i jest jeszcze wujek google i tutoriale z obsługi gimpa/PSa. Od tego większość ludzi zaczynała.

7
WWW / Odp: Eu07.pl w wersji mobilnej?
« dnia: 12 Stycznia 2017, 01:50:53 »
Atapi już kiedyś próbował, ale nie było możliwości, ze względu np. na ukryte działy beta itd.

8
textures\wasyl\reklama_duza
Tyle w temacie.

9
Pomoc doraźna / Odp: Zbyt jasne elementy scenerii
« dnia: 25 Kwietnia 2016, 17:40:21 »
A wyłączyłeś VBO w ustawieniach startera?

10
Bieżące Symulatorowe / Odp: Modele MaSzynowe w TD2.
« dnia: 22 Lutego 2016, 19:38:54 »
A ja mam pytanie, kto wyraził zgodę na wykorzystanie modeli w tej grze? Mam trochę swojego wkładu zarówno w EU07 jak i w SM42, jednak nikt mnie o nic nie pytał...

11
Forum / Odp: Załączniki i ich waga
« dnia: 06 Stycznia 2016, 19:54:22 »
@Sawi, z tym ograniczeniem, to chyba chodziło o zmniejszenie wagi bazy danych forum na serwerze. Jeśli chcesz zwiększenia wagi screenów, to pytaj któregoś z adminów, który ma wgląd do tego, ile mamy dostępnych zasobów na serwerach.

13
Temat zamykam, była już o tym dyskusja, były pomysły aby usuwać wszystko, zarówno "panienki", jak i "świętości" oraz inne elementy, które mogły stanowić reklamę różnych produktów, tak by zachować neutralność projektu. Jednak nic konkretnego z tego nie wynikło.
@ObelixPL, MaSzyna jest projektem otwartym tworzonym przez społeczność i każdy może coś do/dla niej zrobić. Jeśli czujesz taką potrzebę, nie widzę przeszkód, podmiana tekstur nie jest trudna. Nie widzę potrzeby, aby dalej ciągnąć ten temat.

14
Klawisze działają, maszyna je loguje, problemem jest brak znajomości klawiszologii, a nie laptop. Dlaczego nie włączasz baterii ani wyłącznika szybkiego? Bez tego nie ma szans żebyś ruszył.
http://eu07.pl/theme/Maszyna/dokumentacja/inne/readme_pliki/sterowanie.html

15
Przydałby się plik log. Jest tam zapisana informacja, jakie klawisze wciskasz. Czy sprawdzałeś działanie klawiatury numerycznej np. w notatniku, czy działa poprawnie? Czy działa Ci hamulec? W końcu też jest na klawiaturze numerycznej.

16
Pomoc doraźna / Odp: MISSED OPEN GL 1.3 + drivers
« dnia: 25 Listopada 2015, 19:29:22 »
pobierz najnowsze sterowniki dla swojej karty graficznej, masz wersję 188, a ostatnie mają chyba nr 341.
http://www.nvidia.pl/Download/index.aspx?lang=pl

17
Bieżące kolejowe / Odp: Imprezy Kolejowe
« dnia: 10 Września 2015, 21:04:04 »
W dniach 22-25 września są w tym roku targi Trako w Gdańsku. Więcej informacji na stronie targów: http://trakotargi.amberexpo.pl/.
Ktoś się wybiera?

18
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zrobić nową teksturę dla lokomotywy ?
« dnia: 26 Czerwca 2015, 20:48:26 »
Jeśli pracujesz już na warstwach, to musisz zrobić duplikat warstwy fragmentu 1 i dopasowujesz go do sąsiedniego nr 2. Potem ustawiasz kanał alfa z gradientem dla duplikatu fragmentu 1, żeby przy łączeniu z fragmentem 2, warstwa była nieprzeźroczysta i zanikała wraz z oddalaniem się od łączenia. Masz wtedy płynne przejście kolorów, bo pod spodem jest oryginał fragmentu 1 z niezmienionymi kolorami. Oczywiście trzeba w miarę możliwości ustawić kolory fragmentów boku, żeby były jak najbardziej podobne do siebie.

19
Inne niekolejowe / Odp: Orientacyjny koszt wymiany szybki w smartfonie
« dnia: 06 Kwietnia 2015, 08:47:15 »
Tu: http://forum.android.com.pl/topic/190365-stalo-sie-peknieta-szybka/ i tu: http://forum.android.com.pl/topic/178050-wymiana-ekranu-lcd-i-dotyku-w-lg-l90/
Ogólnie rzecz ujmując, jest to nieopłacalne i nie masz żadnej gwarancji, że ekran będzie działał poprawnie.

20
Na warsztacie / Odp: Passenger Pack No.3
« dnia: 29 Grudnia 2014, 19:54:53 »
Jakie blachy?

21
Try to change in eu07.ini: maxtexturesize to 2048 and defaultext to dds. If it not work, you maybe try to install other graphic card drivers.

22
Try to turn off VBO in settings of MaSzyna.

23
Bocznica / Odp: Odp: Edytor scenerii autorstwa @PEKAP
« dnia: 14 Listopada 2014, 23:21:19 »
@Kolejarz, po pierwsze, witaj po czterech latach. Po drugie, robisz offtop, więc Twoje posty są usuwane, w tej kwestii na forum nic się nie zmieniło od Twojej ostatniej wizyty. Po trzecie, nie rozumiem po co tyle krzyku o dopisek przy nicku, serio bez niego nic nie możesz już zrobić dla MaSzyny? Uspokuj się i załatw to na PW z @Atapi, a nie robisz niepotrzebne zamieszanie.

24
Efekt migotania i trzęsienia na DL był znany od dawna, poszukaj na forum. W skrócie, najbardziej jest on widoczny przy lataniu po scenerii w dużej odległości od jej środka, czyli pkt 0 (teraz i tak jest dużo lepiej, niż kilka lat temu). Być może znikanie drutów na VBO też ma jakiś związek z odległością od środka scn... ale to tyko moje domysły.

25
No i widzisz, wystarczył log i wszystko jasne, a przynajmniej jedna rzecz. Poza tym, nie wymuszaj używania VBO. DL lepiej się sprawdza na Nvidii.
...Loga zaraz wygeneruję, tylko jest taki problem, że jak włączam debug mode, to wajchy w kabinie same chodzą...
Po co debugmode do loga? Na AI działa w debug klawisz q/Q.

26
U mnie na GTX850M wszystko wygląda cacy, więc Twoje argumenty do mnie jakoś nie przemawiają. Co więcej, problemy z drutami mam, ale tylko jak symek uruchomi się na integrze Intela z włączonym VBO, więc co z tym log.txt?

27
A ja się pytam, gdzie jest plik log? Ustawianie wszędzie -1 to nie rozwiązanie.
...wszystkie możliwe ustawienia renderowania mam na maksymalne możliwe (jakość kosztem wydajności) i uzyskuję 60FPS stabilnie...
Czyli jest włączony limit klatek i wcale nie jest maksymalne, lepiej ustawić domyślne, lub wg tego: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14350.msg149207.html#msg149207 (można po tym wyłączyć w starterze wbudowany AA/multisampling).

28
Symulator / Odp: Poprawianie lewitujących słupów kotwowych
« dnia: 28 Października 2014, 20:08:37 »
Linia jest w pliku inc jako wpis line, ale nie zawsze jest stosowana, więc musiałbyś przejrzeć wszystkie ince słupów, a trochę tego jest. Sam słup ma 2 stopnie LoD: normalny i uproszczony do prostopadłościanu. Lepiej by było chyba nieco rozciągnąć w dół model słupa, albo dodać jakiś fundament, bo załatwiłoby to też sprawę lewitujących słupów z wysięgnikami.

29
Bocznica / Wydzielone z: Wakacyjne spotkanie MaSzynowców
« dnia: 21 Sierpnia 2014, 21:09:19 »
Mnie też nie będzie. Impreza zakładowa - dzień energetyka.

Dzień energetyka był 14 sierpnia.

30
Bocznica / Odp: URUCHAMIANIE SYMULATORA
« dnia: 14 Sierpnia 2014, 15:47:29 »
Witaj. Po pierwsze, zmień tytuł wątku na mówiący więcej o Twoim problemie. Pisanie wszystkiego z wielkich liter jest odbierane jako krzyk i nie jest tu mile widziane.
Po drugie zapoznaj się z plikiem readme: http://eu07.pl/dokumentacja/. Są tam informacje na temat uruchamiania symulatora oraz krótkie FAQ. Jeśli tam nie znajdziesz rozwiązania, dopiero możesz pisać na forum, umieszczając potrzebne informacje, zgodnie z tym tematem: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3022.0.html (chodzi w szczególności o umieszczenie danych o sprzęcie i pliku log.txt, bo ten jeden screen niewiele mówi o Twoim problemie)
Po trzecie, proszę umieszczać spacje po znakach interpunkcyjnych (przecinek, kropka, wykrzyknik, itp.), a nie przed.

Strony: [1] 2 3 ... 62