Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - flatmate

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Obsługa OpenVR
« dnia: 27 Stycznia 2022, 13:57:28 »
W między czasie dołączyłem do czatu DEV gdzie @Milek7 podrzucił parę pomysłów które mogłyby rozwiązać problem z brakiem obrazu na goglach.

Cytuj
możesz sprawdzić z vp.backbuffer_tex->alloc_rendertarget(GL_SRGB8_ALPHA8, GL_RGBA, vp.width, vp.height);

wrzuciłem zmianę do kodu i wybudowałem nowy .exe który dawał obraz ale gra działała w 30fps. Jakich zmian w .ini bym nie zrobił to gra działała w 30fps.
Postanowiłem oddać kartę AMD i wymieniłem ją na kartę Nvidii i gra działa na VR bez żadnych poprawek w 90fps. Na amd nawet bez gogli gra miała 'mikrosciny' niby działa płynnie ale co sekundę była krótka scina.

Podsumowując, jeżeli planujecie grać na VR w maszynę to polecam jednak kupić kartę od Nvidii!

Dziękuje za okazaną pomoc :)



W załączniku wrzucam mój .exe ze zmianami, o ty jeżeli kiedyś ktoś będzie chciał uruchomić maszynę na VR na kartach AMD.

2
Na warsztacie / Odp: Obsługa OpenVR
« dnia: 23 Stycznia 2022, 16:14:51 »
Nie udało mi się znaleźć niczego ciekawego w logach steamvr oraz w logach samego oculusa i nawet w logach maszyny ale odpaliłem przed chwilą debuger za pomocą twojego .exe no i w zakładce
GFX Renderer znalazłem ciekawy błąd:



@Milek7 być może pomoże Ci to w twojej inwestygacji.

3
Na warsztacie / Odp: Obsługa OpenVR
« dnia: 22 Stycznia 2022, 21:08:25 »
Po pierwsze, dziękuje za dodanie tej obsługi OpenVR, jestem mega fanem kolei ( jakby chyba wszyscy tutaj ) i moim marzeniem od zawsze było poprowadzenie lokomotywy no i dzięki temu narzędziu można powiedzieć że się udało :D Wrażenia niesamowite, odkąd trafiłem na ten wątek to w maszynę gram tylko na VR!

I po drugie, to pojawił się problem... Nie dawno pobrałem sobie scenerie wrzosy, która jest dość wymagająca więc postanowiłem zmienić kartę graficzną z gtx 1660 super, na amd rx 6600 xt żeby móc doświadczać jeszcze lepszych wrażeń z gry.

No i od tamtej pory jak podłączyłem nową kartę, to gra nie przekazuje obrazu do VR ale za to jest dźwięk i widoczne są na monitorze ruchy kontrolerami oraz samym headsetem.
Jestem teraz w kropce ponieważ sprawdziłem na prawdę wiele wątków na forach które dotyczyły podobnych problemów lecz w innych grach i nic nie pomogło, dodam nawet że zrobiłem pełny format komputera na którym zainstalowałem od nowa win10 - to również nie pomogło.

Inne gry uruchamiane przez SteamVR działają na nowej karcie.

I moje pytanie, czy obsługa OpenVR w maszynie po prostu nie wspiera kart amd? Albo czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Mój sprzęt to:
Oculus Quest2
AMD rx 6600 xt
intel i5 10500F


Strony: [1]