Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - dinsx7

Strony: [1] 2
1
Bocznica / EN57-1806
« dnia: 08 Sierpnia 2023, 15:22:34 »
del

2
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 10 Maja 2023, 15:45:57 »
Obramówki udało mi się ogarnąć. Zastanawiam się nad tym co by jeszcze można poprawić oprócz  łączenia i okien.

3
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 09 Maja 2023, 18:30:36 »
Łączenia i obramówki okien na pewno są do poprawy. Próbowałem usunąć w taki sposób te obwódki i niestety zmieniły one tylko kolor na czarny (załącznik 1). Myślę ze może to być wina tego że tekstura jest robiona w .tga, ale co ja się tam znam..

4
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 09 Maja 2023, 18:05:59 »
Na dzisiaj wygląda to tak. Wymieniłem wszystkie oznaczenia na członie Ra. Mam także problem z usunięciem tych białych oblamówek przy reflektorach na członie Ra. Próbowałem zmieniać modele w textures.txt ale nic nie daje.

5
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 09 Maja 2023, 16:11:02 »
Zrobione. Zauważyłem też że liczba "2" na tej czcionce rożni się trochę od tej oryginalnie na pojeździe. Tak powinno być czy do tych numerów jest jakaś inna?

6
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 09 Maja 2023, 16:01:34 »
Myślę ze teraz wyszedł najlepiej. Wyskalowałem go na podstawie innej tekstury, wiec teraz zostaje zrobić inne oznaczenia w taki sam sposób.

7
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 09 Maja 2023, 15:36:13 »
Spróbowałem takie jedno oznaczenie zrobić od nowa i powstało to co w załączniku. Napiszcie co o tym myślicie. Najwyżej coś więcej pokombinuje.

8
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 08 Maja 2023, 18:31:04 »
Zastanawia mnie w sumie w jaki sposób najlepiej te oznaczenia zrobić. Skopiować z innej tekstury czy może od zera napisać.. Ale niewiadomo jaką to czcionką pisane. Orientuję sie ktoś w tym i wie jak zrobić to najłatwiej?

9
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 08 Maja 2023, 15:05:08 »
Tekstura jest już raz przemielona przez taki upscaler i w sumie jakość jest faktycznie lepsza jednak mniejsze napisy zostały zmienione z białe kwadraciki, wiec raczej napewno będzie trzeba zrobić oznaczenia na nowo.

10
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 08 Maja 2023, 14:50:36 »
Zastanawia mnie czy jakość tekstury nie sprawiała by problemu.. Niektóre oznaczenia pojazdu także są praktycznie nieczytelne

11
Na warsztacie / EN57-1767
« dnia: 07 Maja 2023, 20:39:39 »
Hej, ostatnio jakoś postanowiłem przy użyciu starych zdjęć zrobić takie malowanie do symulatora. Chyba jeszcze takowe nie pojawiło się w Maszynie. Jestem ciekaw waszego zdania na temat tej tekstury, warto kontynuować i może bardziej ja dopracować czy jednak nie ma to sensu? Przyjmuję wszelką krytykę.

12
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly w ED72
« dnia: 07 Maja 2023, 20:06:02 »
Dzięki za informacje bo nawet nie wiedziałem, i w sumie niepotrzebnie się za to biorę.. Zawsze chciałem zrobić coś swojego, jednak zawsze ktoś mnie musi wyprzedzić i zrobić pierwszy.

13
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly w ED72
« dnia: 07 Maja 2023, 19:32:22 »
Zrobiłem to co było pokazane na filmie. Faktycznie, tekstura zniknęła, lecz tym razem nie widać "szyby" czyli po prostu okno jest przezroczyste w 100% i wygląda jakby go tam nie było. Jak to naprawić?

14
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly w ED72
« dnia: 07 Maja 2023, 18:33:50 »
Chodzi o coś takiego? Jeśli tak to co z tym dalej mam zrobić?

15
Bocznica / Odp: Lowpoly w ED72
« dnia: 07 Maja 2023, 14:57:55 »
Chodzi o plik z teksturami szyb z folderu Normals? Jeśli tak to takowy przygotowałem jednak nie wiem zbytnio jak go połączyć z tymi szybami w modelu.

16
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly w ED72
« dnia: 07 Maja 2023, 13:34:21 »
Niezbyt mi to coś mówi.. Jestem zielony w temacie Blendera. Prosiłbym o takie "łatwiejsze" wyjaśnienie problemu. Dla tych mniej zaawansowanych.
Chodzi o plik z teksturami szyb z folderu Normals? Jeśli tak to takowy przygotowałem jednak nie wiem zbytnio jak go połączyć z tymi szybami w modelu.

Scaliłem 2 posty — obowiązki 14.

17
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly w ED72
« dnia: 07 Maja 2023, 11:02:55 »
Można by powiedzieć ze już wszystko ogarnięte jednak nadal jest problem z teksturami okien w symulatorze (załącznik 1). W Blenderze okna są szare (załącznik 2) a w Maszynie nakłada się na nie tekstura członu Ra. Proszę o dalsza pomoc bo naprawdę jestem już blisko celu.

18
Pomoc w tworzeniu / Odp: Lowpoly w ED72
« dnia: 07 Maja 2023, 08:22:18 »
Próbowałem dwoma sposobami. Niestety za każdym razem okna się psują i nakłada się na nie główna tekstura członu.

19
Pomoc w tworzeniu / Lowpoly w ED72
« dnia: 06 Maja 2023, 21:02:32 »
Hej. Dzisiaj przychodzę z kolejnym technicznym pytaniem pytaniem. Jako iż mocno zafascynowałem się tworzeniem "dodatków" do Maszyny postanowiłem zrobić lowpoly do mojego nieszczęsnego modelu en57-19xx korzystającego w połowie z modelu ed72. Mianowicie chce przekopiować lowpoly z klasycznego en57 to tego modelu, trochę próbowałem moich sil w Blenderze i przerobiłem te lowpoly tak aby pasowało do pudła ed72. Połączyłem oba modele w jeden i cos się popsuło (załącznik 1) chociaż widziałem ze w przypadku klasycznego en57, lowpoly jak i pudło to dwa oddzielne modele. A wiec ma ktoś może jakieś porady jak się za to zabrać i mniej więcej mógłby powiedzieć jak to zrobić?

20
Tak, w Blenderze jest okej. Dopiero w symulatorze się psuje i niektóre tekstury robią się różowe.

UPDATE: Różowe tekstury już sam ogarnąłem. Teraz problem jest tylko z tym srg.

21
Tak to wygląda.. Nie wiem co tu zrobić

22
Teraz niestety jest problem z eksportem. Gdy przerzuciłem już parę rzeczy z kabiny AKM do ed72 wystąpiło kilka błędów. Niektórych tekstur tak jakby nie wczytało (zrobiły się różowe) (załącznik 1)  i tekstura rsg jest zepsuta (załącznik 2) Jak to naprawić?

23
Zaimportowało :) Dziękuje za pomoc.

24
Po zmianie tego wyrzuca kolejny błąd (Pokazany na pierwszym załączniku). Jedyne "p1" jakie znalazłem w obu plikach jest w pliku cab_km.t3d, zmieniłem zawartość tych parametrów (Pokazane na drugim załączniku) a jednak nadal dostaje inny błąd o którym wspomniałem wcześniej. Może ja coś źle robię i wpisuje tam gdzie nie trzeba.. Ścieżka pliku w którym znalazłem te parametry "p1": C:\Users\Jakub\Documents\maszyna\dynamic\pkp\en57km_v1\cab\cab_km.t3d. Proszę o dalszą pomoc.. Ewentualnie napisanie gdzie szukać tych parametrów jeśli robię coś źle..

25
Jedyne co mam w tym pliku to coś takiego. Nie wiem zbytnio co tutaj zmieniać, a nadal nie działa import :/

26
Wszystko wydaje się okej. Importuje ze ścieżki C:\Users\Jakub\Documents\maszyna\dynamic\pkp\en57km_v1\cab_km_b.t3d. W ścieżce nic nie grzebałem

27
Pomoc w tworzeniu / Problem z addonem do Blendera (import pliku .t3d)
« dnia: 29 Kwietnia 2023, 20:30:56 »
Witam. Tym razem przychodzę z problemem odnośnie addona do Blendera. Mianowicie próbuje zaimportować kabinę EN57km w formacie .t3d. Otrzymuje taki błąd (pokazany w załączniku) Wcześniej miałem podobny problem jednak z importem formatu .e3d. Proszę o pomoc!

28
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zmiana wyświetlaczy w EN57
« dnia: 06 Kwietnia 2023, 16:27:59 »
Nie mogę znaleźć podanych parametrów w tym pliku .mmd

29
Pomoc w tworzeniu / Zmiana wyświetlaczy w EN57
« dnia: 06 Kwietnia 2023, 13:28:59 »
Witam, mam pewien problem. Mianowicie chciałbym w EN57 - 1004 zmienić wyświetlacz z LED na taki jak w EN57 - 001 (Pokazane w załączniku).
Jak zmienić te wyświetlacze? Proszę o pomoc

30
Wielkie dzięki! Ratujesz mi życie :)

Strony: [1] 2