Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - xFyKe

Strony: [1]
1
Tabor kolejowy / Odp: CD163
« dnia: 11 Lutego 2024, 21:55:21 »
U mnie tak samo wszystko sprawne, w sumie to spoko dodatek chociażby na prowadzenie AI czy jako ozdoba statyczna na scenerii.

2
Na warsztacie / Odp: TLK 38205 Sandomierz - Wolica
« dnia: 11 Lutego 2024, 21:51:53 »
Generalnie za pierwszym razem sceneriusz nawet nie chciał się wczytać, po szybkim reinstalu scenariusza, wczytał się lecz występowały liczne różowe tekstury i brak rozkładu jazdy.

3
U mnie tak samo, LS600 nie jest widoczna w launcherze.

4
Dziękuję bardzo.

5
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 02 Lutego 2024, 15:38:45 »
takie pytanie, czy w ostatnim updacie scenerii były jakieś zmiany w optymalizacji ? Bo kurcze działa znacznie lepiej niż poprzednia wersja, i to tak dosyć konkretnie. To oczywiście na plus żeby nie było.

6
Na warsztacie / Odp: Odyseja Wąskotorowa - Cegielnia Nietążkowo
« dnia: 02 Lutego 2024, 15:16:02 »
Zapowiada się świetnie, na pewno pomoże fakt że pojawiły się lokomotywy dedykowane pod wąski tor, przez co nie będzie trzeba jakiś dziwny konwertów robić.

7
Cześć, czy jest możliwość by zaaktualizować obecną scenerię o wprowadzone zmiany? Bo link wskazuje wciąż tą wersję z 2k21.

8
I jeszcze pytanko, to normalne że WLS-50 ma tak duże problemy z podjechaniem pod wzniesienie? Nawet jak jechałem luzem to praktycznie za zwrotnicą musiałem zmieniać na pierwszy bieg, bo na drugim i w górę lokomotywa odmawiała posłuszeństwa co skutkowało jazdą z vmax 3km/h.

9
Bardzo przyjemna sceneria, świetna robota panowie. Jedyna sprawa która troszkę irytuje to brak hamulców w WLS-40.

10
Pomoc doraźna / Odp: SHP w lokomotywach Traxx
« dnia: 18 Sierpnia 2023, 19:08:40 »
Dobra, dzięki wielkie za pomoc.

11
Pomoc doraźna / SHP w lokomotywach Traxx
« dnia: 18 Sierpnia 2023, 18:36:28 »
Witam, mam pewien problem. Mianowicie tyczy się on lokomotyw serii Traxx, a konkretniej SHP, nie da się go "zgasić" spacją tak jak w przypadku czuwaka czy shp w innych lokomotywach. Jedynym lekarstwem jakie znalazłem to włączenie na moment autopilota i zmuszenie go do zgaszenia tego SHP. Domyślam się że to ja coś źle robię lecz mówiąc szczerze nie za bardzo wiem co. Z góry dzięki za pomoc.

12
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 02 Kwietnia 2023, 16:00:43 »
Z jakiego scenariusza ładuje się linię 96?

13
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 16 Marca 2023, 13:00:11 »
ogólnie jak pobieram ten hotfix to pokazuje mi się trojan tak powinno być? XD

14
Bocznica / Odp: Tabor dla IC
« dnia: 22 Stycznia 2023, 15:21:10 »
okej, dzięki za odpowiedź

Post napisany z błędami, nic nie wnosi do dyskusji. Bocznia.
Benek

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: Tabor dla IC
« dnia: 22 Stycznia 2023, 14:25:46 »
Opowie pan coś więcej?

16
Bieżące Symulatorowe / Tabor dla IC
« dnia: 22 Stycznia 2023, 14:17:18 »
Dzień dobry, przybywam z luźnym zapytaniem, czy w maszynie w obecnym czasie trwają prace nad jakimkolwiek taborem IC? Tu  mówię ogólnie o wagonach,elektro/spalinowozach i ezt, pozdrawiam.

17
Witam, niestety nie udało mi się wyjechać ponieważ na scenariuszu z morcinkiem czy regio 42304 ze stradomia nie podają się semafory.

18
Na warsztacie / Odp: Drawinowo do końca
« dnia: 26 Listopada 2022, 18:43:55 »
Ogólnie sceneria w pełni przejezdna, z tym że w lubiniewie trzeba pomóc AI przy manewrach bo nie ma zamiaru się za bardzo ruszyć.


Dziękujemy za zgłoszenie, jednak prosimy o stosowanie się do zasad pisowni. Zdanie zaczyna się wielką literą, a kończy kropką.
Przy problemach z AI proszę podlecieć do AI, wcisnąć klawisz F12, rozwinąć zakładki vechicle i vechicle AI i zrobić screen. Dodatkowo proszę załączyć log txt.
Matek123

19
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 26 Listopada 2022, 18:50:18 »
ten sam problem co mareczek, ecco za wszelką cenę nie chcę się ruszyć z miejsca


Dziękujemy za zgłoszenie, jednak prosimy o stosowanie się do zasad pisowni. Zdanie zaczyna się wielką literą, a kończy kropką.
Matek123

20
dzień dobry, podpinam się z tym samym problemem

21
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 03 Kwietnia 2022, 11:42:34 »
(...) po naciśnięciu esc symulacja się zatrzymuje i nie pokazuję się nic, a poruszanie o kilka pikseli w górę i w dół i próba wycelowania w przycisk który się tam znajdował nic nie daje.
Jak zmienię tryb renderowania na uproszczony shaderowy lub pełny, to mam te wszystkie okienka jak w załączniku. Problem w tym, że wtedy symulacja tnie. Tak więc założyłem sobie, że w mniej wydajnych trybach renderowania te okna tam faktycznie są, ale ja ich nie wiedzę, ale klikać w nie mogę. Kwestia naprawienia renderowania, bo na poprzedniej paczce to działało, niezależnie od trybu. Podobnie jak ładując scenerie w trybie starym lub uproszczonym nie mam screena z MaSzyny tylko zielone tło.
No właśnie ja gram na pełnym i mam te 2 okienka tylko na początku symulacji i potem znikają

22
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 03 Kwietnia 2022, 11:08:36 »
Nie wiem, czy mamy na myśli to samo, ale ja przed chwilą uruchomiłem TD. Nie ruszałem myszą, wcisnąłem Esc, pokazał się kursor (nie pokazało się żadne okno). Przesunąłem kursor o kilka pikseli w dół ekranu, kliknąłem LPM i wyszedłem z symulacji.
no u mnie to wygląda tak że przez pierwsze 2 minuty symulacji przy naciskaniu esc wyświatla się normalnie to stare okno z dwoma opcjami powrotu i wyjścia do symulacji a potem gdy już ruszymy ze scenerii(powiedzmy 10 minut po rozpoczęciu, bo raz znika później raz wcześniej) po naciśnięciu esc symulacja się zatrzymuje i nie pokazuję się nic, a poruszanie o kilka pikseli w górę i w dół i próba wycelowania w przycisk który się tam znajdował nic nie daje.

23
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 03 Kwietnia 2022, 10:53:20 »
Panie Benku, naciśnięcie Escape tylko uruchamia kursor i pauzuje symulację. Wszelkie kliknięcia nie odpauzowują ani nie kończą symulacji.
Są dwa sposoby aby wyjść z gry.
1. Uruchamiamy kursor Altem i najeżdżamy na samą górę ekranu, pojawi się pasek z kilkoma opcjami.
Wybieramy zakładkę "ogólne" a następnie "wyjdź".
Odpali się okienko z zapytaniem, aby zakończyć klikamy "Tak".
2. Naciskamy klawisz F10 który bezpośrednio uruchomi wspomniane okienko.

Kolejna sprawa, to zgłaszane przez kilku użytkowników lusterka w Impulsach 31We.
Problem otwierania z niewłaściwej strony pojawia się tylko w kabinie A. Po otwarciu drzwi z prawej strony, otwiera nam lusterko z lewej i vice versa.
W kabinie członu D działa to już prawidłowo.
to w takim razie dlaczego na samym początku, jeżeli od razu po starcie scenerii naciśniemy esc to pokazuje się to stare okno? bo przestaje się pokazywać dopiero po kilku minutach albo naciśnięciu esc podczas zoomowania

24
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 03 Kwietnia 2022, 10:23:06 »
(...) mianowicie po naciśnięciu esc symulacja się zatrzymuje ale nie pokazują się żadne opcje wyjścia ani powrotu do gry, zdarza się to praktycznie cały czas na każdej scenerii
A okna pod F1-F3 Ci się pojawiają?
Aby wyłączyć symulację, należy kliknąć klawisz F10. Tak to działa na exe Milka.
W domyślnym eu07.exe działa Escape, ale nie wyświetla okna. To okno w rzeczywistości jest, bo po wciśnięciu Esc pojawia się kursor, jak się go kliknie to się wznawia symulację. Gdy się go niewiele przesunie w dół i kliknie, to wychodzi się z symulacji.
tak okna się normalnie wyświetlają

25
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 03 Kwietnia 2022, 09:42:25 »
Zauważyłem, błąd związany z menu pauzy, mianowicie po naciśnięciu esc symulacja się zatrzymuje ale nie pokazują się żadne opcje wyjścia ani powrotu do gry, zdarza się to praktycznie cały czas na każdej scenerii

26
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 14:07:11 »
Witam, mam problem z nową wersją, mianowicie chodzi o rozmycie ekranu. Nie jest on ostry nawet jak jestem w bliskich odległościach od przedmiotu na który patrzę. Mam maksymalne ustawienia graficzne i to nic nie zmienia, pamiętam że w poprzedniej wersji też miałem ten problem ale jakoś udało mi się temu zaradzić. Gram w rozdzielczości 2560x1440 (taką rozdziałkę ma monitor). Wie ktoś jak temu zaradzić? sprzęt to rtx 3070 i5 11600k 16gb ram 3600mhz i monitor 2560x1440 165hz. sterownik graficzny 512.15, problem występuje w każdym pojeździe na każdej scenerii
Usuń z ini wpisy gfx.framebuffer.width i gfx.framebuffer.height.
(to jest dobre pytanie, dlaczego w ogóle ktoś je wpakował do ini na repo....)
Gdzie znajdę to ini ? Sory bo nie jestem biegły w strukturzę symulatora
Dobra udało się, usunięcie tych wpisów pomogło. Dzięki

27
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 13:56:40 »
Spakuj do archiwum 7z/zip/rar.
Dobra wysyłam.

28
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 13:54:41 »
Witam, mam problem z nową wersją, mianowicie chodzi o rozmycie ekranu. Nie jest on ostry nawet jak jestem w bliskich odległościach od przedmiotu na który patrzę. Mam maksymalne ustawienia graficzne i to nic nie zmienia, pamiętam że w poprzedniej wersji też miałem ten problem ale jakoś udało mi się temu zaradzić. Gram w rozdzielczości 2560x1440 (taką rozdziałkę ma monitor). Wie ktoś jak temu zaradzić? sprzęt to rtx 3070 i5 11600k 16gb ram 3600mhz i monitor 2560x1440 165hz. sterownik graficzny 512.15, problem występuje w każdym pojeździe na każdej scenerii
Usuń z ini wpisy gfx.framebuffer.width i gfx.framebuffer.height.
(to jest dobre pytanie, dlaczego w ogóle ktoś je wpakował do ini na repo....)
Gdzie znajdę to ini? Sory bo nie jestem biegły w strukturzę symulatora.

29
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 13:52:10 »
Witam, mam problem z nową wersją, mianowicie chodzi o rozmycie ekranu. Nie jest on ostry nawet jak jestem w bliskich odległościach od przedmiotu na który patrzę. Mam maksymalne ustawienia graficzne i to nic nie zmienia, pamiętam że w poprzedniej wersji też miałem ten problem ale jakoś udało mi się temu zaradzić. Gram w rozdzielczości 2560x1440 (taką rozdziałkę ma monitor). Wie ktoś jak temu zaradzić? sprzęt to rtx 3070 i5 11600k 16gb ram 3600mhz i monitor 2560x1440 165hz. sterownik graficzny 512.15, problem występuje w każdym pojeździe na każdej scenerii

Wygląda jakby rozmiar framebuffera był mniejszy niż rozdzielczości okna. Podeślij loga i zobaczymy
Nie mogę odesłać loga bo jest za duży i forum go blokuje.

30
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 11:42:22 »
Witam, mam problem z nową wersją, mianowicie chodzi o rozmycie ekranu. Nie jest on ostry nawet jak jestem w bliskich odległościach od przedmiotu na który patrzę. Mam maksymalne ustawienia graficzne i to nic nie zmienia, pamiętam że w poprzedniej wersji też miałem ten problem ale jakoś udało mi się temu zaradzić. Gram w rozdzielczości 2560x1440 (taką rozdziałkę ma monitor). Wie ktoś jak temu zaradzić? sprzęt to rtx 3070 i5 11600k 16gb ram 3600mhz i monitor 2560x1440 165hz. sterownik graficzny 512.15, problem występuje w każdym pojeździe na każdej scenerii

Strony: [1]