Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zaptyp

Strony: [1] 2 3
1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Propozycje rozwojowe dla symulatora Maszyna
« dnia: 21 Października 2021, 20:12:45 »
Przecież Maszyna działa bardzo dobrze na wine

2
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 12 Kwietnia 2021, 11:59:02 »
Starter dostaje fioła gdy w logu wywali błąd: Błąd przetwarzania opisu tekstury. I w starterze pojawia się komunikat: https://imgur.com/a/lUtu6fK


Obrazki proszę umieszczać jako załączniki.
Recydywa +15.
Matek123

Obowiązki pkt 2.

3
Pomoc doraźna / Odp: Nie mogę uruchomić gry na wine.
« dnia: 14 Stycznia 2021, 20:07:08 »
Naprawione, po prostu odpalałem windowsową wersję. Mam dual boot i jak wgrałem normalnie, tak na partycję linuxa, to ruszyło.

Reg. zakazy 10.
Pisz staranniej. Szanujmy się nawzajem poprzez poprawnie formułowane wypowiedzi.
Benek

P.S Pisałem to na telefonie.

4
Pomoc doraźna / Odp: Wirus - Trojan:Win32/Wacatac.D8!ml
« dnia: 27 Grudnia 2020, 18:58:38 »
Wrzuć tego "wirusa" na https://www.virustotal.com i prześlij linka do tego skana

5
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 27 Grudnia 2020, 10:18:26 »
Starter ma trochę zepsute ramki.
https://prnt.sc/waqjvv

6
Poradniki / Odp: [Dyskusja] - jakich poradników brakuje?
« dnia: 27 Grudnia 2020, 08:28:45 »
Najbardziej chyba jest potrzebna aktualizacje poradnika odpalenia maszyny pod wine.

7
Pomoc doraźna / Odp: Nie mogę uruchomić gry na wine.
« dnia: 26 Grudnia 2020, 20:42:07 »
Nie wiem czy to ważne ale wine wywala coś takiego:
Unhandled exception: page fault on read access to 0x000000a8 in 64-bit code (0x00000001401aa6d1).
Register dump:
 rip:00000001401aa6d1 rsp:000000000022fa00 rbp:0000000140305188 eflags:00010206 (  R- --  I   - -P- )
 rax:0000000000000000 rbx:0000000000000000 rcx:0000000000000000 rdx:0000000000000000
 rsi:0000000140310a40 rdi:0000000000000000  r8:000000000022d7d0  r9:0000000000000000 r10:0000000000000001
 r11:000000000022fa60 r12:0000000000000000 r13:0000000000000000 r14:0000000000000000 r15:0000000000000000
Stack dump:
0x000000000022fa00:  000000000046ea20 00007fffffea8000
0x000000000022fa10:  000000000046ec00 00007fb07608a005
0x000000000022fa20:  fffffffffffffffe 000000000000000f
0x000000000022fa30:  0000000000000000 0000000140015da4
0x000000000022fa40:  0000000000000000 0000000140305188
0x000000000022fa50:  0000000140310a40 0000000000000000
0x000000000022fa60:  00000000003f9550 000000014009c4cd
0x000000000022fa70:  00000000ffffffff 000000000022ffd0
0x000000000022fa80:  00007fffffea8000 00000000003f9550
0x000000000022fa90:  fffffffffffffffe 0000000000000000
0x000000000022faa0:  0000000000000000 0000000000000000
0x000000000022fab0:  0000000000000000 0000000000000000
Backtrace:
=>0 0x00000001401aa6d1 EntryPoint+0xfff5423d() in eu07 (0x0000000140305188)
  1 0x0000000140015da4 EntryPoint+0xffdbf90f() in eu07 (0x0000000140305188)
  2 0x000000014009c4cd EntryPoint+0xffe46038() in eu07 (0x000000000022ffd0)
  3 0x0000000140256424 EntryPoint+0xffffff8f() in eu07 (0x000000000022ffd0)
  4 0x000000007b45aeb5 __wine_start_process+0x244() in kernel32 (0x000000000022ffd0)
0x00000001401aa6d1 EntryPoint+0xfff5423d in eu07: movq   0x00000000000000a8(%rcx),%rax
Modules:
Module   Address               Debug info   Name (149 modules)
PE           1e000000-        1e361000   Deferred        python27
PE           65e80000-        65f0a000   Deferred        libserialport-0
PE           6b600000-        6b748000   Deferred        openal32
ELF           7a800000-        7aa0e000   Deferred        opengl32<elf>
  \-PE           7a850000-        7aa0e000   \               opengl32
ELF           7b000000-        7b0e2000   Deferred        kernelbase<elf>
  \-PE           7b010000-        7b0e2000   \               kernelbase
ELF           7b400000-        7b68b000   Dwarf           kernel32<elf>
  \-PE           7b420000-        7b68b000   \               kernel32
ELF           7bc00000-        7befb000   Deferred        ntdll<elf>
  \-PE           7bc20000-        7befb000   \               ntdll
ELF           7c000000-        7c005000   Deferred        <wine-loader>
PE          140000000-       140350000   Export          eu07
PE          180000000-       18001a000   Deferred        glfw3
ELF       7fb07133a000-    7fb0713c8000   Deferred        dbghelp<elf>
  \-PE       7fb071340000-    7fb0713c8000   \               dbghelp
ELF       7fb072d0c000-    7fb072d17000   Deferred        libpciaccess.so.0
ELF       7fb072ef8000-    7fb072f03000   Deferred        libdrm_nouveau.so.2
ELF       7fb072f03000-    7fb072f28000   Deferred        libdrm_intel.so.1
ELF       7fb072f28000-    7fb072fd1000   Deferred        libzstd.so.1
ELF       7fb072fed000-    7fb073db7000   Deferred        i965_dri.so
ELF       7fb073ddc000-    7fb073fde000   Deferred        libxshmfence.so.1
ELF       7fb073fde000-    7fb073fe8000   Deferred        libxcb-sync.so.1
ELF       7fb073fe8000-    7fb073fed000   Deferred        libxcb-present.so.0
ELF       7fb073fed000-    7fb073ff3000   Deferred        libxcb-dri3.so.0
ELF       7fb073ff3000-    7fb073ff8000   Deferred        libxdamage.so.1
ELF       7fb073ff8000-    7fb074015000   Deferred        libxcb-glx.so.0
ELF       7fb074015000-    7fb074029000   Deferred        libdrm.so.2
ELF       7fb074029000-    7fb074062000   Deferred        libglapi.so.0
ELF       7fb074062000-    7fb0740de000   Deferred        libglx_mesa.so.0
ELF       7fb0740de000-    7fb074196000   Deferred        libgldispatch.so.0
ELF       7fb07420a000-    7fb074211000   Deferred        libxcb-dri2.so.0
ELF       7fb074211000-    7fb074216000   Deferred        libx11-xcb.so.1
ELF       7fb074216000-    7fb07424a000   Deferred        libglx.so.0
ELF       7fb07424a000-    7fb0742d2000   Deferred        libgl.so.1
ELF       7fb0742d8000-    7fb0742e7000   Deferred        libdrm_radeon.so.1
ELF       7fb0742ee000-    7fb074309000   Deferred        hid<elf>
  \-PE       7fb074300000-    7fb074309000   \               hid
ELF       7fb07434f000-    7fb074368000   Deferred        dwmapi<elf>
  \-PE       7fb074360000-    7fb074368000   \               dwmapi
ELF       7fb074368000-    7fb0743a8000   Deferred        uxtheme<elf>
  \-PE       7fb074370000-    7fb0743a8000   \               uxtheme
ELF       7fb0743a8000-    7fb0743b0000   Deferred        libxfixes.so.3
ELF       7fb0743b0000-    7fb0743bd000   Deferred        libxcursor.so.1
ELF       7fb0743bd000-    7fb0743cf000   Deferred        libxi.so.6
ELF       7fb0743cf000-    7fb0743d4000   Deferred        libxcomposite.so.1
ELF       7fb0743d4000-    7fb0743e1000   Deferred        libxrandr.so.2
ELF       7fb0743e1000-    7fb0745eb000   Deferred        libxrender.so.1
ELF       7fb0745eb000-    7fb0745f2000   Deferred        libxxf86vm.so.1
ELF       7fb0745f2000-    7fb0745f7000   Deferred        libxinerama.so.1
ELF       7fb0745f7000-    7fb074611000   Deferred        libbsd.so.0
ELF       7fb074611000-    7fb074619000   Deferred        libxdmcp.so.6
ELF       7fb074619000-    7fb07461f000   Deferred        libxau.so.6
ELF       7fb07461f000-    7fb074649000   Deferred        libxcb.so.1
ELF       7fb074649000-    7fb074786000   Deferred        libx11.so.6
ELF       7fb074786000-    7fb07479b000   Deferred        libxext.so.6
ELF       7fb07479b000-    7fb0747b5000   Deferred        xinput1_4<elf>
  \-PE       7fb0747a0000-    7fb0747b5000   \               xinput1_4
ELF       7fb0747b7000-    7fb074880000   Deferred        winex11<elf>
  \-PE       7fb0747d0000-    7fb074880000   \               winex11
ELF       7fb074880000-    7fb0748d2000   Deferred        usp10<elf>
  \-PE       7fb074890000-    7fb0748d2000   \               usp10
ELF       7fb0748d2000-    7fb074a59000   Deferred        comctl32<elf>
  \-PE       7fb0748e0000-    7fb074a59000   \               comctl32
ELF       7fb074a59000-    7fb074ac7000   Deferred        dinput8<elf>
  \-PE       7fb074a60000-    7fb074ac7000   \               dinput8
ELF       7fb074ac7000-    7fb074bff000   Deferred        msvcr120<elf>
  \-PE       7fb074af0000-    7fb074bff000   \               msvcr120
ELF       7fb074bff000-    7fb074c1f000   Deferred        concrt140<elf>
  \-PE       7fb074c10000-    7fb074c1f000   \               concrt140
ELF       7fb074cb8000-    7fb074cc1000   Deferred        libuuid.so.1
ELF       7fb074cc1000-    7fb074cef000   Deferred        libexpat.so.1
ELF       7fb074cef000-    7fb074d36000   Deferred        libfontconfig.so.1
ELF       7fb074d36000-    7fb074d52000   Deferred        libz.so.1
ELF       7fb074d52000-    7fb074d8a000   Deferred        libpng16.so.16
ELF       7fb074d8a000-    7fb074e49000   Deferred        libfreetype.so.6
ELF       7fb074e65000-    7fb074e7b000   Deferred        api-ms-win-crt-locale-l1-1-0<elf>
  \-PE       7fb074e70000-    7fb074e7b000   \               api-ms-win-crt-locale-l1-1-0
ELF       7fb074e7b000-    7fb074e91000   Deferred        api-ms-win-crt-filesystem-l1-1-0<elf>
  \-PE       7fb074e80000-    7fb074e91000   \               api-ms-win-crt-filesystem-l1-1-0
ELF       7fb074e91000-    7fb074ea7000   Deferred        api-ms-win-crt-time-l1-1-0<elf>
  \-PE       7fb074ea0000-    7fb074ea7000   \               api-ms-win-crt-time-l1-1-0
ELF       7fb074ea7000-    7fb074ebf000   Deferred        api-ms-win-crt-convert-l1-1-0<elf>
  \-PE       7fb074eb0000-    7fb074ebf000   \               api-ms-win-crt-convert-l1-1-0
ELF       7fb074ebf000-    7fb074f04000   Deferred        ws2_32<elf>
  \-PE       7fb074ed0000-    7fb074f04000   \               ws2_32
ELF       7fb074f04000-    7fb074f8f000   Deferred        setupapi<elf>
  \-PE       7fb074f10000-    7fb074f8f000   \               setupapi
ELF       7fb074f8f000-    7fb074f9a000   Deferred        librt.so.1
ELF       7fb074fa1000-    7fb074fc7000   Deferred        imm32<elf>
  \-PE       7fb074fb0000-    7fb074fc7000   \               imm32
ELF       7fb074fc7000-    7fb074fdd000   Deferred        mswsock<elf>
  \-PE       7fb074fd0000-    7fb074fdd000   \               mswsock
ELF       7fb074fdd000-    7fb07500d000   Deferred        msacm32<elf>
  \-PE       7fb074fe0000-    7fb07500d000   \               msacm32
ELF       7fb07500d000-    7fb0750d6000   Deferred        winmm<elf>
  \-PE       7fb075020000-    7fb0750d6000   \               winmm
ELF       7fb0750d6000-    7fb075112000   Deferred        glu32<elf>
  \-PE       7fb0750e0000-    7fb075112000   \               glu32
ELF       7fb075112000-    7fb075129000   Deferred        api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0<elf>
  \-PE       7fb075120000-    7fb075129000   \               api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0
ELF       7fb075129000-    7fb075144000   Deferred        api-ms-win-crt-math-l1-1-0<elf>
  \-PE       7fb075130000-    7fb075144000   \               api-ms-win-crt-math-l1-1-0
ELF       7fb075144000-    7fb07515a000   Deferred        api-ms-win-crt-utility-l1-1-0<elf>
  \-PE       7fb075150000-    7fb07515a000   \               api-ms-win-crt-utility-l1-1-0
ELF       7fb07515a000-    7fb075170000   Deferred        api-ms-win-crt-heap-l1-1-0<elf>
  \-PE       7fb075160000-    7fb075170000   \               api-ms-win-crt-heap-l1-1-0
ELF       7fb075170000-    7fb075188000   Deferred        api-ms-win-crt-stdio-l1-1-0<elf>
  \-PE       7fb075180000-    7fb075188000   \               api-ms-win-crt-stdio-l1-1-0
ELF       7fb075188000-    7fb0751a0000   Deferred        api-ms-win-crt-string-l1-1-0<elf>
  \-PE       7fb075190000-    7fb0751a0000   \               api-ms-win-crt-string-l1-1-0
ELF       7fb0751a0000-    7fb0751b7000   Deferred        vcruntime140<elf>
  \-PE       7fb0751b0000-    7fb0751b7000   \               vcruntime140
ELF       7fb0751b7000-    7fb0752ba000   Deferred        msvcr90<elf>
  \-PE       7fb0751e0000-    7fb0752ba000   \               msvcr90
ELF       7fb0752ba000-    7fb075351000   Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE       7fb0752d0000-    7fb075351000   \               rpcrt4
ELF       7fb075351000-    7fb0754c5000   Deferred        ole32<elf>
  \-PE       7fb075380000-    7fb0754c5000   \               ole32
ELF       7fb0754c5000-    7fb0754eb000   Deferred        shcore<elf>
  \-PE       7fb0754d0000-    7fb0754eb000   \               shcore
ELF       7fb0754eb000-    7fb075553000   Deferred        shlwapi<elf>
  \-PE       7fb075500000-    7fb075553000   \               shlwapi
ELF       7fb075553000-    7fb075fad000   Deferred        shell32<elf>
  \-PE       7fb075570000-    7fb075fad000   \               shell32
ELF       7fb075fad000-    7fb0760f2000   Deferred        ucrtbase<elf>
  \-PE       7fb075fe0000-    7fb0760f2000   \               ucrtbase
ELF       7fb0760f2000-    7fb076207000   Deferred        msvcp140<elf>
  \-PE       7fb076130000-    7fb076207000   \               msvcp140
ELF       7fb076207000-    7fb0762fe000   Deferred        msvcrt<elf>
  \-PE       7fb076230000-    7fb0762fe000   \               msvcrt
ELF       7fb0762fe000-    7fb07639b000   Deferred        advapi32<elf>
  \-PE       7fb076310000-    7fb07639b000   \               advapi32
ELF       7fb07639b000-    7fb076553000   Deferred        gdi32<elf>
  \-PE       7fb0763b0000-    7fb076553000   \               gdi32
ELF       7fb076653000-    7fb0768ee000   Deferred        user32<elf>
  \-PE       7fb076670000-    7fb0768ee000   \               user32
ELF       7fb0769ee000-    7fb076a02000   Deferred        libnss_files.so.2
ELF       7fb0773eb000-    7fb077414000   Deferred        liblzma.so.5
ELF       7fb077414000-    7fb07742f000   Deferred        libgcc_s.so.1
ELF       7fb07742f000-    7fb07757e000   Deferred        libm.so.6
ELF       7fb07757e000-    7fb07759b000   Deferred        libunwind.so.8
ELF       7fb07759d000-    7fb0775a3000   Deferred        libdl.so.2
ELF       7fb0775a3000-    7fb077795000   Deferred        libc.so.6
ELF       7fb077795000-    7fb0777b8000   Deferred        libpthread.so.0
ELF       7fb0777bc000-    7fb0777d4000   Deferred        version<elf>
  \-PE       7fb0777c0000-    7fb0777d4000   \               version
ELF       7fb0777d4000-    7fb077977000   Dwarf           libwine.so.1
ELF       7fb077979000-    7fb0779a9000   Deferred        ld-linux-x86-64.so.2
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
0000000e services.exe
   00000023    0
   0000001a    0
   00000013    0
   00000010    0
   0000000f    0
00000011 plugplay.exe
   00000017    0
   00000016    0
   00000012    0
00000018 winedevice.exe
   00000020    0
   0000001d    0
   0000001c    0
   0000001b    0
   00000019    0
0000001e explorer.exe
   00000029    0
   00000028    0
   00000027    0
   0000001f    0
00000021 winedevice.exe
   00000026    0
   00000025    0
   00000024    0
   00000022    0
0000002a (D) E:\Partycja Centralna\Games\Maszyna\eu07.exe
   0000002e    0
   0000002b    0 <==
0000002c wineconsole.exe
   0000002d    0
System information:
    Wine build: wine-5.0 (Ubuntu 5.0-3ubuntu1)
    Platform: x86_64
    Version: Windows 10
    Host system: Linux
    Host version: 5.4.0-58-generic


W przyszłości nie pisz posta pod postem. Użyj opcji modyfikuj.
Matek123

8
Pomoc doraźna / Odp: Nie mogę uruchomić gry na wine.
« dnia: 26 Grudnia 2020, 20:28:46 »
@Hubertnator23 no mam tak;
// ustawienia (w nawiasie wartoœci domyœlne, gdy nie ma wpisu)
sceneryfile td.scn // domyœlny plik ze sceneri¹, chyba ¿e w linii komend bêdzie: -s filename
humanctrlvehicle EP07-424 // domyœlny pojazd sterowany przez gracza, chyba ¿e w linii komend bêdzie: -v vehiclename
// Parametry u¿ytkowe - jak komu wygodniej:
width 800 // (800) szerokoϾ ekranu
height 600 // (600) wysokoϾ ekranu
fullscreen no // (no) yes: tryb pe³noekranowy
mousescale 1.5 0.5 // (3.2 0.5) czu³oœæ myszy, mo¿na dawaæ ujemne dla odwrócenia kierunku
brakestep 1.0 // (1.0) prêdkoœæ przesuwania kranu hamulca innych ni¿ FV4a
brakespeed 0.6 // prêdkoœæ przesuwania FV4a
inactivepause no // (yes) zatrzymanie programu, jeœli nie jest aktywnym oknem
pause no // (no) yes: zatrzymanie symulacji zaraz po wczytaniu
feedbackmode 1 // (1) 0 - wy³¹czone, 1 - za³¹czone sterowanie diodami klawiatury (Caps Lock - CA/SHP, Scroll Lock - jazda na oporach rozruchowych), 2 - (Caps - CA, Scroll -SHP), 3 - LPT, 4 - PoKeys55, 5 - COM
feedbackport 888 // adres (dziesiêtnie) bazowy portu LPT dla feedbackmode 3 (zapalanie kontrolek wyjœciami LPT)
friction 1.0 // (1.0) mno¿nik dla wspó³czynnika tarcia
lang pl // (pl) jêzyk dla napisów
fieldofview 45 // (45) 15-75 k¹t widzenia kamery w pionie
ui.bg.opacity 0.65 // (0.65) 0-1 przeŸroczystoœæ UI
uitextcolor 255, 255, 255 // (255, 255, 255) kolor napisów diagnostycznych pod ekranami Fx w formacie RGB
input.gamepad yes // (yes) no: ignorowanie sygna³u z gamepada, przydatne dla u¿ytkowników PoKeys
glutfont no // alternatywny sposób wyœwietlania napisów
sound.volume 1.5 // globalna g³oœnoœæ dŸwiêków
sound.volume.radio 0.6 // mno¿nik g³oœnoœci radiotelefonu
sound.volume.vehicle 1 // wzglêdna g³oœnoœæ dŸwiêków wydawanych przez pojazdy
sound.volume.positional 1 // wzglêdna g³oœnoœæ pozycjonowanych dŸwiêków emitowanych przez eventy scenerii
sound.volume.ambient 1 // wzglêdna g³oœnoœæ dŸwiêków globalnych (o ujemnym zakresie) emitowanych przez eventy scenerii
screenshotsdir screenshots // (screenshots) lokalizacja zapisywania zrzutów ekranu
captureonstart yes // (yes) przechwyæ mysz przy uruchamianiu
movelight 0 // numer dnia w roku dla obliczeñ astronomicznych i pogodowych; 0 - synchronizacja z kalendarzem systemowym
// Parametry wydajnoœciowe - zmiana mo¿e poprawiæ FPS:
vsync no // (no) ogranicznik klatek go 60 lub 30 fps zaleznie od wydajnoœci
maxtexturesize 16384 // (16384) skalowanie zbyt du¿ych tekstur do podanego rozmiaru
multisampling 0 // (2) wyg³adzanie krawêdzi (poprawia obraz, ale obni¿a FPS): 0 - wy³aczone, 1 - dwukrotne, 2 - czterokrotne, 3 - oœmiokrotne
usevbo yes // (yes) Tryb renderowania VBO lub DisplayList
defaultext tga // (dds) domyœlne rozszerzenie tekstur
convertmodels 135 // (135) tworzenie plików modeli binarnych E3D z T3D: 0 - wy³¹czone, +1 - nowe Opacity, +2 - z optymalizacj¹, +4 - z bananami, +128 - rozszerzony pod exe C++, niekompatybilny ze starymi
anisotropicfiltering 1 // (8) 1-16 jakoϾ filtrowania anizotropowego tekstur
dynamiclights 7 // (7) 1-7 iloœæ œwiate³ OpenGL przydzielanych pojazdom w scenie; przy starych kartach graficznych zmiejszyæ do 3
pyscreenrendererpriority normal // (normal, lower, lowest, idle) priorytet w¹tku pythonowego renderera. Odci¹¿a procesor zmniejszaj¹c odœwie¿anie ekranów w lokomotywach.
shadows yes // (yes) renderowanie cieni
shadowtune 1024 250 400 300 // parametry shadowmapy (rozdzielczoœæ, nieu¿ywany, promieñ projekcji, nieu¿ywany)
splinefidelity 4 // (1) 1-4 dodatkowy podzia³ trajektorii na ³ukach, zwiêkszaj¹cy kr¹g³oœæ
gfxrenderer legacy // (full/legacy/simple) Pe³ny z shaderami, stary lub uproszczony tryb renderowania, mo¿e poprawiæ wydajnoœæ
fullphysics yes // obliczanie fizyki ze zwiêkszon¹ dok³adnoœci¹. wy³¹czenie mo¿e spowodowaæ dziwne zachowania
gfx.resource.sweep yes // usuwanie nieu¿ywanych tekstur z opengl, zalecane wy³¹czenie gdy pamiêæ karty graficznej jest wystarczaj¹ca
gfx.resource.move no // tryb konserwacji pamiêci przy usuwaniu nieu¿ywanych tekstur, mo¿e powodowaæ problemy na niektórych kartach
gfx.skippipeline no // (no) Ustawia uproszczony tryb renderowania bezpoœrednio do backbuffera. Wy³¹cza prawid³ow¹ implementacjê HDR i wszystkie efekty takie jak motionblur. Ustawienia z kategorii framebuffer, format i postfx bêd¹ ignorowane.
gfx.framebuffer.width 1920 // SzerokoϾ renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.framebuffer.height 1080 // WysokoϾ renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.shadowmap.enabled yes // (yes) renderowanie cieni w rendererze shaderowym
gfx.extraeffects no // (yes) Dodatkowe efekty realizowane przez shadery (np. mapowanie paralaksy)
gfx.shadows.cab.range 100 // Promieñ zasiêgu Ÿróde³ cieni z zewn¹trz kabiny, w metrach. Wp³ywa odwrotnie proporcjonalnie na ostroœæ cieni
gfx.envmap.enabled yes // (yes) Odbicia realizowane globaln¹ cubemap¹
gfx.reflections.framerate 25 // (1/300) Czêstotliwoœæ odœwie¿ania odbiæ otoczenia
gfx.reflections.fidelity 2 // elementy otoczenia uwzgledniane przy malowaniu odbiæ. 0 - teren; 1 - obiekty statyczne; 2 - pojazdy
gfx.postfx.motionblur.enabled no // (yes) Rozmycie powodowane ruchem
gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no //(yes) Postproces aberacji chromatycznej
gfx.smoke yes // (yes) Wyœwietlanie dymu
gfx.smoke.fidelity 4 // (1) 1-4 Mno¿nik iloœci cz¹stek dymu
python.mipmaps no // (yes) Tworzenie mipmap dla tekstur generowanych skryptami pythona
compresstex yes // (yes) Kompresja tekstur tga podczas wczytywania
python.threadedupload yes //(yes) wysylanie wygenerowanych obrazow ekranow przy uzyciu osobnego watku
python.enabled yes //(yes) wylacza w ogole generowanie tekstur przy uzyciu pythona
gfx.skiprendering no //(no) wylacza w ogole wizualizacje symulacji, pozostawiajac jedynie ui
// Parametry testowe - przydatne przy testowaniu scenerii i modeli:
debugmode no // (no) yes: wy³¹cza logikê rozmyt¹ s³u¿¹c¹ do detekcji awarii, w³¹cza klawisze pomocnicze
soundenabled yes // (yes) no: wy³¹cza odgrywanie dŸwiêków przestrzennych
enabletraction yes // (yes) no: wy³¹cza ³amanie pantografu
livetraction yes // (yes) no: lokomotywy elektryczne bêd¹ mia³y zasilanie, jeœli tylko podnios¹ pantografy
loadtraction yes // (yes) no: wy³¹cza ³adowanie elementów trakcji elektrycznej
physicslog no // (no) yes: w³¹cza zapisywanie parametrów fizycznych dla wszystkich obsadzonych przez AI lub cz³owieka pojazdów
debuglog 3 // (3=yes) informacje o uruchamianiu i przebiegu dzia³ania symulacji: +1 - do pliku log.txt, +2 - wyœwietlanie w oknie, +4 - nazwy torów
multiplayer 0 // (0) tryb wspó³pracy z innym programem: 0 - wy³¹czony, 1 - WM_COPYDATA (blokada pauzy)
multiplelogs no // (no) zapisywanie logów do katalogu /logs/ bez nadpisywania po ka¿dym uruchomieniu symulacji
//parametry przejsciowe
scalespeculars yes // skalowanie sk³adowej specular materia³ów dla kompatybilnoœci ze starymi modelami
crashdamage yes //(domyslnie yes) w³¹cza uszkodzenia sprzêgów i wykolejenia od zderzeñ
fullscreenwindowed no //(no) yes: automatyczna rozdzielczosc

9
Pomoc doraźna / Nie mogę uruchomić gry na wine.
« dnia: 26 Grudnia 2020, 20:25:07 »
Witam
Mam problem że na wine 5.0 nie mogę odpalić maszyny tylko co zrobiłem to odpaliłem exe i nic dodatkowego nie robiłem

10
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Lista miejsc wartych odwiedzenia
« dnia: 17 Listopada 2020, 11:32:32 »
https://www.google.com/maps/place/Cmentarzysko+Lokomotyw/@51.7330508,19.5918709,116m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x471a33b5c000d5f3:0x4b507c9b1ad1a20!8m2!3d51.73331!4d19.591992
Cmentarzysko pociągów w Łodzi.  72 lokomotywy na 4 torach
Co tam można spotkać?
(Film pokazuje stan na 23 Lutego 2020 roku)

11
Inne niekolejowe / Odp: Problem z nvlddmkm.sys
« dnia: 09 Listopada 2020, 22:52:09 »
Po takim zawieszeniu spróbuj kombinacji Win + CTRL + Shift + B.

12
Na warsztacie / Odp: Jedziemy na Czechy czyli modele w wykonaniu CD
« dnia: 28 Października 2020, 14:56:12 »
Wywala exe jak odpalę scenerię. Podmieniłem tylko skład na impulsa.

Pisz staranniej i poziomo.
Quark-t

13
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 30 Października 2020, 13:13:09 »
Hm. Na poprzedniej wersji jeździłem bez problemu. To bardzo zła wiadomość dla osób ze starszymi laptopami i kompami.
Po prostu może nie przełączyłeś na stary render w starterze.

14
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 10 Października 2020, 19:54:20 »
A ja właśnie nie usypiałem komputera.

15
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 10 Października 2020, 13:43:00 »
Starter dzisiaj wypluł dziwny błąd https://imgur.com/a/LIG8FnO

16
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 25 Września 2020, 16:31:26 »
Jak ktoś jest zainteresowany wrzucam link do trailera:

17
Forum / Odp: Czat - błąd
« dnia: 19 Września 2020, 19:06:01 »
@Miłosz Dorsz a na ile dostałem tego bana i kto mi wlepił?

18
Bocznica / Odp: Czat - błąd
« dnia: 19 Września 2020, 18:58:00 »
Dobra dzięki za informacje

Bocznica.
Benek

19
Forum / Odp: Czat - błąd
« dnia: 19 Września 2020, 18:51:38 »
Co się stało z chatem bo mam taki błąd:
https://imgur.com/e0Xb3zw

20
Bocznica / Odp: MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 17 Września 2020, 21:21:51 »
Przecież załączyłeś oświetlenie pulpitu i oświetlenie kabiny. To dwa różne przełączniki powinny być.
Jak ty jesteś deweloperem to wiesz że w Impulsie jest jedno pokrętło do wszystkiego
P.S Jak można być tak głupim i nie wiedzieć że Impuls ma pokrętło na oświetlenie w kabinie.
To są dwie funkcje w maszynie i sporo makaronu w kodzie trzeba by zrobić, by to spiąć w jeden przełącznik.
Ja tylko poinformowałem innych graczy żeby tego nie wysyłali. Dzięki za info.

21
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 17 Września 2020, 21:10:10 »
No dobra a w planach było żeby to razem świeciło? https://imgur.com/a/HppkiRe

22
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 17 Września 2020, 21:01:28 »
Witam
Znalazłem buga w impulsie lub niedoróbkę pokrętło sw-oswietlenie-pulpitu źle działa jak pokrętło jest w pozycji wył a klawiszem na klawiaturze chcę włączyć oświetlenie kabiny to ustawia się w pozycje pulpit a jak z pozycji pulpit to normalnie działa jak powinno.

23
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 16 Września 2020, 20:42:27 »
@szczawik wyświetla się taki błąd jak i tak update się udał https://imgur.com/a/41TYUwN

24
Pomoc doraźna / Odp: Problem z zalogowaniem się do Repozytorium
« dnia: 15 Września 2020, 21:03:18 »
przecież gdy zapełnia mi się pasek ładowania to wyskakuje mi zielony ekran, nie uruchamia się tylko "ładuje na tym zielonym ekranie" jak by to tak powiedzieć, a poczekaj kilkanaście minut to jeszcze sprawdzę.
I co działa? Jak by co log i plik errors masz w tym samym katalogu co MaSzyna.

25
Tak jak pisałem, jeżeli chcesz mieć ładne smugi to włącz tryb renderowania pełny lub uproszczony shaderowy, zobacz, czy będzie stabilnie.
Jeżeli pan jest taki mądry to może wyszuka pan OpenGL 3.3 bo bez tego nic nie zrobie

26
@Turbokibel nie wmawiaj mi że to wina karty jak na nagraniu dobrze widać że karta daje sobie rade a wiem że na uproszczonym (legacy) światła powinny pokazywać smugi. Wiesz może jak wymusić żeby tak nie robił?

27
Problemem jest to: "Intel(R) HD Graphics 3000".
??? Sądzisz że nie daje rady?

Zdania nie zaczynamy od znaków zapytania...
adsim

28
Pomoc doraźna / Dziwne działanie reflektorów i świateł w MaSzynie
« dnia: 05 Września 2020, 07:43:15 »
Witam
Mam taki dziwny problem ze światłami w grze zamiast być smugi to pojawia się rozjaśnienie nieba i textur i mnie to dziwi dlaczego tak się dzieje. Nagrałem film który pokazuje o co mi chodzi: https://youtu.be/MI4UEhmwCuU Zalączam log i errors

30
Forum / Odp: Mattermost
« dnia: 21 Sierpnia 2020, 20:26:20 »
Chat padł na zawał

Strony: [1] 2 3