1
Bieżące kolejowe / Odp: Bocznikowanie na pozycjach oporowych
« dnia: 19 Lutego 2023, 14:02:14 »
Nawet wiem kto to wychwycił.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Czy program badawczy, bądź dokumentacja techniczna pozwalaja na zasilanie silnikow trakcyjnych w stanie zahamowania pojazdu?Nadmieniam, ze sytuacja ma miejsce w poblizu innego pojazdu na tym samym torze.Nie, trzeba wsadzić mostek.
,,Wszystkie zestawy staly w miejscu". Jest to założenie niezgodne z zachowaniem srodków bezpieczeństwa. Napisalem wyżej o mozliwosci poluzowania się ukladu mechanicznego, nawet jednego z zestawów kolowych.
Każdy producent ma swój patent oraz technikę. Najwidoczniej ZNLE/Newag nie mieli ochoty wykupować patentu czy jakiegoś gotowego rozwiązania, więc zastosowali taki.To był akurat patent od Medcomu.
Zresztą, po co gdybać nad E4MSU, jak to pojazd prototypowy.
Wyjątkowo dziwne rozwiązanie, w Pendolino podnosi się pantograf odpowiedni do wybranego systemu, czujnik bada czy parametry napięcia są odpowiednie i jeśli warunki są spełnione zamyka odłącznik pantografu.Żeby podnieść odpowiedni pantograf na Griffinie musi najpierw jakoś "sprawdzić" jakie napięcie ma w sieci.
CytujFakt. Opory zastosowane w EP09 słabo tolerują duże prądy. Forsaż EP09 możliwy jest na pozycjach bezoporowych.
Opory na 09 nie tak łatwo spalić wbrew pozorom, ale to temat na inna dyskusję.
Cytujbo 2800 to tylko moc znamionowa, a chwilowa będzie w okolicach np. 4MW.
To nie dziewiątka że można ją dwukrotnie przeciążyć i pojedzie....
A co do pantografu, to rozmawiałem kiedyś z konstruktorem pojazdów i nie ma przeszkód aby jeden pantograf byl zasilany na 3kv jak i na 24 czy tam 15 kv zmiennego. Tylko po prostu technicznie prościej jest puścić zasilanie z jednego systemu na jeden pantograf a drugi system zasilania na drugi pantograf.Gdzieś koło 2012/2013 to jednak był problem. Pantograf 3kV nie mógł być wykorzystany do sieci 15kV. Teraz stemmann ma takie pantografy. Technicznie prościej jest jednak na jednym pantografie. Wszystko zależy od producenta falowników. W E4MSU zastosowano ogromny transformator. Do tego system najpierw podnosił patyk 15kV, mierzył napięcie i decydował automatycznie czy przełączyć się na patyk 3kV.
https://youtu.be/Ph0yhtZDWIQJak ktoś chce 100% realizmu to niech robi licencję i idzie na maszynistęJak tak to przepraszam. Przepraszam, że oczekiwałem w symulatorze realizmu. W takim razie super produkt 10/10, polecam, Piotr Frączewski.
Jeździłem w Krakowie, na symulatorze innej firmy niż SimKol.Ok, i co to ma do rzeczy (jazdy w rzeczywistości)?
Witajcie.
Niestety ale dno kompletne. To nie jest symulator tylko gra.
Brałem udział w play testach i żadna z moich uwag (i nie tylko moich) nie zastała wzięta pod uwagę. Żeby było śmieszniej, straciłem możliwość wypowiadania się na forum SimRaila bez jakiejkolwiek podanej przyczyny.
Tak mi podziękowano za testy.
Grafika na wysokim poziomie ale dźwięki i fizyka leżą na dnie.
Dwa lata oczekiwań i zrobiono gówno. Gdyby nie grafika, to porównałbym to do Maszyny sprzed 10-ciu lat - na korzyść oczywiście Maszyny.
W trybie pojedynczego maszynisty zero życia na szlaku. W trybie multi się nie wypowiem, gdyż wejście na serwer w moim przypadku graniczy z cudem. Zero wsparcia od strony dewelopera aby ten problem rozwiązać. Lepiej zablokować konto na forum niż się wypowiedzieć.
Reasumując - wydałem ponad 130zł za grafikę i nic poza tym. Play testy działały lepiej... Do tego dopiero po zakupie poinformowano o wczesnym dostępie. Po chłopsku wcisnęli niedopracowane demo za kasę i chcą zgłaszania błędów. Szkoda, że zgłaszane błędy mieli w dupie w fazie testów.
Moim zdaniem porażka.
Zupełnie się nie zgadzam nigdzie w żadnym symulatorze nie ma takiego poziomu fizyki jak w SimRail, miałem okazje jeździć EU07 w rzeczywistości jak i na Dragonie w symulatorze maszynistów i SimRail jako jedyny jest naprawdę blisko rzeczywistości. Chociażby hamowanie w MaSzynie jest jakieś dziwne, w realu i w SimRail hamuje na słuch i wzrok, w MaSzynie musze patrzeć na manometry i Haslera a i tak nie potrafię poprawnie wyhamować na stacji (często pomijam W4 czy S1) mimo ponad 10 letniego doświadczenia w MaSzynie a w SimRail po 3 godzinach wyczułem skład. MaSzyna moim zdaniem daje mi zły feedback (odczucia z jazdy, tego co się dzieje z lokomotywą). Co do ich forum też mam wrażenie pewnej blokady nałożonej na mnie bez żadnej informacji, szczególnie po tym jak zacząłem zgłaszać więcej błędów. Ale i tak jestem zadowolony od dawna czekałem na coś takiego. Co do małej ilości życia, mi to nie przeszkadza nie po to kupuje symulator żeby tam było jakieś życie tylko po to żeby poczuć jazdę pociągiem (dźwięki i fizyka). Jakbym chciał poczuć życie to pójdę na dworzec i popatrzę na pociągi, posłucham narzekania na pogodę i PKP ale za to nie będę płacił. Dobrze że jest spokojnie, lubię spokój. A i na koniec mnie grafika nie do końca się podoba, migające drzewa, potężne słońce na Centralnym uniemożlwiające widzenie czegokolwiek, częsta konieczność jazdy na najniższych ustawieniach graficznych a i tak spada do 7 FPS mimo nowej grafiki GTX 1660.
Na tym jakby polega EA?na zdzieraniu kasy?
Joł, z racji, że mam obecnie trochę czasu chciałbym wziąć na warsztat ten nowy wynalazek. Także jak jakaś dobra dusza ma wymiary, plany czy inne to przygarnę :)
No chyba, że już ktoś się tym zajmuje... :D
A to tam przypadkiem nie ma tak jak w MaSzynie jednego tonu?Skody mają dwie syreny. Są nawet jakby dwa "przyciski" do dwóch zaworów, które z góry nałożone mają z płaskownika wajchę. Naciskają na nią wciska się oba zawory.
Nie każda usterka wymaga od razu wchodzenia do szafy. Niektóre można usunąć odłącznikami i przełącznikami nie wspominając o nowoczesnym taborze gdzie w większości przypadków wystarczy reset.Oj dałbym Ci usterki gdzie teraz maszyniści nawet się nie tykają bo nie dość że nie wiedzą jak usunąć, to też nie mogą. Nawiasem mówiąc czytałem kiedyś zgłoszenie że na EP09 nadmiarowy silników nie wyzwala WS-a. Szkolenie...
Pytanko tylko co z usterkami technicznymi taboru. Na ten przykład awaria wentylatorów albo nie wiem... ciśnieniowego sprężarki.Nawet jeśli, trudno żeby ktoś podczas symulacji wchodził np. do szafy WN żeby coś "podłożyć ", jakby UTK zobaczył to...