Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Turbokibel

Strony: [1] 2 3 ... 34
1
Pomoc doraźna / Odp: Symulator się nie uruchamia
« dnia: 27 Listopada 2024, 20:41:19 »
Spróbuj odznaczyć automatyczną rozdzielczość, ale ogólnie wygląda mi to na problem z shaderami. Nie ściągałeś może exe od @JAN21, a folder shaders zostawiłeś paczkowy?

2
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem przy zmianie źródła dzwięku.
« dnia: 06 Października 2024, 16:41:08 »
Możliwe, choć to będzie problem MaSzyny i OpenAL, bo w innych grach nie ma takich problemów.

3
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem przy zmianie źródła dzwięku.
« dnia: 06 Października 2024, 16:36:07 »
I raczej bez zmian w exe nie zrobi się nic z tym. Prawdopodobnie OpenAL ładuje przy uruchamianiu symulacji dane źródło dźwięku i jak się je wyłączy to już nie odczyta nowego. Po prostu w czasie gry nie można zmieniać źródła dźwięku.

4
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 05 Października 2024, 13:01:54 »
Czyli symulator ma problem z załadowaniem przy rozdzielczości powyżej Full HD i fullscreen... A spróbuj może jeszcze zmienić rozdzielczość bufora na tą, która odpowiada twojej rozdzielczości monitora.

5
Symulator / Odp: Własny napis na tablicy kierunkowej.
« dnia: 05 Października 2024, 09:59:10 »
Przecież w EN57 mamy pythonowe wyświetlacze, więc wystarczy zmienić stację docelową w rozkładzie jazdy. :)

6
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 05 Października 2024, 00:14:32 »
Nie mam pojęcia co to może być, porównując log mój z Twoim nie ma praktycznie różnic, za wyjątkiem tego, u mnie nie ma:
GL_NV_primitive_shading_rate
GL_NV_texture_dirty_tile_map

Nie wiem od czego są te rozszerzenia OGL. Może któryś programista mógłby się wypowiedzieć @JAN21, @Milek7 @jakubg1.
Chyba, że inni też mają te rozszerzenia, u mnie np. nie ma.

Jeszcze możesz spróbować uruchomić symulator na innej rozdzielczości np. Full HD.

I rozumiem, że symulator włącza się, ale jest cały czas ciemny ekran, tak? Czy wyrzuca do pulpitu? Bo jeśli by wyrzuciło do pulpitu, to mógłby się wygenerować plik crashdump.

7
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 04 Października 2024, 23:15:21 »
A zaznacz obróbkę obrazu ACES albo Reinhard.

8
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 04 Października 2024, 20:01:15 »
Coś jest albo z patchem albo to jakaś głębsza usterka mojego kompa.

Nie może nic być z patchem, bo nikt nie zgłaszał podobnych problemów.
Wyślij jeszcze raz log.txt z toru doświadczalnego (td.scn) i zrzut ekranu ustawień graficznych startera.

9
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 04 Października 2024, 19:49:10 »
Na filmiku słychać dźwięk emergencybrake przez nieskasowane SHP przy uruchamianiu baterii na debug modzie, niestety, ale trzeba skasować SHP na debugu przy uruchamianiu baterii (trzeba by naprawić to w exe), przez to cały czas wdrażało hamowanie nagłe i uniemożliwiało popełnienie PG.

10
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 03 Października 2024, 20:18:08 »
Usuń całkowicie folder z MaSzyną i zainstaluj ponownie, bo wygląda na to, że reinstalacja nie przebiegła pomyślnie, zwłaszcza, że opcja, której nie da się wyłączyć na pełnym trybie renderowania w starterze została wyłączona. I nie ma tu mowy o jakimś problemie sprzętowym, RTX 4070 to topowa karta graficzna.

11
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 29 Września 2024, 23:39:52 »
Renderowanie VBO jest wyłączone, to jest przyczyną wcześniejszych anomalii. Mówisz, że ponownie instalowałeś symulator, w takim razie, dlaczego odznaczyłeś tę opcję?

12
Pomoc doraźna / Odp: Wywala do pulpitu podczas przyspieszania czasu
« dnia: 24 Września 2024, 20:15:39 »
Co do szarpania, rwania ekranu to polecam zapoznać się z poradnikiem https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34401.0.html

13
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 17 Września 2024, 15:59:22 »
Zostało to naprawione w rewizji 8950 przez @DieselPower.

14
Jak już o tym mowa, to przydałaby się też obsługa dźwięków elektrozaworów od pantografów.

15
Symulator / Odp: Ustawienia na słaby PC
« dnia: 14 Sierpnia 2024, 19:20:56 »
W większości przypadków wystarczy po prostu ustawić tryb renderowania na stary i gra jest jakoś płynna nawet na najsłabszych komputerach.

16
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 08 Sierpnia 2024, 22:38:58 »
Załącz plik log.txt.

17
Bieżące Symulatorowe / Odp: Do czego dążymy?
« dnia: 23 Lipca 2024, 19:38:47 »
Dlaczego autor wątku został zbanowany?

18
Bieżące Symulatorowe / Odp: Do czego dążymy?
« dnia: 22 Lipca 2024, 21:58:51 »
Szogun, a mógłbyś pokazać, co jest takiego zepsute w modelu nowego ET22 i czy jest to tak rażące dla zwykłych użytkowników? Szogun, miałeś dostęp do repozytorium, a jak pewnie wiesz zmiany dokonywane w SVN są w 100% odwracalne, więc jeśli ktoś wrzucił jakąś poprawkę, która w Twojej opinii nie była poprawką, tylko pogorszeniem, zawsze można było użyć "Wycofaj zmiany - Revert" i problem byłby rozwiązany.

19
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 05 Lipca 2024, 13:15:04 »
Tu nie chodzi o posypane animacje tylko o ilość eventów i częstotliwość ich, co nadmiernie obciąża procesor i powoduje skoki FPS.

20
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 05 Lipca 2024, 12:28:43 »
Animowane ludziki powodują niestabliność FPS, przez co gra nie jest płynna, mimo, że bez synchronizacji pionowej na bałtyku osiągam ok. ponad 100 FPS, to wraz z ogranicznikiem FPS do 60 i synchronizacją pionową występują skoki pomiędzy 51 a 59 FPS, co powoduje klatkowanie i zacinanie obrazu i nie ma płynności gry. Trzeba by się zastanowić, czy nie lepiej byłoby zrobić jakiś wyłącznik tych animowanych ludzików np. w starterze dodatkowa zakładka (tak jak pogoda itd) przy scenariuszu "Dodatkowe" i do zaznaczenia, czy mają być animowane ludziki, czy nie. Nie tylko by to miało zastosowanie do tego, ale do innych includów w sceneriach, np. auta na scenerii, mikole, czy roślinność, oczywiście można to zrobić z poziomu plików zakomentowując dany include, ale dla zwykłego użytkownika lepszą opcją byłoby wprowadzenie tego do startera @szczawik.

21
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 28 Czerwca 2024, 10:31:17 »
Nie odtwarza się buzzer SHP w pojazdach, które mają rozdzielony SHP i czuwak, np. Traxx, E189.

22
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 26 Czerwca 2024, 22:02:17 »
Nie, nie wystarczy, to po prostu jest denerwujące i wystarczy usunąć commit, który dodał jakiś użytkownik rok temu.

23
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 26 Czerwca 2024, 18:06:02 »
Dołączam się, również mnie to bardzo irytuje i utrudnia sterowanie scrollem.

24
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 24.06 problemy.
« dnia: 26 Czerwca 2024, 17:07:13 »
Coś jest zepsute z impulsowymi hebelkami podnoszenia pantografów. Od razu po uruchomieniu pojazdu np. EN57, czy ET22 z impulsowymi hebelkami i naciśnięciu O/P albo myszką pantografy nie podnoszą się, dopiero za drugim razem się podnoszą. Przyczyną tego problemu patrząc na ET22 jest to, że po puszczeniu hebelka podnoszenia pantografu, od razu wciska się automatycznie przycisk opuszczania pantografu.

26
Pomoc doraźna / Odp: Drastyczny spadek jakości tekstur na pociągach
« dnia: 30 Grudnia 2023, 19:44:50 »
Zerknij na panel sterowania NVIDII, tam możesz mieć ustawione na wydajność itd.

27
Bieżące kolejowe / Odp: Impuls Newag
« dnia: 28 Grudnia 2023, 10:47:31 »
Czyżby Newag został zhackowany?

28
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 03 Października 2023, 00:06:26 »
Naprawdę RTX do MaSzyny? Bez jaj, nie trzeba aż takich mocnych kart, wystarczy do płynnego grania nawet GTX 970.

29
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 23.07 problemy.
« dnia: 28 Sierpnia 2023, 14:14:23 »
Jak dobrze pamiętam to silniki i aparaturę elektryczną 22WEc miało tylko w członie A i między członem B/C.

30
Jak ściana lasu ma niby lepszą teksturę od pojedynczych drzew?

Strony: [1] 2 3 ... 34