Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kolejowy Maks

Strony: [1] 2
1
Bieżące kolejowe / Odp: Ubiór maszynistów
« dnia: 05 Maja 2018, 10:16:17 »
@Bumer 
Cytuj
Nie ma czegoś takiego jak mundur galowy. Na galowo to można iść do szkoły w dzień nauczyciela.
  może źle to nazwałem ale chodziło mi o taki mundur :

2
Bieżące kolejowe / Odp: Ubiór maszynistów
« dnia: 04 Maja 2018, 19:58:59 »
Szkoda że pracownicy kolei  nie noszą tradycyjnych mundurów PKP i czapek rogatywek, tak jak przed wojną jakoś to by wyglądało .

3
Bieżące kolejowe / Odp: Ubiór maszynistów
« dnia: 04 Maja 2018, 17:52:53 »
Dzięki

4
Bieżące kolejowe / Odp: Ubiór maszynistów
« dnia: 04 Maja 2018, 16:21:33 »
Ale na przykład PKP IC ?

5
Bieżące kolejowe / Ubiór maszynistów
« dnia: 04 Maja 2018, 16:18:14 »
Cześć,
 Czy maszynista ma jakiś od górnie określony strój ? Wiem że mają te mundury galowe ?

Pozdrowienia


6
Inne niekolejowe / Odp: Kilka pytań o tablice PKS
« dnia: 24 Kwietnia 2018, 21:35:19 »
Dzięki

7
Witam,
co oznacza taki czarny prostokąt  ?

8
Inne niekolejowe / Kilka pytań o tablice PKS
« dnia: 24 Kwietnia 2018, 21:05:21 »
Witam,
czy wiecie może jakie wymiary oraz jaką czcionkę używano na tablicach kierunkowych PKS (Takich jak na zdjęciach) ?

9
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 19 Lutego 2018, 11:07:41 »
@Piotr93   Dzięki, spróbuję.

10
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 18 Lutego 2018, 21:30:04 »
Witam,
po instalacji nowego patcha zniknęła większość spalinowozów oraz szynobusy, grafika w załączniku.
Co może być tego przyczyną ?

11
Dzięki.

12
Dzięki za odpowiedź, a co to oznacza?  Sygnały końca poc.?

13
Co oznacza taki symbol (grafika w załączniku) ? Znajduje się on na sufitowej klapie w toalecie wagonu.

14
Bieżące kolejowe / PKP wycofuje Pendolino ?
« dnia: 24 Stycznia 2018, 17:10:13 »
Czy zobaczymy coraz mniej Pendolino ?
Cytuj
Aż osiem składów wagonowych zastępuje dziś pociągi Pendolino. Podobnie było wczoraj. Jak ustalił „Rynek Kolejowy”, pociągi zostały odstawione, bo w podwoziu wykryto znaczące uszkodzenia po uderzeniach tłuczniem.
Coraz mniej Pendolino na torach

PKP Intercity posiada 20 pociągów Pendolino, które kosztowały łącznie 400 milionów euro. Jeszcze w ubiegłym rozkładzie jazdy zakładano, że 16 z nich będzie każdego dnia na torach, a reszta – w rezerwie. Teraz przewoźnik ograniczył się tylko do 15 pociągów. Jak pisaliśmy niedawno, jeden ze składów po wypadku w Ozimku jeszcze długo nie wróci na tory, w naprawie powypadkowej jest jeszcze jeden pojazd. Do tego pozostałe składy przechodzą sukcesywnie naprawy poziomu P4, podczas których ma być montowany bezprzewodowy internet.

Mimo tak dużej rezerwy, od piątku na torach jest coraz mniej pociągów ED250. Zastępują je składy wagonowe – najpierw w dwóch pociągach EIP, potem w coraz większej liczbie, a wczoraj i dziś – aż w ośmiu. Są to relacja Gdynia – Bielsko-Biała i Gdynia – Gliwice. Wywołuje to coraz większe niezadowolenie pasażerów, którzy płacą za bilet na pociąg Express Intercity Premium, a otrzymują skład o gorszym standardzie. Niższa prędkość przejazdu klasycznych pociągów może też powodować opóźnienia.
Cytuj
„Wygląda jak ostrzelany”

Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy”, aż sześć składów Pendolino zostało od piątku odstawionych na bocznicy w Olszynce Grochowskiej z powodu niepokojących uszkodzeń podwozia. Pracownicy przewoźnika znaleźli tam wybite dziury, poprzerywane izolacje i wbite w poszycie kamienie. Jak mówią, „tabor wygląda jak ostrzelany”. – Sześć pojazdów Pendolino zostało wyłączonych z ruchu ze względu na ślady po kontakcie z tłuczniem stwierdzone na podwoziu – potwierdza oficjalnie rzeczniczka PKP Intercity Agnieszka Serbeńska.

Jak informuje przedstawicielka przewoźnika, tabor jest obecnie bardzo dokładnie sprawdzany. – Analizy przyczyn prowadzone są przez przewoźnika oraz zarządcę infrastruktury – mówi Serbeńska. Zajmujący się utrzymaniem taboru Alstom nie chce się wypowiadać w tej sprawie i odsyła do PKP Intercity. To przewoźnik zresztą zleca naprawy, które wykonuje warszawski zakład utrzymania Alstomu.

Natomiast zarządca infrastruktury nie rozstrzyga, co jest przyczyną uszkodzeń. Rzecznik PLK Mirosław Siemieniec potwierdza tylko, że analizy przyczyn prowadzone są przez przewoźnika oraz zarządcę infrastruktury. – Sprawdzamy wszystkie trasy przejazdu składów – dodaje Mirosław Siemieniec.



Jak poinformowało Stowarzyszenie Kolejowa Linia Łódzka za PKP Intercity, od dnia 24 stycznia do odwołania pociąg IC "Łodzianin" będzie kursował w zmienionym zestawieniu wagonów. Zmiana podyktowana jest koniecznością podstawienia znacznie większej liczby składów zastępczych za pociągi Pendolino. Więcej informacji tutaj.


- Pasażerowie, którzy odbyli podróż w składach zastępczych mają prawo do złożenia reklamacji. Podstawą do uznania takiej reklamacji jest zachowanie biletu - informuje rzeczniczka zaznaczając, że każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie. - Reklamację można złożyć korespondencyjnie, wysyłając ją na adres siedziby PKP Intercity, w każdej kasie biletowej sprzedającej bilety PKP Intercity lub poprzez formularz reklamacyjny na stronie Intercity.pl - podaje.

15
A czy ktoś wie dlaczego tablica kierunkowa jest przekreślona na niebiesko ?  Zdjęcie w załączniku.

16
Dziękuje za wyczerpującą odpowiedz.

17
Dzięki.

18
Spokojnie nie planuje zamachu.  A czy oprócz światła czerwonego można ustawić np. białe ?

19
A może ktoś wie gdzie znajduje się przełącznik świateł końca pociągu.

20
Dzięki.

Czy ktoś posiada plan umiejscowienia różnych skrytek, szafek i innych miejsc które można otworzyć kluczem konduktorskim (kwadratem) w wagonie osobowym np. 111A ? 

21
Dasz link?

Pytanie kończymy znakiem zapytania.
Nie, trochę samodzielności trzeba. Podpowiedź w publikacjach. I tam w tym wątku jest dewkit który ma różne szablony.

22
Dzięki,
A kto zawiesza je przed wyjazdem w trasę, czy drużyna konduktorska ?

23
Nie wiedziałem gdzie można było by umieścić taki temat,
a mianowicie:
1. Czy ktoś z forumowiczów wie co napisane jest na kartce o zdeklasowaniu wagonu na 2 kl.
2. Gdzie i jak produkowane są tablice kierunkowe (PKP Icc) i skąd takie można pozyskać.

24
Inne niekolejowe / Odp: CZĘŚĆI Z EZT
« dnia: 02 Stycznia 2018, 14:23:33 »
Dzięki za informację. A czy masz jakieś inne części z EZT ?

25
Inne niekolejowe / Odp: CZĘŚĆI Z EZT
« dnia: 01 Stycznia 2018, 22:44:10 »
Ile kosztuje taki pulpit/tablica kierunkowa?

26
Pomoc doraźna / Odp: Gdy włączam światła czołowe robi się jasno
« dnia: 26 Grudnia 2017, 15:13:27 »
Dzięki

27
Forum / Odp: Jak zakończyć wątek na forum
« dnia: 27 Grudnia 2017, 13:40:46 »
Dzięki za pomoc.

28
Forum / Odp: Jak zakończyć wątek na forum
« dnia: 27 Grudnia 2017, 13:38:45 »
Piszę temat czy ID ?

29
Forum / Odp: Jak zakończyć wątek na forum
« dnia: 27 Grudnia 2017, 13:35:48 »
Czyli jeśli chcę zakończyć ten wątek muszę napisać do moderatora z prośbą o zamknięcie?

30
Bocznica / Odp: Nowy tabor na Pomorzu?
« dnia: 26 Grudnia 2017, 20:49:51 »
Do podlaskiego trafiły dwa EN57ALd  składy będą kursować Białystok-Ełk, Białystok-Kuźnica oraz Białystok-Szepietowo.
Cytuj
Modernizacja jednego składu kosztowała ponad 6,5 miliona złotych.        Źródło:  naszemiasto.pl Białystok

Wątek dotyczy taboru pasażerskiego na Pomorzu. Bocznica.

@macius5991

Strony: [1] 2