Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sarenka

Strony: [1]
1
Bieżące Symulatorowe / 120 na godzine
« dnia: 29 Maja 2004, 18:37:54 »
Cytat: "|andy|"
Cytat: "hejnal"
Cytat: "Sarenka"
Elok+1+1+Wars


Masz namyśli dwie lokomotywy ukrotnione?W tym są jakieś jaja.


1 to wagon pierwszej klasy, 2 - drugiej, Elok to chyba wiadomo.

Cytat: "hejnal"

Podstawa to dobrze ocenić drogę chamowania.


Wystarczy zrobic hamowanie kontrolne, zeby wiedziec jak skad zaczyna hamowac, jak hamuje i jak luzuje.


No pewnie ze 1 to jedynka (moze byc tez A), 2 to dwojka (moze byc B), Wars to Wars, WL to sypialny, Bc to z miejscami do lezenia, D bagazowy, P pocztowy, S salonka, Elok to oczywiste, mogloby byc rowniez samo E.
A jezeli chodzi o to hamowanie to juz wszystko gra.

Wiec 2 patyki w gorze i pelny rozruch...

Zawsze zielonego!
S

2
Bieżące Symulatorowe / 120 na godzine
« dnia: 29 Maja 2004, 11:41:19 »
Cytat: "piotrek"
Cytat: "Sarenka"
posp. 63102 "Bolko" na odcinku Wroclaw-Katowice, wersje niedzielno-poniedzialkowa (15 wagonow) i krakowska szóstke na przodzie, to nie dalo sie zahamowac nawet z 90km/h.
A realnie to 63102 hamuje wtedy lepiej niz w srodku tygodnia ("tylko" 12 wagonow:-)

Pozdrawiam
S


Mi to każdy składzik hamuje w symku (nawet 45 wagonowe brutto), a jak nie to po nagłym !!!


To jest troche dziwne, bo z bruttami to rowniez nie mam problemu, problem wystepuje tylko przy Elok+1+1+Wars+2+2+2+2+2+2+2+2+2+1+2+2
moze ktos to sobie zasymuluje i da znac czy u niego dzieje sie to samo, szczegolnie przy wjezdzie do Dejaw Kopalni, tam jest semafor na S1 i po zatrzymaniu juz jedno swiatlo.

I nie sadze zeby uzycie naglego bylo standardowe przy kazdym hamowaniu;-) chyba, ze sie myle.

W sumie tak mysle, ze jakby zaczac hamowac jeszcze przed semaforem wyswietlajacym jedno zolte to chyba da sie zahamowac... Ze tez na to nie wpadlem... :)

Pozdrawiam
S

3
Bieżące Symulatorowe / 120 na godzine
« dnia: 28 Maja 2004, 23:25:58 »
Czesc

Moze i za male sa te odleglosci miedzy SBL (nie mierzylem), faktem jest ze da sie jechac 120km/h i zatrzymac sie przed semaforem, chociaz jak sobie zafundowalem posp. 63102 "Bolko" na odcinku Wroclaw-Katowice, wersje niedzielno-poniedzialkowa (15 wagonow) i krakowska szóstke na przodzie, to nie dalo sie zahamowac nawet z 90km/h.
A realnie to 63102 hamuje wtedy lepiej niz w srodku tygodnia ("tylko" 12 wagonow:-)

Pozdrawiam
S

4
Bieżące Symulatorowe / 120 na godzine
« dnia: 28 Maja 2004, 12:37:32 »
Czesc

Pewnie wiekszosc juz na to wpadla, ale jesli nie to podaje co nastepuje...

Jak powszechnie wiadomo na odcinku Koniewice - Dejawy Kopalnia, jest dosc prosto (tylko trzy luki) wiec pomyslalem ze mozna tam podniesc predkosc do 120km/h oczywiscie z wyjatkiem tych lukow. Wiec cos a'la WOS wyglada tak:

Predkosc szlakowa:
km 47.0 - 32.3 = 120km/h
ograniczenia:
km 41.6 - 41.1 = 100km/h (pierwszy zakret, ten z przejazdem)
km 36.7 - 35.0 = 100km/h (drugi zakret)
km 32.3 i dalej do Wielkiego Kaca 100km/h (zakret przed Kopalnia)

Na odcinku Dejawy Kopalnia - Wielki Kac zostaje 100km/h tam juz jest krotko i jeszcze te zakrety na 80km/h i 60km/h.

Wychodzi ze mamy 5.4km, 4.4km i 2.7km torow z predkoscia 120km/h:-)

Mozna jeszcze kombinowac poza Wielki Kac cos podobnego do Wegliniec - Zgorzelec, ale to juz inna historia...

Pozdrawiam
S

5
Bieżące kolejowe / Re: Wzruszyło mnie SN61
« dnia: 07 Listopada 2003, 14:34:14 »
Witam

Oj bzdury ludzie piszecie, bzdury

SP47 swego czasu wchodzily w obiegi Su46 i SP45 na trasie Warszawa - Gdansk i zatrudniane oproch brutt do prowadzenie Ex'ow tyle ze nie z zadna V140, a 120 i to tez tylko na paru odcinkach, jedynym pociagiem jadacym jako tako byl EX Neptun ktory w 1979 i to tylko po sezonie od 3 wrzesnia (lzejszy sklad) jechal 3h 55min (obsluga SU46 z MD Warszawa Odolany) V=handlowa 82.5km/h.
Lepiej bylo po 86r. Vh=97km/h ale to juz po drutem.
Tyle faktow, reszta to jak zwykle bajki...

Jedyne odcinki z V powyzej 120 rozkladowo wtedy wykorzystywane (po 1971) to od 1973  Sochaczew-Witanow i Lowicz -Kutno 130km/h tylko dla EX.
Nie liczac w latach 60 pociagow motorowych 115km/h.

Zreszta i co z tego???
Prosze przejechac sie pociagiem posp prowadzonym maszynistami z CM Krakow, albo Katowice  i zobaczycie ze wiele czasow przejazdow zalozonych dzisiaj jest nie do wykonania, ba prosze przejachac sie pociagiem osobowym na teranie tych dwoch CM'ow i bedzie wszystko jasne...

Pozdrawiam

Strony: [1]