Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jakubg1

Strony: [1] 2 3 ... 30
1
Forum / Odp: Propozycja nowego punktu regulaminu.
« dnia: 26 Listopada 2021, 22:15:09 »
Ban, wyciszenie, itp.

Ale tak powiedzmy na 3 do 7 dni, permanentny przy recydywie.

2
Forum / Propozycja nowego punktu regulaminu.
« dnia: 26 Listopada 2021, 22:07:52 »
W związku z ostatnim incydentem, padła propozycja dodania nowego punktu do sekcji zakazów Regulaminu Forum, który brzmiałby mniej więcej tak:

Wpływanie na szkodę wizerunku symulatora, np. poprzez udostępnianie zrzutów ekranu dodatków kradzionych i/lub nieudostępnionych szerszemu gronu odbiorców, nie będzie tolerowane i będzie surowo karane.

Co prawda nie wyeliminuje to osób siedzących całkowicie na FB/Discordzie, ale ograniczy takie, bądź co bądź coraz śmielsze, przypadki przynajmniej na forum. A niestety istnienie ciemnej strony osób posiadających i dzielących się podejrzanego pochodzenia dodatkami czy to bezpośrednio, czy w formie screenów "bo od kolegi dostałem" w ostatnich latach dość znacznie odbiło swoje piętno na reputacji tego projektu.

Do dyskusji zostawiam kwestię, czy jako podstawę do wymierzenia w/w kary będzie można zaliczać materiał z innych społeczności (FB, Discord).

3
Bocznica / Odp: Realne Tablice
« dnia: 21 Listopada 2021, 21:38:21 »
To na początek zalecam zapoznać się z listą nowości w najnowszej wersji MaSzyny 21.04.

4
Bocznica / Odp: Realne Tablice
« dnia: 21 Listopada 2021, 21:33:39 »
Ja mam takie pytanie.

Po kaczkę?

6
Bocznica / Odp: Zestaw EN57: 2062, 2071, 2074
« dnia: 12 Listopada 2021, 15:39:00 »
No i jak będzie z tym dodatkiem?

//Według mnie, pytanie takie należy kierować bezpośrednio do twórcy w drodze PW czy na czacie. Tu lepiej skupmy się na testowaniu i poprawianiu dodatku. Bocznica. RoboBatman.

7
Tabor kolejowy / Spis nieużytych zdjęć na tekstury
« dnia: 17 Sierpnia 2020, 15:55:12 »
Wątek zdjęć na tekstury ma już kilkadziesiąt stron, a forumowa wyszukiwarka jest ułomna, bo niektóre zdjęcia są w megapackach i nie da się ich normalnie znaleźć. Dlatego stworzyłem coś na wzór katalogu tekstur. Tutaj będę umieszczał wszystkie egzemplarze pojazdów których tekstur nie mamy w symulatorze.
Listy pojazdów które są aktywnie tworzone mogą nie być aktualne, ponieważ autorzy tych modeli doskonale wiedzą o wszystkich zdjęciach nań.

Uwzględniam posty od tego: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,7953.msg479182.html#msg479182
Jak to już będzie opanowane, będę poszerzał bibliotekę o starsze zdjęcia.

27.10.2021
Spis zdjęć na tekstury jest już dostępny na stronie:
https://stuff.eu07.pl/tekstury/
Na razie jest to pierwsza wersja, ale funkcjonalność nie jest gorsza od tego, co było w tym wątku.
Zachęcam do korzystania i testowania!

Dostęp do systemu jest póki co dla zalogowanych użytkowników (automatycznie pobiera dane z forum), jednak wkrótce pojawi się możliwość przeglądania strony jako gość.

8
EU07 Simulator English forum / Odp: Looking for up to date source code
« dnia: 26 Października 2021, 19:26:16 »
The up to date source code is on the fstate branch: https://github.com/tmj-fstate/maszyna

And diagram translation:
youby -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------\
  |  train simulation fixes                                                  sometimes checkouted directly to simkol   |
  |                                                                                                                    |
  |                                                                                                                    |
  \/                                                                                                                   \/
 tmj -------------------------------------> milek7 (master) ------------------ milek7 (gfx-work) -------------------> milek7 (sim)
main features, bugfixes              cmake multiplatform build                  shaders                       simkol features
and changes made by tmj                                                                                                |
windows only project                                                                                                   |
  /\                                                                                                                   |
  |                                                                                                                    |
  |                            if tmj likes some simkol features he checkouts them back                                |
  \--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/

 

9
Bieżące kolejowe / Odp: Mieszanie wagonów z różnym systemem ogrzewania
« dnia: 14 Października 2021, 17:44:55 »
Czyli wagony bez przetwornicy statycznej z wyłączonym ogrzewaniem zachowują się po prostu jak kable przelotowe?

10
Bieżące kolejowe / Mieszanie wagonów z różnym systemem ogrzewania
« dnia: 14 Października 2021, 14:13:36 »
Cześć. Znaczna większość wagonów we flocie PKP Intercity posiada system ogrzewania nawiewnego + przetwornice statyczne,, jednak niektóre wagony zachowały swój stary system ogrzewania. Obecnie prawie wszystkie pociągi składają się z wagonów tylko nawiewnych, przez co lokomotywa może mieć włączone ogrzewanie składu cały rok ("ogrzewanie" tylko zasila wagony, ogrzewanie wagonu włącza się gdy jest zimno). Jednak na przykład w składach ze zdeklasowanymi wagonami 1 klasy, z reguły tymi najdawniej modernizowanymi, zdarzają się często wagony ze starym systemem ogrzewania, bez przetwornicy statycznej. Jeżeli tak jest, to czy można mieszać wagony z przetwornicą statyczną i bez? Czy można zasilać przetwornice w takich wagonach, kosztem sauny latem w wagonach bez takiej przetwornicy? A może jest zakaz umieszczania w jednym składzie wagonów z i bez przetwornicy statycznej? Albo w ogóle nie rozumiem tematu i to są dwie odrębne kwestie?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

11
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 10 Października 2021, 20:46:33 »
Jeżeli odwrócimy wagon i nadamy mu numer, przestanie się wyświetlać jako obrócony.

12
Tabor kolejowy / Odp: Spis możliwych do zrobienia Z2
« dnia: 23 Czerwca 2021, 21:03:39 »
Spośród 170A tylko numery 011, 034, 037 i 065 mają skośne narożniki. Nie jestem pewien co do numeru 020.

Ponadto po lekkiej przeróbce modelu oraz stworzeniu lowpoly można również zrobić trzy wagony typu 155A.

13
Have you tried pressing the left ALT key?

14
Rainsted / Odp: Problem z otworzeniem Rainsted
« dnia: 17 Września 2021, 15:52:41 »
Scenariuszy nie tworzysz w Rainstedzie. Musisz wykazać się dużym zasobem wiedzy i zaprogramować cały scenariusz w notatniku.

15
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 11 Września 2021, 10:58:38 »
Wolne generowanie tablic to błąd spowodowany długim czasem generowania się wyświetlaczy na wagonach (rzędu wielu sekund), stąd takie anomalie. :/ Będzie "poprawione" w najbliższym wydaniu, ewentualnie można podmienić plik scripts/led_util.py z repo.

16
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 05 Września 2021, 18:14:30 »
Spróbuj może zakomentować dekoracje w pliku scn.

17
Autor Rainsteda.

18
Najprawdopodobniej Ra musi to okodować samemu.

19
Przeorać całą scenerię. W skrócie nie warto.

20
Bocznica / Python w MaSzynie a numpy.
« dnia: 23 Sierpnia 2021, 23:50:47 »
Glupie pytanie, bo nie mam dostepu do kompa, a potem zapomne. Czy wbudowany jest do maszynowych skryptow pythona modul numpy? Jakby komus chcialo sie sprawdzic to z gory dziekuje. Pozdrawiam.

Nie ma. Można na bocznicę.

21
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 27 Sierpnia 2021, 11:14:40 »
Doceniam starania, ale Wrocław Główny nie nadaje się do robienia zdjęć na tekstury. Wszystko przez wiatę, która produkuje takie odbłyski na pojazdach, że ich wymazanie graniczy z cudem.
Wybierz jakieś niezadaszone miejsce i próbuj dalej ;).

22
Tutaj jest jeszcze kwestia różnic w wyposażeniu i kabiny.

23
Symulator / Odp: Niespodzianki na szlaku.
« dnia: 22 Sierpnia 2021, 21:04:19 »
Nie jest to celowe, ale przez skomplikowanie tego scenariusza nie da się takich sytuacji całkowicie wyeliminować.

24
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 17 Sierpnia 2021, 03:48:20 »
Odwrócone EZT wstawiają się z niepoprawnie połączonymi członami. Nie da się zapiąć sprzęgu blokady, przejścia czy ogrzewania, ponieważ starter pokazuje informację, że połączenie jest niedozwolone. Najprawdopodobniej odwrócone człony EZT źle sprawdzają, z czym sąsiadują.

25
Inne niekolejowe / Odp: Train Life A Railway Simulator
« dnia: 17 Sierpnia 2021, 03:28:34 »
Podejrzewam, że ta gra jest skierowana dla kompletnych laików, których nie obchodzi realizm, a chcieliby po prostu pograć lub pojeździć po różnych wirtualnych "trasach" w Europie. Audiencja raczej skierowana w inną stronę niż do znawców i purystów.

26
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 12 Sierpnia 2021, 21:27:33 »
Zamiast tego proponuję automatyczne odwracanie kolejności członów i obracanie wszystkich członów po zaznaczeniu opcji "ustawiony odwrotnie" na dowolnym z członów, ale z zachowaniem kolejności obrazków mini, by dobrze to wyglądało.

27
Bocznica / Odp: Odp: Brudnopis
« dnia: 07 Sierpnia 2021, 13:29:45 »
Lista nie bedzie przez dluzsza chwile aktualizowana z powodu prac nad nowym systemem katalogu zdjec na tekstury.

28
Czy wiesz o co chodzi z tym komunikatem ?

Znany błąd, zignoruj go.

29
Tak.

30
Pomoc doraźna / Odp: Kopiowanie tablic relacyjnych
« dnia: 29 Lipca 2021, 13:35:01 »
Potrzebujesz zmian w modelu lokomotywy. Co ciekawe, tablica relacyjna nie działa nawet w EU47, mimo że w rzeczywistości istnieje i działa.

Strony: [1] 2 3 ... 30