Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JAN21

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Pomoc doraźna / Odp: Wymagania minimalne.
« dnia: 23 Marca 2020, 20:16:57 »
Na dobry początek, jaki masz ustawiony multisampling w Rainstedzie?

2
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 14 Marca 2020, 21:46:25 »
Sprytne Japońce postanowili zakupić sobie drezynke do obczajania torów przed wyścigiem :P Oczywiście bez Tuningu się nie obyło. @Stele chciałeś to masz :D
PS. Wały się odnalazły, wstępnie stoneczki przekraczają 230km/h za jedno okrążenie na TD. Vmax 250km/h

3
- funkcjonalnosc, warunek memcompare moze byc definiowany w formie rozbudowanej, pozwalajaca na bardziej elastyczne uruchamianie eventow. Nowy format wyglada nastepujaco:
memcompareex tryb_porownania operator tekst operator wartosc1 operator wartosc2

Robię coś źle czy to nie będzie działać? Porównuje 0.20 z 0.25 i wychodzi mu Fail
event get_weather0 multiple 5 __simulation.weather clouds_sunny condition memcompareex all * < 0.25 * endeventDziała natomiast w takiej wersji:
event get_weather0 multiple 5 __simulation.weather clouds_sunny condition memcompareex all != rain: < 0.25 * endevent

4
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 03 Marca 2020, 23:41:09 »
Tajny projekt Japończyków, którym drogi już nie wystarczają - MaszynaD.
Obejmuje on: zwiększenie wytrzymałości elementów dołu silnika - części prosto z Legendarnej Kuźni Samurajów, zwiększenie pojemności skokowej z 10.2 dcm3/cyl do 18.4 dcm3/cyl, zamontowanie 16 nowych turbosprężarek - po jednej na cylinder, montaż wyścigowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej prosto z Japonii, wyścigowe wałki rozrządu, montaż zmiennych faz rozrządu i wałków wyrównoważających w celu zniwelowania wibracji silnika na obrotach jałowych (zbyt duża wibracja jak na Japończyków :< ), ukrotnienie na stałe dwóch lokomotyw SM42 (zmiana oznaczeń na SP09) oraz powrotne uruchomienie wentylatora w kabinie. Docelowa moc jednej lokomotywy 2286KM, prędkość - wstępnie 200km/h. W planach także modernizacja wózków. Projekt stoi w miejscu z powodu zaginięcia transportu z wałami korbowymi z kuźni (prawdopodobnie komuniści maczali w tym palce). Jedyne co udało się osiągnąć do tej pory to pomalowanie lok. białą farbą za pomocą wałka, demontaż zbędnych elementów (Trzeba ciąć koszty :P) oraz odkupić cysternę na zapasowe paliwo.

;)

5
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 03 Marca 2020, 20:55:54 »
Znowu parę miesięcy ciszy tutaj, to czas coś wrzucić. Film z przejazdu na nowo położonym odcinku od Zawad do Suchowoli Jezioro.

6
Bocznica / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Marca 2020, 11:13:28 »
DEL

7
Przez teren nie, ale przez elementy w kabinie czasem coś się pokaże.

8
Cytuj
- a po co to komu, silnik szaderowy upieksza dodatkowo swoje wypociny efektem kurzej slepoty aberracji chromatycznej. Efekt mozna wylaczyc wpisem w eu07.ini gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no/
Z powodu wielkiej fali krytyki w stronę @tmj postanowiłem ulepszyć szejder Aberracji na podstawie innych, dostępnych w internecie, żeby bardziej znośnie to wyglądało. Teraz efekt nie działa równo na cały obraz tylko im bliżej krańca obrazu tym mocniej - mniej więcej tak jak działa to w rzeczywistości.

Edit: Znowu mój syf w plikach daje się we znaki. Poprawione archiwum

9
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Lutego 2020, 22:47:05 »
#teamNvidia, mam to samo :P I5-9400F, 16GB RAM i 750Ti. Multisampling na 0, FPSy praktycznie cały czas na poziomie 60. Dopóki kamerą się nie macha, dopóty idzie płynnie. Tak mocno próbowali i kombinowali żeby działało na AMD, że teraz produkty od "Zielonych" się buntują ;)

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Stycznia 2020, 17:44:30 »
Nawet nie zauważyłem, że już wykryte :P Miałem wcześniej pisać, ale z głowy mi wyleciało

11
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Stycznia 2020, 17:32:09 »
Z rumunem na jakimś exe z przed miesiąca z tego co pamiętam to grzałka wyłączała się zaraz przed 40*, spadało gdzieś do 35 i ruszało znowu do 39.99* co uniemożliwiało uruchomienie silnika..

12
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 01 Stycznia 2020, 23:27:58 »
Chyba głównie chodzi o te dziwne zjawiska na Haslerze

13
Na warsztacie / Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« dnia: 17 Grudnia 2019, 22:10:29 »
Na razie do efektu ścierania. Ani exe nie obsługuje animacji wycieraczek, ani nawet modele nie są pokrojone pod nie :)

14
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Grudnia 2019, 22:10:30 »
I teraz ani SSAO, ani Blooma, ani nawet kontrastu podbić :(

15
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Grudnia 2019, 21:57:36 »
Tak się zapytam z ciekawości :) Dlaczego gdy "zainstaluje" ReShade-a  (sama obecność pliku opengl32.dll wystarcza) to magicznie znikają punkty światła? Wszystkie poza niektórymi lampami ulicznymi, a tamte stają się duże i kwadratowe. Wiem, wiem, modyfikacja, brak wsparcia i takie tam, ale ciekawi mnie to po prostu ;)

16
Ten sam Romek już w Górnej Wsi, po lewej stronie widoczny późnopopołudniowy jesienny Osobowy z Wysokiej do Zamościc. Tylko się trochę zamgliło bo te łyse góry w tle brzydkiee (a za daleko som i drzew już nie widać)

Wstawiamy tylko screeny z wydanymi dodatkami. Bocznica.
Benek

17
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 27 Listopada 2019, 16:29:36 »
Niestety nie wiem :( Chyba autor nie udostępnił nowszej wersji

18
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 27 Listopada 2019, 08:11:11 »
Wiem, w zasadzie to cała zapora się trochę powyginała i nie było widać dopóki tą teksturą tego nie przykryłem. Poprawię dzisiaj :)

19
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 26 Listopada 2019, 22:39:36 »
Ujdzie? :)

20
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 25 Listopada 2019, 16:18:58 »
Myślałem nad tym, ale osobiście nie widzę sensu. Nawet ta siatka mija się trochę z celem. Tory są z 150-250m od zapory, więc nikt nie zauważy takich braków :)

21
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 24 Listopada 2019, 23:57:20 »
Wracam z kolejną porcją wiadomości :) O zalewie chyba nic jeszcze nie wspominałem, a no jakoś tak wyszło, że i na niego się udało wynaleźć miejsce. Dokładniej na obrzeżach Suchowoli, w okolicy stacji Suchowola Południe - A właśnie! Od niedawna już nie Południe tylko Suchowola Jezioro - gdzie to przybył kolejny tor. A wzdłuż torów trochę asfaltu już nawet leży. Co do jeziora, trzeba będzie jakoś ładnie wykulać brzegi, powstawiać jakieś plażę może jakieś łódki wypuścić na wodę :P, na zaporze zaś ustawić ławki i latarnie. Jest jakiś sposób, żeby taką drobną teksturę siatki było widać z daleka? Bo tak jak jest obecnie to staje się widoczna z jakichś 20-30 metrów dopiero, więc równie dobrze mogło by jej nie być jak ma się tak zlewać. Na trzecim screenie widać o co chodzi :) Dzisiaj bez widokówki bo za długo schodzi na to dekorowanie..

22
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Listopada 2019, 09:56:06 »
Ma też opcje nie ingerowania w plik .ini (Używaj globalnych ustawień eu07.ini, czy jakoś tak) i wtedy nie powinien robić takich cyrków
Edit: Przynajmniej kiedyś to funkcjonowało, teraz patrzę i chyba już nie

23
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 15 Listopada 2019, 23:31:53 »
Dobry wieczór :) Podobno od 120 dni już nic się w temacie nie pojawiło, to dzisiaj cosik wrzucę. Coś tam się cały czas dzieje, w większości teren i drogi. Otoczenie na widokówkach wstawiane na szybko edytorem, stąd tyle widocznych błędów, no ale przynajmniej widać jak to się będzie prezentować pod koniec :) Ostatnimi czasy powstaje teren na odcinku od Zawad do Zamościc wraz z odnogą do Suszców Zdrój (dawna stacja bez nazwy, dzięki @DP99 za propozycje ;) ) Cały czas zmieniam technikę tworzenia tego dziadostwa i dlatego tak bardzo skaczę po tej mapie :P Mam nadzieje, że wygląda to w miarę sensownie, bo teren to straszna mordęga i nie chciał bym tego już jakoś mocniej przerabiać.. Teraz tylko będę musiał w to jakąś drogę (krajową/wojewódzką) odwsidowsi wcisnąć :P
@Tomnord15 jak mówiłem tak zrobiłem - Nie dość, że znalazło się miejsce na jeszcze jeden tunel, to i na most się znalazło :>

24
Gdzieś w Górach cd.
Luźny Romek przetacza się po moście, na Szlaku Zamościce - Górna Wieś. Jelcza podrzucili nieznani sprawcy ;)

Polecam świeże vba na jurajskie choinki. ;) @Stele

25
Pomoc doraźna / Odp: Wymienne tekstury domków
« dnia: 04 Października 2019, 22:10:08 »
Pięknie, dziękuję :) Żadnych odstępstw od normy nie zauważyłem

26
Pomoc doraźna / Odp: Wymienne tekstury domków
« dnia: 04 Października 2019, 11:33:03 »
Tak też nie działa chyba że, robię to źle (w Inc, w miejscu przypisania tekstury)

27
Pomoc doraźna / Odp: Wymienne tekstury domków
« dnia: 03 Października 2019, 11:32:05 »
Czy jakbym ładnie poprosił, to była by możliwość zaimplementowania takiej opcji? Urozmaiciło by to trochę to niezbyt różnorodne otoczenie :)

28
Pomoc doraźna / Wymienne tekstury domków
« dnia: 03 Października 2019, 00:17:49 »
Dobry wieczór! Mam bardziej pytanie niż problem. Czy istnieje możliwość pod model statyczny (dom) podpięcia dwóch tekstur wymiennych? W takim sensie że, jak siódemki mają osobno definiowane tekstury kół, tak chciałbym definiować losowo dachy w domkach.
Zrobiłem pliki .mat ,2, w modelu map: -2, a po załadowaniu dach jest całkowicie bez tekstury, w logu cisza o jakim kolwiek dachu. Może jednak robię coś źle? No chyba że, to po prostu nie funkcjonuje w czymś innym niż "siudemki" to sobie odpuszczę :)

29
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 09 Sierpnia 2019, 22:59:23 »
Pliki pobrane jeszcze raz z repo i nadal lipa. Chyba będę musiał w takim razie zainstalować całość od nowa, ta moja syfiarnia cuda już wytwarza... Na td dym jest, ale z jednego komina, w Górach niema w ogóle, na bałtyku znowu z jednego komina. Zostawię instalacje na noc i rano się odezwę czy działa..

30
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 09 Sierpnia 2019, 22:44:07 »
Dobry wieczór :)
Zgłaszam brak dymu w SU45 i SU46, po zmianie nazwy dymnic na smokesource_medium, zaczęła dymić tylko jedna :P Exe shaderowe - 190808, 190809, i to z 19.08, efekt bez zmian

Strony: [1] 2 3 ... 5