Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Krzysiek1982

Strony: [1] 2 3
1
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 13 Lutego 2018, 01:12:50 »
Z nowym patchem 18.01, mam tylko ten problem, że sygnały SKP działają mi pod klawiszem E zamiast pod kombinacją Shift+T, nie działa też opisany w sterowaniu SKP z  kombinacji Ctrl+T.

2
Inne niekolejowe / Odp: Ankieta w celu badawczym
« dnia: 03 Lipca 2016, 19:40:11 »
Wypełniona. Pozdrawiam

3
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na Kolejomanii w Krakowie
« dnia: 24 Lutego 2016, 21:44:43 »
Według info na plakacie w galerii krakowskiej namiot ma być w pobliżu sklepu Saturn, więc zapewne będzie przed sklepem na poziomie -1.

4
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 29 Października 2015, 21:58:04 »
Oby to była racja Ryśku bo oczy bolą od samego patrzenia, nie mówiąc co będzie po czasie eksploatacji oraz dbania przez zakłady...

Eee  tam oczy bolą Woku mi się to malowanie podoba, ale może lepiej niech zostaną przy niebieskim.

5
Bieżące Symulatorowe / Odp: Warunki wykolejenia
« dnia: 26 Października 2015, 17:07:23 »
Ja się parę razy wykoleiłem w Całkowie jadąc Bykiem ze składem  70-80km/h na krzywych torach. Oraz raz na Drawinowie EP09 na rozjeździe krzyżowym przy jeździe na wprost przy około 140-150km/h, i na TD na łuku przy 165km/h.

6
Tabor kolejowy / Odp: Jazda z przetwornicą czy bez niej.
« dnia: 21 Października 2015, 21:16:40 »
Może nie największy diesel do rozruchu, ale 24V ma SM03. Na lokomotywach ET22/EU07 i pochodnych baterie mają znamionową wartość napięcia 90V, a stanowi je 12 oddzielnych ogniw zasadowych każde po 7.5V.
Co to jazdy z przetwornicą czy bez ( w Maszynie można jeździć bez lokomotywami mającymi sprężarki po stronie WN ), w realu zasadniczo jazda z wyłączonymi przetwornicami jest zabroniona ze względu na chłodzenie silników, można przy jeździe bez pociągu na krótkim odcinku wyłączyć przetwornice ( zabronione to jest w warunkach zimowych, szczególnie przy opadach drobnego sypkiego śniegu i występowaniu zamieci ). Przy prowadzeniu pociągu do 2000-2100t lokomotywą ET41 bywa praktykowane przez maszynistów wyłączanie z pracy członu sterującego w celu poprawy komfortu pracy ( brak pracy urządzeń oznacza ciszę ). Na ET41 wyłączenie członu sterującego z pracy nie doprowadzi do wyładowania baterii mimo braku pracy przetwornicy, gdyż wystarczy na członie pracującym sterowanym podeprzeć stycznik SZ1 i dopóki w cylindrach lokomotywy ciśnienie będzie niższe niż 2 atm., będzie zapewnione ładowanie baterii z przetwornicy członu sterowanego.

7
W miejscowości Blachownia pod Częstochową Dziobak vs samochód.
 http://www.tvn24.pl/pendolino-uderzyl-w-osobowke-pod-czestochowa,562201,s.html

8
Bocznica / Raaa Spolxxxxx.rar
« dnia: 16 Lipca 2015, 22:13:38 »
Minimalny czas testów do dnia 2015-07-23 22:13.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2015-07-30 22:13.

Plik o rozmiarze 238051496 bajtów:
link usunięto
Sawi

9
Pomoc w tworzeniu / Odp: Włącznik baterii.
« dnia: 11 Lipca 2015, 21:39:34 »
W lokomotywach się nie spotkałem z przyciskiem kasowania SHP w korytarzu maszynowni. Silniki pobierające dużą moc przy rozruchu np. sprężarki mają styczniki i opory rozruchowo-ograniczające. ET22 ma dwa WIS63 + - baterii w szafie NNA , oraz bezpieczniki topikowe obok skrzyń akumulatorów pod pudłem. EU06/07 ET41 ma WISa w kabinie pod pulpitem na panelu wyłączników samoczynnych.

10
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z paczką użytkową MaSzyna_15_04
« dnia: 17 Kwietnia 2015, 22:32:27 »
Na zwierzyńcu_tow brak sygnału zezwalającego, na nowym exe470 działa dobrze, ale nadal występuje problem z Całkowo_Orlen.

11
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z paczką użytkową MaSzyna_15_04
« dnia: 17 Kwietnia 2015, 18:06:21 »
Przejechałem całą trasę EP09 testowo prądy rozruchu 600-750A prędkość testowa 150-160km/h. Wywaliło mi WS-a tylko raz przed tunelem prawdopodobnie z powodu oderwania ślizgacza od sieci.

12
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z paczką użytkową MaSzyna_15_04
« dnia: 16 Kwietnia 2015, 22:53:11 »
Jest jakiś problem w Całkowie Orlen, wywala z błędem do pulpitu. Mnie 2 razy,  1) przy początku manewrów w Wilisiu, 2) przy odjeździe z Jarkawek.   

13
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 02 Marca 2015, 21:49:16 »
Absolwent Technikum Kolejowego ( obecnie Komunikacji ) im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie.
W zawodzie Elektromonter Taboru Trakcyjnego-Technik Elektromonter.
Absolwent Collegium Medicum UJ, Wydział Nauk o Zdrowiu. Ratownictwo Medyczne i Pielęgniarstwo.
Specjalista ratownictwa medycznego i mgr. pielęgniarstwa.
Obecnie pracuje w pogotowiu ratunkowym i NZOZ.
Wolnym czasie dorabiam w PKPC i prywatnie jako serwisant komputerowy i elektryk.

14
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z MaSzyną_15_02
« dnia: 14 Lutego 2015, 23:39:36 »
Jeśli kurek sprężarki pomocniczej jest ustawiony na SP to odcina obwód pneumatyczny ZG i SP pompuje powietrze w obwodzie ograniczonym do cylindrów ( zbiornika ) pantografów i cylindra WS-a. Minimalne ciśnienie załączenia WS-a wynosi 0.35MPa, tyle samo co ciśnienie zadziałania WCP. Cylinder napędowy WS-a służy tylko jego załączeniu po puszczeniu guziła Załączenie WS-a traci zasilanie zawór EP WS-a i cylinder się opróżnia.

15
Trasy / Odp: Błąd w scenariuszu "L61+L144 towarowy_1"
« dnia: 07 Stycznia 2015, 17:27:24 »
Oprócz paczki 08.13 przydało by się mieć patche, ja mam wszystkie i nie mam w tej misji tarczy D1 na tym torze, a wszystkie przejazdy działają.

Pozdrawiam
P.S. Jest tu też w dziale pomoc w tworzeniu mój rozkład jazdy dla tej misji na razie w formie .txt.

16
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 03 Stycznia 2015, 10:28:41 »

17
Jest wielkie halo bo jest Tusk Vision Network w dodatku 24 czyli Telewizja Brukowa jak gazeta.

Reg. zakazy 10, 12.
Proszę używać przecinków. Bocznica.
Benek

18
Pomoc w tworzeniu / Rozkład dla L61+L144 Misja Towarowy 1
« dnia: 16 Grudnia 2014, 02:39:03 »
Prędkości rozkładowe:
Lubliniec-Pludry 60km/h.
Pludry-Fosowskie 90km/h.
Fosowskie-Ozimek 50km/h.

ET22-1078 Towarowy nr.1

Lubliniec odjazd 10:37
Lipie 10:44
Pawonków przyjazd 10:53 odjazd 11:07
Pludry przyjazd 11:15 odjazd 11:16
Fosowskie przyjazd 11:25 odjazd 11:29
Staniszcze Małe 11:33.
Krasedów 11:39
Ozimek przyjazd 11:47

ET42-026 Towarowy Nr.2

Ozimek odjazd 11:52
Krasedów 11:56
Staniszcze Małe 12:03
Fosowskie przyjazd 12:08

ET42-026 i zepsuta EU07-033 Osobowy
Fosowskie odjazd 12:17
Pludry przyjazd 12:25 odjazd 12:26
Pawonków przyjazd 12:34 odjazd 12:36
Przystanek pod Lipiem przyjazd 12:42 odjazd 12:43
Lipie przyjazd 12:45 odjazd 12:46
Lubliniec przyjazd 12:50

19
Bieżące kolejowe / Odp: Radiostop
« dnia: 06 Grudnia 2014, 22:46:59 »
Cytuj
Czyli co nie ma już radiostopu w klasycznej formie?

W karetce pogotowia raczej radiostop nie jest potrzebny.


20
Bieżące kolejowe / Odp: Radiostop
« dnia: 06 Grudnia 2014, 02:19:59 »
Na PKP wprowadza się system łączności GSM-R za 2-3 lat nie będzie analogu, a już teraz lokomotywy przechodzące naprawy mają wydzielane miejsca w kabinach i maszynowniach na system ERTMS.
P.S. Gdyby po katastrofie pod Psim Polem w 1977 wprowadzono Radmory które leżały w magazynach nie doszło by do katastrofy pod Otłoczynem i kilku mniejszych wypadków, ale jak pokazują Szczekociny nawet system RS nie zapewnia pełnego bezpieczeństwa.
U nas KPR-rze są cyfrowe radia Motoroli, ale główną rolę odgrywają tablety sprzężone z systemem dyspozytorskim SWD-RM firmy Wasko.

21
Bocznica / Odp: Znacie to??
« dnia: 06 Grudnia 2014, 02:15:26 »
Znam to. Z takim samym EN57 jest piosenka Rynkowskiego Jedzie pociąg z daleka.

22
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 02 Grudnia 2014, 16:31:41 »
Coś jak w samochodzie z tylnym napędem, brakuje tylko skrzyni biegów ( widać włosi zapomnieli założyć ). :)

23
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 30 Listopada 2014, 21:48:15 »
Rzadko który hasler wskazuje idealnie 0km/h na postoju.

24
Bocznica / Odp: Problem z Drawinowem
« dnia: 30 Listopada 2014, 13:03:30 »
Racja youby moja wina za krótko czekałem sugerując się jednym składem w rainsted.

Problem rozwiązany temat do zamknięcia.
Zatem zamykam.
Sawi


I bocznica.
Benek

25
Bocznica / Problem z Drawinowem
« dnia: 29 Listopada 2014, 23:49:58 »
Nie działa Drawinowo. W Menedżerze zadań EP07-183 Brak Odpowiedzi, ET22-094 brak Odpowiedzi.

26
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 20 Listopada 2014, 23:55:41 »
Co do błędów w sterowaniu to maszynowa ET42 ma błąd też, klawisz F służący do załączenia połączenia szeregowo powinien mieć inne przeznaczenie. Zgodnie z opisem sterowania lokomotywy tej serii od pozycji 1 do 25 nastawnika jazdy wszystkie  silniki obu sekcji są połączone szeregowo. A nie tak jak na ET41 dwa odrębne układy szeregowe każdej sekcji.

27
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 20 Listopada 2014, 21:24:12 »
Bo przypuszczalnie przy hamowaniu ED silniki są połączone w szeregu wraz z oporami hamowania elektrycznego.

28
Symulator / Odp: Uruchomienie SR61
« dnia: 18 Listopada 2014, 22:42:45 »
Mi po zrobieniu poprawek wszystko chodzi pantograf też, musiałem tylko zwiększyć wydajność sprężarki, bo ładowała ruski rok. Nie wiedziałem gdzie dodać wpis o patyku posiłkowałem się wpisem patyków z elektrowozu. Po wciśnięciu O patyk idzie w górę.

Reg. obowiązki 11a.
Proszę poprawić.
Benek

29
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 18 Listopada 2014, 22:53:57 »
czyznaszmnie

Mówię o zmniejszeniu napięcia przez obrócenie koła nastawnika jazdy o kilka pozycji lub do pozycji 0, a nie o tym, że lokomotywa sama to robi. W poślizg wpadłem ruszając ze składem 7 wagonów typu 154 na scenerii I053 Cargo part1, gdzie też EP09 przegrała w czasie przelotu z rozjazdem krzyżowym przy 130km/h.

30
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w sterowaniu lokomotyw EP09
« dnia: 18 Listopada 2014, 11:03:33 »
Ja wpadłem w poślizg EP09 w symku i działa tylko odcięcie zasilania, chyba nie sypie piaskiem po wciśnięciu S, ani nie hamuje po enter.

Strony: [1] 2 3