Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EP08_015

Strony: [1] 2 3 ... 93
1
Wszystko bylo by ok tylko sprawdz te rozklady zeby ai sie dobrze laczylo i rozlaczalo.

2
Mareczek na twojej paczce jest duzo bledow ktorych nie bylo w oryginalnej. Po pierwsze w ow suczka powinna sie odpiac od bip i manewrowac na postojowke tymczasem pojechala tam z wagonami. Po drugie wlokniarz nie spina sie ze skladem w peronach ktore wczesniej przyprowadzila siodemka. Odjezdza bez tych wagonow co skutkuje kolizja z osobowka ktora wprzyjezdza z lk. W ow nie wygasza sie semafor po wlokniarzu a od drugiej strony niewygaszona tarcza manewrowa. Ogolnie troche balaganu masz w paczce. Chcialem sobie odswiezyc paczke i tymczasem zrobil sie jeszcze wiekszy bajzel. Sprawdz u siebie rozklady bo w nich sa informacje o laczeniu i rozlaczaniu.

3
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 10 Listopada 2019, 17:56:51 »
Gdzie napisalem ze kaliska mi nie dziala? Czytaj sam ze zrozumieniem. Napisalem ze podczas GRY przestaly dzialac klawisze funkcyjne. Jak inaczej mialem to ujac? Jesli mamy przestac zglaszac problemy z exe to powiedzcie od razu bo jeszcze jakis pieniacz sie zburzy ze jakim prawem to robimy ze cokolwiek zglaszamy.

4
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Listopada 2019, 19:50:11 »
Po dluzszym graniu na kaliskiej przestaly dzialac  klawisze funkcyjne f1 f2  f12. Nie  moge pidejzec rozkladu ani czasu nic.

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Listopada 2019, 18:19:16 »
Wypakowlem je z ostatniej paczki z exekiem. Dobra już działa wypakowałem to jeszcze raz.
Za to mam problem z sciąganiem tortoisem z repo bo wywala mi taki blad:
ra_serf: An error occurred during SSL communication

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Listopada 2019, 18:15:57 »
U mnie się ten exe uruchamia tylko w trybie legacy. Co może być nie tak?

7
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 03 Listopada 2019, 15:25:13 »
U mnie tez nie działa. Oto jak się zaladowala na ostatnim exe shaderowym.

8
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Listopada 2019, 14:38:59 »
Tak to wygląda jakby funkcja swiatlo/cien nie dzialala. Cienie nie zucaja się do kabiny tak jak to dzialalo w poprzednich wersjach exe. CZyli cofnęliśmy się w tym względzie do tylu.

9
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Listopada 2019, 14:26:45 »
NIe mogę znaleźć tego postu, gdzie autor pisal ze na drawinowie w tunelu jest jasno. U mnie jest to samo. Czy padla już gdzies na to odpowiedz?

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Października 2019, 20:51:59 »
Na traxie nie dziala tempomat.

11
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 16 Października 2019, 18:01:35 »
Czy to losowy przypadek wlasnie sprawdzam. Powiem jak sie zdarzy. Skoro doszlo do zderzenia wewnatrz skladu znaczy to ze winne jest exe.

Dzis zdarzylo sie cos innego, po kilku przejsciach z kabiny do kabiny , przestalo dzialac czesc dzwiekow tj buczek od urzadzen czuwania, syk kranu ham i nastawnik. To exe ostatnie cos szfankuja.

12
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 16 Października 2019, 15:51:12 »
Skoro sie na rozruchu wagony wykoleily oznacza to ze w torach musiala byc jakas predkosc niska wklepana. No bo jaki inny powod moze byc?

13
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 16 Października 2019, 13:23:37 »
Nie da sie tych wykolejen z poziomu ini wylaczyc? Ewentualnie czy mozna taka opcje dodac do exe?

14
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 15 Października 2019, 19:34:27 »
Mam yes. Tylko na kaliskiej z uwagi na fps mam na no. Czyli sklad sie z nieznanego powodu wykoleil. No ale zeby przy rozpedzaniu? Nawet setki nie zlapalem a byl podany vmax. To co teraz przez rozjazdy max 40 mam jechac? Same rozjazdy przewiduja setke. To jaka tam powinna byc predkosc na wyjezdzie? Do tej pory moglem sie smialo rozpedzac. Jeszcze pozostaje kwestia tego dlaczego wagon przeniknal do drugiego wagonu.

15
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 15 Października 2019, 19:23:20 »
Jak to rozumiec? Tam przeciez setka jest a ja setki nie osiagam z takim dlugim skladem. Sklad dopiero byl rozpedzany.

16
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 15 Października 2019, 18:54:09 »
WItam. Dzis na powrocie ickiem z WDZ zaraz za grabowkiem podczas rozpędzania składu uderzyłem w niewidzialna sciane. Sklad oczywiście porwalo na kilka części a jeden wagon drugi za lokomotywa przeniknal do pierwszego. Modele były nalozone. Kilka wagonow wykolejonych. Czy to wina exe czy cos innego zaszlo? Zalaczam loga z jazdy. Tego na tej scenerii nigdy nie było.

17
Trasy / Odp: Blad, Dwie glowice semaforow 4 komorowych.
« dnia: 14 Października 2019, 16:51:05 »
Dzieki problem na drawinowie rozwiązany. Pozostaje ciagle glowica przed Lublinkiem. Co to za model? może rozwiaze się w taki sam sposób. No i rozwiazalo się. Wywalilem e3d wszystkich glowic sp4 i wygenerowałem nowe z t3d i działa.

18
Trasy / Blad, Dwie glowice semaforow 4 komorowych.
« dnia: 13 Października 2019, 15:01:26 »
Witam.
OD dłuższego czasu u siebie zauważam problem z głowicami semafora powtarzającego 4 komorowego, umiejscowionego na wjezdzie do lublinka na scenerii Kaliska oraz semafory 4 komorowe sbl z sygnalem s1a na wjezdzie z obu stron do tunelu na scenerii Drawinowo. W wyżej wymienionych przypadkach wydaje się, ze semafory sa ciemne. Niestety tak nie jest, wszystkie swieca, ale ich soczewki zapalone, sa odwrócone o 90 stopni względem głowicy co pokazuja poniższe screny.
Pytanie moje brzmi czy u was jest tak samo, jeśli nie to czy mogę prosić o podesłanie plikow t3d i e3d tych glowic? Jak się nazywają modele tych glowic?

19
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 08 Października 2019, 10:58:25 »
Na najnowszym exe od tmj mam to samo. Zreszta zawsze na najnowszym na dana chwile objezdzam to.

20
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 06 Października 2019, 13:41:02 »
Przez radio i siedziałem w kabinie. Plik nazywa się np. 65113radio.wav i jest we wlasciwym miejscu, rozkład tez się nazywa 65113.txt i jest prawidłowo wyświetlany. To samo dla rozkładu 52106 z tymze dla 52106 odjazd podal się tylko raz na stacji początkowej. Cos się spieprzylo z kierpociem na kaliskiej "wczasniej dzialalo". Ale i bez tego da się scenariusze ukonczyc. Trzeba tylko patrzeć na rozkład jak się podświetli na zielono.

21
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 06 Października 2019, 13:02:37 »
Ja ostatnio mam klopoty z kierpociem pomimo obecnosci wlasciwych plikow dzwiekowych. Raz kierpoc poda sygnal do odjazdu i wiekszosc przypadkow nie podaje. Np wlokniarz podal na stacji poczatkowej i potem w kaliszu i ani razu dalej. W prrzypadku osobowego z lk do ow odjazd sie podal tylko na stacji poczatkowej. Oczywiscie wczesniej to mi dzialalo wiec niewiem czy to wina exe czy cos innego sie z kierpociem dzieje. W obu przypadkach rozklad sie przewija pasazerowie sie plynnie wymieniaja a rozklad sie podswietla na zielono.

22
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 05 Października 2019, 13:27:41 »
Wiem widze już na repo jest.

A teraz mi pokazuje brak pliku scenery\gh.scm

23
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 05 Października 2019, 13:25:48 »
Brakuje mi kilku plikow np. skad wziasc 303E-400'96 wyszukiwarka nic nie wyszukuje.

24
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 25 Września 2019, 12:57:01 »
Tak mam u siebie to samo ze czasem trzeba lewa strone otworzyc by licznik odliczal zaladunek pasazerow. Ale jak cos pojdzie nie tak, to niema do końca jazdy aktywnego kierpocia.

25
Na warsztacie / Odp: Dym z komina
« dnia: 06 Września 2019, 17:39:37 »
W SN61 niema dymu, tzn u mnie nie działa. Mam pliki z repo. Może ktoś to sprawdzić? W każdym z typow jest to samo. Oczywiście stare e3d wywaliłem.
Dobra już mam trzeba było się wpatrzeć na jalowym biegu jest ledwo widoczny.

26
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 31 Sierpnia 2019, 08:27:30 »
Cos się schrzanilo z funkcja pasażera. Otoz na drawinowie jeśli uruchomimy się jako pasażer, to ai niechce ruszyc z peronow. Wczesniej to dzialalo. CHodzi o obsade passenger w wagonie. Wyglada na to ze jest wtedy problem z załadunkiem/rozładunkiem pasazerow ai stoi bo załadunek pasazerow zatrzymuje się w losowym procencie i nic się nie dzieje. Drzwi od wagonow sa otwarte. Sprawdzilem to na obu skladach i tym z Grodziska i tym z WDZ. Tak jak pisałem, wcześniej to dzialalo teraz nie działa albo raz działa a raz nie na tym samym składzie w tym samym wagonie.

27
Symulator / Odp: SA134
« dnia: 31 Sierpnia 2019, 07:29:24 »
Ja u siebie mam w modelu biale wozki i kola. CZy u was tez tak jest? Powinno w t3d być mapowane tekstura "wozki.tga/dds" a mapowane jest jakas cyfra -2. W logu nie ma zadnych failedow.


Dobra problem rozwiązany. Pociagnolem nowy model z repo.

28
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 27 Sierpnia 2019, 18:01:59 »
Osobowy 52106 przejechany bezproblemowo. Ai wydaje sie smigac ok.

29
Trasy / Odp: Odyseja spalinowa, część pierwsza
« dnia: 20 Sierpnia 2019, 16:43:45 »
No to wyjasnione ale zjawisko ciekawe ze loki po starcie sa uszkodzone.

30
Trasy / Odp: Odyseja spalinowa, część pierwsza
« dnia: 16 Sierpnia 2019, 22:17:10 »
Kolejny zdechniety scenariusz tym razem calkowo orlen. Na samym koncu utykamy przed s1 w macierzewie z powodu zdechniecia 2 skladow. Osobowki z su46 011 i sp42. Obie lokomotywy po wejsciu do nich swiecily sie lampki uszk lokomotywy. Obie byly ciche i zdechniete. Reszta ai  smigala bez problemu. Powod swiecenia lampek nieznany. Nie byly przegrzane a termometry wskazywaly na zimne loki.
Wjazd naszego skladu niestety uzalezniony jest od wyjazdu suki i wjazdu kociolka.

Strony: [1] 2 3 ... 93