Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ryba825

Strony: [1] 2 3 4
1
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 19 Lutego 2017, 00:21:35 »
tmj, tak, miałem. Dropnąłem folder z maszyną, wypakowałem jeszcze raz i działa. Magic.

2
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 18 Lutego 2017, 22:11:35 »
Windows 10 najnowszy, sypie się na ładowaniu Pythona (td).

3
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 19 Stycznia 2017, 22:18:42 »
To już od Was zależy. Ja tylko proponuję. ;)

4
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 19 Stycznia 2017, 21:19:30 »
Używam 2 spacji w Rubym i Javascripicie i nie mam problemu z czytelnością. ;)

5
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 19 Stycznia 2017, 20:54:41 »
Mam na myśli takie coś. https://google.github.io/styleguide/cppguide.html#Spaces_vs._Tabs Czyli używanie 2 spacji zamiast tabulatora. Bardzo skraca zagnieżdżenia.

6
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 19 Stycznia 2017, 20:45:16 »
Używacie jakichś linterów? Formatowanie kodu (wcięcia) wygląda jakby decydowała o tym funkcja "random". ;)

7
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Stycznia 2017, 01:01:29 »
Żeby wzięło pod uwagę drugi warunek, to TrainType musi być dt_ET22, więc nie ma sensu sprawdzać tego drugi raz. Jeśli TrainType nie nie jest dt_ET22, to jest dt_ET22, więc tylko zerowość ScndCtrlPos jest brana pod uwagę. No chyba że w Pascalu porównanie i różność działają inaczej.

8
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Stycznia 2017, 00:14:41 »
Stele, skoro TrainType<>dt_ET22 jest fałszem to TrainType=dt_ET22 jest prawdą, więc skraca się do if TrainType<>dt_ET22 or ScndCtrlPos=0
Coś pominąłem?

9
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 07 Stycznia 2017, 19:48:06 »
Uwielbiam C++. Do tej pory nie mogę zrozumieć co przyświecało twórcom kompilatorów, że jeśli wynik jest typu double, a pierwsza liczba wymnażana po prawej jest typu int to policzy całość mnożenia w liczbach całkowitych i wynik zrzutuje na double.
A to akurat byłoby bardzo dziwnie, bo to nie ma żadnego sensu. Może bug kompilatora?

10
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nowa struktura katalogów.
« dnia: 15 Maja 2015, 15:03:18 »
1) programy na potrzeby symulatora -> programs to the needs of simulator;
Może "utils"?

11
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nowa struktura katalogów.
« dnia: 14 Maja 2015, 00:55:31 »
Żeby napisać parser trzeba się w końcu dogadać ze strukturą katalogów.
Regulamin obowiązki 11a. Proszę poprawić.
Sawi


Ad mod. Poprawione.

12
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nowa struktura katalogów.
« dnia: 16 Kwietnia 2015, 22:32:34 »
Jeśli ładowanie ma przyspieszyć, to trzeba dostarczać skomplikowane assety użytkownikowi końcowemu (w takiej formie, aby aplikacja je tylko ładowała do pamięci i wykorzystywała, czyli bez ich interpretacji). Na pewno zrobienie podziału na źródła, paczkę testową (z debugiem) i paczkę użytkową powinno dać wymierne korzyści.

13
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nowa struktura katalogów.
« dnia: 16 Kwietnia 2015, 22:01:25 »
Jak dużo tej pamięci będzie więcej? Mam wrażenie, że dużo czasu jest przeznaczone na małe niedoskonałości, które maja wpływ na czas ładowania w 1-2%, a rzeczy, które mają duży wpływ na czas ładowania są pomijane.

14
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nowa struktura katalogów.
« dnia: 16 Kwietnia 2015, 21:50:57 »
Rozrost hierarchii powoduje wydłużenie ładowania.
Jakieś konkretne testy? Jak bardzo wydłuża?

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nowa struktura katalogów.
« dnia: 16 Kwietnia 2015, 01:02:51 »
A nie lepsze będzie uporządkowanie hierarchiczne? Na przykład: pojazdy/lądowe/samochód.txt, budynki/miejskie, budynki/wiejskie. Wtedy wiadomo, co gdzie powinno być i nie powoduje sytuacji, że mam dużo liczbę podobnych folderów na jednym poziomie (na przykład budynki_miejskie, budynki_wiejskie). To są tylko przykłady, więc nie zwróćcie uwagę tylko na samą ideę.

16
Bocznica / Odp: Odp: Zrodla symulatora
« dnia: 06 Kwietnia 2015, 22:11:24 »
muri, dlaczego ma powstać nieopisany bałagan?

Bocznica.
AtapiCl

17
Dlaczego nie chcesz instalować aktualizacji Windowsa?

18
Na warsztacie / Odp: Edytor plików scenerii ScnEdit, alpha testy
« dnia: 26 Stycznia 2015, 12:41:02 »
Nie widzę problemu z używaniem plików tekstowych i binarnych. W paczce całościowej powinny być binarki, żeby symulator lepiej działał, a pliki do modyfikacji powinny być dostępne jako osobne paczki. Programiści zwykle pracują z plikami tekstowymi, a użytkownicy aplikacji z gotowymi plikami wykonywalnymi, więc może być analogicznie w przypadku scenerii, modeli i tak dalej. Na pewno w takim przypadku ułatwieniem byłby program z przyciskiem "kompiluj", żeby wyprodukować plik binarny. I tu mechanizm aktualizacji stworzony przez Ra miałby co robić, a mianowicie do repo wrzucałoby się opisaną paczkę (obiekt + nr wersji obiektu + na której wersji EXE działa), klik "aktualizuj" i działa. Potrzebny jest imperatyw, który to ruszy. Nie trzeba od razu porzucać jednego formatu pliku i używać drugiego, tylko wydzielić środowisko deweloperskie (tworzenie obiektów) od produkcyjnego (gotowa MaSzyna do symulowania).

19
Na warsztacie / Odp: Edytor plików scenerii ScnEdit, alpha testy
« dnia: 24 Stycznia 2015, 19:24:22 »
Błąd występuje też na TD.
Plik: EditorSyntax.cs w linii 194.

20
Na warsztacie / Odp: Edytor plików scenerii ScnEdit, alpha testy
« dnia: 26 Grudnia 2014, 17:11:46 »
Wyobraź sobie, że manager projektu, po pierwszych opiniach od testerów stwierdza, że dążenie do osiągnięcia funkcjonalności w aktualnie przyjęty sposób jest złe. Potrzeba nieadekwatnych do tego celu zasobów. Przyjęte rozwiązanie uznane jest samo w sobie jako błąd krytyczny. W normalnej firmie IT projekt na tym stadium porzuca się i zaczyna od razu od nowa, ale z pominięciem błędów.
I zamienia .NET na co? Ma 100 programistów C#/.NET i mówi: "słuchajcie, od dzisiaj jesteście programistami C++ i używacie wxWidgets. Zamiast jednej linijki piszecie 200. Nie znacie C++? To już wasz problem."
Bez jaj. Żaden menedżer nie zwiększy budżetu na projekt 200 razy. .NET tyle waży, więc to do MS trzeba się żalić. Od wersji 4.6 ma nie wymagać instalowania całego środowiska, tylko będą dołączane dllki z instalatorem.

21
Na warsztacie / Odp: Edytor plików scenerii ScnEdit, alpha testy
« dnia: 22 Grudnia 2014, 21:52:46 »
Możesz przerobić instalator, żeby z automatu wywalał/aktualizował znalezione starsze wersje?
Podpowiedź dla HTD: trzeba zmieniać "UpgradeCode" i "Version" instalator za każdym razem, a nie ruszać ProductCode.

22
Na warsztacie / Odp: Edytor plików scenerii ScnEdit, alpha testy
« dnia: 20 Grudnia 2014, 16:01:02 »
HTD, który komponent?
Zamiast ustawiać x86 możesz ustawić "Any CPU" (i odhaczyć "prefer 32-bit")  i wtedy .NET będzie sobie kompilował kod (JIT) pod architekturę, na której jest uruchamiana aplikacja (przynajmniej w teorii). .NET 4.5.2 przynosi poprawę wydajności, więc możesz podnieść wersję.

PS. Wiem, że użyłem tu słownictwa, które dla większość brzmi jak zaklęcia, ale post jest czysto techniczny.

23
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 29 Września 2014, 13:31:03 »
Potwierdzam, wywala okienko. Mam wgrane patche aż do ostatniego.

24
Rainsted / Odp: Brak możliwości aktualizacji Rainsted
« dnia: 28 Sierpnia 2014, 20:27:45 »
A próbowałeś pobrać stąd?

25
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora.
« dnia: 22 Stycznia 2014, 16:28:19 »
Zrobiłem kawałek programu, ale zatrzymałem się na znajdowaniu drogi, ponieważ brak mi czasu aktualnie (jeśli ktoś ma algorytm znajdowania drogi, to go zaimplementuję, jeśli nie ma, to po sesji usiądę to tego).

26
Bieżące kolejowe / Odp: Lokomotywownia Katowice
« dnia: 15 Stycznia 2014, 22:43:53 »
W PRL 100 osób robiło pracę 1 osoby, a jak kolejne 100 osób potrzebowało pracy, to 200 osób robiło pracę 1 osoby. W PRL nie liczyła się rentowność, tylko żeby ludzi mieli pracę. W kapitalizmie firma musi na siebie zarabiać. Wytłumaczenie, dlaczego kiedyś działała lokomotywownia, a teraz nie działa.

27
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora.
« dnia: 15 Stycznia 2014, 19:32:03 »
Benek, tu jest kwestia tego, że zaimplementowanie tego w Rainsted będzie lepsze na dłuższą metę (o ile będzie Rainsted używane). W Rainsted liczba operacji dopisania odcinka izolowanego to mniej więcej ilość torów (w każdym razie problem liniowy), w których będzie on wpisany. Przy automacie mamy problem znalezienia drogi (no chyba że odcinki będą między zwrotnicami i osobne na zwrotnicach [uwaga youBy]), a robiąc cały interfejs, robimy mini Rainsted. Tu nie chodzi o to, że się zmuszam, czy coś, tylko o to, że rośnie nam lista narzędzi i chcąc zrobić kawałek toru, będziemy musieli użyć 5 programów, a że 1 się zdezaktualizował, bo coś się zmieniło i to mamy problem.

28
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora.
« dnia: 15 Stycznia 2014, 18:48:14 »
Zróbcie burzę mózgów i określcie się, co z odcinkami izolowanymi.

Ra, jeśli podeślesz mi, jak wygenerować ten plik i co i jak porównać, to postaram się to zrobić. Nie obiecuję, ze zrobię to w styczniu, ale pod koniec lutego powinienem dać radę.

29
Pomoc doraźna / Odp: Minimalizacja/utrwalanie Symulacji
« dnia: 28 Grudnia 2013, 17:09:03 »
Przycisk "kafelek" (ma logo Windows 8) to przycisk "windows". Tak jak niżej zostało napisane: ATL+TAB do przełączania między oknami, a Windows + D do przechodzenia na pulpit.

Zamykam.
Rozi

30
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora.
« dnia: 14 Stycznia 2014, 20:40:44 »
Zobaczę, co da się zrobić. Nie rysowałem jeszcze nic, a tym bardziej nie rysowałem interaktywnych obiektów, więc jeśli ktoś ma link zapisany do tego, jak i co, to poproszę. Będę pisał w C#/.NET.

EDIT:
Czy komentarze przy torach w .scm będą zawsze w takim formacie, tj. "//przyległy_tekst_do_slashy liczba_po_spacji" i takie jak niżej?
//point 1
//control vector 1
//control vector 2
//point 2

Strony: [1] 2 3 4