Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Glinek

Strony: [1]
1
Pomoc doraźna / Odp: Problem z robieniem zrzutów ekranu
« dnia: 04 Sierpnia 2009, 20:26:58 »
Głębia kolorów pulpitu ustawiona jest na 32 bpp ??, bo przy 16 bpp mogą pojawić się problemy.

2
Pomoc doraźna / Odp: ST43 - symulator źle wyświetla teskturę
« dnia: 26 Czerwca 2009, 00:16:41 »
Oto chodzi, że są one 24-bitowe (są w symku w ogóle bitmapy 32-bitowe?). Jak zmieniłem rozdzielczości na 1024x512 to wyświetla wszystko, ale wcześniej działało na pełnych teksturach 4096x2048.

Niepoprawna składnia.
ZiomalCl


Przepraszam, pracuję długo i ta godzina wpłynęła na moją pisownię.

Ponawiam pytanie: działają tekstury o maksymalnej rozdzielczości do 1024x512, przeinstalowałem sterowniki od grafiki i nie mam pojęcia co się stało, że inne tekstury przestały się ładować poprawnie. Dodam, że ściągnąłem symka od nowa.


Czy muszę instalować windowsa od nowa? Z systemem raczej jest wszystko ok. Skończyłem informatykę, więc mam w nim porządek, ale co się stało z tymi teksturami, to nie wiem. Czytałem gdzieś o teksturach większych niż 1024x1024 i o ich złym wyświetlaniu. Strona była anglojęzyczna i nie podano rozwiązania, ale jasno powiedzieli, że to bug windowsa. ;/

EDIT:
Z powodu braku czasu nie miałem możliwości szukania przyczyny złego wyświetlania tekstur, ale wreszcie znalazłem. Jeżeli ktoś ma Radeona x1950 i Windows XP z SP2 to niech nie instaluje Catalyst nowszych niż 8.12 (tak było w moim przypadku, że akurat te sterowniki pozwalają wyświetlać tekstury o rozdzielczościach 2048 x .....). Dziękuję za zainteresowanie. Można zamknąć.

Na przyszłość zdecyduj się, czy piszesz z 'ogonkami', czy też bez. Nigdy nie pisz mieszanie.
Zamykam.
ZiomalCl


3
Pomoc doraźna / Odp: Pokaz slajdów zamiast jazdy?
« dnia: 20 Lipca 2009, 13:14:36 »
Po drugie: "brak wyników dla zapytania: zamula".

Mojej wypowiedzi się to tyczy?? Jeżeli tak, to odpowiadam, że przy zapisywaniu informacji do log.txt to symulator wyświetla pojedyńcze klatki, a nie płynną animację. Tak jest w moim przypadku.

4
Pomoc doraźna / Odp: Pokaz slajdów zamiast jazdy?
« dnia: 19 Lipca 2009, 22:28:49 »
Witaj

Ja miałem taki problem, gdy w ustawieniach było zaznaczone "zapisywanie przebiegu symulacji w log.txt". Spróbuj to odznaczyć i zagrać, może to Ci zamula grę.

5
Pomoc doraźna / Odp: Problem z zapętlonym dźwiękiem
« dnia: 27 Czerwca 2009, 14:34:55 »
Znalazłem przyczynę, która tkwiła w wyłączonej akceleracji sprzętowej dźwieku. Nie wiem jakim cudem to się stało, ale trudno. Tego się nie spodziewałem więc tam nie szukałem.

Dziękuję za zainteresowanie. Można zamknąć.

6
Pomoc doraźna / Problem z zapętlonym dźwiękiem
« dnia: 26 Czerwca 2009, 12:51:43 »
Witam

Coś się niedobrego dzieje z moim symkiem ;/. Oprócz wspomnianych wcześniej problemów z teksturami doszedł kłopot z dźwiękiem. Dokładnie chodzi tu o jego zapętlanie. Jeżeli symek odtwarza pojedyńczy odgłos wszystko ok, ale jak juz ma dwa (odhamowanie + syrena np.) to dźwięk syreny się zapętla. Jak wyłączę dzwięki przestrzenne to mam ciszę ;/. Chyba będę musiał poczekać na paczkę całościową ;/

Z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie.

7
Pomoc doraźna / Odp: ST43 - symulator źle wyświetla teskturę
« dnia: 25 Czerwca 2009, 23:16:34 »
No źle mnie zrozumiałeś, bo i ja nie jasno napisałem, że pobrałem i całe tekstury i paczkę od nowa. Kasowałem cały katalog i tworzyłem od nowa - jakaś paranoja mi się z tym robi ;)
Zmodyfikowałem teksturę loka na 1024x512 i się wyświetla, ale nie wygląda za pięknie. Co się mogło stać? Przecież było ok. Mój komputer X2 3800 i Radeon x1950 na Catalyst 9.3.

Pisz poprawnie. Zdanie zaczynamy wielką literą, a kończymy kropką. Forum to nie brudnopis.
ZiomalCl

8
Pomoc doraźna / Odp: ST43 - symulator źle wyświetla teskturę
« dnia: 25 Czerwca 2009, 22:25:35 »
No właśnie już pobierałem kilka razy, a dysk sprawdzony, to tylko z st43 problem z innymi lokami wszystko ok, już wiele rzeczy robiłem, dużo rzeczy sam rozwiązałem, ale tutaj kompletnie głupieję i ręce opadają.

Przypomnę, że nie ładują się też bmp z kabiny tak jak obrotomierz, prędkościomierz, amperomierz w tych miejscach też występuje tylko siwa kratka ;/ Nic nie zmieniałem ani w symku, ani w systemie, a niedawno działało w 100 %.


9
Witam.

Mam exe 735 kb i miesiąc temu było ok, a teraz nie wyświetla mi tekstury, ani na loku, ani w kabinie. Brak tekstur wskaźników wszystko zastąpione taką szarą kratką. Używając starter Ra program pokazuje, że nie mam tekstury do tej lokomotywy. I zmieniałem rozdzielczość tekstur i sciągałem takie, które powinny działać i nic z tego. Pomocy.

Pozdrawiam.

10
Pomoc doraźna / Nowe exe.
« dnia: 30 Września 2006, 12:08:19 »
Dzięki wielkie

Jak ręką odjął. Nawet na myśl mi nie przyszło, że to może mieć znaczenie. Przyznam się szczerze wszytkiego prawie próbowałem, ale na to kompletnie nie wpadłem.

Pozdrawiam

11
Pomoc doraźna / Nowe exe.
« dnia: 29 Września 2006, 15:15:33 »
Witam

Przepraszam obrażonych userów przeze mnie. Takie zachowanie nie jest w mojej naturze. Wracając do mojego pytania o plik *.exe oraz jego prace.  Jest to plik 664 kb i grając scenerie chodzą pięknie (15-40 FPS), ale gdy ładują się kolejne eventy to symek praktycznie staje. Po załadowaniu evetów płynnośc grafiki wraca do poprzedniego poziomu. Dodam, że posiadam Semprona 2300, 512 MB RAM, Radeona 9000 Pro 64 MB na sterownikach omega oraz nie mam problemu ze starymi grami na OpenGl. Teraz może ktoś coś mi podpowie co to się dzieje, że obciązenie procka przy ładowaniu pojedyńczego eventu skacze do 100% i zatrzymuje prace symka.

Pozdrawiam

12
Pomoc doraźna / problem z nowym *.exe
« dnia: 22 Września 2006, 10:46:35 »
Więc tak pokolei:
1. Intuicja Ciebie myli i to bardzo,
2. Nie napisałem, że Ja posiadam Radeona,
3. Podałem przykład komputera na którym występuje taki sam problem,
4. Jestem za bardzo zaawansowanym użytkownikem komputera (lecz niestety nie programistą), żeby nie mieć odpowiednio skofigurowania komputera,
5. Wypisywanie w tym poście, że podałem skrót F5, a nie F4 nie jest chyba powodem klatkowania gry!! takie odpowiedzi wydają się być lakoniczne i niepotrzebne,
6. Forum pomoc istnieje po to, aby pomagać innym, a nie służy do prób ukazania swojej wyższości nad resztą!!,
7. Podam dokładnie: najnowszy plik *.exe oraz paczkę nieoficjalną któregoś z userów (niestety nie pamietam jak się nazywał, ale wszystko po rozpakowaniu waży 650 MB)
8. Jeżeli ktoś przesypia lekcje polskiego i logika jest mu obca to już nie mój problem. Temat postu to problem z nowym *.exe, więc chyba normalne jest co podmieniałem. Ludzie ruszcie pierw trochę głową, a nie gańcie kogoś,
9. Przyznaje się, że nie przeglądnąłem dobrze forum i nie skorzystałem z wyszukiwarki.

Pozdrawiam

13
Pomoc doraźna / problem z nowym *.exe
« dnia: 21 Września 2006, 20:20:54 »
Kolego Akvin, źle odczytałeś co napisałem. Nie wspominam tu, iż na FreeCam mam kamere na wysokości dachów, bo przecież to nie jest błąd, tylko, że na takim widoku nie raz lokomotywa (jej wózki) są na wysokości dachów. Na nowym exe masz racje na bardziej złożonych trasach klatkowało najbardziej. Ale dodam, że na komputerze o konfiguracji AMD Athlon 3600+ 64 bitowy i ! GB RAM oraz karcie Radeon X800GTO występował podobny problem tylko z mniejszą częstotliwością

14
Pomoc doraźna / problem z nowym *.exe
« dnia: 20 Września 2006, 15:40:48 »
Witam


Mam taki problem z nowym plikiem symka. Ściągnąłem nieoficjalną paczkę (ale po podmianie w oficjalnej wersji też miałem tan sam problem). Wszystko niby ok, ale jak zaczynam grac w dowolną scenerię to po przejechaniu paruset metrów symek zaczyna się ciąć, by za chwile znowu działać bardzo płynnie. Do tego dochodzi po jakiejś chwili wariowanie kamery, która "wali o glebę". Jak wejdę na Free Cam (F5) to widzę lokomotywę na wysokości dachów wagonów. Nie wiem co jest grane. Próbowałem zmieniać sterowniki (mam Radeona), ale nan nic. Dodam, że po tym jak kamera spadnie na podłogę to po chwili się sama podnosi i znowu widzę normalnie trasę.

Zgóry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

15
Uruchamianie Symulatora / EU07.exe has done a big booboo
« dnia: 24 Marca 2004, 08:48:35 »
Ja miałem podobny problem z Ty2. Jak b←ł wpis w scenerii o Ty2, która stałą koło szopy, gra wogóle się nie włączała. Jak ten wpis usunąłem to wszystko chodzi ok. Spróbuj bo gra na software acceleration to nie gra :-))

16
Bieżące kolejowe / Re: Wzruszyło mnie SN61
« dnia: 07 Listopada 2003, 10:40:21 »
Zwracam honor jednak to była SP47. Było to jakieś 10 lat temu więc sami rozumiecie. Ale po konsultacjach ze znajomymi nadal twierdzę, że to było w Kołobrzegu

[%sig%]

17
Bieżące kolejowe / Re: Wzruszyło mnie SN61
« dnia: 03 Listopada 2003, 14:41:08 »
Jestem pewien że nazwa na nim była SU47 a numer miała coś chyba koło 006. Mój ojciec pracuje na koleji i pamiętamy jak w Kołobrzegu wykoleiła się na łuku. Tego  jestem pewien na 100 %. Być może stało się tak jak z SP45 w której wymieniono ogrzewanie z parowego na elektryczne i powstała SU45. Z tych zdjęć podanaych przez OlO EU to SU47 wyglądała jak SP47.

[%sig%]

18
Bieżące kolejowe / Re: Wzruszyło mnie SN61
« dnia: 30 Października 2003, 13:56:40 »
Swego czasu jeździła SU47 na trasie Kołobrzeg-Trzebiatów. Miałem okazję jej się przyjrzeć, bo akurat się "wysypała" na łuku w Kołobrzegu. Z tego co pamiętam była niemal wizualnie identyczna co SU-46. Czy SP-47 wygląda tak samo? Czy mowa tu zupełnie o innej lokomotywie. Po drugie mieszkam koło Malborka i nie przypominam sobie aby były tam SP-47. Były natomiast:SP-45,SP-42,SU-42,SM-42,ST-44 i rzdko SU-46

[%sig%]

Strony: [1]