Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pasjonat_andy

Strony: [1]
1
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 07 Grudnia 2020, 18:21:50 »

Po uruchomieniu się misja kończy sie za peronami przy rampie z kolizją z duetem TEM2


Potwierdzam, mam tak samo.

2
Pomoc doraźna / Odp: całkowo_niebezpieczny_pociąg
« dnia: 22 Maja 2018, 10:10:03 »
Muszę się wstrzymać z dalszymi eksperymentami. Niestety wyjazd pokrzyżował mi plany. Dziękuję za dotychczasową pomoc.

3
Pomoc doraźna / Odp: całkowo_niebezpieczny_pociąg
« dnia: 22 Maja 2018, 07:34:06 »
Niestety nie. Muszę zrobić tę trasę jeszcze raz. Było już grubo w nocy i zwyczajnie zapomniałem przełączyć się na tryb diagnostyczny.

4
Pomoc doraźna / Odp: całkowo_niebezpieczny_pociąg
« dnia: 21 Maja 2018, 18:35:04 »
Zmieniłem exe. Sytuacja zmieniła się o tyle, że lokomotywa zgasła mi gdy rozpocząłem ściąganie uszkodzonego składu.

5
Pomoc doraźna / Odp: całkowo_niebezpieczny_pociąg
« dnia: 20 Maja 2018, 18:55:54 »
exe z paczki. Postaram się przejechać jeszcze raz i zrzucę skreeny z F1 i F3. Może zmienię lokomotywę na inną i zobaczę co będzie. Na razie dziękuję choć za tyle.

6
Pomoc doraźna / Odp: całkowo_niebezpieczny_pociąg
« dnia: 20 Maja 2018, 18:25:36 »

7
Pomoc doraźna / Odp: całkowo_niebezpieczny_pociąg
« dnia: 20 Maja 2018, 18:10:10 »
Załączam plik errors. Plik log jest wiekszy niż dopuszczalna norma i musiałbym go skompresować. Inaczej nie da rady.

8
Pomoc doraźna / całkowo_niebezpieczny_pociąg
« dnia: 20 Maja 2018, 18:01:59 »
Nie mogę przejechać trasy pilotem PONSZ-a. Po wyjeździe z Całkowa gaśnie mi lokomotywa i koniec. Nie mogę jej powtórnie uruchomić. Słychać rozruch i klops.

9
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 10 Września 2017, 19:22:08 »
Mam problem ze scenerią calkowo_p-m-t. Po sformowaniu składu pociągu towarowego w Macierzewie i podłączeniu lokomotywy nie mogę wyluzować składu. Próbowałem kilkukrotnie za każdym razem z tym samym rezultatem. (sceneria bez zmian taka jak w oryginale) Po włączeniu luzowania ciśnienie w przewodzie głównym rośnie do pewnego momentu dopóki mam naciśnięty klawisz luzowania . Po puszczeniu klawisza ciśnienie spada do 0. Wystarczy odłączyć lokomotywę i wszystko wraca do normy. Jakieś sugestie?

10
Trasy / Odp: Misja l61+l144 lotos błąd w Pawonkowie
« dnia: 18 Listopada 2012, 22:12:43 »
Wszystko gra. Po zaleconej zmianie towarowy jedzie jak złoto i można zrealizować cała misję. Niestety musiałem wrócić do starego sterownika karty. Wprawdzie z nowym FPS był większy ale misje wieszały się wyświetlając komunikat o błędzie. A co najbardziej charakterystyczne na polu informacyjnym na ekranie startowym nie wyświetlały się żadne komunikaty (pozostawało białe). Również przy wjeździe na stacje FPS potrafił spadać do 2 - 3. Widać Symek nie z każdym sterownikiem daje sobie radę i te starsze są bardziej "symbiotyczne" ;-)

11
Trasy / Odp: Misja l61+l144 lotos błąd w Pawonkowie
« dnia: 15 Listopada 2012, 16:36:23 »
Zaktualizowałem OpenGL. Pomogło o ile chodzi o FPS. Podniósł się o około 10. Ale misja dalej pada w Pawonkowie.

12
Trasy / Odp: misja l61+l144 lotos błąd w Pawonkowie
« dnia: 12 Listopada 2012, 17:51:18 »
Przejadę tę misję jeszcze raz, bo miałem wyłączoną opcję zapisywania loga. Jeśli zjawisko się powtórzy oczywiście dołączę.

  Dodano: 13 Listopada 2012, 15:27:57
Załączam log. Zapis zakończyłem przerywając misję w momencie, gdy po ręcznym uruchomieniu ET22 i przejeździe składu przez Pawonków mogłem dalej ją kontynuować.

13
Trasy / Misja l61+l144 lotos błąd w Pawonkowie
« dnia: 12 Listopada 2012, 17:38:19 »
Dojechałem do Pawonkowa. Tam zatrzymał mnie S1. Po komunikacie radiowym o towarowym, po przepuszczeniu którego będę jechał dalej - czekam. Mija 5 - 10 minut i nic. Wyszedłem z kabiny i zacząłem szukać tego brutta. Znalazłem. Stał przed stacją pod wjazdowym, który wskazywał S13. Co ciekawe elektrowóz miał zapalone końcówki zamiast normalnego oświetlenia. Przejąłem kontrolę nad składem, uruchomiłem go i oddałem sterowanie AI. Wróciłem do swojego składu i faktycznie po przejechaniu brutta dostałem S10. Dalej mogłem jechać normalnie. Czy ktoś z Was miał taki przypadek><? Za słabo znam symulator aby samodzielnie grzebać w plikach i prawdę mówiąc nie wiedziałbym czego i gdzie szukać aby ten błąd (><bo chyba to jest błąd><) naprawić. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, bo misja sama w sobie jest ciekawa.

Zdanie zaczynaj dużą literą. Przed znakami interpunkcyjnymi nie stawiaj spacji. Pisz staranniej, zjadasz literki.
Rozi

14
Pomoc doraźna / Odp: Turów - Macierzewo, misja TLK wykoleja się?
« dnia: 17 Września 2012, 12:22:01 »
Bardzo dobry scenariusz. Aż przyjemnie jechać. Żadnych problemów z wykolejaniem się wagonów. Tylko mam jeden problem - bez "naciągania" szlakowej nie udało mi się ani razu przyjechać o czasie. Może trzeba trochę zmodyfikować rozkład i czasy przejazdu w stosunku do ograniczeń na szlaku ?

15
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 29 Maja 2012, 13:20:18 »
Witam

Jest problem w scenariuszu Całkowo Orlen. W Wilisiu skład kierowany przez AI  zatrzymuje się w połowie swojego toru i blokuje mi wyjazd. Uniemożliwia to kontynuowanie scenariusza.
Na obrazkach pozycja składu AI po zatrzymaniu się.
Miałem tak samo. Trzeba podciagac maksymalnie swoje wagony przed odczepieniem. Inaczej blokują możliwość wyjazdu dla tego składu i ten stopuje.

16
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 28 Maja 2012, 21:28:11 »
@pasjonat_andy, postaw wagony między kupką węgla a rampą. U mnie działa.
Postawiłem. Wszystko przebiegało poprawnie do momentu wyjazdu jako osobowy. Nie zdążyłem dojechać do semafora gdy wygasł mi S2 i pojawił się S1. Nagłe hamowanie i na tym koniec. Zatrzymałem sie przed semaforem i dalej już nic sie nie działo. Potrenuję jeszcze tę trasę, może w końcu mi się uda. Dam po garach przy ruszaniu i może wtedy zdążę.

17
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 27 Maja 2012, 15:49:51 »
Jak już robię oblot na około uformowanego składu z platform i gagsów to za każdym razem czołowo zderzam się z SU osobową. Dziwne to na tyle, że ona pewnie ma pozwolenie na jazdę, ja też na manewrowym i nie wiem z jakiej paki jeszcze na torze obok gdzie czeka na mnie skład > zielono-pomarańczowe.
Potwierdzam. Mam to samo. Próbuję przejechać tę misję od dwóch dni. Kombinowałem z szybkim i wolnym wykonywaniem manewrów i ciągle to samo. Gdy robiłem to wolno, to zanim odczepiłem loka od wagonów przed oblotem wygaszało mi zezwolenie na manewry pomimo, że towarowy już odjechał w siną dal.

18
Poszukuję, chcę zrobić / Propozycja dla programistów
« dnia: 17 Stycznia 2012, 19:55:42 »
Mam propozycję (szczególnie dla pasjonatów swoich pulpitów) odnośnie rozwoju pliku exe. Może jest możliwość rozbudowania tego pliku o sterowanie wyjściami zewnętrznymi choćby w oparciu o karty firmy advantech ( http://www.advantech.pl/products/index/embedded-computer/default.aspx ) na podobnej zasadzie jak sterowanie diodami klawiatury odpowiadajacymi za kontrolki jazdy na oporach i shp. Umożliwiłoby to sterowanie kontrolkami ws-a, ogrzewania, sprężarki, przetwornicy, wentylatorów  itp.  Może mój pomysł wyda się na tyle atrakcyjny, że znajdzie się grono programistów, którzy podejmą się tego zadania.

19
Inne niekolejowe / Nowy Rok
« dnia: 31 Grudnia 2011, 20:38:28 »
W sumie nie wiadomo czego życzyć - czy prozy życia, przy której ciśnienie nie skoczy a adrenalina nie zabije;czy też właśnie niesamowitych, fantastycznych historii/sytuacji, dzięki którym jakość życia zdecydowanie ulegnie poprawie i wpłynie na poziom zadowolenia z niego ?
 
Pomijając wstęp, życzę wam mądrych i dobrych dni a żeby się nie przewróciło w głowie od nadmiaru dobrobytu, niech czasem potrzebę zaspokojenia zastąpią po prostu marzenia, dzięki którym świat, ten za oknem, będzie można nazwać ludzkim....

PS. Te duże litery to nie krzyk ale tylko dla podkreślenia szczerości życzeń :-)

A pomyślałeś, że same wielkie litery po prostu się ciężko czyta? Do tego nie ten dział i pisanie pionowo.
Quark-t

20
Bieżące kolejowe / Układ sterowania smarem EU35-1
« dnia: 14 Listopada 2011, 19:29:48 »
Szukam informacji co to za urządzenie.. Ewentualnie jakieś dane techniczne lub link do literatury. Niestety w guglach nic nie znalazłem. Gwoli wyjaśnienia nie chodzi mi o pralkę. Takie urzadzenie opisane jak w tytule posta, znajduje się w kabinie B (po stronie pomocnika) ET22-1060 w misji linia61_towarowy2. Zobaczyłem je po raz pierwszy.

21
Pomoc doraźna / Odp: wykolejenie
« dnia: 04 Listopada 2011, 14:56:42 »
Nie wiem co jest tego przyczyną ale po włączeniu zapisu logu misja przebiegła zgodnie z planem. Zapis miałem wyłączony ze względu na niskie FPS w innych misjach. Proponuję zamknąć wątek.

Zamknięto.
ABu

22
Pomoc doraźna / Bład (?) w misji tarniowo et22-2009
« dnia: 04 Listopada 2011, 13:17:16 »
Misja tarniowo et22-2009. Uruchamiam misję. Oczekuję na wyjazd pod S1. Na stację wjeżdża pośpieszny prowadzony przez eu06. Przy wyjeździe  za semaforem wyjazdowym, na łuku, nastepuje jego wykolejenie. I tu nastepuje praktycznie koniec misji gdyż jadacy po nim towarowy staje gdyż na wjazdowym ma S1. I tak stoję i czekam w nieskończoność. Próbowałem wielokrotnie uruchomić tę misję. Rezultat za kazdym razem był taki sam. Według mnie błąd leży w predkości jaką AI narzuca pośpiesznemu przy przejeździe przez stację ale nie znam na tyle symulatora żeby wiedzieć jak to naprawić. Jakieś sugestie ?

23
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2010
« dnia: 27 Lipca 2011, 13:33:52 »
Już po raz drugi w trakcie manewrów, w czasie oblotu składu, na mój tor wpada pociąg i dochodzi do kraksy. Co może być nie tak? Manewry zgodnie z opisem. Wszystkie tarcze na biało. i.... Dodaję log z tego przejazdu. Proszę o podpowiedzi co robić.

Pisać we właściwym temacie.
Quark-t

24
Bieżące kolejowe / Odp: Pytanie laika do mechaników EU07
« dnia: 13 Czerwca 2011, 14:41:14 »
Serdeczne dzięki za odpowiedź. Wątek do zamknięcia.

25
Bieżące kolejowe / Pytanie laika do mechaników EU07
« dnia: 13 Czerwca 2011, 12:38:22 »
Na pulpicie po stronie pomocnika znajduje się gniazdo opisane "wyłącznik rozrządu". Proszę o informację czy jest to rodzaj stacyjki (tak jak w samochodzie) i każda lokomotywa ma inny klucz do tego wyłącznika ? I czy jest to wyłącznik zasilania rozrządu czy zawór powietrza ? I pytanie drugie. Po stronie maszynisty na pulpicie jest okrągła klapka opisana " MIN – MAX". Co się pod nią kryje ? Jeżeli moje pytania trafiły do niewłaściwego działu to uprzejmie proszę moderatora o przerzucenie ich do właściwego, chociaż ten wydawał mi się stosowny.

26
Trasy / Odp: Misja Drawinowo_ET22-2 katastrofa
« dnia: 08 Czerwca 2011, 14:15:31 »
Udało mi się przejechać cała trasę bezproblemowo. Lekarstwem okazało się utrzymywanie prędkości nieco poniżej rozkładowej o 4 – 5 km. Wprawdzie wtedy rozkład diabli biorą ale przejazd jest bezkolizyjny. Wątek do zamknięcia.

Zamykam.

REWIZOR

27
Trasy / Misja Drawinowo_ET22-2 katastrofa
« dnia: 07 Czerwca 2011, 23:35:13 »
Pierwszy przejazd raczej OK poza tym, że przed Włodowicami S1 w nieskończoność. Drugi przejazd w km. 22 750 rozprułem zwrotnicę. Trzeci i czwarty przejazd w Drawinowie wpadłem na skład cystern na trasie przelotu. Zaznaczam, że utrzymywałem rozkładową prędkość i czasy przelotu były zgodne z SRJ. Log ostatniego przejazdu w załączniku.

Pisz poziomo i staranniej. Nie nadużywaj znaków "?". Przenoszę do działu pomoc.
Quark-t

Strony: [1]