Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Duras_pl

Strony: [1]
1
Bocznica / Bzdury
« dnia: 05 Grudnia 2006, 18:25:52 »
Ach tak Ironia, gratuluje takze zdolnosci jezykowych...

MINI WYKLAD:

Obecnie komunikujemy sie slowem pisanym, a nie wiem czy wiesz, w tej formie ironie zaznacza sie cudzyslowiem. Ale spoko juz mamy kompletny obraz Ciebie:

Wiek: 36
Wyksztalcenie: Przedszkolne (mam nadzieje ze ukonczyles to durne   przedszkole)
Inne: analfabeta, dyslektyk, niski poziom inteligencji

Spokojnie, nikt Cie nie wini za ubytki w twojej inteligencji i wiedzy, po prostu nie byles w stanie ukonczyc przedszkola...

Widzisz ja przynajmniej mam jakis projekt, a ta dyskusja jest po to zebys uswiadomil sobie swoja nizszosc...

Z pozdrowieniami

Duras

2
Bocznica / Bzdury
« dnia: 05 Grudnia 2006, 18:13:16 »
No coz, rozumienie adresata wypowiedzi uczono w przedszkolu.

A co do Twojego cytatu to ja zaznaczylem ze mam doswiadczenie a nie ze jestem geniuszem. Ale nie przejmuj sie, podobno 3/4 ludnosci w polsce nie umie czytac ze zrozumieniem. Gratuluje, nalezysz do tych nieinteligetnych 75% spoleczenstwa...

Z pozdrowieniami

Duras

3
Bocznica / Bzdury
« dnia: 05 Grudnia 2006, 18:01:51 »
Prosze, oto kolejny dowod Twojej "inteligencji":
 
Gdzie w moim poscie napisalem
+ "Geniusz programowania"?
+ "Znawca ludzi"?
+ "Psycholog"?

Jesli juz nic nie mozesz wymyslec to nie mysl, bo to Ci najwyraniej nie najlepiej wychodzi. Ciekawe natomiast czym ty mozesz sie pochwalic, ja moje doswiadczenie w tych dziedzinach moge bez problemu udokumentowac,
inteligencji mi nie brakuje co Ci tez proboje udowodnic. Niestety w mysl sentencji:

"Najwieksza tragedia idioty jest to, ze nie zdaje sobie sprawy ze jest idiota"

do Ciebie i tak nie dotra zadne moje argumenty, wiec wszelkie moje posty  
sa zwyczajnym marnowaniem czasu.

Jesli chcesz Cos dodac, to zrob to wprost, a nie za plecami. I nie na tym forum bo one nie jest od tego. Wiesz gdzie mnie szukac.

Z pozdrowieniami

Duras

P.S.

Jak nie masz pomyslu na podpis to go zwyczajnie nie pisz...
Jak dla mnie EOT

4
Bocznica / Bzdury
« dnia: 05 Grudnia 2006, 16:03:07 »
Nie zgrywaj takiego inteligenta bo daleko Ci do niego... Moge Ci w kazdej chwili udowodnic nizszosc Twojego umyslu, ale pozostawiam to Tobie. I nie na tym forum.

Skoro ty masz prawo krytykowac, to dlaczego mnie zabraniasz tego robic?
Oczywiscie! Moja krytyka w koncu dotyczy Ciebie...

A co do tego co wyszlo z naszej pracy to raczej malo na ten temat wiesz...

Po za tym nie wypowiadaj sie na tematy, o ktorych nie masz zielonego pojecia (programowanie, project design), ja w przeciwienstwie do Ciebie mam doswiadczenie w tych dziedzinach.

Aha jeszcze dodam cos do twojej super zabawnej uwagi "Dlugo nad tym myslales": W przeciwienstwie do Ciebie tak, bo z reguly ludzie w miare inteligetni mysla nad tym co powiedziec...

Z pozdrowieniami

Duras

5
Bocznica / Bzdury
« dnia: 04 Grudnia 2006, 20:59:48 »
Cytat: "Mariusz1970"
Converter, że tak spytam żeby pamięci Tobie nie nadwyrężać, pochwal się jakie ostatnio programy napisałeś i do czego służyły?
Sax rzuć parę zagadnień z algortymiki do Convertera, a zresztą Sax wiesz nalepiej co robić.

Pozdrawiam


W zasadzie nie jesteście firmą (a nawet jeśli to Ty jej nie reprezentujesz), więc nie rozumiem co Cie obchodzi jakie programy do tej pory zrobił, ani na jakim poziomie stoi jego wiedza z programowania. Kod Nebuli 2 jest otwarcie dostępny na SVN, więc jak bedzie Converter chciał to coś dorobi i ew. wam wyśle.

6
Na warsztacie / MaSzyna-Symulator Pojazdów Trakcyjnych (MaSzyna 2 EX NEBULA)
« dnia: 08 Października 2006, 22:02:52 »
Forum sie chwilowo nie zajmuje a i owszem screeny sa z kwietnia, platformy nie zmienialem od  roku (caly czas jest ta ktora wczesniej wybralem), zmienile sie natomiast tylko render i jest to ostatnia znaczaca zmiana w projekcie od pol roku (nie mylic z postepem!). Na razie walcze jescze z paroma rzeczami a z uwagi na brak czasu pracuje tylko w weekendy.

Nie mam pretensji ze Maszyna sie tak wolno rozwija bo rozumiem to, ale czuje sie zdezorientowany informacjami na stronie ShaxBee, najlepiej zeby on sie wypowiedzial w tej sprawie.

Z pozdrowieniami

Duras

P.S.

W tej chwili nie jest wazny moj symulator, przeciez to forum sie nim nie zajmuje, wazne jest to, co sie dzieje z Maszyna.

7
Na warsztacie / MaSzyna-Symulator Pojazdów Trakcyjnych (MaSzyna 2 EX NEBULA)
« dnia: 08 Października 2006, 20:33:48 »
Cytat: "ShaXbee"
Prace nieco przystopowały ponieważ zajmuję się 'szkieletem' symulatora, a z powodu pracy (10h dziennie) nie mam za wiele czasu. Staram sie ostatnio cos w wolnym czasie dlubac, symkowi upasc napewno nie dam :)


Hmm... Ciekawie wam ida te prace:

http://shaxbee.superhost.pl/?cat=2

Wydawalo mi sie ze ruch po kwaternionach byl juz zrobiony :P
Chyba ze wy robicie programowanie typu: kasujemy co bylo i robimy jeszcze raz to samo.

http://shaxbee.superhost.pl/maszyna/wiki/pmwiki.php?n=EuOsg.McZapkie

Cala wina po Marcina stronie, ale spoko skasujemy jego kod i przepiszemy jeszcze raz to samo, a pozniej sie podniecimy ze wyswietlil sie nam Pociag.

Z pozdrowieniami

Duras

P.S.

Odnosnie pytan:

"a jak tam Twoj symulator?"
- Bardzo dobrze

8
Bocznica / Wydzielone
« dnia: 14 Sierpnia 2006, 11:47:35 »
Cytat: "Mariusz1970"
Może taki OT. Zaintrygował mnie kto kto jest Duras_pl i co to jest Motor. Wyszukałem takie coś:
http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=205349
Screeny łudząco podobne do Nebuli. Wnioski wyciągnijcie sami.


A na date postu patrzyles?

Nie mam wam zamiaru udowadniac co z Motorem, sami sie przekonacie, tymczasem zycze udanych prac na nowa (nie stara) Maszyna.

Z pozdrowieniami

Duras

9
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 13 Sierpnia 2006, 12:31:56 »
Cytat: "ShaXbee"
Duras, a gdzie Twój projekt o wdzięcznej nazwie 'Motor', który ma korzystać z Twojej oświeconej wiedzy?


Moj projekt w przeciwienstwie do waszego ma sie dobrze, a dzieki mojej
"oswieconej" wiedzy nie bedzie potrzeba procesora > 2400 MHz aby miec 15 FPS :P Wy sie bawcie dalej maszyna dodajac niepotrzebne "wodotryski" ktore i tak zwyklemu userowi sa niepotrzebne (konsola?), i ktorych napisanie jest kwestia kilku godzin. Prawda jest taka ze Maszyna od wielu lat wogole sie nie zmienia, prawda jest taka ze maszyna upadla juz dawno a wy stwarzacie jeszcze jakies pozory.

->ShaxBee: A jak tam idzie Twoja robota na Maszyna2, wszakze twoja oswiecona wiedza programistyczna miala ja wszkrzesic :)

->queuedEU: co to jest "Celebrity MaSzyna", jakis nowy odlam Maszyny?

Z pozdrowieniami

Duras

10
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 12 Sierpnia 2006, 18:28:48 »
Cytat: "queuedEU"
Hmmmm... Dobra... Wiec moze tak...

Teraz odnosnie zwiekszania FPS... Siedzi mi w glowie pewien plan, ktorego
wykonanie moglo by zwiekszyc plynnosc moze nawt o 10-15 ramek, ale
to narazie plan, poniewaz bylo by duzo sprawdzaina psucia itp
- chodzi tu o dynamiczne ladowanie textur dla obiektow pojaiajacych sie
i zwalniaine ich gdy sa poza zasiegiem. Poprzednik napisal, ze nadal sie sypie...


W ogole nie rozumiem po co sie bawicie dalej tym starym symkiem, ale przemilcze to.

Zamiast stosowac tego typu sztuczki (ktore moze zwieksza FPS ale niewiele)
trzeba zmodyfikowac pare rzeczy:

1. Zmodyfikowac system ukrywania niewidocznej geometri (dodac Octree?)

2. Zmienic render.

Ad.1 Kiedys slyszalem ze w maszynie jest cos w stylu quadtree, lepsze bylo by octree albo cos w stylu spatial db.

Ad2. Kiedys widzialem fragmenty kodu maszyny, i z nich wynikalo ze do renderu uzyto instrukcji z OpenGL typu np. glVertex3f(); ktore de facto sa niezwykle wolne, dlatego nadaja sie jedynie do wyswietlania jakis testowych obiektow do debugowania (prostota w uzyciu), natomiast w renderze swiata powinno uzywac sie instrukcji przekazujacych wieksza ilosc wierzcholkow (spakowane) za jednym wyslaniem geometrii. Dzieki temu oszczedzamy czas procesora na narzut funkcji itp. Przy tej instrukcji wydajnosc moze wzrosnac nawet o 40%.

Co do tekstur to jesli chcialbys usuwac z pamieci tektury a pozniej znowu je ladowac to bys jeszcze pogorszyl sytuacje.

Oczywiscie to wszystko to tylko moje spekulacje, na dzien dzisiejszy nie znam stanu kodu maszyny i nie wiem czy tego przypadkiem ktos wczesniej nie zrobil.

11
Bieżące Symulatorowe / KIEDY_PACZKA_CAŁOŚCIOWA_DO_DIABŁA_!!??
« dnia: 11 Grudnia 2005, 17:17:59 »
Dawno tu nie zagadalem i nie mam zamiaru tym razem robi tu jazdy ale do rzeczy:

Dziwicie sie ze ze projekt upadl a prawda jest taka ze kupe robicie w tej sprawie:

1. Na tym forum od dwoch lat nic ciekawego sie nie dzieje, gadacie o jakis *** zamiast zabrac sie do dzialania.
2. Grzebiecie przy starym symku nie wiadomo po co a i tak zeby go zooptyamizowac trzeba napisac go od nowa (Nebula)
3. Narzekacie na brak ludzi, co mnie dziwi bo 4 razy chcialem wam pomoc a zostalem krotko mowiac zmieszany z blotem, wiec pytanie: WY mi robicie laske ze zgodzicie sie abym WAM pomogl? To mnie smieszy.

 
Cytuj
Rozumiem, że 1 osoba nie będzie prowadzić projektu symka (mowa o Maecinie), gdyż rozumiem jego "frustrację"... Jest SAM... Sam boryka(ł) się z problemami w kodzie. Nie miał(ma) w nikim wsparcia/pomocy. Więc się jemu nie dziwię, że zaprzestał...


Swojego czasu chcialem pomoc Marcinowi ale kretyni z tego forum mi to skutecznie utrudniali. Chocby nie moglem zdobyc zadnej normalnej formy kontaktu do Marcina. A to ze sam sie boryka to prawda, bo przegladajac kod zrodlowy symka zauwazylem ze 90% jego napisal Marcin, a 10 McZapkie. I podziwiam go za to ze tyle kodu sam napisal.

Cytuj
Moja propozycja to zacząc od planowania - formatów plikow modeli, tekstur, scenerii - to moga zrobic forumowicze, gorzej z silnikiem graficznym. Potem postawic CVS, czyms go zasilic i pozwolic ludziom bawic sie, przy tak duzej spolecznosci jak symkowa to powinno zaczac dzialac. Kłopotem bedzie poczateke zasilenie i zarzadzanie tym CVS.

Poki co projekt lezy, sensowny plan dzialania moze to zmienic


Owszem spolecznosc tego symka jest duza ale nie wiem co mialaby robic:
chyba wingerowskie paczki calosciowe:
-O mamy nowa teksture robimy paczke calosciowa...

Cytuj
Obawiam sie ze projekt jaki proponuje Woropek czyli 'poszukujemy programistow ktorzy zrobia dla nas taki symulator jaki im kazemy' nie ma racji bytu. A moze ja cos zle zrozumialem?

Poza tym skoro programisci ktorzych mamy (winger, speed, abu, queued) nie raczyli palcem kiwnac, to tym bardziej jacys z zewnatrz jak zobacza ze to niepowazny projekt to uciekena jak najszybciej :)


Nawet jaby usilnie chcieli to i tak ich nikt nie dopusci albo ich oleja :) tak jak mnie. Zreszta nie rosmieszaj mnie: co takiego winger zaprogramowal? Bo chyba juz jestem slepy od patrzenia na ekran.

Podsuowujac:

Wasz projekt upad, wy gowno przy nim robicie i to forum oraz strona stoi i niepotrzebnie zuzywa miejscie na serwerze. Przeciez od roku nic sie nie zmienilo....

Z pozdrowieniami

DURAS

Strony: [1]