Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - barney

Strony: [1] 2 3
1
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 19:41:03 »
Dobra, popróbuję, dziekuję za pomoc serdecznie. Temat do zamknięcia

2
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 19:27:37 »
Dźwięki są i górne napisy (ciśnienie w hamulcach itp) ale obraz czarny i nic nie pomaga

3
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 19:21:15 »
Coś się zmieniło

4
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 18:57:55 »
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: 20.120.86.0)
For online documentation and additional files refer to: http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90, Ra, hunter, szociu, Stele, Q, firleju and others

available monitors:
Rodzajowy_monitor_PnP:0,0
Gfx Renderer: ATI Radeon HD 4600 Series Vendor: ATI Technologies Inc. OpenGL Version: 3.3.11672 Core Profile Context
Supported extensions:
GL_AMDX_debug_output GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_conservative_depth GL_AMD_debug_output GL_AMD_depth_clamp_separate GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_name_gen_delete GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_pinned_memory GL_AMD_sample_positions GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture GL_AMD_shader_stencil_export GL_AMD_texture_cube_map_array GL_AMD_texture_texture4 GL_AMD_vertex_shader_tessellator GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_base_instance GL_ARB_blend_func_extended GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_compatibility GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_conservative_depth GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_map_buffer_alignment GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_occlusion_query2 GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_sample_shading GL_ARB_sampler_objects GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_separate_shader_objects GL_ARB_shader_bit_encoding GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_precision GL_ARB_shader_stencil_export GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_420pack GL_ARB_shading_language_packing GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_query_lod GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_rgb10_a2ui GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_texture_storage GL_ARB_timer_query GL_ARB_transform_feedback2 GL_ARB_transform_feedback3 GL_ARB_transform_feedback_instanced GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev GL_ARB_viewport_array GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_sRGB_decode GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_storage GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_copy_image GL_NV_explicit_multisample GL_NV_float_buffer GL_NV_half_float GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_barrier GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
wide lines supported
render path: Shaders, VBO
texture sizes capped at 4096p (4096p for cab textures)
shadows map size capped at 2048p
main window size: 1920 x 1080
Created texture object for "textures/fx/lightglare"
Loading texture data from "textures/fx/lightglare.dds"
Created texture object for "textures/fx/sun"
Loading texture data from "textures/fx/sun.dds"
Created texture object for "textures/fx/moon"
Loading texture data from "textures/fx/moon.dds"
Created texture object for "textures/fx/smoke"
Loading texture data from "textures/fx/smoke.dds"
Created texture object for "textures/fx/headlights"
Loading texture data from "textures/fx/headlights.dds"
invalid shader: failed to compile vertex.vert: Vertex shader failed to compile with the following errors:
ERROR: 0:51: error(#185) Array size must be a constant integer expression
ERROR: 0:58: error(#185) Array size must be a constant integer expression
ERROR: 0:72: error(#185) Array size must be a constant integer expression
ERROR: 0:84: error(#185) Array size must be a constant integer expression
ERROR: error(#273) 4 compilation errors.  No code generated


5
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 18:57:46 »
Wypakowałem to nowe exe do foldera z MaSzyną za pomocą 7zip i nadal to samo

6
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 18:38:24 »
Znów mam pobierać symka 4.5 godziny ? Napisz proszę jakie programy potrzebne są do zainstalowania, wypakowania i grania aby Symulator działał, mam "czystego" windowsa, nie mam nawet exela, Zanim zainstalowałem nowy system operacyjny, symulator śmigał, Czy są jakieś ustawienia systemowe które trzeba poprzestawiać?

7
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 27 Stycznia 2020, 09:14:15 »
Nie, wszystko jest w porządku

8
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 26 Stycznia 2020, 23:34:43 »
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: 20.120.86.0)
For online documentation and additional files refer to: http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90, Ra, hunter, szociu, Stele, Q, firleju and others

available monitors:
Rodzajowy_monitor_PnP:0,0
Gfx Renderer: ATI Radeon HD 4600 Series Vendor: ATI Technologies Inc. OpenGL Version: 3.3.11672 Core Profile Context
Supported extensions:
GL_AMDX_debug_output GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_conservative_depth GL_AMD_debug_output GL_AMD_depth_clamp_separate GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_name_gen_delete GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_pinned_memory GL_AMD_sample_positions GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture GL_AMD_shader_stencil_export GL_AMD_texture_cube_map_array GL_AMD_texture_texture4 GL_AMD_vertex_shader_tessellator GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_base_instance GL_ARB_blend_func_extended GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_compatibility GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_conservative_depth GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_map_buffer_alignment GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_occlusion_query2 GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_sample_shading GL_ARB_sampler_objects GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_separate_shader_objects GL_ARB_shader_bit_encoding GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_precision GL_ARB_shader_stencil_export GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_420pack GL_ARB_shading_language_packing GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_query_lod GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_rgb10_a2ui GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_texture_storage GL_ARB_timer_query GL_ARB_transform_feedback2 GL_ARB_transform_feedback3 GL_ARB_transform_feedback_instanced GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev GL_ARB_viewport_array GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_sRGB_decode GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_storage GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_copy_image GL_NV_explicit_multisample GL_NV_float_buffer GL_NV_half_float GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_barrier GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
wide lines supported
render path: Shaders, VBO
texture sizes capped at 4096p (4096p for cab textures)
shadows map size capped at 2048p
main window size: 1920 x 1080
Created texture object for "textures/fx/lightglare"
Loading texture data from "textures/fx/lightglare.dds"
Created texture object for "textures/fx/sun"
Loading texture data from "textures/fx/sun.dds"
Created texture object for "textures/fx/moon"
Loading texture data from "textures/fx/moon.dds"
Created texture object for "textures/fx/smoke"
Loading texture data from "textures/fx/smoke.dds"
Created texture object for "textures/fx/headlights"
Loading texture data from "textures/fx/headlights.dds"
invalid shader: failed to compile vertex.vert: Vertex shader failed to compile with the following errors:
ERROR: 0:51: error(#185) Array size must be a constant integer expression
ERROR: 0:58: error(#185) Array size must be a constant integer expression
ERROR: 0:72: error(#185) Array size must be a constant integer expression
ERROR: 0:84: error(#185) Array size must be a constant integer expression
ERROR: error(#273) 4 compilation errors.  No code generated

9
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 26 Stycznia 2020, 22:44:57 »
Karta graficzna ATI radeon HD 4600 z najnowszymi sterownikami,
Wersja OpenGL   3.3.11672 Compatibility Profile Context
napisane w oknie exe "invalid shader; failed tocompile vertex.vert; vertex shader failed to compile with following errors ; error 185 Array size must be constant integer expression. Cztery takie kopmunikaty a pod spodem jeszcze 4 compilaton errors. No code generated. Zrzutu ekranu nie zrobię

10
Pomoc doraźna / MaSzyna na nowo zainstalowanym windowsie 7
« dnia: 26 Stycznia 2020, 22:15:13 »
Witam, pobrałem Maszynę na nowo postawiony system windows 7, wypakowała i zainstalowała się sama. Trwało to ponad 3 godziny. Przy próbie uruchomienia dosłownie na chwilę pojawiło się okno z zielonymi napisami po czym symulator się zamknął i pojawił się komunikat w oknie "array size must be constans integer expression". Nie znalazłem takiego wątku na forum. Mam procesor intelCore 2duo, 6 G pamięci RAM, system windows 7 32 bity. Dodam, że nie wiem jakie programy dodatkowo należy zainstalować na kompie aby symulator działał.

11
Pomoc doraźna / Odp: Nowy system operacyjny
« dnia: 01 Sierpnia 2016, 20:38:19 »
Dzięki za radę, popróbuję i napiszę jakie są efekty

  Dodano: 01 Sierpnia 2016, 22:17:15
Zaktualizowałem sterowniki do karty i śmiga bez zarzutu, dziękuję za pomoc, można zamknąć.

12
Pomoc doraźna / Nowy system operacyjny
« dnia: 01 Sierpnia 2016, 19:23:01 »
Witajcie, niedawno "postawiłem"nowy system Windows 7 i symulator zupełnie przestał działać, nie pobierałem go od nowa, po prostu zachowałem na jednej z partycji, podczas "odpalania" jakiegokolwiek scenariusza pojawia się komunikat o błędzie missed openGL+ 1,3 drivers, mam kartę NVIDIA i najaktualniejsze sterowniki, pobrałem również najnowszego patcha, dodam, że wcześniej miałem Windowsa XP i wszystko działało idealnie, nie zmieniałem ustawień grafiki, doradźcie co zrobić.

13
Bocznica / Odp: brak skladu w kaliska_posp
« dnia: 22 Maja 2016, 18:21:49 »
Kolego. Scenariusz posp jest czescia starej paczki. Nie bedzie dzialac z paczka najnowsza.
Dziękuję za wyjaśnienie, nie będę kombinował, muszę pominąć te scenariusze, poczekam na nową paczkę lub patcha, jeszcze raz dzięki

14
Bocznica / brak skladu w kaliska_posp
« dnia: 22 Maja 2016, 17:13:47 »
Mam problem ze scenerią Kaliska_posp, jest jej opis w rainsted ale brak jakiegokolwiek składu, problem pojawił sie po aktualizacji rainsted, podobnie jak problem z jednorazową podmianą lokomotyw w rainsted

Słowotok. Zapoznaj się z Regulaminem. Bocznica.
Benek

15
Dzięki panowie, zadziałała porada od Matka, dziękuje

16
Przeciągana lokomotywa nie wskakuje? Starter wyrzuca błąd? Mam tak niekiedy gdy wielokrotnie zmieniam tabor. Reset startera pomaga.
  podmieniona lokomotywa pojawia się w starterze, błąd nie wyskakuje, jednak przy próbie uruchomienia scenerii w miejscu składu nie ma nic, jest puste miejsce

17
Pomoc doraźna / Brak możliwości zmiany lokomotywy w sceneriach
« dnia: 21 Maja 2016, 12:12:39 »
Od momentu, w którym zaktualizowałem rainsted nie mogę podmienić żadnej lokomotywy w żadnej scenerii metodą tą co robiłem to dotychczas, a więc - usuń ze składu i przeciągałem wybraną przez siebie w miejsce usuniętej. Czy to ma coś wspólnego z zaktualizowaniem reinsted (zrobiła mi się aktualizacja ponieważ dość długo nie uruchamiałem SPS)

18
Pomoc doraźna / Cargo part 1 i part 2
« dnia: 06 Listopada 2014, 14:03:25 »
Chciałbym spytać czy najnowszy patch zmienia coś w scenariuszu l053 cargo part 1 i 2 ponieważ po uruchomieniu w/w scenariuszy nic się nie dzieje, nie ma możliwości uruchomienia radia, tarcza się nie zmienia, czekałem ponad pół godziny i nic. Oczywiście przed pobraniem najnowszego patcha wszystko działało bez zastrzeżeń.
Proszę dokładnie się zapoznać z tym wątkiem http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3022.msg27391.html#msg27391 Masz tam szczegółowo opisane w jaki sposób należy wysyłać prośbę o pomoc. Niżej o tym po części wspomniał @jochand.
Sawi

19
Pomoc doraźna / Odp: Torrent
« dnia: 30 Października 2014, 20:14:41 »
Dziękuję, temat do zamknięcia lub na bocznicę.

20
Pomoc doraźna / Torrent
« dnia: 30 Października 2014, 19:57:34 »
Witam, od jakiegoś czasu próbuję pobrać MaSzynę z oficjalnej strony, ale cały czas dostępna jest tylko poprzez torrent, mimo komunikatu, że "chwilowo", Powiedzcie, proszę kiedy będzie dostępna nie tylko poprzez torrent, ponieważ program do pobierania w ten sposób rozwala mi system i zmienia jego ustawienia łącznie z przeglądarką.

21
Bocznica / Problem z aktualizacją Rainsted
« dnia: 29 Sierpnia 2014, 20:40:57 »
Witam, czy ktoś z forumowiczów mógłby mi powiedzieć dlaczego rainsted nie chce się zaktualizować? wyskakuje komunikat - " Null remote adress"

Było. Bocznica.
adsim

22
Bocznica / Odp: patch 04.14
« dnia: 12 Maja 2014, 22:47:03 »
Dziękuję, wątek do zamknięcia


Ręce opadają. Wątek do usunięcia, a nie zamknięcia. Poczytaj sobie kiedy stawia się przecinki i kropki.
Benek

23
Bocznica / patch 04.14
« dnia: 12 Maja 2014, 22:31:31 »
Witajcie, chciałbym spytać, czy patch 04.14 jest ogólnodostępny a jeśli tak to dlaczego nie ma go w dziale "publikacje" lecz jest w dziale "na warsztacie"?

24
Bocznica / Muzyka w Loku
« dnia: 06 Kwietnia 2014, 09:10:29 »
Witam, czy ktoś może mi powiedzieć, jak wyłączyć muzykę w loku lub chociaż powiedzcie czy jest ten temat na forum to sobie poszukam. Mam na myśli niektóre loki spalinowe i tę nudną i denerwującą "sieczkarnię, którą włącza się shift plus "<".

To najpierw poszukaj, a nie śmiecisz forum. Bocznica.
adsim

25
Bocznica / ST44 - oświetlenie przyrządów
« dnia: 27 Marca 2014, 18:36:32 »
Witam, być może nie doczytałem czegoś, ale czy istnieje możliwość włączenia podświetlenia przyrządów w "gagarinach" i M62?

Reg. obowiązki 17.
Tak, nie doczytałeś. Bocznica.
Benek

26
No w porządku, nadal będę "obserwował" scenariusz, jeśli błąd się będzie powtarzał wyślę screena, tymczasem można zamknąć.

Pisz staranniej, inaczej będziemy moderować Twoje wiadomości. Zamykam.
adsim

27
No właśnie nie. Podczas gdy "wywali" ponadnadmiarowe przekaźniki wyłącza się silnik w loku i "nastaje cisza", a tymczasem wszystko jest z przekaźnikami ok, słychać kompresor itp. , choć objawy są podobne jak w przypadku "wywalenia" p-nadmiarowych.

28
Już kilka razy zdarzyło się, że jadąc początek tego scenariusza przy wjeździe na stację uruchamia się radiostop, co jest fajnym pomysłem, jednak aby potem ruszyć dalej jest już problem, ponieważ po zluzowaniu składu lok nie reaguje na nastawnik, z początku myślałem, że to nastawnik kierunkowy jest ustawiony w pozycji 0, jednak nie.  Czy to może być spowodowane błędem w scenariuszu czy też ja coś źle robię? dodam, że dziś nawet nie udało mi się odhamować składu, a gdy włączyła sie sprężarka, po prostu zniknęła wskazówka środkowego "zegara" a przy pozostałych działy sie cuda.

29
Pomoc doraźna / Poszukiwane "byczki"
« dnia: 02 Września 2012, 16:51:46 »
Witam, chciałbym się Was spytać skąd mogę pobrać wszystkie loki typu ET-22, ponieważ coś namieszałem i mam jeden 201E-W-256, oraz 201EM-2009, pozostałych brak. Chodzi mi o składy posiadane w starterze Rainsted. Dodam, ze chodzi o PC 2011

30
Bieżące kolejowe / Odp: Co to za lokomotywa?
« dnia: 25 Sierpnia 2012, 20:40:03 »
Dzięki panowie, wiedziałem, że mogę liczyć na forumowiczów -)

Strony: [1] 2 3