Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MarcinPKP

Strony: [1] 2 3
1
Zgadzam się z Wami nie brałem pod uwagę Waszych przedstawionych argumentów .

2
Ludziska ja do Was piszę o jednym a Wy odpisujecie mi o drugim.
Ja osobiście znam i doskonale wiem jak interpretować przepisy, a myślę że nie wszyscy to wiedzą nawet czytając instrukcję  sygnalizacji E-1 (od 10 lat pracuję jako Mechanik.)
Chodzi mi o to że nie wszyscy wiedzą,  jadąc lokiem w smyku jak stosować się do tego jaki sygnał widzą na semaforze, czy wskaźniku.
Dlatego moje pytanie jest takie a nie inne.

3
Witam, nie wiem czy dobrze umieszczam ten post, jeśli nie to z góry przepraszam.
Ale mam taką propozycję, oczywiście jeśli jest to możliwe.
A mianowicie, czy jest możliwość stworzenia czegoś takiego by w trakcje jazdy na symulatorze osoba która właśnie jedzie miała wyświetlone na ekranie że np: przy tym semaforze ma jechać tyle, a przy następnym tyle.
NP: "wyświetla się S6 następnie S7,  dalej S8-->>S9---> S1" czy też w innej kombinacji .
Wiem że wiele osób które zaczynają grać w symulator nie mają bladego pojęcia jak się stosować do sygnałów które widzą na semaforze, tarczach, czy też wskaźnikach.  
Choć przyznam że sam grając w smyka nie przestrzegam żadnych przepisów, ale to tylko dlatego że na co dzień prowadzę prawdziwe pociągi.
Dlatego zwracam się z propozycją czy jest taka możliwość stworzenia takiego programu.
Pozdrawiam
Marcin

4
Pomoc doraźna / Odp: Bałtyk
« dnia: 19 Maja 2010, 13:20:47 »
El Mecanico, czyli rozumiem że skoro mam kartę Intela to ta sceneria mi nie zadziała ??
Choć inne działają .

5
Pomoc doraźna / Odp: Bałtyk
« dnia: 18 Maja 2010, 09:42:16 »
jochand poniżej podaję log,  choć zrobiłem tak mi poradziłeś to niestety nic to nie pomogło .
HELP

6
Pomoc doraźna / Odp: Bałtyk
« dnia: 24 Kwietnia 2010, 20:40:51 »
Nie nie mam starszej wersji na komputerze .
Ściągnąłem ponownie PC2009 wypakowałem ją na pulpit i niestety dalej przyładowaniu trasy Bałtyk wywala mi.


   « Dodano: 28 Kwietnia 2010, 09:14:55 »
Więc po raz kolejny proszę o podpowiedź co mam zrobić by uruchomiła mi się trasa "Bałtyk". Bo w dalszym ciągu nie mogę na niej pojeździć ???
Z góry dziękuję

7
Pomoc doraźna / Odp: Bałtyk
« dnia: 24 Kwietnia 2010, 15:10:04 »
chyzy17 Ściągnąłem PC2009 wypakowałem ją na pulpit, utworzył się folder "EU07" i nic więcej nie robiłem, nic nie zmieniałem, dlatego nie wiem gdzie szukać rozwiązania problemu. Reszta tras działa bez problemu.

8
Pomoc doraźna / Odp: Bałtyk
« dnia: 24 Kwietnia 2010, 13:27:08 »

Bo skoro w PC2009 jest odpowiednie *exe to trasa Bałtyk powinna działać, A jeśli nie to na które *exe zmienić??

9
Pomoc doraźna / Odp: Bałtyk
« dnia: 23 Kwietnia 2010, 09:33:56 »
Joke1997  Właśnie problem w tym że żaden błąd nie wyskakuje . Po prostu w trakcje wczytywania mi tej scenerii wczytuje mi sie do pewnego momentu a następnie wszystko sie wyłączą .
Jak by co to prosze o kontakt na GG

To jest log.txt

10
Pomoc doraźna / Bałtyk
« dnia: 22 Kwietnia 2010, 20:20:51 »
Witam mam pytanie, ściągnąłem Paczkę całościową 2009, wszystko prawie działa jak należy ale...
Mam problem z trasami "Bałtyk" bo po uruchomieniu którejś że scenerii, trasa się wczytuję a po chwili całkowicie mi sie wywala sceneria.
Gdzie jest problem i jak go naprawić ??
Pozdrawiam

11
Trasy / Odp: Jak wyłączyć drzewa i budynki
« dnia: 26 Stycznia 2010, 19:44:15 »
To co opisałeś mam zawsze wyłączone .

12
Trasy / Jak wyłączyć drzewa i budynki
« dnia: 26 Stycznia 2010, 19:35:03 »
Witam mam pytanie jak i gdzie można wyłączyć drzewa i budynki w danej scenerii ??
Mam słaby komputer i po wyłączeniu drzew i budynków Smyk działa mi szybciej .

13
Bocznica / Odp: Problem z EP09
« dnia: 11 Lutego 2009, 10:40:24 »
Jest,nie jest mało mnie to obchodzi. Jesli sprawia Mu to przyjemność to ja nie widzę nic przeciwko .


Jeżeli mało Ciebie obchodzą Moderatorzy, to przeczuwam krótką karierę na tym forum. Ignorowanie Moderatorów, działa na mnie jak płachta na byka.

REWIZOR



14
Bocznica / Odp: Problem z EP09
« dnia: 11 Lutego 2009, 10:36:22 »
Uważam że raczej moderatorowi nikt nie dał prawa mnie poprawiać i sobie tego mogę nie życzyć, ale może się mylę.

Mylisz się.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3317.0.html Punkt drugi zakazów.
A moderatorzy są od tego, aby właśnie moderować, czyli poprawiać.

Na Twoim miejscu byłbym bardziej rozsądny, bo w archiwum są Twoje wiadomości, za które już otrzymywałeś ostrzeżenia. Skoro one nie skutkują, następny będzie ban.

Quark-t

EDIT:
Wydzielam niepotrzebne dywagacje nt. roli moderatorów.
A user @MarcinPKP otrzymuje status Moderowany, aby uniknąć niepotrzebnego poprawiania Jego wiadomości.


 Ostatnia szansa, choć powinien być ban.
Powód - bagatelizowanie jakości własnej wypowiedzi "bo i tak za mnie poprawią".
Quark-t

15
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z EP09
« dnia: 11 Lutego 2009, 10:27:18 »
Tak naprawde sciągnoąłem prawie wszystko co moglem  i OK EP09 działa. Teraz mam problem z wagonami Z1 bo nie mogę znaleśŹć tych wagonów.
A dokładniej brakuje mi wpisów w dynamic.dat
Dzięki za poprawienie błędów :)))))

REWIZOR

16
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z EP09
« dnia: 11 Lutego 2009, 09:41:44 »
Wiem ze szukajka nie gryzie, i to robiłem. (Kropka, koniec zdania, nowe zaczynamy z dużej litery) ŚciągnoĄłem co było dostępne (działające linki) ale kabiny nie znalazłem. (Zdania kończymy kropką)

Popraw swoją pisownię.
Quark-t

17
Uruchamianie Symulatora / Problem z EP09
« dnia: 11 Lutego 2009, 09:35:40 »
Mam problem z EP09  Przeczytałem juz wszystkie wątki na temat ep09 i sorki przepraszam, ale już nic nie rozumięEM.
Przy próbie zalogowania scenerii wyskakuje mi taki błąd oto log:

PROSZĘ O POMOC

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
Intel 845G
Vendor:
Intel
OpenGl Version::
1.3.0 - Build 4.14.10.4342
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_cull_vertex GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_NV_blend_square GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_WIN_swap_hint
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery time definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\grass.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep09\104e.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\wozekep09.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-006.bmp
OK
Ground init OK
Player train init: ep09-006
Cab not initialised!

Quark-t

18
Trasy / Wielki Kac
« dnia: 19 Września 2008, 18:54:40 »
Witam serdecznie, poszukuje działającego linku do trasy "Wielki Kac " jesli oczywiście taki jest
Z góry dziękuje

19
Trasy / Odp: Problem z trasą Drawinowo
« dnia: 05 Września 2008, 09:32:49 »
Mam najnowsze exe i ściągnięte 4 party.
Więc co mogę jeszcze zrobić , aby ta trasa mi działała?
Jeśli ktoś mi może pomóc to zapraszam do mnie na GG 10059357

20
Trasy / Odp: Problem z trasą Drawinowo
« dnia: 03 Września 2008, 15:57:00 »
Okazało się że jak wyłacze trakcje w "opcje" to sceneria mi sie wywala,a jesli ja zostawie włączona to sceneria sie wczytuje ale logowanie sceneri konczy sie wywaleniem blędu.

21
Trasy / Odp: Problem z trasą Drawinowo
« dnia: 29 Sierpnia 2008, 15:50:17 »
Czytam post Żabki, ale nie wiem czego szukać i wcale nie muszę się dokładnie znać dlatego proszę o pomoc :)

22
Trasy / Odp: Problem z trasą Drawinowo
« dnia: 28 Sierpnia 2008, 17:06:46 »
Żabko szczerze to nie wiem czego szukać , jesli możesz to napisz mi coś więcej i konkretnej czego mam szukać
MarcinPKP

23
Trasy / Odp: Problem z trasą Drawinowo
« dnia: 27 Sierpnia 2008, 20:53:49 »
Bo to co mogłem napisać to napisałem, włączam "drawinowo.scn" wybieram EP09-046 .
Zaczyna się wczytywać i zapo około 10 sekundach , bez pokazania żadnego błędu smyk symek mi się wywałla.
Tylko takie są objawy.

A to jest adres do tego co prosiłeś : http://wklej.org/id/1365/


Pisz starannie.
REWIZOR

24
Trasy / Odp: Problem z trasą Drawinowo
« dnia: 27 Sierpnia 2008, 20:47:51 »
Może zadam głupie pytanie ale z kąd mam wziąść ten "log.txt" ???

25
Trasy / Problem z trasą Drawinowo
« dnia: 27 Sierpnia 2008, 20:44:13 »
Przeczytałem wszystko na temat problemów z tą trasą ale niestety żadna rada mi nie pomogła.Trasa zaczyna sie wczytywac i za około 10 sekund wywala mi się ,! Bardzo proszę o jeszcze jakieś podpowiedzi.
Marcin PKP

26
Pomoc w tworzeniu / Odp: Program do tworzenia tras
« dnia: 24 Sierpnia 2008, 15:07:00 »
Więc skoro nie mam płatnego 3D Studio Max , to rozumie że muszę ściągnąć darmowy GMax i do tego te scripty. I powinno być już ok ? TAK

27
Pomoc w tworzeniu / Program do tworzenia tras
« dnia: 24 Sierpnia 2008, 14:46:06 »
Witam mam pytanie, jakie programy musze ściągnąc aby zacząć tworzyć trase ?
Narazie ściągnoąłem " scripts-gmax.zip" oraz " scripts.zip" co jeszcze do tych programów potrzebuje ?
Dzieki za podpowiedz.


Zdecyduj się => ściągnąc , ściągnołem i proszę poprawić.
REWIZOR

28
Tabor / Szukam działającego linku
« dnia: 20 Sierpnia 2008, 11:31:28 »
Witam, szukam,szukam i niestety nie znalazłem działającego linku do pobrania lokomotywy EP09 jesli ktoś mógłby mi podać adres działającgo to bardzo proszę o pomoc

29
Trasy / Odp: Poszukiwany plik do recznej zmiany zwrotnic
« dnia: 14 Listopada 2007, 12:08:26 »
  JA tez nie znalazlem zadnego dzialajacego linku.

Szukalem na "szukajce" linkow do recznej zmiany zwrotnic,niestety wszystko co znalazlem niestety u mnie nie dziala , albo sie nie wyswietla strona, alb cos innego moze ktos by cos z tym zrobil,albo podal jakis link dzialajacy.

30
Bocznica / Trasa "Baltyk"
« dnia: 14 Listopada 2007, 12:05:31 »
Straszyc to mie nie musisz,  bo jesli nawet mnie zablokujesz abym nie pisal ,to nic nie strace.
A stosunek mam taki jak kazdy kto nie moze znalesc czegos, skoro pisze ze 80% podawanych linkow nie dziala albo wyslietla sie ze brak takiej strony, to ja sie pytam jak tu sie traktuje urzytkownikow tego forum?
Rozumie ze nie sposob jest wszystko upozadkowac, ale wypadalo by troszeczke zrobic z tym pozadek.
A to ze jestem moze troszeczke nadgorliwy i w goracej wodzie kapany  no cos taki moj charakter  Jesli kogos to w jakis sposob urazilo to Przepraszam , ale bardzo prosze zrobcie tu troszeczke pozadki
Pozdrawiam NarcinPKP

No to robię porządek... zacznę od tego wątku.
Użytkownicy tego forum jakoś sobie jednak radzą bez ciągłego narzekania. O ile wiele linków wygasło to akurat większość z tych o które ostatnio pytałeś działa całkiem dobrze.
Kolega @ziomalcl zadał Ci pytanie... ale zamiast odpowiedzi mamy ciąg dalszy polemiki... widać już nie potrzebujesz pomocy.
Bocznica.
Akvin



Ostrzegałem
Skoro mówisz, iż nic nie tracisz, ok, zakaz pisania na 14 dni (ja przynajmniej zyskam). Woda ostygnie i będzie ok.
Mariusz

 Wdaje się w dyskuje nie pierwszy raz. Następnym razem będzie ban.
Mariusz

Strony: [1] 2 3