Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kl0zet

Strony: [1]
1
Publikacje / Trasa w góry na Mazury
« dnia: 11 Września 2005, 08:40:22 »
Da sie wszystsko zrobic, bo to nie jest jakies super trudne (doczytywanie map) i nie trzeba wcale mase kasy na to :), dla porownania moj wcezsniejszy projekt - FPS w alternatywnej rzeczywistocsci robilismy z budrzetem wynoszacym 1.34 - VAT ;), ale z tymi mapami to raczej na Maszynie 1 wam nie wyjdzie :), wiec pozostaje czekac na Nebule...

Druga sprawa to moglibyscie zrobic Maszyne 1 Open Source bo przeciez jest maase dobrych programistow w siecie, to moze ktos cos by wam poprawil itp.

Z pozdrowieniami,

Duras

2
Poszukuję, chcę zrobić / Edytor
« dnia: 10 Września 2005, 16:43:46 »
To moze z innej beczki, czego aktualnie potrzebujecie?

3
WWW / Re: Błędne linki do dokumentacji ?
« dnia: 10 Września 2005, 16:39:49 »
Cytat: "RBA"
Cześć,
jestem nowym MaSzynowiczem. Po kilku dniach bawienia się symkiem postanowiłem poczytać trochę więcej dokumentacji.

A tu niespodzianka:
1) > "Dokumentacja" http://www.eu07.pl/misc/doc/ - daje: Forbidden, you don't have permission
2) > "Edycja" > "Edycja scenerii" > "... scenery.doc ..." http://www.eu07.pl/misc/download/doc/Scenery.doc - daje: Not found

Pomyślałem, że błąd 1) jest dlatego, że nie jestem zarejestrowany. No to próbowałem się zarejestrować http://www.eu07.pl/register.php ale
3) zawsze wyskakuje błąd "Ciąg znaków nie pasuje do wzoru, prosimy o ponowne wprowadzenie.", chociaż dobrze wpisywałem LIYIVUWA

Czy ja coś robię źle, czy 1)-3) to są jednak błędy strony ?


Mi tez sie rabia rozne rzeczy na tym portalu, ale tez brakuje troche plikow na serwerze (?)

4
Poszukuję, chcę zrobić / Edytor
« dnia: 10 Września 2005, 16:31:53 »
Cytat: "McZapkie"
Edytor schematów blokowych ma tworzyć schematy "cegiełek" typu zawory, zbiorniki, przetworniki itp obiekty fizyczne, z ktorych jest skonstruowana "fizyka" pojazdu.
Sama fizyka jest w trakcie robienia (znaczy się wprowadzam kolejne klasy i je testuje) - jak coś będzie sensownego co pozwoli na sklecenie
np. hamulca pomocniczego, to dam znac na odpowienia grupe.
Na razie te chematy programujesie w Tcl recznie - chodzi o to zeby je
generowac i ogladac jakims wygodnym edytorem.
Ale to detal, wazniejszy jest VD :)


Co do tego edytora fizyki, to dalej go chcecie?? Bo jesli tak to moge wam napisac cos w rodzaju drzewa hierachicznego w ktore by pokazywalo utworzeone obiekty fizyki i inne zaladowane jak modele itp, jesli chcecie cos innego, to powiedzcie jak to ma wygladac.

Z pozdrowieniami,

Duras

5
Publikacje / Trasa w góry na Mazury
« dnia: 10 Września 2005, 16:21:57 »
Cytat: "Mutopompka"
Cytat: "Kl0zet"
bo jak to tak ma wygladac ze przejezdzam trase i czekam pol godziny az sie zaladuje nowa mija sie z celem


Co do czekania na odpalenie symka:
1. Masz włączony bufor dysku (jeśli tak, ile wynosi)?
2. Masz ustawiony tryb UDMA kontrolera IDE?
3. Masz zdefragmentowany dysk?
4. Ile masz pamięci?

Bo wiesz... Transfery zależą od miedzy innymi konfiguracji tych elementów, co podałem wyżej. Do tego musisz wiedzieć, że nie ładuje się 5MB tekstur, lecz kilkadziesiąt MB. Zresztą... Jak masz WinXP, to po załadowaniu symka wciśniej CTRL+ALT+DEL i popatrz, ile ramu zjada proces EU07.EXE a przekonasz się, ile ładowane jest do pamięci.


No wlasnie to zauwazylem i az mnie przerazilo ile sie laduje do pamieci. Maszyna nie jest jakims bajerem graficznym a zre pamieci jak moj kot zarcie po tygodniowej glodowce. Zauwaz ze inne gry tez maja mase textur i innych bzdetow a jakos nie potrzebuja tyle pamieci. A co do tych kilkudziesieciu mb to raczej chciales powiedziec kilkaset bo mi sie laduje z 345 Mb :(. Ale  
udalo mi sie odpalic maszyne tak ze mialem powyzej 30 FPS bez modyfikowania, ograniczania itp. Ale na tym komputerze Half-Life 2 mial 50 FPS na full detalach. :P

Z pozdrowieniami,

Duras

6
Publikacje / Trasa w góry na Mazury
« dnia: 02 Września 2005, 19:37:23 »
co do laczenia tras to najpierw zrobcie jakis skrypt z przejsciami i zrobcie symka na normalnym enginie, bo jak to tak ma wygladac ze przejezdzam trase i czekam pol godziny az sie zaladuje nowa mija sie z celem

Strony: [1]