Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - walery.kaszyniak

Strony: [1]
1
Niedawno pomyślałem sobie, że można by udostępnić użytkownikom kod źródłowy symulatora. Niektórzy zapewne powiedzą, że to nie ma sensu, no to ja powiem, że twórcy szybko obsługi lokomotyw z rozruchem impulsowym nie dodadzą, a użytkownicy bardziej zaawansowani co do programowania mogliby popracować nad tym i tworzyć własne nowe funkcje.

2
Tabor kolejowy / Odp: DRAGON E6ACT ZNLE GLIWICE
« dnia: 16 Czerwca 2011, 18:54:59 »
Słyszałem, że wkrótce ma się pojawić E6ACU, czyli uniwersalna wersja Dragona z układem osi Bo'Bo' i Vmax 160km/h. Wie ktoś coś więcej na ten temat? W internecie brak jakichkolwiek informacji...

Ja słyszałem o E4ACU rozwijającej 200 km/h. Twoje zdanie jest trochę nielogiczne - czy nie rozumiesz oznaczeń ZNLE? E6ACU to by była sześcioosiowa (Co'Co').

Użytkownicy słusznie podpowiadają, że odkopałeś temat, w którym nikt nie pisał od marca. Pamiętaj o tym na przyszłość i nie rób więcej tego. Zamykam.
ZiomalCl

3
Tabor kolejowy / Odp: DRAGON E6ACT ZNLE GLIWICE
« dnia: 16 Czerwca 2011, 18:49:25 »
STK może również Lotos.

Cytuj
Numeru, ani oznaczeń PKP nie posiada i nie wiadomo czy w ogóle będzie takie mieć.

Nie ma takiej potrzeby.

Ma rok pojeździć w STK, a potem przejdzie do Lotosu

4
Tabor kolejowy / Odp: Zmodernizowane EU07 PKP Cargo
« dnia: 16 Czerwca 2011, 18:42:22 »
Modernizacja PKP Cargo raczej mniej imponująca niż PKP IC... podobno Intercity zwiększa prędkość do 160 km/h (lub 140 km/h) i ma nowe patyki, panel i światła. I nie ma takiego dziwnego oznaczenia jak PKP Cargo - tylko litera A po EU07 (domyślam się, że od silników asynchronicznych).

5
 – bardzo długi czas wczytywania scenerii, nawet na nie najgorszym sprzęcie
 – brak możliwości sterowania szynobusem i lokomotywami o rozruchu impulsowym
 – brak: deszczu, oświetlania scenerii przez lokomotywę, oświetlenia wnętrza lokomotywy, za mało dostępnych funkcji lokomotywy
 – brak: pagórkowatości terenu, trawy i torów jako modelu

Ale przede wszystkim wydajność. Na dwurdzeniowym procesorze Intel Pentium D o taktowaniu 2.8 GhZ, 2 GB ramu oraz nVidii GeForce 6600 sceneria Linia 61 ładuje się prawie 10 minut. Co do pogody, proponuję stworzyć losowe zjawiska pogodowe.

6
Może spójrz na to z innej perspektywy. Ile szkody może wyrządzić te 80 tirów przejeżdżając przez miasta, a ile szkody może wyrządzić zwarty skład 40 węglarek. Jakie rozwiązanie byś nie wybrał zawsze będzie ktoś poszkodowany. Ważniejsze jest dobro ogółu.

W pełni się zgadzam. Ale kolejowy transport towarów ma ten minus, że towar nie jest dostarczony tuż na miejsce. Ale nadzieją może być większe wykorzystanie kontenerów – tir jedzie tylko z bocznicy do odbiorcy.

Co do transportu pasażerskiego nie mam wątpliwości – szybszy czas przejazdu, mimo słabego stanu linii. Samochodem z Poznania do Opola jadę dwa razy dłużej niż nieco wolniejszym pociągiem. Pociąg wygodniejszy, z toaletą, jak powiedział jeden z użytkowników... Nawet jak wagon jest brudny i zapyziały, to jednak koleją lepiej.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Acatus II ( EN77 )
« dnia: 02 Czerwca 2011, 17:45:11 »
Mieszkam w Wielkopolsce, w pobliżu linii Poznań PoD – Piła Główna, więc nie mam tych pociągów w swoim krajobrazie, ale powiem, że Acatus II trochę bardziej mi się podoba niż Elf.

8
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 02 Czerwca 2011, 17:41:12 »
Moim zdaniem skoro Pendolino nie będą posiadać tilta to jest to zakup nie trafiony. Mogli by dopuścić do przetargu polskie firmy produkujące tabor takie jak Pesa czy NEWAG, a za te 665 mln Euro można by kupić znacznie więcej Polskich składów zespolonych. Wyrzucenie pieniędzy w błoto niestety...

Masz rację. Właśnie ja postuluję, by kupić Elfa o podwyższonej prędkości i standardzie. Pesa twierdzi, że jest zdolna wyprodukować Elfa o prędkości 200 km/h. Pendolino w Polsce rozpędzi się najwyżej do 220 km/h, bo w Polsce w sieci trakcyjnej nie ma dostatecznej mocy (3 kV). Elf osiągnie niewiele niższą prędkość. Co sądzicie o wykorzystaniu Elfa zamiast Pendolino?

9
Bocznica / Wydzielone z: PKP na GPW
« dnia: 28 Maja 2011, 10:18:18 »
Z tego, co ja wiem, PKP IC i PKP Cargo wchodzi  na gielde w 2014 roku.

Podaj/wskaż  źródło wiadomości, tymczasem jest to gdybanie. Bocznica.
Krzysiek626

10
Bieżące kolejowe / Sprawa Pendolino
« dnia: 28 Maja 2011, 10:14:57 »
PKP IC zamierza kupić Pendolino za duże pieniądze. Bez wychylnego pudła. Podążające tylko z Katowic do Gdańska. Czy nie wydaje się wam, że należałoby raczej kupić pociąg trochę wolniejszy, a przede wszystkim tańszy? Na przykład słyszałem, że PESA jest zdolna do produkcji Elfa z najwyższą prędkością 200 km/h. Czy nie kupujemy Pendolino tylko dla prestiżu? Ja bym kupił Elfa z prędkością 200 km/h z podwyższonym standardem. Wielkim marnotrawstwem będzie zakup Pendolino. Jest właściwie niewiele szybsze, a w Polsce osiągnie tyle samo, co przyspieszony Elf. Jeszcze bez wychylania... To jest bezsens. Gdybyśmy kupowali Pendolino z wychylnym pudłem do obsługi wolniejszych linii, np. Poznań-Wrocław, gdzie często jeżdżę, to bym się zgodził. Ale to?

11
Bieżące kolejowe / SA132 - przyspieszenie oraz kolej w Międzychodzie
« dnia: 27 Kwietnia 2011, 20:00:16 »
Uważam, że warto wznowić połączenia pasażerskie na linii Szamotuły – Międzychód. Byłoby to konkurencyjne dla transportu drogowego i bardziej ekologiczne. Poza tym PKS'y jeżdżące do Międzychodu przez Sieraków są zwykle przeładowane, więc naprawdę warto się zastanowić nad wznowieniem przewozów pasażerskich choćby podczas wakacji. Zastanawiałem się ostatnio nad prędkością i czasem przejazdu, gdyby linię zmodernizowano do 90, 100 lub 120 km/h. Jako pociąg... niech będzie na przykład SA132. Mam pytanie – jakie osiąga przyspieszenie i jak długo zajmie mu przyspieszenie do 100 km/h? Bardzo bym też prosił o podanie drogi hamowania ze 100 km/h. W internecie nie mogłem znaleźć – nawet na stronie Pesy i na Wikipedii. I jeszcze jedno – co sądzicie o wznowieniu ruchu do Międzychodu? Linia do Szamotuł jest już w niewiele lepszym stanie od tej przez Rokietnicę, żadnych robót konserwacyjnych, a przejezdna jest tylko na odcinku Międzychód – Sieraków (i tak już pociągi nie jeżdżą – nawet towarowe – od przeszło roku nic nie widać).

12
Bocznica / Problem z ET22-2000 w scenerii Tarniowo
« dnia: 28 Marca 2011, 18:35:39 »
Podoba mi się lokomotywa ET22-2000, ale dostępna jest tylko na scenerii Tarniowo, gdzie twórca tej scenerii zrobił błąd w rozjeździe krzyżowym. Inna lokomotywa, która jedzie dalej ma czerwone światło, bo rozjazd krzyżowy nakieruje ją na tor, przy którym stoi ET22 ze składem pasażerskim. Jak naprawić ten błąd w scenerii? Czy są jakieś patche?


Z Regulaminu:
4. Przed zadaniem pytania, poszukaj odpowiedzi na nie przy pomocy wyszukiwarki. Dla nikogo bowiem nie jest przyjemne ani tysięczny raz odpowiadać na to samo pytanie, ani nawet tysięczny raz czytać tych pytań i odpowiedzi.

W Pomocy doraźnej jest kilka wątków na ten temat. Wystarczy tylko tam zajrzeć.

Bocznica, libertyn89

13
Pomoc doraźna / Odp: Nie mogę ruszyć SU46 w Całkowie
« dnia: 17 Marca 2011, 15:43:59 »
Dzięki za pomoc. Już działa wszystko. X oznacza włączenie dopływu paliwa? Mnie się też wydawało, że O i P to pantografy, więc co to oznacza w spalinowych? Ja w MaSzynie jestem jeszcze zielony, więc jeśli moja mowa wydaje się głupia, proszę być wyrozumiałym.

Skoro pomogło, to zamykam.
Krzysiek626

14
Pomoc doraźna / Nie mogę ruszyć SU46 w Całkowie
« dnia: 13 Marca 2011, 14:20:56 »
Mam problem z uruchomieniem SU46 na scenerii Całkowo. Uruchomiłem w ten sposób:
d
+
Shift m
.
+
Shift u Shift y Shift i
+
Lokomotywa nie ruszyła. W poprzednich wersjach symulatora tak włączałem i działało, a teraz sami widzicie... Popełniam jakiś błąd?

Z Regulaminu:
Zakładając nowy wątek, nadaj mu temat adekwatny do treści wiadomości. Tematy typu: "Pomocy!!!", "Problem", "Bardzo ważne!", wprowadzają bałagan na Forum, uniemożliwiając innym Użytkownikom znalezienie interesujących ich treści.
Proszę to poprawić.
libertyn89

15
Bocznica / Problem z elektrowozami
« dnia: 01 Grudnia 2010, 16:26:41 »
Mam problem z elektrowozami (EN57, ET22, EU07). ET22 z węglarkami Eaos nie chciał ruszyć mimo odhamowania. Pozostałe chwilę jechały, potem pojawiły się dwie czerwone lampki, zaczęły migać i słyszałem brzęczenie. W czym robię błąd?

Nie przeczytałeś wątku o wymownym tytule: Przeczytaj zanim zapytasz: Jak ruszyć lokomotywą
Bocznica. Quark-t

Strony: [1]