1
Bieżące kolejowe / Społeczne i ekonomiczne aspekty rozwoju PKP
« dnia: 23 Października 2005, 14:04:35 »Cytat: "youBy"
a to wcześniej ktoś miał w podpisie link do tego.
@PEKAP jeśli się nie mylę.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
a to wcześniej ktoś miał w podpisie link do tego.
Ramy przyznałem 64 ale na 128 i 32 jest tak samo.
Nie wiem dlaczego inni uż[/b]ytkownicy nie wypowiadaja sie w sprawie Nebuli ale jest to przykre.
PROSZĘ WAS - POMÓŻCIE MI !!! NIE MOGĘ ODPALIĆ ŻADNEJ TRASY ŚCIĄGNIĘTEJ STĄD. CIĄGLE JAKIEŚ BŁĘDY WYSKAKUJĄ I DZIWNY SYGNAŁ DALEJ NIE CHCE SIĘ WGRYWAĆ. CO ROBIĆ ??
hilfe !!!!!!!!!!!!!1
Czy przypadkiem to nie jest nazwa tarczy ostrzegawczej poprzedzającej ten semafor.
Mniejsza o stałych użytkowników. Dobrze byłoby, żeby wszystkie trasy mogli ściągnąć nowi użytkownicy.
Mam problem z uruchomieniem loka na trasie moczniki ; , nie można włączyć ani głownego obwodu ani sprężarki ani przetwornicy ; tak się dzieje zarówno z EN57 jak i EP06/07/08 , ET22 , nie działa zarówno jak do paczki z 16.07.04 wgrywana jest sama mapa moczniki , jak i inne mapy ( Transylwania , Bochnia , kołtomowo itp) .
Mapy domyślne np. Quark działają normalnie , loki idzie uruchomić
W wersji 22.07.03+ patch działaja tylko niektóre trasy ( moczniki się wogóle nie ładują ) , tam loki da sie uruchomić
One more thing. I can not download the last two updates from the webside, because the "Page is missing". I mean the MaSzyna and Moczniki Zdrój-Kałowo route update.
Why is the MaSzyna program to be downloaded now, if it is "Wersja: 22.02.04"?
W 3ds, we właściwościach obiektu (np. terenu), w opcji "UVW map" zwiększenie parametrów U i V też powinno dać dobry efekt.
a połączyłeś zwrotnice flexem lub krótkim torem??
Wasyl albo do swojej trasy moczniki przedłuż tory i daj na 160 v max. Jakieś 100km wystarczy :)
Cytat: "tommik"Cytat: "KURS90"(...)Czy to prawda, że na nowym exe fps ma nie być zależne od długości trasy ??
W obecnie testowanym exe wielkość trasy także nie ma wpływu na fps.
Quark-t: Proszę uprzejmie o poprawienie tej wiadomości, bo przynajmniej dla mnie jest ona kompletnie niezrozumiała. Co to znaczy, że _także nie ma wpływu na fps_? Wniosek z tego, że w poprzedniej (czyli obecnej) wersji było tak samo, a imho małe trasy codzą lepiej od dużych, nie tylko ze względu na mniejszą liczbę taboru, ale może się mylę... (ech, sesja...)
No wlasnie chcialem na to odpowiedziec... Dlugosc trasy ma kolosalny wplyw na fps....
(...)Długość trasy w obecnie testowanym exe nie ma wpływu na FPS(...)
(...)Czy to prawda, że na nowym exe fps ma nie być zależne od długości trasy ??
Generalnie to nie wiem o co ci chodzi. Ale z tego co sie domyslam to chodzi oto ze zaznaczasz jeden koniec flexa na torze na -98 a drugi gdzies w polu.Cytuj
Otóż mam dwa tory, które chcę połączyć i oba są na -98 (z groszem). Wydaje mi się, że wiem jak się łączy tory flexami, bo na 0,2 udało mi się dokonać tej samej sztuczki.
Gmax nie polecam - kaszani sie i skrypty zle dzialaja.
A eaosy mogą zostawać na miejscu, bo może nie dałeś sprzęgu ?
1. event * putvalues 1.0 none 0.1 0.1 0.1 Jump_to_order 0 0 endevent // jest to event dla loka, który właśnie ma ruszyć i stoi na torze na którym wyzwalany jest event * poprzez komendę eventall0 przypisaną do tego toru (po 1 sek.)
Dynamic rusza ze stałą prędkością (powoli)
2. event ** updatevalues 20.0 @ SetVelocity -1 -1 endevent //event, który wpisuje do komórki pamięci @ komendę SetVelocity -1 -1 (po 20 sek.), wyzwalany np. poprzez najechanie dynamica na jakiś tor
3. event *** getvalues 5.0 @ endevent //a to event, który ładuje zawartość komórki pamięci @ do dynamica, który wjechał na tor, na którym był zadeklarowany event eventall1/eventall2 *** (po 5 sek.)
I dopiero właśnie w tej chwili dynamic owinien jechać z max. prędkością jaka została przypisana do toru poprzez komendę SetVelocity.