Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bartholomew

Strony: [1]
1
Publikacje / Linia 546
« dnia: 16 Marca 2006, 13:31:08 »
Cytat: "Hunter"
po prostu najnowsze exe wypuszczone przez ShaXbee nie jest kompatybilne z kilkoma trasami. po prostu ściągnij exe stąd: http://members.lycos.co.uk/air4/eu07.zip (prawy przycisk myszy i "zapisz element docelowy jako...")

Pozdrawiam.


Dzięki!

2
Publikacje / Linia 546
« dnia: 15 Marca 2006, 00:07:18 »
Cytat: "Bart"
a spróbuj na jakimś starszym exe :]


:D Zadziałało! Po wywaleniu "time" z trasy oczywiście. Dzięki wielkie!!!

Ale co w takim razie jest nie tak? :/

3
Publikacje / Linia 546
« dnia: 14 Marca 2006, 23:33:25 »
Co jest grane? :(

Po zainstalowaniu trasy pare razy ją uruchomiłem, pojechałem ET22 i EU07 - wszystko grało (no może oprócz tego, że na trasie nocnej teren nie był wyświetlany gdy "patrzyłem" na niego pod odpowiednim kątem (?)). Po kilku dnich znów uruchomiłem symulator, odpaliłem trasę z EU07, trasa się wczytała i w momencie "uruchamiania wybranego pojazdu" nastąpiło to:



:/ W debug to samo.

Log wygląda tak:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
RADEON 9550 x86/MMX/3DNow!/SSE
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.0.5147 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Scenery time definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK


(wycinam tekstury, kilka jest failed, ale to chyba nie jest przyczyna)


Loading - text model: models\linia546/dworce/546_dworzec-malelasy.t3d
Loading - texture: textures\linia546/546_dworzec-malelasy.bmp
OK
Loading - texture: textures\linia546/546_dworzec-malelasy_dach.bmp
OK
Loading - text model: models\linia546/lampy/546_lampa-poj.t3d
Loading - texture: textures\linia546/546_lampa-beton.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\linia546/lampy/546_lampa-podw.t3d
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: textures\#546_treeline1.tga
OK


Czy powyższe stanowi jakiś problem?

Loading - texture: textures\tm8.bmp
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK

[...]

Ground init OK
Player train init: eu07-503
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\kabina-eu07-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07radio.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przel_ham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\dost_sil.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\rozruch.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka-pom_on.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\bocznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec_pom.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\tlo_kabiny.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/tacho.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07inne.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wlacznik_swiatla.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\grzejnik.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\kuchenka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\klapka-noz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\piasek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\pulpit.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/eu07sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwiwn.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wyc-kuch-lewa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07volto.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07mano.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwi-maszynownia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycczerw.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycziel.tga
OK
Player train init OK


Wszystko przeinstalowałem od nowa (paczka oficjalna, nieoficjalna, nowy exe, jelitkowo i trasę 546 - i wciąż ten sam bład :(

Inne trasy działają, nie wiem co jest grane, pomocy! Bardzo mi się podoba trasa, a tu taki zonk... :(

4
Witam

Mam problem - kartę GF Ti4800SE... :( Maszyna sie wywraca zaraz po uruchomieniu - w czasie ładowania, zaraz po próbie zaczytania bitmapy logo.bmp).

Instalacja sterowaników Omega 53.04 (zalecana przez jednego z forumowiczów w którymś z postów obok) nie poskutkowała...

Czy ktoś może powiedzieć jak odpala Maszyne na nowszych katrach (choć ta moja to nie ostatni krzyk mody w końcu)?

Pozdrawiam

5
Uruchamianie Symulatora / Re: Pomocy...
« dnia: 13 Marca 2005, 21:48:08 »
Cytat: "zKw!"
Cze. Mam problem. Podczas łączenia się z grą wyskakuje mi komunikat "wystąpił problem z aplikacją EU07 i zostanie ona zamknięta..."  Wiem wiem że mogło to być, ale ja sie już w tym gubie. Mam karte GF2 mx400 i chyba najnowsze sterowniki. Wiec tak prosze o wytłumaczenie mi tego problemu jak dla dziecka:P krok po kroku. A i jeszcze jedno. Czy jak zainstaluje stare sterowniki to czy coś się pogorszy z grafiką np. Counter-strike.

Z góry thx...


Miałem tą kartę. Maszyna chodziła na niej ze zwykłymi detonatorami (nie najnowszymi co prawda, bo nie widziałem sensu w instalowaniu takich do ak starej karty).

Teraz mam taki sam problem (windows zaraz po starcie Maszyny chce wysylac raport do Billa) z kartą GF 4800. Instalacja tych Omeg nie poskutkowała :((((

Pozdrawiam

6
Trasy / Zwrotnicowo i nie tylko - problem za problemem.
« dnia: 26 Stycznia 2005, 22:08:31 »
Cytat: "jarzec"
Witaj.

Cytat: "Bartholomew"
Ja nie jestem pasjonatem kolei w takim stopniu aby ślęczeć tydzień i ustawiać wszystko na różne sposoby tylko tak aby cos w reszcie zadziałało.
Wiesz... z tego co wiem, symulator MaSzyna został napisany właśnie z myślą o pasjonatach kolei, którzy potrafią ślęczeć tydzień i ustawiać wszystko na różne sposoby, aby dobrze działało.

Cytat: "Bartholomew"
A JEDNAK TAK WŁASNIE ZROBIŁEM!!! :) Udało mi się doprowadzić zwrotnicowo do jakiego-takiego porządku (wreszcie mam białe swiatło - jadę, jest super.
Chwała Ci za to! Bijemy czołem w ziemię, że Ci się udało! ;-)

Cytat: "Bartholomew"
Z tym że teraz spotykam gąsienicę na którejśtam z kolei stacji, i ta cholera nie chce mnie przepuścić - ale nic, przepycham ją ;D ), jednak nie było to przyjemne. :( Kombinacji jest wiele. Udało mi się na szczęście bez edytowania żadnego z wpisów - do tego mam chyba wrodzony wstręt.
Aby wszystko dobrze działało, niestety, czasami trzeba pogrzebać w plikach scenerii. Zatem, również niestety, będziesz musiał polubić edytowanie wpisów. A to naprawdę nie jest takie trudne - wystarczy poczytać, pomyśleć i zrobić.

Jak to właśnie @ Mutopompka napisał - symulator jest wciąż w fazie rozwoju. My wszyscy (Ty też) - nie tylko autorzy kodu - wpływamy na kształt tego rozwoju. Po to właśnie powstało forum, mnóstwo dokumentacji oraz tutoriale.

Pozdrawiam Cię.


Dzieki za odpowiedź. Co do przymusu polubienia robienia wpisów - to w moim rozumieniu ma się to nijak do bycia milosnikiem kolei :) Napisale ze nie jestem milosnikiem, bo to pojęcie rezerwuje dla ludzi Waszego pokroju - ja ot, przejechałem sie kiedyś SM'em, lubie zapach pociągu i stukot kół, lubię sobie w drodze pooglądać stacje i w podróży móc z ze znawstwm stwierdzić "o - postoimy, bo mamy S1" (żartuję ;) ). Bawiłem się kilkoma symulatorami, ale szczególną sympatią dażę własnie Maszynę - za klimat. Szkoda tylko że (może niesłusznie i zbyt pochopnie) załozyłem że uruchamiam symulator, który mimo pewnych ograniczeń wynikających z sposobu jego tworzenia, pozwoli mi spędzić mile chwile przy nastawniku. Takie sztywne sobie zasady założylem, i srodze się zdziwiłem gdy dowiedziąłem sie o koniecznosci edytowania wpisów, zaznajomienia sie z instrukcją tworzenia składów, nakładania tekstur itp...

Oczywiście teraz rozumiem, ze Maszyna ma się tak do osiagnięcia satysfakcji z jazdy jak powiedzmy kolejka PIKO - jak się nie pomęczysz ze złożeniem tego do kupy, to nici z zabawy ;) (nie porównuję PIKO do Maszyny chcac umniejszyć wartość tej drugiej - to kwestia techniczna). Chyba mi uświadomoliscie konieczność zmiany nastawienia, albo dokladnego zapoznania się z trasami standardowymi, ktore jednak "chodzą" ;)

Dzieki!

7
Trasy / Zwrotnicowo i nie tylko - problem za problemem.
« dnia: 26 Stycznia 2005, 09:33:41 »
Cytat: "Mutopompka"
Jako pomocnik już odpowiadam.
1. Ten symek to wersja jeszcze "raczkująca", czyli nieoficjalna. Dlatego, że coś nie działa, że nie ma tekstur, że nie ma wszystkich loków, itp. Dlatego jeżeli ktos ma chęci i czas na przeczytanie FAQ, użyć szukajki i odpowiednio zadać jej pytanie, to znajdzie wszystko, co chce.

2. Co do podmiany lokomotywy w symku.. To jest proste! Wystarczy troszkę poczytać plik scenery.doc i poszukać (znów szukajka)!

Czy to aż takie trudne? jak jesteś np. programistą, to chyba najpierw musisz mieć pojęcie o programowaniu choć w stopniu podstawowym. Potem ściągasz odpowiednie środowisko programistyczne, czytasz FAQ, kupujesz (pożyczasz) ksiązki o programowaniu i potem ćwiczysz... ćwiczysz i jeszcze raz ćwiczysz.
Ale skoro nie chce się komuś poczytać, poeksperymentować, to NIGDY nie będzie w stanie dochodzić do wprawy.

A teraz żartobliwie. Jeżeli się kochasz z kobietą, to czy kochasz się na żabę? czyli ona leży, Tobie leży a ona rechocze?


Hehe - w pewnym wieku to normalne ;) I nie chodzi mi tylko o ostatnie zdanie.

Ja nie jestem pasjonatem kolei w takim stopniu aby ślęczeć tydzień i ustawiać wszystko na różne sposoby tylko tak aby cos w reszcie zadziałało. A JEDNAK TAK WŁASNIE ZROBIŁEM!!! :) Udało mi się doprowadzić zwrotnicowo do jakiego-takiego porządku (wreszcie mam białe swiatło - jadę, jest super. Z tym że teraz spotykam gąsienicę na którejśtam z kolei stacji, i ta cholera nie chce mnie przepuścić - ale nic, przepycham ją ;D ), jednak nie było to przyjemne. :( Kombinacji jest wiele. Udało mi się na szczęście bez edytowania żadnego z wpisów - do tego mam chyba wrodzony wstręt.

Czekam na wersje ostateczną...

Dzieki za odpowiedzi!

8
Pomoc doraźna / Klawisz bez oznaczenia
« dnia: 25 Stycznia 2005, 12:55:37 »
Cytat: "DAWIDW_PKP"
Sorry, ale czytalem dokumentacje i tam nie ma raczej chybba ze przegapilem.
Dzieki za wyjasnienie


Bo to i tak nie działa. Gdzieś na forum czytałem. MOżna właczyć ale nie ma to wpływu na dziąłanie lokomotywy.

9
Trasy / Zwrotnicowo i nie tylko - problem za problemem.
« dnia: 25 Stycznia 2005, 12:53:17 »
Nie moge się podpiąć do towaru - pisałem wcześniej, ale nikt chyba z tym problemem się nie spotkał i nie potrafił odpowiedzieć - przebolałem. Ale nie wiem co jest grane gdy odpalam misję w kórej na poczatku trzeba przepchnąć skład na bocznicę jakąś, przejechać na drugi koniec i "uuuu, uuuu) ;) Ładnie wszystko się zaczyna, zgodnie z zleceniem wciskam shift+4 i stoję... stoję... stoję i czekam najakiekolwiek zmiany świateł. Z przodu i z tyłu mam czerowne, obok stoi jakiś EU09 (chyba) z pasażerskimi i też ani drgnie... cholercia - czy ja mam aż tak spapraną patchami wersję??? Czy to może z jakiejś przyczyny ma dziąłać własnie w ten sposób, tylko ja jakiś niecierpliwy jestem?

Widze że wiele osób ubolewa nad zbyt długimi czasami oczekiwań na zezwolenie na jazdę - dołączam się do nich (przydała by się kompresja czasu w wybranych momentach). Włączam sobie maszynę wieczorami (często w nocy) kiedy mam troche czasu dla siebie - chce się trochę przejechać, pomanewrować, poczuć radochę ze sprawnego "zaparkowania" na stacji.. a tu lipa... czekam... czekam... czeka... w końcu ide spać...

Pomijam kwestję tego, że co chwila trafiam na jakieś byki - a to błędy przy wgrywaniu wychodzą (to moge sobie wytłumaczyć np. brakiem jakichś komponentów. Trasy które ich wymagają omijam szerokim łukiem - np. ta trasa która wymaga PODMIANY lokomotywy na nową i edytowania wszystkich wpisów w całej maszynei recznie, żeby reszta po tym zabiegu reszta tras dziąłała - ROTFL!!! - ale chwała autorowi że to zaznaczył), a to cos na trasie nie dziąła (takei błedy nie rażą mnie pod warunkim że wynikają z błedu twórcy trasy, a nie tego, ze sobie jakąś paczkę zainstalowałem)...

Szkoda, że twórcy tras nie piszą (nie  często w kazdym razie) z czym i jak najlepiej uruchamiać ich trasy...

10
Bocznica / Zwrotnicowo inie tylko - problem za problemem.
« dnia: 25 Stycznia 2005, 12:52:33 »
Nie moge się podpiąć do towaru - pisałem wcześniej, ale nikt chyba z tym problemem się nie spotkał i nie potrafił odpowiedzieć - przebolałem. Ale nie wiem co jest grane gdy odpalam misję w kórej na poczatku trzeba przepchnąć skład na bocznicę jakąś, przejechać na drugi koniec i "uuuu, uuuu) ;) Ładnie wszystko się zaczyna, zgodnie z zleceniem wciskam shift+4 i stoję... stoję... stoję i czekam najakiekolwiek zmiany świateł. Z przodu i z tyłu mam czerowne, obok stoi jakiś EU09 (chyba) z pasażerskimi i też ani drgnie... cholercia - czy ja mam aż tak spapraną patchami wersję??? Czy to może z jakiejś przyczyny ma dziąłać własnie w ten sposób, tylko ja jakiś niecierpliwy jestem?

Widze że wiele osób ubolewa nad zbyt długimi czasami oczekiwań na zezwolenie na jazdę - dołączam się do nich (przydała by się kompresja czasu w wybranych momentach). Włączam sobie maszynę wieczorami (często w nocy) kiedy mam troche czasu dla siebie - chce się trochę przejechać, pomanewrować, poczuć radochę ze sprawnego "zaparkowania" na stacji.. a tu lipa... czekam... czekam... czeka... w końcu ide spać...

Pomijam kwestję tego, że co chwila trafiam na jakieś byki - a to błędy przy wgrywaniu wychodzą (to moge sobie wytłumaczyć np. brakiem jakichś komponentów. Trasy które ich wymagają omijam szerokim łukiem - np. ta trasa która wymaga PODMIANY lokomotywy na nową i edytowania wszystkich wpisów w całej maszynei recznie, żeby reszta po tym zabiegu reszta tras dziąłała - ROTFL!!! - ale chwała autorowi że to zaznaczył), a to cos na trasie nie dziąła (takei błedy nie rażą mnie pod warunkim że wynikają z błedu twórcy trasy, a nie tego, ze sobie jakąś paczkę zainstalowałem)...

Szkoda, że twórcy tras nie piszą (nie  często w kazdym razie) z czym i jak najlepiej uruchamiać ich trasy...

11
Pomoc doraźna / Klawisz bez oznaczenia
« dnia: 25 Stycznia 2005, 12:35:31 »
Cytat: "DAWIDW_PKP"
Na tablicy przyrzadow zaden z przelacznikow nie rusza sie, wiec nie umiem (bo pewnie olałem dokumentację) rozpoznac funkcji


Sprężarka pomocnicza z tego co wiem. Np do podnoszenia pantografów przed rozruchem.

12
Tabor / Re: Dołączanie składu - bez powodzenia :/
« dnia: 24 Stycznia 2005, 12:27:15 »
Cytat: "|andy|"
Przy łączeniu składów nie zwracaj uwagi na tektury sprzęgu śrubowego i przewodu. Były z tym jakieś komedie i rzeczywiście było tak, że wyświetlany był tylko przewód a sprzęg śrubowy nie. Wciśnij 2 razy insert i niezależnie od tego to jest wyświetlane powinieneś być już przypięty do składu. Zwłaszcza, że słyszysz jak jest podłączany przewód.


DZIEKI!! Tak też myślałem :) bo skład hamuje normalnie.

A co jesli chodzi o ten towarowy z fabryki? Nie moge się doczepić do wagonu z drewnem :( Podpinam i na jakąś sekunde sprzeg działa - potem automatycznie zrywa. Podpinam 2 raz - przewody się łaczą, syczy, ale tylko przez sekundę - i przewody wiszą... Mam problem tylko z tym jednym składem :( To wina jakiegoś wpisu? Czy ktoś skończył tą misję (zwrotnicowo - ET22 fabryka-manewrowo-fabryka)?

13
Tabor / Dołączanie składu - bez powodzenia :/
« dnia: 24 Stycznia 2005, 11:19:28 »
Witam

1. Jak to jest z podłączaniem wagonów? Mam z tym problem, bo jakbym się nie starał, to niegdy nie udaje mi siępodłaczyć jednocześnie wagonów na haka (nie wiem jak fachowo się to nazywa) i przewodów. Po pierwszym insercie mam połaczenie hakiem, po kolejnym hak się odłacza i łaczą się przewody (???). Jeszcze raz wciskam ins - znów hak... :( Mam wszystkie najnowsze paczki. (co dziwne, to nawet jak złapiena sam hak, to wagony na trasie hamują normalnie ;) )

2. Mam problem z dołaczeniem składu na trasie zwrotnicowo. Po dojechaniu ET22 z pustymi wagonami do manewrowa mam odczepić sklad i podczepić nastepny. Chodzi o to że dociskam się do składu, wciskam ins - hak na chwilę łapie, poczym puszcza. Wciskam ponownie ins - na chwile łapią przewody (syczy) i puszczają... za cholerę nie chce się połączyc na stałe. I tak stoje przy tym składzie, dociskam, hamuję na rózne sposoby, łaczę, cofam, dociskam na maksa (aż korki wywalają ;) ) i nic...

Pomocy! :(

14
Pomoc doraźna / Aktualne patche - które i w jakiej kolejności?
« dnia: 13 Stycznia 2005, 14:43:34 »
Cytat: "vampirek1"
Tekstur nie znikneły, tylko zmieniono pliki *.t3d z wagonów, aby można było zmieniać tekstury. Musisz po prostu zmienić wpisy:
node -1 0 EAOS dynamic PKP\Eaos none eaos 0.0 nobody 0 0
na
node -1 0 EAOS dynamic PKP\Eaos TEKSTURA eaos 0.0 nobody 0 0
Zamiast TEKSTURA wpisujesz nazwe tekstury np. eaos.bmp.
Cytat: "Bartholomew"
czy należy pozwalać każdej z paczek

Tak, ale warto spojrzeć co chce nadpisywać.


Dzieki! W tych ustawieniach nie grzebałem nigdy, ale mam nadzieję że sobie poradzę :)

15
Pomoc doraźna / Aktualne patche - które i w jakiej kolejności?
« dnia: 13 Stycznia 2005, 13:53:20 »
Witam!

Czy ktoś może powiedzieć które z oficjalnych i nieoficjalnych aktualizacji (i paczek podstawowych) należy zainstalwać aby cieszyć się w pełni funkcjonalnym symulatorem? Sam już nie wiem co sknociłem, ale po zainstalowanie którejś z kolei nieoficjalnych aktualizacji zniknęły mi tekstury z węglarek i niektórych wagonów pasażerskich... :( Muszę podegrac chyba wszystko od nowa, ale własnie nie wiem co powinienem i w jakiej kolejności wgrać zeby wszystko było cacy.

I jeszcz małe pytanie - czy należy pozwalać każdej z paczek z trasami na nadpisanie wszystkich plików jakie sobie życzy?

Pozdrawiam i gratuluję genialnej pracy!

16
Pomoc doraźna / Aktualne patche.
« dnia: 13 Stycznia 2005, 13:51:31 »
Witam!

Czy ktoś może powiedzieć które z oficjalnych i nieoficjalnych aktualizacji (i paczek podstawowych) należy zainstalwać aby cieszyć się w pełni funkcjonalnym symulatorem? Sam już nie wiem co sknociłem, ale po zainstalowanie którejś z kolei nieoficjalnych aktualizacji zniknęły mi tekstury z węglarek i niektórych wagonów pasażerskich... :( Muszę podegrac chyba wszystko od nowa, ale własnie nie wiem co powinienem i w jakiej kolejności wgrać zeby wszystko było cacy.

I jeszcz małe pytanie - czy należy pozwalać każdej z paczek z trasami na nadpisanie wszystkich plików jakie sobie życzy?

Pozdrawiam i gratuluję genialnej pracy!

Strony: [1]