Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kolejarzostbahn

Strony: [1]
1
Bieżące kolejowe / Odp: 3000 km
« dnia: 08 Września 2020, 07:30:18 »
Dwa lata temu, w pewien lipcowy weekend wyruszyłem z Kostrzyna w weekendowe kółeczko. Celem były Białystok oraz Zakopane. Wyszło prawie 3300 km.

2
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« dnia: 01 Maja 2020, 13:30:20 »
W jaki sposób uruchomić przetwornicę w EN71 po rozłączeniu WS-a (po zaniku napięcia/spadku napięcia). Nigdy wcześniej nie miałem z tym problemów a teraz na nowej paczce po rozłączeniu WS-a z ponownym uruchomieniem przetwornicy. Próbowałem także odblokowania przekaźnika nadmiarowego przetwornicy zarówno z klawiatury [Ctrl+n]  jak i z szafy NN. Przetwornicy również nie szło załączyć z szafy NN. Oczywiście wyłączyłem urządzenia NN takie jak sprężarka i ogrzewanie przed ponownym załączeniem WS-a. Czy to możliwe że powoduje to sceneria?
Postaram się na dniach sprawdzić czy podobnie dzieje się w EN57 i ED72.

3
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 27 Maja 2017, 20:05:50 »
Jeżeli tak, to trzeba byłoby zmieniać kierunek jazdy na stacji Rudnica.
Układ torowy stacji Rudnica:
Układ torowy stacji Rudnica został przebudowany w sposób ze wybudowano tor lącznicowy umożliwiający jazdę z Kostrzyna do Gorzowa i odwrotnie bez wjazdu na stację Rudnica. Na łącznicy powstał peron wraz z malutkim budynkiem dworcowym który stoi do dziś  (posesja prywatna).

4
Infrastruktura kolejowa / Odp: Nieopuszczenie pantografu
« dnia: 05 Lutego 2013, 01:15:48 »
Na Linii 61 jest nakazane opuszczać pantograf? Czy bardziej jazda bez pobierania prądu z sieci o czym informuje wskaźnik We8a?
Jak jazda bez pobierania prądu z sieci to nastawnik na 0, ogrzewanie wyłączone, sprężarka również. Tak mnie uczono. Niektórzy na EZT dają przy jeździe bezprądowej klucz nawrotnika na 0.
W MaSzynie z tego co kojarzę to jadąc na scenerii Bałtyk pomiędzy po Bałtyk Katedra a po Całkowo jest wskaźnik We2a który nakazuje jazdę z opuszczonymi pantografami. Poprzedzony jest wskaźnikiem We1. Według Ie-1 wskaźnik We1 nakazuje przygotować się do jazdy z opuszczonymi pantografami, zmniejszyć prędkość do 60 km/h i jest ustawiany 500 m przed wskaźnikiem We2 nakazującym opuszczenie pantografu. Także czasu jest sporo na zejście nastawnikiem do zera i położenie "patyków".
Na EZT po prostu daje się nastawnik na 0, klucz nawrotnika na 0, i przycisk oba pantografy opuszczone. W przypadku EN57-20xx trzeba odpowiednio wyłączyć przetwornicę, bo moduły po ponownym podniesieniu pantografu się palą. Zresztą na Szczecińskich "Bananach" jest nawet kartka z taką informacją :-).

5
Tabor kolejowy / Odp: Wagony typu 601W
« dnia: 01 Października 2012, 21:24:03 »
Widziałem nie tak dawno w próżnym wahadle z Dolnej Odry na Odrzance kilka wagonów Eaaos wymieszanych w składzie z Eaos-ami więc jeżdżą.

6
Tabor kolejowy / Odp: Class 66
« dnia: 24 Czerwca 2012, 23:51:04 »
W Rzepinie zawsze spotkasz "Class'a". Zawsze stoi ich rządek oczekujących na przegląd w szopie użytkowanej przez PR, lub jadą z jakimś pociągiem po E20.

7
Tabor / Odp: Nadludzkie moce EP07 w symku.
« dnia: 30 Stycznia 2012, 16:33:39 »
Co jak co, miałem ten sam problem z niecodziennym przyspieszeniem lokomotyw  4E i 303E w Maszynie. Pomogło poprawienie łączeń wagonów, ale nie zawsze dawało to jakiś efekt. Początkowo miałem ten problem na oryginalnym EXE z PC2010, jednak zmiana EXE na 212 pomogła na wszystkich sceneriach poza linia61_tlk-1. Tam z kolei zastosowałem się do porad @Benka i jakoś to działało.

8
Bieżące kolejowe / Odp: Epoka w Szczecinie
« dnia: 15 Listopada 2011, 20:02:11 »
Opóźnienie pociągu nie upoważnia maszynisty do przekraczania prędkości rozkładowej. Poza tym tak jak wspomniał przedmówca, przy prędkości V>130 km/h musi być pomocnik maszynisty. A w IC są braki kadrowe.

9
Bieżące kolejowe / Odp: Epoka w Szczecinie
« dnia: 15 Listopada 2011, 18:45:28 »
Z Krzyża do Drawin jest szlakowa 140 km/h ale i tak pociągi jadą według prędkości rozkładowej która nie koniecznie pokrywa się z prędkością szlakową. Najczęściej to że jedzie EP09 wynika z braku EU/EP07 w Poznaniu, bądź wywołana jest remontem dworca, wówczas pociągi mogą jechać przez stację Poznań Franowo, więc wówczas nie potrzebny jest oblot lokomotywy.

10
Bieżące kolejowe / Odp: Epoka w Szczecinie
« dnia: 14 Listopada 2011, 22:54:58 »
Tak, możliwe. IC ma obecnie naddatek lokomotyw o Vmax=160 km/h to i trafia się czasem na EIC Chrobry bądź Ex Prus,lub na jakimś TLK. Najczęściej trafia się na Prusie

11
Tabor / Odp: Zbyt dynamicznie przyspieszenie EU07. (l61_tlk-1)
« dnia: 14 Listopada 2011, 17:05:44 »
Bez zmian parametru "passengers" działa bez zarzutu. Więc problemem są łączenia wagonów. Nie wiem ale czy pomogło to też u innych mających taki sam problem?

12
Tabor / Odp: Zbyt dynamicznie przyspieszenie EU07. (l61_tlk-1)
« dnia: 14 Listopada 2011, 16:15:47 »
Dziękuje, pomogło. Zastosowałem się do wskazówek, zmieniłem łączenia wagonów z 3 na 35 (czyli z przewodem powietrznym) oraz dodatkowo zmieniłem wartość parametru "passengers" z domyślnych na 30. Sprawdzone na EXE oryginalnym z PC2010. Dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam!

13
Tabor / Odp: Zbyt dynamicznie przyspieszenie EU07. (l61_tlk-1)
« dnia: 14 Listopada 2011, 15:39:52 »
Poprawiłem wpis na sugerowany i niestety dalej jest to samo. Trudno, być może jest to wina sprzętu, bo wyeliminowałem już możliwość wywołania tego błędu przez różne wersje EXE. Poczekam na to co czas przyniesie, jest wiele ciekawych innych scenariuszy. Ale mimo wszystko dziękuje za próbę pomocy. Jak rozwiążę problem to oczywiście poinformuje o sposobie.
Pozdrawiam!

14
Tabor / Odp: Zbyt dynamicznie przyspieszenie EU07. (l61_tlk-1)
« dnia: 14 Listopada 2011, 13:55:20 »
Witam!
U mnie pojawił się podobny problem. Uruchomiłem scenariusz trzykrotnie, i za każdym razem błąd się pojawiał. Próbowałem także jeździć na lokomotywie 4E czy 201E i problem jest ten sam. Jednak pojawia się on dopiero po wykonaniu próby hamulca, a więc po pojawieniu się ciśnienia w cylindrach hamulcowych wagonów w składzie. Może to pomoże twórcom w analizie tego błędu.
Pozdrawiam! 

Strony: [1]