Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - MarcinMK

Strony: [1] 2
1
Bocznica / Wydzielone z: Problem z Narzędziem Mariusza do PC2009
« dnia: 21 Lutego 2010, 16:07:21 »
Problem rozwiązany ^^ Wielkie dzięki Mariusz.

Wydzielam.
ZiomalCl

2
Pomoc doraźna / Problem z Narzędziem Mariusza do PC2009
« dnia: 21 Lutego 2010, 15:32:16 »
Witam. Mam problem. Jestem posiadaczem karty ATI. Chcąc pojeździć na PC2009 spróbowałem użyć narzędzia Mariusza. Próbowałem stosować się do instrukcji.
Cytuj
Aby PC2009 dostosować do tga, należy:
1)Przekonwertować wszystkie tekstury oprócz *.tex do *.tga.
Można posłużyć się moim narzędziem z menu Narzędzi diagnostycznych, narzędzie nr 4.
2)Z menu narzędzi różnych wybrać narzędzie nr 18 i uruchamiać przyciski od numerów 1 do 10. W konfiguracji, jeśli w PC2009 są pliki *.tex, to nie należy w komórce A5 stawiać iksa.
Jakby się udało, ale wszystko jest białe. Od razu patrzę w log. I co? Wszystko Failed.
Załączam loga
Cytuj
Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon HD 2600 Series AGP
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.7659 Release
........
........dynamic\pkp\et22_v1\szybaob.tga
Failed
Player train init OK
textures\smuga.dds
OK

I tu moje pytanie? Co robiłem źle i czy jesteście w stanie mi z tym pomóc?
Pozdrawiam!

3
Bocznica / Wydzielone z: Traxxy w PR!
« dnia: 17 Lutego 2010, 20:59:02 »
Obiegi Traxxa (narazie aktualne):
poniedziałek - piątek:
IR Brda 51132 Bydgoszcz Główna 08:40
Warszawa Wschodnia 12:27
IR Brda 15130 Warszawa Wschodnia 17:33
Bydgoszcz Główna 21:54
sobota:
R 5724 Toruń Główny 6:33
Poznań Główny 9:11
R-7526 Poznań Główny 10:50
Bydgoszcz Główna 13:28
R-5734 Bydgoszcz Główna 15:50
Poznań Główny 19:08
R-7534 Poznań Główny 19:50
Toruń Główny 22:18
niedziela:
IR 51130 Bydgoszcz Główna 12.40
Warszawa Wschodnia 16.37
IR 15131 Warszawa Wschodnia 17.33
Bydgoszcz Główna 21.54
Co do Niedzieli to ten o 12:40 jedzie o 12:00
Pozdrawiam!

Bocznica.
ZiomalCl

4
Bocznica / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 02 Lutego 2010, 18:12:16 »
Witam. Mam pytanie. Czy wiadomo już coś na temat patha czy coś dla kart ATI?
Pozdrawiam!

Przeczytaj podpis w stopce i zacznij się wreszcie do tego stosować, nie udowadniaj kolejny raz, że dostałeś szansę niepotrzebnie.
Więcej upomnień nie będzie!
REWIZOR

 Zgodnie z obietnicą, na własne życzenie dołączyłeś do grona smarkatych hasaczy.

REWIZOR

5
Bocznica / Wydzielone z: Kabiny lokomotyw Maszyny w MSTS???
« dnia: 29 Grudnia 2009, 11:43:21 »
Cytuj
Pivek1986 napisał:

1. Wykorzystanie kabin z Maszyny za pozwoleniem ich autorów.
2. ...
3. ...



ad 1. Zdjęcia jednak są ładniejsze

No ja się z tym nie zgodzę. Nasze kabiny są o wiele lepsze. MSTS-owskie kabiny= brak fizyki. I to mnie najbardziej "rozwaliło".

Już to zostało napisane kilka postów wyżej. Bocznica.
ZiomalCl

 Pierwsze ostrzeżenie nie pomogło. Nadal nabijasz posty, które nic nie wnoszą do prowadzonej dyskusji. Moderacja.
ZiomalCl

6
Bocznica / Wydzielone z: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 29 Grudnia 2009, 09:51:08 »
Mi niestety nie pasuje bo jade do Warszawy na Sylwestra :)

Bocznica.
ZiomalCl

 Twoja odpowiedź nie wnosi nic konkretnego do tematu.
Na ochłodę.
ZiomalCl

7
Bocznica / Odp: SD80 wyciągnięty z krzaków
« dnia: 23 Grudnia 2009, 12:08:19 »
Szczeże muwiąc to wygląda ona jak jakiś spalony szynobus? Co nie?

"Szczeże muwiąc" - napisz raz jeszcze - tym razem poprawnie. Bocznica.
ZiomalCl

8
Bocznica / Odp: Pytania by ST44 (i nie tylko) :D
« dnia: 19 Grudnia 2009, 20:21:53 »
Uuuu... To żeczywiście rzeczywiście ciężko. Dzięki za opdpowiedźodpowiedź.
Pozdrawiam.

Bocznica.
Krzysiek626

9
Bocznica / Odp: INSTALACJA PACZEK
« dnia: 19 Grudnia 2009, 19:45:00 »
Cytuj
Opcja szukaj jest za darmo, a nie na darmo.
To tyle...


   « Dodano: 19 Grudnia 2009, 19:57:17 »
Cytuj
Ja mam takie pytanie,dla niektórych może banalne ale dla mnie bardzo ważne.Mianowicie chcialem spytać jak instaluje się dodatkowe pociągi i trasy do symka? Druga sprawa co zrobić po przejechaniu całej trasy? Bardzo prosze o pomoc i z góry dziękuje.

Tak to powinno wyglądać

Tej wiadomości być nie powinno. Proszę nie odbierać pracy moderatorom. Bocznica.
Krzysiek626

10
Bocznica / Plastik
« dnia: 15 Grudnia 2009, 20:51:49 »
Witam. Mam pytanie? Czy tworzywo sztuczne rodzaju ABS jest wytrwałe czy nie?
Pozdrawiam!

Bocznica.
Krzysiek626

11
Tabor / ET41
« dnia: 15 Grudnia 2009, 16:28:11 »
Witam. Mam pytanie? Czy można jakoś przełorzżyć kabine z 4e-Sakoriusa do modelu i kabiny ET41?
Pozdrawiam.

12
Tabor / Problem z lokomotywą
« dnia: 09 Grudnia 2009, 19:54:29 »
Witam. Mam problem. Otóż gdy ruszam lokomotywą to całe powietrze z niej spada. Gdy całe powietrze spadnie to wywala wyłącznik szybki. Czemu tak się dzieje? Jesteście w stanie mi pomóc?
Pozdrawiam!

13
Bocznica / Wydzielone z: TEM2U według Sigmana
« dnia: 17 Listopada 2009, 14:01:57 »
Kabina - majstersztyk. Model także.... by nie było, że spamuje zapytam do jakiego exe model będzie przystosowany? DP czy SPKS?

Zgadzam się z tym i zadaje to samo pytanie?

Ręce opadają...
Bocznica.
ZiomalCl

 Rok odpoczynku. Nie odbieram Ci jednak możliwości przeglądania forum.
ZiomalCl
 

14
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 16 Listopada 2009, 16:15:29 »
Za przeproszeniem: "Ale jaja panie Ferdku" :)

Post pozbawiony jakiejkolwiek wartościowej treści. Ten wątek służy do wstawiania screenów, nie wyrażania uczuć. Bocznica.
Krzysiek626

15
Bocznica / Wydzielone z Testu dodatków
« dnia: 15 Listopada 2009, 17:08:11 »
To wątek chyba można na boka dać.

Wątki nie są usuwane. Druga sprawa - po wydaniu jakiegoś dodatku nie pisz w wątku znajdującym się w dziale Test dodatków, że wydałeś daną paczkę - wszyscy widzą.
Bocznica.
ZiomalCl

16
Bocznica / Wydzielone z: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 11 Listopada 2009, 17:59:31 »
Ja już idę.

Masz podpis przekraczający dopuszczalną wielkość.

Dozwolony rozmiar sygnatury to cztery linijki tekstu (domyślny rozmiar czcionki) z czego jedną można przeznaczyć na "userbar". Pod terminem "userbar" rozumie się grafikę o wymiarach nie przekraczających 350x19 pix i maksymalnym rozmiarze 16 kB.

Skasuj niepotrzebne odstępy między linijkami. Ostatnia linijka może zaszkodzić mechanikowi który wpuścił Cię do kabiny.
Krzysiek626


Nie pisz postów, które nic nie wnoszą do wątku.
Bocznica.
ZiomalCl

17
Bocznica / Wydzielone z: IC będzie naprawiać uszkodzone lokomotywy
« dnia: 10 Listopada 2009, 11:57:57 »
To może się narodziła szansa dla 424 :) Co za ulga :)

Nie przeczytałeś dokładnie treści artykułu. Tam napisane jest wyraźnie jakich maszyn się to tyczy.
Bocznica.
ZiomalCl

18
Inne niekolejowe / Poszukuję pewnego wygaszacza ekranu
« dnia: 02 Listopada 2009, 18:42:43 »
Witajcie. Mam pytanie? Czy ktoś z was posiada, albo wie gdzie go można ściągnąć?
  Wujek Google nie pomógł. Może wy pomożecie?

19
Bocznica / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 15 Września 2009, 17:52:38 »
Witam. Mam pytanie? Jak się nazywa muza z tej gry? .......................................  Nie ta na początku tylko ta jak się w grę już gra.
Pozdrawiam!

Link usunięto, to jest gra w której zabijasz ludzi nożem, przemocy nie tolerujemy na forum.

REWIZOR

20
Bocznica / Wydzielone z: 311D
« dnia: 15 Września 2009, 18:03:00 »
Poszukuję artykułu ze Świata Kolei 12/2007 o 311D, ew. innych ciekawych danych o tych lokomotywach (oraz schematów bądź zdjęć w dobrej perspektywie).
Poszukuję również Techniki Transportu Szynowego 3/2008.

Mogę zrobić fotki tej lokomotywy na tekstury i do obróbki modelu.Często je spotykam w Bydgoszczy.
Pozdrawiam!

To nie jest temat o ogłaszaniu możliwości zrobienia fotografii taboru. Ostatnio wysyłasz posty gdzie popadnie, mimo licznych ostrzeżeń. Nie pomagają ostrzeżenia, nie pomaga moderacja - zakaz pisania.
Wydzielam.
ZiomalCl

 Regularne łamanie Regulaminu. Niestosowanie się do uwag Moderatorów i Administratorów. Brak poprawy po uzyskaniu kilku ostrzeżeń. Kończymy zabawę w kotka i myszkę.
ZiomalCl

21
Bocznica / ST45
« dnia: 14 Września 2009, 16:46:59 »
Witam! Ma może ktoś z was zrobić kabinę ST45? Jakby co to mogę fotki na tektury zrobić.
Pozdrawiam!

To nie koncert życzeń. Bocznica.

Krzysiek626

22
Bocznica / Odp: Semafor S11a
« dnia: 12 Września 2009, 14:08:49 »
Wpisu nie znam, ale wiem gdzie go trzeba wpisać tylko muszę wiedzieć jaka to sceneria.

Nie wiesz, nie zabieraj głosu.

Krzysiek626

23
Bieżące kolejowe / Wypad na szopę Bydgoską.
« dnia: 11 Września 2009, 20:50:14 »
Witam!_Szukam chętnych do wypadu razem ze mną za tydzień (w sobotę 19.09.09) na szopę Bydgoską._Mój tata pracuje w na ZT Bydgoszcz i będziemy mieli oprowadzacza (Jak się zgodzi) no_i może wpuści do na kabinyę. Ktoś chętny?
Pozdrawiam serdecznie.
MarcinMK

Pamiętasz jeszcze o czym rozmawialiśmy na PW? Chyba nie...

REWIZOR

24
Bocznica / Odp: Taurusy w Polsce?
« dnia: 09 Września 2009, 19:27:29 »
O to ja może się tam pojawię.

Tu nie miejsce na listę obecności.
Bocznica.

Krzysiek626

25
Bocznica / Wydzielone z: Help is needed ;)
« dnia: 09 Września 2009, 19:17:20 »
Same texture? It is not possible, you must have T3D files, chk.


   « Dodano: [time]Wed Sep  9 19:18:14 2009[/time] »
Or you must have this files?

Szwankuje Ci czytanie ze zrozumieniem po polsku, a Ty się jeszcze za angielski zabierasz...
Bocznica.
ZiomalCl

26
Bocznica / Wydzielone z: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 08 Września 2009, 15:48:22 »
Ja to wszystko rozumiem a ty nie?

Takie pytanie oraz pomoc z tym zagadnieniem możesz dać koledze na PW.
ZiomalCl

27
Trasy / Problem na zwierzyńcu.
« dnia: 08 Września 2009, 15:09:38 »
Witam!Mam problem.O tuż jak odpalam zwierzyńca z radiem to po chwili abnormal wyskakuje.Wyszukiwarka zawiodła.A z narzędziem @Mariusza1970 nie mam pojęcia jak i gdzie te wpisy wpisać.A oto log.
Cytuj
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon HD 2600 Series AGP
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.7659 Release
Supported Extensions:
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_performance_monitor GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_vertex_array GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-oil1.tex
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-oil1.tga
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - text model: models\wzk.t3d
Loading - texture: textures\wzk.bmp
OK
Loading - texture: textures\rozkrz34r150-tpd1.bmp
OK
Loading - texture: textures\a.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h4.t3d
Loading - text model: models\pkp/w24.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w24.bmp
OK
Loading - texture: textures\b.bmp
OK
Loading - texture: textures\c.bmp
OK
Loading - texture: textures\d.bmp
OK
Loading - texture: textures\e.bmp
OK
Loading - texture: textures\f.bmp
OK
Loading - texture: textures\sz1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/zs2cbi.t3d
Loading - texture: textures\sz2.bmp
OK
Loading - texture: textures\sz4.bmp
OK
Loading - texture: textures\sz5.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_warnpost.tga
OK
Loading - texture: textures\tm3.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\tm4.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm5.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm6.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm7.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm8.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm9.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm10.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm11.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm12.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm13.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm14.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm15.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm16.bmp
OK
Loading - texture: textures\p.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h5.t3d
Loading - texture: textures\r.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h5.t3d
Loading - texture: textures\top.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head2-gy.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h2.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tor.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h2.t3d
Loading - texture: textures\u.bmp
OK
Loading - texture: textures\t.bmp
OK
Loading - texture: textures\s.bmp
OK
Loading - texture: textures\tot.bmp
OK
Loading - texture: textures\tos.bmp
OK
Loading - texture: textures\tou.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-grw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h3.t3d
Loading - texture: textures\o.bmp
OK
Loading - texture: textures\too.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm2.bmp
OK
Loading - texture: textures\g.bmp
OK
Loading - texture: textures\h.bmp
OK
Loading - texture: textures\i.bmp
OK
Loading - texture: textures\j.bmp
OK
Loading - texture: textures\k.bmp
OK
Loading - texture: textures\l.bmp
OK
Loading - texture: textures\w.bmp
OK
Loading - texture: textures\tow.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - text model: models\pkp/head5-gyryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h56.t3d
Loading - texture: textures\tm17.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-ygwi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sp1a.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sp1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sp-tabliczka.t3d
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n2.bmp
OK
Loading - texture: textures\wasyl/dach_papa.bmp
OK
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n2_b.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga
OK
Loading - texture: textures\asphaltgray1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2cc.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex
OK
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_60.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#szlab_tex.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2ccxx.t3d
Loading - texture: textures\plateplatform1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plateplatform1_side.bmp
OK
Loading - texture: textures\peron02.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik-6k-1x2m.tga
OK
Loading - texture: textures\chodnik2.tga
OK
Loading - text model: models\wasyl/w4i.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-jezdniabet.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1pp.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-spod.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-front.tga
OK
Loading - texture: textures\/wiadukt-beton1-filarprzod.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1s.t3d
Loading - text model: models\wasyl/wiadukt-2t.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/most1-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\wasyl/most1-jezdniablach.tga
OK
Loading - text model: models\wasyl/wiadukt-2t_luk.t3d
Loading - texture: textures\bud/wiata3n.tga
OK
Loading - text model: models\bud/wiata3.t3d
Loading - texture: textures\bud/wiata3-wspornik.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1sp.t3d
Loading - text model: models\wasyl/druznik.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/druznik.tga
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n6.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n6.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_2.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/dachow09.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_bramowa.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_bramowa.bmp
OK
Loading - texture: textures\wasyl/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_bramowa_2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_bramowa_2.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n1.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n1.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n4.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n4.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n3.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n3.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/dworzec_d3.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/dworzec_d3.bmp
OK
Loading - texture: textures\wasyl/roof-redtiles-aged-wasyl.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/dworzec_d2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/dworzec_d2.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/dworzec_d4.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/dworzec_d4.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/dworzec_d1.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/dworzec_d1.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n5.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n5.bmp
OK
Loading - texture: textures\grass.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\wzw.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-ygwii.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sp2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sp2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabl/sz2.bmp
OK
Loading - text model: models\sem/glowice/s2ypcb_dd.t3d
Loading - texture: textures\sem/glowice.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: textures\sem/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - texture: textures\sem/czerwony.tga
OK
Loading - texture: textures\sem/bialy.tga
OK
Loading - texture: textures\sem/slupy.bmp
OK
Loading - text model: models\sem/slupy/s2ypml.t3d
Loading - texture: textures\sem/slupy.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\sem/drabinki/d2yp.t3d
Loading - texture: textures\sz3.bmp
OK

Pozdrawiam!

28
Bocznica / Nie aktywni użytkownicy
« dnia: 05 Września 2009, 19:33:52 »
Witam!Od pewnego czasu patrzę często na listę użytkowników.Patrze i patrze a co najmniej 1/3 użytkowników się zarejestrowała a nigdy nie była widziana na forum.Nie wiem po co ludzie się rejestrują a nigdy z tego nie korzystają?I tu moja prośba.Żeby Administracja napisała grzeczną wiadomość i jeżeli nie odpowie w czasie 2 tygodni to pójdzie następna wiadomość i jeżeli nie odpowie w czasie następnych 2 tygodni to dostała by BANA taka osoba.Jeżeli Administracja się zgadza to proszę napisać.
Pozdrawiam!

29
Bocznica / Wydzielone z: Kilka pytanek o ET41.
« dnia: 29 Sierpnia 2009, 21:57:19 »
Witam!Przepraszam że piszę tak pÓuźno od ostatniego wątku,ale chciałbym pomóc.
1.Jest radio-stop w obu członach.
2.Nie,jest tak jak w zwykłych lokomotywach.

Wydzielam.
ZiomalCl

 Regularne łamanie Regulaminu oraz niestosowanie się do uwag Administracji.
ZiomalCl

30
Bocznica / Wydzielone z: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 29 Sierpnia 2009, 22:03:41 »
To forum to nie nie dyskusje na temat porgramów i takich innych dupereli.

A ten wątek to nie miejsce na Twoje wywody.
Bocznica.
ZiomalCl

Strony: [1] 2