4
« dnia: 07 Grudnia 2008, 21:45:07 »
Witam wszystkich. Na tym forum jestem zarejstrowany od niedawna, ale obserwuję je już od ponad roku. Jak dotąd nie udalo mi się znaleźć odpowiedzi na kilka intrygujących mnie pytań:
1.Czy SM25 kiedykolwiek współpracowały ze sobą? (Czy były ukrotnione? Teoretycznie były do tego przystosowane, ale jak było w praktyce?).
2. Czy istniałaby możliwość (aktualnie już tylko hipotetyczna) ukrotnienia ze sobą lokomotyw serii SU46 i SP47? Podejrzewam że mają one tyle samo pozycji nastawnika, a z bocznikowaniem raczej nie byłoby problemu (SU:automatyczne, SP:brak). Poza tym były ze sobą w wielu elementach zunifikowane.
3.Pytanie odnośnie eksploatacji: Dlaczego SU45 i SU46 mają podobny uciąg (przynajmniej z takimi danymi się spotykałem), wydaje mi się to bardzo dziwne, skoro jest pomiędzy nimi taka różnica mocy.
4.Ostatnie moje pytanie dotyczy taboru wycofanego ze służby: czy istniałaby możliwość przywrócenia takiego taboru do ruchu liniowego w przypadku dużego zapotrzebowania na tabor (chodzi mi głównie o SN61 i EP03, które są utrzymywane w stanie czynnym)?
Mam nadzieję, że moje pytania nie są zbyt ,,durne'' ale nigdzie nie znalazłem na nie odpowiedzi.