Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Gagarek

Strony: [1]
1
Bocznica / Wydzielone z "Na początku była ciemność..."
« dnia: 24 Grudnia 2008, 15:12:31 »
I to ma być coś nowego do naszego symusia? Jakaś nowa, realistyczna wersja smug? Bo sądząc po autorze nie jest to ktoś pokroju kol. EZeTa, który do każdego screena robi nowy temat.

 W przypadku wątpliwości usera proszę o odważne PW.

REWIZOR

2
Bocznica / Wydzielone z "Dziwne zachowanie AI, rwanie sprzęgu itd."
« dnia: 30 Września 2008, 20:20:31 »
[OT]
Jeśli ma powstać serwer ruchu, z obsługa komórek to problem AI i tak trzeba rozwiązać!

Masz na myśli Multiplayer w symku? Takie zachowanie AI może być ciekawym "urozmaiceniem" :D Zdarza się rzadko: tak jak i w prawdziwym świecie, więc nawet fajnie by było zobaczyć przed pośpiesznym "S1", i składzik w kilku kawałkach nieco dalej :D. [EOT]

A co do tematu: na tych sprawach się niestety nie znam, więc niewiele pomogę :( Ale gdybym wiedział, na pewno bym to zrobił!

Pozdrawiam

[OT][EOT]... żebym ja ci nie zrobił [WARN].
Wydzielam.
Akvin

3
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 18 Września 2008, 21:11:55 »
Very much bardzo piękne zdjęcie, a raczej obraz. Gdyby się dało, palnąłbym sobie na ścianę :D

4
Bocznica / Wydzielone z "Ortofotomapa z geoserwer.pl jako teren"
« dnia: 09 Września 2008, 15:24:58 »
Jeszcze z góry, to nawet i ładne... ale póki nie zostanie wszystko odpicowane, to cienko to wygląda ;]

Co ta atrapa postu wnosi do tematu?
Wydzielam.
Akvin

5
Bieżące kolejowe / Samochód uderzył w pociąg
« dnia: 06 Września 2008, 16:55:25 »
http://www.tvn24.pl/-1,1563884,0,1,samochod-uderzyl-w-pociag--dwie-osoby-nie-zyja,wiadomosc.html

Dzisiaj w województwie Opolskim ok. godz. 11:00 na przejeździe kolejowym pociąg relacji Wrocław Gł. - Olsztyn Główny zderzył się z samochodem na przejeździe. Prawdopodobnie ten pociąg to pospieszny "Kormoran". ( 9:10 z Wrocławia Gł.), na którego czele była EP07-389.

A tak trochę bardziej luźnymi słowami:
Głupota ludzka nie zna granic :[ Zacytuję panią tą, no... no tą panią co tam mówi :D :
Cytuj
No i mówi że ten po.. ten samochód wjechał na torowisko z około... prędkością około dwudziestu kilometrów na godzinę. To nie było tak, że on przejechał przez ten przejazd nie patrząc na to, co się dzieje, on wjechał z małą prędkością, natomiast być może nie spojrzał akurat w tę stronę, z której zbliżał się pociąg. Pociąg, który jechał z dużą prędkością, on przez ponad kilometr ciągnął wrak tego samochodu...

20 km/h?! To niewiele?! Ja rowerem jeżdżę szybciej. Mógł i jechać 3 km/h, ale tak czy inaczej, znak STOP na 95% był przed tym przejazdem. Widać, że to nie jest jakieś tam pole, u mnie na przejeździe w środku lasu jest znak STOP i Krzyż św. Andrzeja w nawet niezłym stanie... Tak jak napisałem na początku, głupota ludzka :|
I inne pytanie: czy taki pociąg serio potrzebuje AŻ kilometr żeby wyhamować ze 100 km/h? No i oczywiście, szkoda Siódemkii ;( (EP07-389 jak dobrze widzę)...

6
Bocznica / Wydzielone z "Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC"
« dnia: 03 Września 2008, 21:31:31 »
Czy SU45 w IC ...

0.o? Ja jechałem pociągiem z Suwałk do Krakowa, na Warszawie odłączenie i potem jazda do Katowic, to do Wawy prowadziła SU45-100 i wyglądała tak samo :P A nie powiem, jaka jest różnica, bo nawet nie wiedziałem, że IC ma SUki :D

7
Trasy / Linia 546 z EZeTem
« dnia: 10 Sierpnia 2008, 20:08:25 »
Witam!
Chciałem się przejechać Kiblem na Linii 546. Ok. Załadowałem, poczekałem na sygnał odjazdu. Jedziemy. Podróż do Małych Lasów odbyła się bez większych przeszkód. Ale tutaj zrobiłem błąd: za późno zacząłem hamować i, pomimo dania po nagłym (który jest chyba słabszy od zwykłego hamulca 0.o) nie wyhamowałem na peronie. Stanąłem tuż przed zwrotnicą. Grzecznie cofnąłem na peron. Ledwie otworzyłem drzwi: S2. Po chwili dostałem komunikat "Odjazd". Ruszam, ale "wyszedłem" (F4) z Kibla i poleciałem przed niego, tak w okolice Zawiech Małych. I "kupa". Inny EZT jedzie z przeciwka! Pamiętam, że tam szlak jest prawie cały czas prowadzony po jednym torze, więc nie ma jak się minąć. Zrezygnowany, wyłączyłem Symka.
Służbę odbywałem wtedy na zmodernizowanym EN57-763 (MKaczy). To samo przydarzyło mi się kiedyś, za czasów "starych" EZeTów, tylko tam, niestety, doszło do zderzenia (niedaleko za p.o. Pałsęcko).
Inny problem był, gdy poprzednio załączyłem tą misję: Nie dostawałem S2 w Rabinowie.
Nie wiem o co z tym chodzi, ale mam nadzieję, że jakoś rozwiążecie mój problem :)
Używam exe z Dizelpacka, Kibla mam z kabiną MKaczego. Linię 546 przeinstalowywałem niedawno, ponieważ były jakieś błędy z eventami, konkretniej: jadąc pośpiechem z EU07 na czele, na stacji w Krosowie kibel zwalniał do 10 km/h, ale nie zatrzymywał się i przejeżdżał na S1, co uniemożliwiało mi dalszą jazdę.

Jeżeli będą potrzebne inne dane, podam je, proszę tylko napisać ;)
Pozdrawiam

8
Bieżące kolejowe / Tunel za niski dla Piętrusa (GW)
« dnia: 10 Sierpnia 2008, 18:45:50 »
Tunel za niski dla piętrusa (GW)
Kupione właśnie przez Koleje Mazowieckie piętrowe pociągi nie będą mogły pojechać wyremontowanym niedawno podmiejskim tunelem średnicowym. Okazuje się, że jest za niski dla takich składów.

Informację na ten temat podał wczoraj portal internetowy www.rynek-kolejowy.pl. - Jak to możliwe? Przecież jeszcze przed zakończonym półtora roku temu remontem tunelu jeździły tam piętrusy, które mają podobne gabaryty do tych zakupionych przez Koleje Mazowieckie. Mam nadzieję, że te informacje się nie potwierdzą - powiedziała Marta Milewska, rzeczniczka samorządu Mazowsze, które kupiło w Niemczech 37 piętrowych wagonów.

Prezes spółki PKP Polskie Linie Kolejowe Krzysztof Celiński potwierdził jednak w rozmowie z "Gazetą", że niemieckie piętrusy nie będą mogły pojechać tunelem podmiejskim. Tłumaczy, że w trakcie jego remontu trzeba było zbudować nowe podtorze, które znalazło się wyżej. - Tunel to stara budowla z lat 30. XX wieku. W trakcie prac pod torami odkryto popękane płyty. Nie dało ich się usunąć. Na tym musieliśmy zbudować nowe podtorze. Dlatego jest on niższy niż przedtem - mówi Krzysztof Celiński. Przyznaje też, że piętrus mógłby zawadzać o nowe wentylatory. Uważa jednak, że nie ma problemu, bo piętrusy mogą jechać wyższym tunelem dalekobieżnym przez Dworzec Centralny. Wtedy omijałyby jednak nie tylko Dworzec Śródmieście, ale także stacje Ochota, Powiśle i Stadion.

Tej sytuacji nie mogą pojąć w Kolejach Mazowieckich. - Przecież tunel był remontowany za pieniądze unijne. Musi on spełniać europejskie standardy - oburza się Donata Nowakowska, rzeczniczka Kolei Mazowieckich.

Dodaje, że mimo wielu pytań przewoźnik nie dostał wciąż odpowiedzi w sprawie możliwości przejazdu piętrusami. O wszystkim dowiaduje się przez media lub nieoficjalnie. Piętrusy mają wyjechać już 1 września na trasy z Radomia i z Siedlec do Warszawy. Przedstawiciele Kolei Mazowieckich nie wiedzą jeszcze, czy puszczą je przez Dworzec Centralny. Najprawdopodobniej nie będą jednak mieli wyboru.

Remont tunelu średnicowego wiązał się też z innym skandalami. Nie dość, że prace przedłużyły się o kilka miesięcy, to jeszcze nie chcieli ich odebrać strażacy. W końcu kolejarze wyrzucili wykonawcę z placu budowy. Później na własną rękę musieli dokonywać poprawek. Do dziś są tam problemy z odwodnieniem.

nie wyobrażam sobie jak push pule będą omijać Śródmnieście... Pewnie pojadą przez Centralną - tam będzie bynajmniej nowocześniej... żal of the year, przynajmniej dla mnie. Jak można spartaczyć budowę tunelu w tak rozwiniętym i ważnym dla kraju mieście -.- Takie rzeczy niestety, nie tylko w Erze.

http://pl.youtube.com/watch?v=ooI3EJj7S9o <- I Video zawierające to samo ;)

9
Bocznica / Wydzielone z "Tekstury nieba i wpisy atmo do scenerii."
« dnia: 06 Sierpnia 2008, 15:43:33 »
Witam!

Wiem, że trochę odkopuję temat, ale potrzebuję pomocy, a nigdzie nie mogę tego znaleźć. Otóż, chciałbym nauczyć się robić wpisy Atmo i Light, ale nie wiem, za co odpowiadają te cyfry. Jeśli temat już jest, proszę mnie nie karać, na prawdę go nie znalazłem. A dla tak prostego pytania nie będę zakładał kolejnego tematu w dziale Pomoc. Prosiłbym więc o napisanie np. jakiegoś tutoriala na temat wpisów Atmo i Light.

Pozdrawiam
Gagarem

10
Tabor / "Tamara" z CCCP Packa.
« dnia: 06 Sierpnia 2008, 13:11:45 »
Witojcie!

Mam kłopot z TEM2 z CCCP Packa. Ściągnąłem dziś w/w paczkę i już natrafiłem na problem :| Testowałem na razie tylko w Całkowie, zamiast SN61-186+Bh+Bh dałem TEM2b-198+Bdhpumn+Bdhpumn+Bdhpumn (te z misji EU07-007 z Bochni, przekopiowałem wpis i podmieniłem loka). Wszystko robiłem wg. Readme z paczki. Skopiowałem wpisy do Dynamic.dat, foldery z paczki wrzuciłem tam, gdzie ich miejsca... i nie działa!

Wyciąg z Log.txt
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
...
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\grass.bmp
... (ładujemy Całkowo)
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Cannot load dynamic object tem2-198 from
pkp\tem2\tem2b Error=-13@12
Unrecognized command: =

Nie wiem co to jest, dalej pokazał się tzw. "błąd Nie wysyłaj".

Popróbuję z innymi sceneriami i sprawdzę, czy napewno dobrze wszystko powpisywałem.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
Gagarek

11
Bocznica / Wydzielone z "Rotfl!"
« dnia: 01 Sierpnia 2008, 09:43:07 »
Kolejny post ode mnie:



Wprawdzie to nie Symek, ale do działu się chyba nada :D

Screen z gry Alarm for Cobra 11: Nitro

Screeny z MaSzyny lub chociaż związane z koleją.
O wadze obrazka już nie mówię.
Bocznica.
Akvin

12
Jak z jakimś pośpiechem przyjdzie Byczkowi mknąć, to nawet ciekawie będzie to wyglądało na lepszych fragmentach (110-120 km/h). A tą Siódemką (chyba, bo stałem niedaleko końca peronu, a było dużo ludzi) jak ktoś jechał pośpiesznym "Pogoria" z Bielsko-Białej do Warszawy Wschodniej, bo tam dalej Pogoria na Ełk jedzie, a trzy ostatnie wagony się podczepia do pośpiecha "Wigry" jadącego z Krakowa do Suwałk. No i z Bielsko-Białej, aż do Warszawy Wsch. prowadził chyba 1042

Pozdrowijononko
Gagarek

PS. Przoszę nie karać, za ten niezrozumiały tekst, wstałem 20 minut temu

To zacznij pisać jak już się do końca obudzisz. Bocznica.

Andrzej.

13
Symulator / Trąbka-"samoróbka"
« dnia: 14 Lipca 2008, 19:18:40 »
Witajcie.

Dawno nie pisałem, nie miałem większych problemów z Symkiem, a paczka KURS'a90 z Dizelpackiem i SU45 MKaczego mi starczyła ;) Ale zachciało mi się pobawić dźwiękami. Wcześniej zmieniałem trąbki (znalazłem na Chomiku profil, który miał te trąbki, ale już go chyba nie ma), ale teraz zachciałem własnej. Nie mam okazji nagrać trąbki od Gagara, ale odkryłem z jakich dźwięków się ona składa(ten białostocki, odnowiony, nie pamiętam numeru). Nagrałem więc te dźwięki, podmieniłem nazwy i  wkleiłem do folderu MaSzyny... no i bęc. Błąd "cannot find:trąbka Gagara (nazwa trąbki, wyjechałem, nie mam tu MaSzyny, więc nie sprawdzę). Nawet nazwałem inaczej i zmieniłem wpis w ST44_new.mmd (czy jakoś tak). Ale z Internetu ściągnięte trąbki od Siódemki i od Byka działają (pod nazwą Horn-1 i Horn-2). W środę już wracam do domu, to podam więcej szczegółów ;)

Pozdro.
Gagarek

14
Bocznica / Wydzielone z "Kabina EU07 i Fraps"
« dnia: 24 Maja 2008, 00:15:42 »
Sorki za drugi post, ale muszę coś dopisać odnośnie Frapsa i GameCama: Fraps na trasie Bochnia na stacji Bochnia w składzie: SU46 (Dizelpack)+Adu+Bd+Adu+Bd+Adu zachowuje się normalnie. Bez Frapsa mam ok. 40-45 fps. Z Frapsem 35 fps. Ale, gdy włączę nagrywanie prędkość spada do 10 fps, pomimo tego, że we Frapsie mam ustawione 50 fps. A żeby nagrać dźwięk (mam ustawione Search for best sound input, czy jakoś tak) musze przykładać mikrofon blisko głośników. GameCam ma w profilu ustawione start.exe symka. Gdy odpalam, zaraz po Sound Init OK symek się wysypuje i pokazuje się błąd "nie wysyłaj".

PS. Jeżeli coś nie tak, że post pod postem to modzi: sklejcie i usuńcie ten.

Wydzielam.
Akvin

15
Uruchamianie Symulatora / Kabina EU07 i Fraps
« dnia: 22 Maja 2008, 20:39:24 »
Witam, mam problem z symkiem, mianowicie: Ściągnąłem sobie z http://chomikuj.pl/Mariusz1982/EU07-kabiny.rar kabinkę do Siódemki. Odpalam ją na trasie Bochnia w misji EU07 w malowaniu PKP Cargo. Błędy z brakiem dźwięków. Już wcześniej to miałem: kopiowałem podobne i zmieniałem nazwy. Poskutkowało, a potem: Już koniec "procedury" odpalania symka (lok załadowany) i tu j*b! Tutaj LOG.TXT po załadowaniu Eventów itp. (zaczęcie ładowania loków):

Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\4e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\303e-m-424.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\mome.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\141_3.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\light.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-007.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bdhpumn\bdhpumn.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\bdhpumn1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\bdmu_dr1.bmp
Failed
Loading - text model: dynamic\pkp\adu\112a.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\adu\#1klasa.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bd\111a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bd\bdu-0.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep09\104e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\wozekep09.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-005.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\z1\z1.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_1kl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_2kl.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\st44_new\st44.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\telezka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\endsignal.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\st44-1037.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\eaos.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\coal.t3d
Loading - texture: textures\materials/coalfine1.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\413z.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\slps.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/zderzaki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\maersk.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\container40foot.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs\406ra.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_bok.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_el.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs\408r.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412za.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-b1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#lumber2.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\lumber.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#sgs-klonica.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#lumber1.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sm42\sm42.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-174.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bipa\bipa-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bipa\#wozekbhp.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.tex
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\bipa\harmonia.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\bipa\bhp-19028.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bipa\bipa-cd.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\bipa\bipa-b.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\303e-m.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-485.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-399.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\gray.bmp
OK
1
init
Ground init OK
Player train init: eu07-007
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\kabina-eu07-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07radio.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przel_ham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\dost_sil.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\rozruch.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka-pom_on.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\bocznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec_pom.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\tlo_kabiny.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/tacho.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07inne.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wlacznik_swiatla.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\grzejnik.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\kuchenka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\klapka-noz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\piasek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\pulpit.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/eu07sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwiwn.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wyc-kuch-lewa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07volto.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07mano.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwi-maszynownia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycczerw.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycziel.tga
OK
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
Failed

Potem uruchomione Eventy.

Niby powinno działać, ale po Player train init OK wyskakuję błąd Nie Wysyłaj.

Pomożecie mi z nową kabiną??


Problem drugi dotyczy Frapsa. Nakręciłem filmik do testu. Niestety, głos jest, ale słyszy go wprawne ucho (lub ktoś, kto ma głośniki zgłośnione na max.). Oto filmik: http://chomikuj.pl/Cielepaa/inne/MaSzyna/Bez+tytu*c5*82u.wmv - jeśli słyszycie wśród szumu trąbkę, to dobrze. Jeśli by mi mógł ktoś pomóc z tym, to proszę odpisać.
A do nagrywania filmów: ściągnąłem GameCam 1.3(cośtam) i nie wiem, jak w nim dodać opcję nagrywania dźwięku (to pełna wersja).

Pozdrówka
Gagarek

16
Uruchamianie Symulatora / Stery do Radeona HD 2400 XT
« dnia: 09 Kwietnia 2008, 21:31:29 »
Hej! Od niedawna (od dziś xP) jestem posiadaczem nowego kompa. Były małe kłopoty z instalowaniem hardware'u, ale już jest OK. No ale do rzeczy:

1. Parametry kompa (wg. Narzędzia Diagnostycznego DirectX (dxdiag):
System operacyjny: Microsoft Windows MX (chociaż w Diagnostyce DirectX'a mam Microsoft Windows XP Professional (5.1, kompilacja 2600))
Producent systemu: Gigabyte Technology Co., Ltd.
Model systemu: M61SME-S2L
BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
Procesor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs)
Pamięć: 1024 MB RAM
Plik stronicowania: 295MB użytych, 2166MB dostępnych
Wersja DirectX: 9.0c (4.09.0000.0904)

2. Parametry karty graficznej (też wg. dxdiag'a):
Nazwa: ATI Radeon HD 2400 XT
Producent: ATI Technologies Inc.
Typ mikroukładu: ATI display adapter (0x94C1)
Typ konwertera DAC: Internal DAC (400MHz)
Pamięć: 512 MB

3. Wyciąg z log.txt (sam początek, symek rusza):
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
GDI Generic
Vendor:
Microsoft Corporation
OpenGl Version::
1.1.0
Supported Extensions:
GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init

Głównie chodzi mi o to: OpenGl Version::
1.1.0

Jakie stery proponujecie do tej karty?? Oczywiście zgodne z OpenGl 1.4.1 (czy tam innymi z symkiem współpracującymi).

Proszę, udzielcie mi pomocy na to pytanie. Mam już paczkę całościową Krzyśka626 (chwała Ci ziomuś ;)) Ale straszna zwiecha z symka. Mam ustawione wszystko najniższe (rozdziałka najniższa, pełny ekran wył. trakcja wył.). Ściągam nowe exe (chomik Mariusz1982), może to coś pomoże.
TRS2006 (leżał i się kurzył - bo na starym kompie nie szło - to zainstalowałem ;)), GTR2, CMR2005 na wysokich detalach śmigają bezproblemowo.

Z góry dzięki
Pozdrówka
Gagarek

17
Bocznica / Wydzielone z "Nie widać załącznika"
« dnia: 28 Marca 2008, 19:38:19 »
No i patrzcie, są wyżsi rangą, a zachowują się, jakby pierwszy dzień byli na forum :P W imieniu rozsądnego moda/admina (nawet jeśli nie mam takiej możliwości ;)) kończę offtopa w temacie. Proszę o przeniesienie postów od Mateu, do mojego na bocznicę, a najlepiej, o usunięcie.

Wow... no jestem w trakcie.
Akvin

18
Trasy / Semafory na trasie Bochnia (pytanie).
« dnia: 27 Marca 2008, 14:18:31 »
Witam, mam problem z semaforami na stacji Bochnia. Chodzi mi o misję EU07-485 (osobowy, trasa Brzesko Okocim -> Bochnia). Przy przejeździe niedaleko przed Bochnią (most, zakręt, miejscowość i tam przejazd) mam żółte, na kolejny semaforze także. Semafor przed mostem wskazuje jednak S1 "stój", więc posłusznie się zatrzymuję. Czekam, chwilę potem pojawia się S4, więc ruszam dalej. Jadę, wjeżdżam na teren stacji i widzę Ms1 (Manewrowanie zabronione). No i nie wiem, co dalej: jechać, czy stać i czekać na Ms2. W zasadzie, jadę ze składem, więc mnie to nie dotyczy, ale chciałbym się upewnić.

PS. Wiem, że temat dotyczy trasy w MaSzynie, ale nie wiem, gdzie ten temat wstawić. Jeśli to nieodpowiedni dział, nie zamykajcie, tylko przenieście.
Nie jechałem na tej trasie w EU07, zmieniłem sobie na SU45-175.

Przenoszę do pomocy.
Akvin

19
Bocznica / [Wydzielone] z Wagony od Sigmana: Gbs, Fas, Eaos, Zas
« dnia: 26 Marca 2008, 06:31:49 »
Screeny prezentują się nieźle, jak zdążę przed 7.20, to pośmigam sobie z towarowym w Bochni, jak nie, to przejażdżkę odłożę na później.

Jak nie masz nic do napisania to nie pisz.
/Żuk

20
Trasy / Zmiana loka w scenerii.
« dnia: 25 Marca 2008, 22:31:46 »
Witam, MaSzynę mam od tygodnia, ale w kwestii symulatorów kolejowych nie jestem taki zielony (we wszystkie Trainzy grałem, mam MSTSa). Co do tematu: poza podst. trasami mam: Bochnię - Brzesko Okocim (zaznajomiłem się bardzo dobrze), Linię 546 Huntera, Koltomowo i jeszcze kilka innych (Linia 546 nie działa [słaby komp, próbowałem wyjechać na szlak na najniższych ustawieniach (512x384, 16-bit, brak trakcji i z wył. pełnym ekranem-po załadowaniu maksymalizuję) nie przekracza 10 fps ;/]). No i znudziło mi się to już, więc postanowiłem poszaleć innymi lokami. Po tutorialu GłowaWojtasa (pozdro i szacun dla Ciebie ;)) podmieniłem "byczka" w Koltomowie na EU07-007 (textury PKP Cargo) z Bochni. Super, śmigłem się po trasce, ale w gruncie rzeczy, to to nic nowego... Więc chciałem pośmigać "Gagarinem" zamiast ET22 z towarowym w Bochni. No i tu symek się sypie ;/. ST44 mam z DIZELPACKA, tutaj macie plik log.txt:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 010907 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90 and others
Renderer:
GeForce2 MX/AGP/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.4.1
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NVX_ycrcb GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - text model: models\wzpl.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - text model: models\wzll.t3d
Loading - texture: textures\a.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5-gyryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h56.t3d
Loading - texture: textures\b.bmp
OK
Loading - texture: textures\c.bmp
OK
Loading - texture: textures\d.bmp
OK
Loading - texture: textures\e.bmp
OK
Loading - texture: textures\f.bmp
OK
Loading - texture: textures\g.bmp
OK
Loading - texture: textures\h.bmp
OK
Loading - texture: textures\i.bmp
OK
Loading - texture: textures\j.bmp
OK
Loading - texture: textures\k.bmp
OK
Loading - texture: textures\l.bmp
OK
Loading - texture: textures\m.bmp
OK
Loading - texture: textures\n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: textures\o.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-gry.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_sblpost.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h3.t3d
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_warnpost.tga
OK
Loading - texture: textures\tm2.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\tm3.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm4.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm5.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm6.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm7.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm8.bmp
OK
Loading - texture: textures\koniec1.bmp
Failed
Loading - text model: models\pkp/head1-r.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h12.t3d
Loading - texture: textures\tm9.bmp
OK
Loading - texture: textures\toa.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head2-gy.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h2.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki2.bmp
OK
Loading - texture: textures\w.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h5.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h3.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/321.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/321n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h5.t3d
Loading - texture: textures\z.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/322n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/322.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212n.bmp
OK
Loading - texture: textures\p.bmp
OK
Loading - texture: textures\r.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/332.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/332n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_9.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_8.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\most01.bmp
OK
Loading - texture: textures\grassdarkgreen2.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/bochnia_przejscie.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/asphaltgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bochnia/do_miasta.bmp
OK
Loading - text model: models\bochnia/bochnia_napis.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/napisy_boch_brzes.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/bgl_lewo.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/bgl1.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/bgl_srodek.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/bgl_srodek.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/bgl_prawo.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/bgl_prawo.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/bank.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/okno4.tga
OK
Loading - texture: textures\bochnia/bank_dol.tga
OK
Loading - texture: textures\bochnia/bank_obwod.tga
OK
Loading - text model: models\detal/rj2.t3d
Loading - texture: textures\detal/rozklad_bok.bmp
OK
Loading - texture: textures\detal/rozklady.bmp
OK
Loading - texture: textures\detal/rozkladb.bmp
OK
Loading - texture: textures\roadstonewhite1.tga
OK
Loading - text model: models\eng/wiadukt3-2te.t3d
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-filarbok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-filar.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/#barierka2.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-spod.bmp
OK
Loading - texture: textures\/oslonatrakcji-d.bmp
OK
Loading - texture: textures\/oslonatrakcji.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most2pp.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-spod.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-front.tga
OK
Loading - texture: textures\/wiadukt-beton1-filarprzod.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1s.t3d
Loading - text model: models\eng/most2sp.t3d
Loading - texture: textures\water03.bmp
OK
Loading - texture: textures\forest01.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
Loading - texture: textures\farm04.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk01b.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk01a.tga
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew01.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk02.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk02b.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbrickdark_dirty1.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#lipa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#morwa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna1.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/blok2.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/blok2.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/blok1.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/okno.tga
OK
Loading - texture: textures\farm02.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm03.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domcegla01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domcegla02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domcegla01a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-tsz.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dom1tynk01.t3d
Loading - texture: textures\plants/#sosna2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna3.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2cc.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex
OK
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_60.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#szlab_tex.tga
OK
Loading - texture: textures\chodnik-6k-1x2m.tga
OK
Loading - text model: models\pm/magazyn01.t3d
Loading - texture: textures\pm/magazyn01.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/hala1.t3d
Loading - texture: textures\pm/hala1.bmp
OK
Loading - texture: textures\none87.bmp
Failed
Loading - text model: models\pm/blok10.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok10.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/blok12.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/blok12dach.bmp
OK
Loading - texture: textures\stonesconstruction_rectanglegray2.tga
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec1.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec1.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec2.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2p.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2b.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec5.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec5.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budynek1.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek1.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budynek2.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek2.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budowa1.t3d
Loading - texture: textures\pm/budowa03.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/budowa01.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/budowa02.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blachaogr01.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/espefa.t3d
Loading - texture: textures\pm/espefa.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/garaz1.t3d
Loading - texture: textures\pm/garaz1.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/kladka.t3d
Loading - texture: textures\pm/#kladka-filar.tex
OK
Loading - texture: textures\pm/kladka-stal.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/kladka-porecz.tex
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown2_agedplanks.bmp
OK
Loading - texture: textures\fence-concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ceg.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ts.bmp
OK
Loading - text model: models\bud2/domek1k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek1.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek2k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek2.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek3k.t3d
Loading - text model: models\bud/elektrownia1.t3d
Loading - texture: textures\/asphaltgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/will_window_ghetto.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/doorindustrialgray_aged1.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/windowindustrial1.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/bwyr.tga
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec3.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec3p.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/biurowiec3b.bmp
OK
Loading - text model: models\bochnia/bochnia_gl.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/bochnia_gl.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/skoczow-dach.tga
OK
Loading - text model: models\bud/skoczowstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/skoczow.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#skoczow-wspornik.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/skoczow-wiata.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/gutterpipe-brown1.tga
OK
Loading - texture: textures\asphaltgray1.bmp
OK
Loading - text model: models\bochnia/brzesko_napis.t3d
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\4e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-007.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bdhpumn\bdhpumn.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\bdhpumn1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\bdmu_dr1.bmp
Failed
Loading - text model: dynamic\pkp\adu\112a.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\adu\#1klasa.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bd\111a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bd\bdu-0.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep09\104e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\wozekep09.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-005.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\z1\z1.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_1kl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_2kl.bmp
OK
Track does not exist ""
Scene parse error near node


Strony: [1]