Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - BR232

Strony: [1]
1
Bocznica / Szkoła dobrych manier
« dnia: 11 Lutego 2008, 18:42:06 »
Chciałbym tu przywołać paru panów którzy nie wiedzą co to dyskrecja i zapomnieli że w internecie a w szczególności w takim forum jak te nie liczy sie wiek ;/

Chciał bym ich publicznie przywołać z braku szacunku jakim mnie potraktowali.
Każdy ma PRAWO DO WŁASNYCH PRZEKONAŃ I STYLU !!
I GÓWNO WAS TO OBCHODZI ILE MAM LAT I KIM TAK NAPRAWDĘ JESTEM ! no i widzicie jesteście tacy pewni siebie a gówno wiecie ! mam trochę wiedzy ale to tylko dla tego ze ojciec mnie wciąż uczy . a was już nic nie nauczy szczególnie szacunku ;/

co do Co'Co' nic w swoich teoriach nie zmienie ! są w 100 % trafne a to że nie umiesz sie z tym pogodzić to nie oznacza że śmiesz się śmiać i publicznie ośmieszać ;/

A oto ci panowie :
 @Mateu
 @ZiomalCl

a po 2 miałem na myśli "Jeb*ć sie z Nauczycieli a nie Nauczyciel

2
Bocznica / Bo'Bo czy Co'Co' !@!
« dnia: 11 Lutego 2008, 15:21:26 »
Witam część z was zna mnie z tematu o mocy lokomotyw spalinowych i elektrycznych :)

Kłótnia powstała na temat która grupa osi (Bo'Bo') czy (Co'Co') lepiej wpływa na siłę pociągową lokomotyw ?? Otóż stworzyłem nowy temat w którym możesz odpowiedzieć na powyższe pytanie i wyjaśnić swą odpowiedz i jednocześnie zaprezentować swoją pozycje i ile lat doświadczenia lub zainteresowania posiadasz :)

NP.

"Siema moim zdaniem BoBo bo jest (i tam ble ble ble) a na końcu jestem maszynista od 2 lat :)"

Proszę unikać  zbędnych komentarzy i kłótni  !!


Moje zdanie na ten temat.

Oczywiście że Co'Co' bo lokomotywa ma większą wagę i więcej kół napędowych na których może sie oprzeć. Przykład: ET21 z układem osi Bo'Bo' nigdy by tyle nie pociągłą co z układem Co'Co'. Bo ciężar 35 wagonów nie pozwoliłby ET21 z układem osi Bo'Bo' ruszyć z miejsca a natomiast z układem osi Co'Co' miała by większe szanse i najprawdopodobniej ruszyła by ze składem. Natomiast z Bo'Bo' rolowała by w miejscu :) A czemu z układem CoCo by ruszyła bo miała by większą wagę i więcej kół napędowych nas których mogła by sie podeprzeć ;) Moja pozycja: 10 lat zainteresowań
A Do'Do' jest jeszcze lepsze lecz nie na Polskie tory :(

Teraz czekam na wasze zdania i opinie :)

3
Bocznica / FOTY !!
« dnia: 09 Lutego 2008, 19:10:28 »
Witam !!

Jadę jutro z Tatą do szopy PTK Holding S.A pooglądać lokomotywy wyssać wiedzę od Taty ;)

Biorę Także aparat cyfrowy więc mogę zrobić zdjęcia lokomotyw które będą tam stały a na  pewno ich nie brakuje !! :D

Mogą stać :

Tamary (TEM2)
Małe Skody Spalinowe
Duże Skody Spalinowe
BR232
Słowaki (te duże)
Gagarin
4E ( eu07 w malowaniu PTK Holding S.A)
3E ( tego tam na pewno jest pełno jak zawsze)
201E (ET22 w malowaniu PTK Holding S.A)
I w co wątpię [ przy ogromnym szczęściu Rumuna ST43]

4
Bocznica / Wydzielone z "Kabiny ET21 do pobrania"
« dnia: 09 Lutego 2008, 18:55:25 »
A gdzie mogę takiego najbardziej realnego exe zapodać :D??

5
Bocznica / Wydzielone z "ET40-48 w Krakowie?".
« dnia: 09 Lutego 2008, 13:18:38 »
wałek... poczytaj co to jest dyslekcja ... ale ok będę sie starał ... a za tą wiadomością przepraszam nie czytałem ...

Tu nie chodzi o dysleksję czy dysortografię... a o kompletne lenistwo. Duża litera na początku zdania i kropka na końcu + logiczne sformułowanie wypowiedzi - to jest minimum na tym forum.
Akvin

6
Bocznica / Wydzielone z "ET22-2000 vol.2"
« dnia: 09 Lutego 2008, 11:28:32 »
...Mozna by było wrzucić tą kabine jeszcze raz bo nie da sie pobrać ...

7
Bocznica / Moge Zrobić Zdjęcia BR232 (PTK Holding S.A) i słowaka
« dnia: 07 Lutego 2008, 23:35:29 »
...Co o tym myślicie ... sam nie mogę zrobić txt bo nie umiem ... :( dlatego chciał bym o odp. tych którzy podjeli by sie pracy ... o ile BR232 i słowaka nie ma juz w symku :D pozdro

Strony: [1]